█▓▒░ خبـرهای کوتـاه از تیم ملـی فوتبـال ایـران █▓▒░

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]دژاگه و قوچاننژاد از دوشنبه در تمرينات تيم ملي[/h]
[h=2] اشکان دژاگه و رضا قوچاننژاد از دوشنبه در تمرينات تيم ملي شرکت ميکنند.[/h]
00943540.gif

به گزارش ايسنا، اشکان دژاگه و رضا قوچاننژاد بازيکنان مليپوش تيم هاي فولام و استانداردليژ از دوشنبه (دو روز پيش از بازي با لبنان) در تمرينات تيم ملي ايران شرکت ميکنند.

فولام در رقابتهاي ليگ برتر انگليس شنبه (فردا) در ديداري حساس به مصاف منچستريونايتد ميرود و استانداردليژ هم يکشنبه (پسفردا) در رقابتهاي ليگ بلژيک نبرد دشواري برابر اندرلشت خواهد داشت. اين دو بازيکن همراه با يکديگر بامداد دوشنبه به تهران ميرسند.

مسعود شجاعي هم که به ترکيب اوساسونا راه يافته شنبه در رقابتهاي لاليگا پذيراي سلتاويگو است. شجاعي احتمالا يک روز زودتر از دژاگه و قوچاننژاد به تهران برسد و در تمرينات تيم ملي شرکت کند.

کارلوس کيروش سرمربي تيم ايران جمعه (امروز) در نشست خبرياش اعلام کرده بود اين بازيکنان دوم و سوم فوريه (شنبه و يکشنبه) به تيم ملي ملحق ميشوند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]تيم ملي لبنان دوشنبه شب به ايران ميآيد[/h]
[h=2] کاروان 40 نفره تيم ملي فوتبال لبنان دوشنبه وارد ايران ميشود.[/h]
00941598.jpg

به نقل از فارس، کاروان 40نفره تيم ملي لبنان ساعت 10 شب دوشنبه وارد ايران خواهد شد. لبنان روز چهارشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملي ايران خواهد رفت.

اين ديدار در مرحله مقدماتي جام ملتهاي آسياست. لبنان در مرحله مقدماتي جام جهاني نيز با ايران هم گروه است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

u.goal.com_250700_250704hp2.jpg



سایت گل-تصمیم سید مهدی رحمتی برای کناره گیری از تیم ملی با واکنش های متفاوتی همراه بود و در این میان فرهاد کاظمی مربی سابق رحمتی هم نسبت به این دروازه بان موضعی حمایتی دارد.


کاظمی که در تیم های سپاهان و مس کرمان مربی رحمتی بود در مورد کناره گیری دروازه بان استقلال از تیم ملی و موافقت کارلوس کروش می گوید:«رحمتی سال های زیادی برای تیم ملی زحمت کشید و به هر حال تصمیمی گرفت که چندان درست نبود ولی او به هر حال دلایلی برای جدایی اش داشت که باید به آن پرداخته می شد. من معتقدم باید با سرمایه های ورزش ایران به خوبی رفتار کرد چون آنها برای موفقیت ورزش ایران خیلی زحمت کشیدند،ما نباید آنها را به راحتی از دست بدهیم.»


کاظمی ادامه می دهد:«در این مدت انتظار می رفت که کادرفنی تیم ملی از رحمتی بپرسند که به چه دلیل تصمیم به خداحافظی گرفته است. شاید او واقعا در زندگی شخصی یا فوتبالی خود مشکل داشت و شاید از فوتبال زده شده بود. این درست است که تصمیم آخر را سرمربی تیم ملی می گیرد اما جامعه فوتبالی و مردمی که فوتبال را دنبال می کنند از یک مربی مثل کروش توقع بیشتری دارند. مشخص نیست چرا مسوولان فدراسیون نیز دست به کار نمی شوند تا این مشکل برطرف شود.»


