█▓▒░ خبـرهای کوتـاه از تیم ملـی فوتبـال ایـران █▓▒░

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز جمعه بعد از برگزاری نخستین جلسه تمرین ملی پوشان در نشست خبری حضور یافت و به پرسشهای نمایندگان رسانهها پاسخ داد که متن کامل این گفتگو را در زیر میخوانید:
حضورتان نشان میدهد تیم ملی کاملا زنده است
کیروش در شروع صحبت های خود گفت: به همه خبرنگاران حاضر خیر مقدم میگویم. از دوستانی که اینجا هستند به عنوان نماینده تک تک ملی پوشان تشکر و قدردانی میکنم. این حضور شما مسلما ثابت میکند که تیم ملی کاملا زنده است و برای همه جذابیت دارد.


تمرکز لازم را برای بازی با لبنان داریم
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در درجه اول تمرکز لازم را برای بازی با لبنان داریم. تیم کاملی از بازیکنان داخلی ایران را در اختیار گرفته یم و در روزهای آینده لژیونرها به ما ملحق میشوند. این بازی‎ها جزو رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا است و همانطور که میدانید بازی با لبنان اولین مسابقه ما خواهد بود. اما برای بنده چیزی که مهم است، این بازی جزو برنامهریزیهای ما برای صعود به جام جهانی خواهد بود.


بازی خاص لبنان برای من و بازیکنانم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه در اردو خواهیم بود که تا یکشنبه با 23 بازیکن و پس از آن با 26 نفر تمرین خواهیم کرد. طبق روال همیشگی نسبت به وظایف اصلی خود تمرکز داریم. تنها یک هدف در ذهن ما وجود دارد که آن رسیدن به آمادگی است. میخواهیم عملکردی رو به جلو داشته باشیم. مسلما هم برای من و هم برای بازیکنان دیدار با لبنان یک بازی خاص خواهد بود.


اتفاقات بازی با لبنان بصورت شفاف در ذهنمان است
وی با اشاره به بازی رفت تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی برابر لبنان یادآور شد: اتفاقات آن بازی به صورت شفاف در ذهن ما وجود دارد و با در ذهن داشتن آن مسائل سعی میکنیم بهترین عملکرد خود را برابر این تیم داشته باشیم، نه تنها اتفاقات درون زمین بلکه مسائل بیرون زمین را هم در ذهن خود داریم.
فضا برای اظهار نظر باز است
کیروش با اشاره به اینکه ما جوابی از لیگ برای برنامهریزی گرفتهایم البته هنوز اطلاعات دقیق نداریم اما به صورت کلی میتوانیم برای آینده برنامهریزی کنیم، در خصوص اظهارات اخیر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تمامی افراد نظرات مختلفی راجع به انتخابها دارند. وقتی مربیان بازیکنان را انتخاب میکنند فضا برای اظهارنظر باز است.
فوتبال بازی نظرها و عقاید مختلف است
وی اضافه کرد: یکسری افراد این مسئله را دوست دارند و یک سری نه. وقتی مدیران عامل باشگاهها نیز مربیان خود را انتخاب میکنند، در آنجا هم فضا باز است و یکسری موافق و گروهی مخالف وجود دارند. به خاطر همین است که فوتبال بازی نظرها و عقاید مختلف لقب گرفته است.
صحبتهایم خارج از معنای واقعیاش پخش شد
سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از صحبتهای خود پیرامون انتقادهای اخیر مربیان لیگ برتری نسبت به وی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما این مسئله را مطرح کردید. شما اصحاب رسانه هستید و من فقط مربی هستم. یکی از همکاران شما درخواست مصاحبه کرده بود و من یک ساعت و نیم از وقتم را به او اختصاص دادم. از این مدت فقط یک دقیقه را برداشت و یک سری از صحبتهای من که خارج از معنای واقعی بود را پخش کرد!