سرمربی ذوب آهن در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید:«همین رحمتی در بازی های مقدماتی جام جهانی و در دیدار مقابل کره جنوبی و ازبکستان یکی از بازیکنان تاثیرگذار بود و نقش مهمی در بردهای ایران در این 2 مسابقه داشت. کروش که برای دعوت از دانیال داوری یا قوچان نژاد و دژاگه به خارج می رود، آیا نباید برای رحمتی نیم ساعت وقت بگذارد تا ببینند دلایل تصمیمی که دروازه بان
کاتیم ملی گرفته است چیست؟»

ظمی در پایان حرف هایش می گوید:«باز هم می گویم که سرمربی تصمیم گیرنده اول و آخر است ولی کروش حداقل می توانست حرف های رحمتی را بشنود. ما باید به سرمایه های فوتبال ارزش قائل شویم و این ارزش قائل شدن است که شخصیت ها و اسطوره ها را می سازد. در نهایت امیدوارم رحمتی را دوباره در تیم ملی ببینیم و باز هم می گویم که او برای فوتبال ملی ایران زحمت کشیده است.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]کیروش نگران وضعیت جباری[/h]​
دومین تمرین آمادهسازی تیم ملی فوتبال برای بازی با لبنان در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا با حضور 23 بازیکن برگزار شد.
دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان در حالی ساعت 11 امروز شنبه شروع شد که حسین ماهینی بعد از یک روز غیبت به جمع اردونشینان پیوست. با حضور این مدافع تیم ملی با 23 بازیکن تمرینات خود را پیگیری کرد.

سیموئز، دستیار کیروش هم که در روز نخست تمرینات غیبت داشت، از امروز در کنار کادر فنی قرار گرفت تا تمرینات را زیر نظر بگیرد.

قبل از شروع تمرینات، کارلوس کیروش و مجتبی جباری به همراه پزشک تیم ملی در گوشهای از زمین به گفتگو پرداختند. با وجود اینکه جباری مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد ولی ظاهرا سرمربی تیم ملی نگران وضعیت این بازیکن است.

بازیکنان تیم ملی بعد از چند دقیقه دویدن، بدنهای خود را گرم کردند و به کار با توپ و پاسکاری با یکدیگر پرداختند. بعد از آن هم کارهای سرعتی و عبور از موانع در دستور کار بازیکنان تیم ملی قرار گرفت.

کارلوس کی روش و امید نمازی هم دقایقی بر سر زدن توپ به تیر دروازه به کری با یکدیگر پرداختند که در این بخش نمازی چندین بار توپ را به هدف زد ولی کی روش ناکام ماند. پس از آن فوتبال در زمین بزرگ برگزار شد. کیروش در این بخش بارها تمرین ملی پوشان را متوقف میکرد تا به آنها دستور تاکتیکی بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه این تمرین از خبرنگاران خواست کمپ تیمهای ملی را ترک کنند تا تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

در تمرین امروز آندرانیک تیموریان مثل روز جمعه بسیار سرحال بود و با همه بازیکنان هم شوخی میکرد. اعضای تیم زیر 14 سال ایران برای دقایقی به تماشای تمرین ملی پوشان پرداختند و پس از آن زمین سکوهای کمپ را ترک کردند تا مشغول برنامههای آماده سازی خودشان شوند.


دیدو
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان نشست مطبوعاتی خود پیشنهاد حضور حمید درخشان در تیم ملی فوتبال را داد

www.afkarnews.ir_images_docs_000189_n00189445_b.jpg



افکار- نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمهای فوتبال پیکان و داماش عصر امروز از ساعت ۱۴ برگزار شد.

در این نشست به علت اینکه حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان دیرتر در سالن کنفرانس حاضر شد فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال پیکان که میزبان این دیدار است در ابتدا صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران جواب داد.

*صحبتهای فیروز کریمی به طول انجامید و پس از آن نیز سرمربی پیکان به گفتوگو با دوربین نود پرداخت.

*کریمی هنگامی که از کنفرانس بیرون آمد با حمید درخشان روبهرو شد و خطاب به او گفت: حمید خان از جمله مربیان با تجربه است و میتواند در تیم ملی فوتبال مربیگری کند. امیدوارم مسئولان لیاقت داشته باشند که از او استفاده کنند.

*در این نشست خبرنگاران تصویری و نوشتاری اندکی حاضر شده بودند.

*پیش از آغاز کنفرانس فیروز کریمی عنوان می کرد که باید بار دیگر بلند گوی خود را در تمرینات به کار بیاندازد تا بتواند نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کند
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]تمرين تيم ملي فردا ساعت 11 آغاز ميشود[/h]
[h=2] تمرين تيم ملي فوتبال بزرگسالان فردا يکشنبه در آکادمي ملي فوتبال برگزار ميشود.[/h]
00942993.jpg

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تمرين تيم ملي فوتبال بزرگسالان صبح فردا يکشنبه پانزدهم بهمن ماه ساعت 11 در آکادمي ملي فوتبال زير نظر کارلوس کيروش برگزار مي شود.

تيم ملي فوتبال ايران در روز چهارشنبه در مقدماتي جام ملتهاي آسيا در ورزشگاه آزادي بايد به مصاف تيم لبنان برود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]به نفرات دعوت شده تيم ملي ورود نميکنم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: جلسه خوبي برگزار کرديم و قرار شد از اين پس قشنگيهاي فوتبال را هم ببينيم.[/h]
00943686.gif

امير قلعهنويي که از ساعت 12.30 امروز با اعضاي هيئت رئيسه انجمن ورزشي نويسان جلسهاي را تشکيل داده بود پس از پايان اين نشست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبي را برگزار کرديم و صحبتهاي خوبي بين دو طرف انجام شد. قرار شد از اين پس به فوتبال نگاه ديگري داشته باشيم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که قرار است به چه شکل به فوتبال نگاه کنيم گفت: تصميم گرفتيم از اين پس نيمه مثبت و قشنگيهاي فوتبال را ببينيم و صحبتهايي انجام ندهيم که باعث ناراحتي ديگران شود.

قلعهنويي تاکيد کرد: سوءتفاهمهايي بود که برطرف شد و در اين جلسه راهکارهايي ارائه گرديد که اميدوارم در آينده به درد فوتبال ما بخورد.

وي در خصوص اسامي بازيکنان تيم ملي و اينکه آيا نفراتي پشت خط ماندهاند گفت: کاري به اين ندارم که کيروش چه کساني را دعوت کرده و اين نظر سرمربي تيم ملي است که به آن ورود نميکنم.

قلعهنويي در خصوص ديدار تيم ملي مقابل لبنان گفت: نميخواهم در مورد نقاط ضعف تيم ملي صحبتي انجام دهم که باعث ايجاد حاشيه شود يا خداي ناکرده در آستانه بازي حساس عملکرد شخصي را زير سوال ببرم. از همين رو تنها براي موفقيت تيم ملي مقابل لبنان دعا ميکنم و اميدوارم که روز چهارشنبه حريف خود را شکست دهيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]زمان نشست خبري سرمربي تيم ملي[/h]
[h=2] زمان نشست خبري سرمربيان تيم ملي ايران و لبنان اعلام شد.[/h]
00032748.jpg

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کنفرانس مطبوعاتي سرمربي تيم ملي لبنان روز سه شنبه 17 بهمن ساعت 12:30 و کنفرانس مطبوعاتي سرمربي تيم ملي ايران ساعت 13 در آکادمي ملي فوتبال برگزار مي شود.

جلسه هماهنگي سرپرستان تيم ها نيز ساعت 13:30 روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه در سالن آکادمي ملي فوتبال برگزار مي شود. ملي پوشان ايران روز سهشنبه 17 بهمن از ساعت 11:30 در زمين اصلي ورزشگاه آزادي تمرين ميکنند.

همچنين تيم ملي لبنان روز سهشنبه هفدهم بهمن ماه از ساعت 15:30 در زمين اصلي آزادي تمرين ميکنند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]اولادي: اسم و رسم ايران از لبنان بزرگتر است[/h]
[h=2] مهاجم تيم ملي فوتبال ايران از آمادگي کامل ملي پوشان براي رويارويي با لبنان خبر داد.[/h]
00032074.jpg

مهرداد اولادي پس از تمرين امروز صبح (يکشنبه) تيم ملي فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: شرايط تيم خيلي خوب است و بازيکنان با تمرينهاي چند روز گذشته به آمادگي کامل رسيدهاند. اميدوارم که بازي خوبي با لبنان داشته باشيم و با حمايت هواداران شروع خوبي در جام ملتهاي آسيا براي خود رقم بزنيم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که چقدر فکر ميکند در ترکيب اصلي تيم ملي قرار بگيرد، گفت: من تمام تلاشم را ميکنم که در ترکيب اصلي باشم، ولي در نهايت تصميم با کادر فني است.

اولادي همچنين در پاسخ به سوالي درباره مهدي رحمتي گفت: در اين رابطه نظري ندارم. چون نظر سرمربي تيم ملي است که چه بازيکني در تيم ملي باشد و چه بازيکني نباشد.

وي درباره ميزان آمادگي خودش هم گفت: در ملوان و تيم ملي شرايط بسيار خوبي دارم و از نظر جسمي و روحي کاملا آماده هستم.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در ادامه درباره وقت کشي لبنانيها، گفت: ديروز فيلم بازي لبنان را ديديم و متوجه شديم که آنها تيم خوبي دارند، اما ايران از نظر اسم و رسم و بازيکن از لبنان بزرگتر است. براي وقت کشي حريف هم حتما کادر فني ترفندي را در نظر گرفته است، ولي عربها هميشه اين کار را انجام ميدهند و اين کار برايشان عادي است.