هیچگاه در موردهمکارانم در لیگ اظهار نظر نمیکنم
وی در این خصوص افزود: شما میدانید در طول دو سال اخیر که من در اینجا هستم هیچ وقت راجع به لیگ اظهار نظر نکردم. حتی برخی اوقات شما از این بابت ناراحت هم شدید که چرا حرف نمیزنم. من امروز یکسری از چهرهها را میبینم که بعد از بازیهای لیگ از من میپرسند نظر شما چه بود ولی من هیچگاه در خصوص همکارانم در لیگ اظهار نظر نمیکنم.


تمارض کردن یا وقت کشی برای فوتبال خوب نیست
کارلوس کیروش ادامه داد: من راجع به یک نوع اخلاق که به نفع فوتبال نیست صحبت کرده بودم. تمارض کردن یا وقت کشی برای این بازی خوب نیست. این مسئله را آن روز تاکید کردم و حالا جلوی همه تکرار میکنم. من یک مسئله را میگویم که همانطور برای فوتبال ایران خوب نیست، برای کل فوتبال دنیا هم خوب نخواهد بود. تمارض و وقت کشی هرگز برای فوتبال مفید نیست.
854585_orig.jpg

بازیکنان لبنان استاد تقلب و تمارض هستند
سرمربی تیم ملی با اشاره به بازی مقابل لبنان گفت: دیدار آینده ما مقابل لبنان است. فراموش نکنید لبنان در دیدار با ما 13 دقیقه و 48 ثانیه وقتکشی کرد. بازیکنان لبنان استاد تقلب و تمارض هستند. داور در آن بازی با آنها همکاری کرد چیزی که هرگز در بازی جوانمردانه جایی ندارد برای همین من این موضوع را مدام تکرار کردم.
نگاه نادرست به انتخاب‎ها
وی در ادامه این نشست در مورد اینکه در زمان مانوئل ژوزه از پرسپولیس 8 بازیکن دعوت میکرد ولی الان که گلمحمدی سرمربی است تنها 4 بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده است، گفت: این یک نگاه درست به انتخابها نیست.
بازیکنانی دعوت میشوند که بهترین هستند
کیروش اضافه کرد: وقتی نوبت به انتخاب بازیکنان تیم ملی میرسد، من از باشگاهها دعوت نمیکنم. از بازیکنانی دعوت میکنم که بهترینها باشند برای من پرسپولیس، استقلال و یا فولاد فرقی ندارد.
تیم ملی از مسائل منتقل شده از باشگاهها ضرر کرد!
وی ادامه داد: این طرز تفکر که بخواهیم مسائل باشگاهها را به درون تیم ملی بکشیم، اشتباه است. تیم ملی ابتدای فصل از مسائلی که از باشگاهها به تیم ملی منتقل شد، ضرر کرد. با این حال گویا یک سری نمیخواهند از این مسائل درس بگیرند.



رقبای اصلی ما خارج از ایران هستند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه اینجا یک هدف و انگیزه به نام تیم ملی وجود دارد، یادآور شد: اگر نیاز دارید مسائل باشگاهها را حل و فصل کنید بهتر است، بیرون از اینجا چنین کاری کنید. یادمان نرود رقبای اصلی ما خارج از ایران هستند که باید با آنها رقابت کنیم. مسائل بدون هدف و به درد نخور را نباید مطرح کنیم و اجازه ندهیم وارد تیم ملی شود.


اردوی آمادهسازی لبنان در خانه من نبود!
"یک روز این مسئله را مطرح کردید که با قطر همکاری میکنم و به شما گفتم یک روز خواهم گفت چه کسانی با قطر همکاری میکنند". وی با بیان این جمله اظهار داشت: امروز روزی است که میخواهم درباره این موضوع حرف بزنم. از شما میپرسم لبنان برای بازی دوستانه کجا اردو برگزار کرد و با چه تیمی دیدار کرد؟ مسلما این بازی در خانه من نبود! و فراموش نکنید این مسئولیت ماست که از مسائل تیم ملی دفاع کنیم و به خاطر داشته باشیم وقت آن است که با هم متحد و همدل شویم.

باید از غرور ایرانی استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم
کیروش ادامه داد: ما باید از غرور ایرانی استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم. به خاطر داشته باشید رقبای اصلی ما قطر و کرهجنوبی هستند که باید به جنگ آنها برویم. رقیب من تیم پرسپولیس، استقلال و مدیران آنها نیست به همین خاطر الان زمان آن است که یکدل و هماهنگ کنار هم باشیم.

تمرکز تیم ملی با این مسائل بیاهمیت به هم میخورد
وی با درخواست از رسانهها تاکید کرد: الان وقت آن است که جلوی ورود مسائل به درد نخور به تیم ملی را بگیریم زیرا تمرکز تیم ملی با این مسائل بیاهمیت به هم میخورد.

با تصمیمی ناعادلانه محروم شدم
سرمربی تیم ملی ایران در بخش دیگری از نشست خبری خود با اشاره به دیدار ایران و ازبکستان تصریح کرد: رسانهها به جای مطرح کردن نظرات مدیران عامل به این فکر کنند که من با یک تصمیم ناعادلانه محروم شدم. ضمن اینکه داور بازی ما با ازبکستان دو گل ایران را به حساب نیاورد و حتی صحنهای که آنها به گل رسیدند خطا نبود.

میخواهم به مسائلی که جلوی چشم شما است، فکر کنید
وی ادامه داد: بازیکن شماره 17 ازبکستان روی پولادی خطا کرد اما داور به اشتباه برای آنها خطا گرفت. من از شما میخواهم به این چیزها فکر کنید. با تمام مسائلی که جلوی چشم شما است، باز هم راجع به مسائل پرسپولیس و مدیرعاملش سئوال میکنید.
من حاضر هستم برای ایران بجنگم آیا شما هم حاضرید؟
کیروش در حالی که عصبانیتر میشد، خاطرنشان کرد: توقع دارم همگی بیایند و راجع به این مسائل صحبت کنند، شما باید راجع به ازبکستان فکر کنید. من حاضر هستم برای ایران بجنگم آیا شما هم حاضرید؟

برای من مهمترین بازی، بازی بعدی است
"ما دو بازی مقابل لبنان در پیش داریم آیا بازی مقدماتی جام ملتها برای شما مهمتر است یا بازی انتخابی جام جهانی؟" وی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران گفت: برای من مهمترین بازی، بازی بعدی است (جام ملتها). باید این طرز تفکر را عوض کنیم که گفته میشود بازی جام جهانی مهمتر است. فوتبال الان اینجاست. باید مقابل لبنان و جام ملت‎ها خوب بازی کنیم و بازیکنان هم انگیزه جنگجویانه خوبی داشته باشند.

پیروزی یک بر صفر کافی نیست
کیروش با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی میدانند پیروزی با نتیجه یک بر صفر کافی نیست، تاکید کرد: الان چیزی که برای ایران بیشترین اهمیت را دارد، بازی آینده مقابل لبنان است. بعد از آن راجع به بازیهای بعدی صحبت میکنیم.
سه بازی آخر برای ایرانیان سختکوش و جنگجوست
وی در ادامه صحبتهایش درباره سه بازی پایانی ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی یادآور شد: سه مسابقه آخر برای ما مثل 15 دقیقه پایانی یک مسابقه است. این 15 دقیقه برای هر کسی نیست. این دقایق متعلق به کسانی است که با قلبشان بازی میکنند و خون شجاعت در رگهایشان جاری است. این سه بازی آخر برای ایرانیان سختکوش و جنگجوست.
854575_orig.jpg

چهارشنبه سردرد بزرگی خواهم داشت
سرمربی تیم ملی در خصوص زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی برای بازی با لبنان تصریح کرد: من روز چهارشنبه سردرد بزرگی خواهم داشت زیرا مطمئنم با این بازیکنان کار سختی برای انتخاب 11 نفر اصلی خواهم داشت. البته خوشحالم چون مطمئنم تک تک بازیکنان بیشترین تلاشان را انجام خواهند داد.