وي در پايان گفت: اميدوارم که لبنان را شکست دهيم و با يک برد خوب روحيه خود را براي رقابتهاي مقدماتي جام جهاني بيشتر کنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]محمد نبي: شايد رحمتي در اردوهاي بعدي باشد[/h]
[h=2] سرپرست تيم ملي آخرين برنامههاي اين تيم را تا بازي ايران برابر کويت تشريح کرد.[/h]
00002982.jpg

مهدي محمد نبي در جريان تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران درباره سمت جديدش در تيم ملي به عنوان سرپرست گفت: من چهارشنبه روي نيمکت هستم و نماينده همه شما در تيم ملي خواهم بود.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که به نظر ميرسيد که کارلوس کيروش پيش از اين با سمت سرپرست چندان موافق نبوده است؟ گفت: نه اين که اعتقاد نداشته باشند. کيروش فردي حرفهاي است و تجربه حضور در تيمهاي بزرگي را داشته و به همين دليل قطعا ميداند که هر تيمي بايد سرپرست داشته باشد. با اين حال قرعه به نام من افتاد و من سمت سرپرستي تيم ملي را قبول کردم و قرار است تا با کادر فني تعامل خوبي داشته باشم و تا حد امکان به اين تيم کمک کنم.

سرپرست تيم ملي در پاسخ به سوالي درباره وضعيت مهدي رحمتي گفت: هم رحمتي و هم ساير بازيکناني که نامشان را نميآوريد در ليستي که براي مسابقات مقدماتي جام جهاني و جام ملتها فرستادهايم قرار دارند. وقتي که مهدي رحمتي از تيم ملي خداحافظي کرد آقاي کفاشيان با کيروش در اين باره صحبت کرد. به هر دليل مهدي رحمتي درون اردو نيست ولي شايد در اردوهاي بعدي حضور داشته باشد. البته اي کاش رحمتي با خود کيروش درباره خداحافظياش صحبت ميکرد. زماني که من به تيم ملي آمدم رحمتي از تيم ملي رفته بود. رحمتي مي توانست با مسئولان فدراسيون فوتبال در اين باره صحبت کند تا مشکلش را حل کند، چرا که لباس تيم ملي ارزشمند است و نبايد به سادگي از دستش داد.

او در ادامه در پاسخ به وضعيت تمرين امروز تيم ملي گفت: قرار بود تمرين ساعت 11 شروع شود، ولي بارش برف ديشب باعث شد تا در مکاني ديگر تمرين کنيم و البته زمين کمپ تيم ملي کيفيت بهتري از ساير زمينها دارد. با اين حال در ساعتي تمرين کرديم که آسيب کمتري به کمپ وارد کند.

نبي در ادامه درباره جلسه کيروش و سازمان ليگ براي ايجاد هماهنگي بين کادر فني تيم ملي و باشگاهها گفت: نقطه نظر سازمان ليگ بر اين است که بازيها در ارديبهشت تمام شود و برنامهريزي به همين منظور تهيه شده که خلاصهاي از اين برنامهريزي پيشنهادي را کاظمي به باشگاهها ارسال کرده و قرار شده است تا باشگاهها تا پايان امروز نظرشان را در اين باره ارسال کنند. با اين حال اردوي تيم ملي در 28 اسفند هم آغاز ميشود و تا هفتم فروردين که تيم ملي از کويت باز ميگردد ادامه دارد که بعد از سه، چهار روز چند بازي عقب افتاده ليگ قرار است برگزار شود.

سرپرست تيم ملي در پايان درباره وضعيت دانيل داوري گفت: از زماني که داوري را در ليست تيم ثبت کردهايم خود داوري به اين نتيجه رسيده است که حضور در تيم ملي افتخار است، اما چون بازي ما با لبنان در ليست روزهاي بازيهاي دوستانه قرار دارد، باشگاهها ميتوانند بازيکنانشان را به تيم ملي ندهند، اما مطمئن باشيد که اگر بازي در روز رسمي فيفا باشد، باشگاهها موظف به دادن بازيکن به تيمهاي ملي هستند به همين دليل مطمئنا داوري در اردوي بعدي ما حضور خواهد داشت.

 
بالا