از دروازهبانهایی که دعوت کردهام، مطمئن هستم
خبرنگاری درباره نبود سیدمهدی رحمتی و نگرانی مردم ایران از جانشینان رحمتی در تیم ملی سئوال پرسید که وی در این خصوص تصریح کرد: تمام تمرکز من در تیم ملی متوجه بازیکنانی است که آماده هستند در اختیار تیم ملی باشند. من از دروازهبانهایی که دعوت کردهام، مطمئن هستم چرا که آنها آمادهاند برای تیم ملی بازی کنند.


هیچ کس نمیتواند مخل برنامههای تیم ملی باشد
کیروش ادامه داد: هیچ کس نمیتواند مخل برنامههای تیم ملی باشد. ما قویتر هستیم و محکمتر راهمان را ادامه میدهیم زیرا میدانیم میتوانیم به هدفمان برسیم.


حق ما باخت در لبنان نبود
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ایران میتواند لبنان را شکست بدهد یا خیر؟ گفت: بله، من کاملا اطمینان دارم که میتوانیم این کار را انجام بدهیم. در بازی قبلی مقابل لبنان برای یک امتیاز مقابل این تیم بازی نکردیم و به هیچ عنوان از اتفاقاتی که در لبنان افتاد راضی نیستم. حق ما باخت در آن مسابقه نبود.


وقت این است حقیقت را به لبنان نشان دهیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: اگر قرار بود در فوتبال به حفظ توپ و پاس دادن به شما امتیاز بدهند، دیگر اسم این بازی فوتبال نبود و به آن بسکتبال و هندبال میگفتند. با این حال حالا وقت این است که حقیقت را به لبنان نشان بدهیم. روز چهارشنبه این فرصت را داریم که حقیقت را بنویسیم. باور کنید نمیخواهیم این فرصت را از دست بدهیم.
نگران نباشید!
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر عدم دعوت از رضا حقیقی هافبک پرسپولیس یادآور شد: نمیتوانم به عنون مثال 7 دروازهبان به تیم ملی دعوت کنم. در پست رضا حقیقی چند بازیکن مثل امید ابراهیمی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری داریم. من باید انتخابهایی انجام بدهم که با تفکرات تاکتیکیام هماهنگ باشد ولی از شما میخواهم نگران نباشید به خاطر اینکه این من بودم که برای اولین بار حقیقی را به تیم ملی دعوت کردم.


سکوت بهترین راه برای بیان بسیاری از مسائل است
" بعضی از مربیان شاغل در لیگ " در کار شما دخالت و انتقادهایی از تیم ملی انجام دادهاند آیا صحبتی با این مربیان دارید؟ کیروش در پاسخ این سئوال تصریح کرد: طرز تفکر من این است که یک مربی باید چطور در فوتبال رفتار کند من حتی یک مربی را در دنیا نمیشناسم که همیشه برنده باشد. سکوت بهترین راه برای بیان کردن بسیاری از مسائل است.


به خاطر اتفاقی که در مصاحبهام افتاد خوشحال نیستم
سرمربی تیم ملی چند روز پیش در مصاحبه با یکی از دوربینهای تلویزیونی از کیفیت پائین لیگبرتر انتقاد کرده بود که صحبتهایش با واکنش مربیان لیگ برتر همراه بود. وی با اشاره به این مصاحبه گفت: به خاطر آن اتفاقی که در مصاحبهام افتاد خوشحال نیستم زیرا صحبتهایم را یک جور دیگر مطرح کردم. الان زمان آن نیست کسانی را مقابل هم قرار دهیم که باید با هم کار کنند. باز هم میگویم رقبا و دشمان اصلی ما خارج از ایران هستند.


دلیل تغییر ورزشگاه بازی با لبنان را نمیدانم
وی افزود: صحبتهای آخر من به این خاطر است که به شما یادآوری کنم که لبنان قبل از بازی با ما در یک دیدار دوستانه مقابل استرالیا قرار گرفت که این مسابقه در استادیومی برگزار شد با زمین عالی اما لبنانیها بازی ما را که یک بازی رسمی بود به یک زمین بسیار بد منتقل کردند. آیا شما میتوانید این مسئله را برای من توضیح بدهید که چرا آنها این کار را کردهاند؟ چون من 33 ساله تجربه بینالمللی فوتبال را دارم و نمیتوانم به آن جواب بدهم.


متحد باشیم میتوانیم به جام جهانی صعود کنیم
کیروش در پایان با درخواست از رسانهها گفت: اگر متحد و همدل باشیم میتوانیم به هدفمان یعنی صعود به جام جهانی برسیم. اگر این اتحاد وجود داشته باشد و مسائل بیاهمیت را وارد تیم ملی نکنیم میتوانیم موفق باشید.
دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 15:30 روز چهارشنبه 18 بهمنماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار میشود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░


[h=1]گزارش تمرين تيم ملي فوتبال[/h]
[h=2] در حين انجام فوتبال در تمرين تيم ملي فوتبال ايران کيروش نکاتي را به بازيکنان گوشزد ميکرد.[/h]
00942135.jpg

به گزارش فارس، تيم ملي فوتبال ايران براي انجام ديدار در مرحله مقدماتي جام ملتهاي آسيا مقابل تيم ملي لبنان از ساعت 11:00 امروز در آکادمي تيمهاي ملي فوتبال تمرين کرد.

* بازيکنان از ساعت 10:45 در زمين تمرين حاضر شدند و در گروههاي چند نفره تنيس فوتبال بازي کردند.

*سيموئز که در تمرين روز گذشته غايب بود امروز در کنار کيروش حضور داشت.

*بازيکنان تيم ملي نونهالان حدود نيم ساعت از تمرين را نظاره کردند.

*تمرين از ساعت 11 به صورت رسمي با صحبتهاي کارلوس کيروش آغاز شد.

*بازيکنان ابتدا براي گرم کردن بدنهاي خود چند دور دور زمين دويدند.

*پاسکاريهاي کوتاه و در حال حرکت مرحله بعدي تمرين تيم ملي فوتبال ايران را تشکيل داد. نمازي و سيموئز به دادن پاسهاي تکضرب و زميني در اين بخش از زمين تأکيد داشتند.

*مصطفي قنبرپور به همراه اعضاي کادر فني تيم ملي نونهالان تمرين تيم ملي را به دقت زير نظر داشتند.

*بازيکنان 20 دقيقهاي را در کنار مربي بدنساز تيم ملي به انجام کارهاي بدني پرداختند.

*دروازهبانان در کنار مربي دروازهبانها به صورت اختصاصي تمرين کردند.

* حسين ماهيني که در تمرين روز گذشته غايب بود در تمرين امروز در کنار ساير بازيکنان کار خود را دنبال ميکند.

*بازيکنان جوان تيم ملي که به تازگي به اردو دعوت شدند انگيزه فراواني دارند و اين موضوع از نوع تمرينات آنها به خوبي مشخص است.

*در بخش ابتدايي تمرين که 35 دقيقه از آن را تشکيل ميداد کيروش بيشتر نظارهگر بود و دستيارانش مراحل تمرين را دنبال ميکردند.

*مرحله بعدي تمرين مليپوشان که از ساعت 10:35 دقيقه آغاز ميشد به انجام فوتبال اختصاص داشت. در اين تمرين کيروش نظارت ويژهاي به کار بازيکنان داشت و هرچند لحظه يکبار بازي را قطع ميکرد و نکات لازم را به بازيکنان گوشزد مينمود.

*هنگام انجام فوتبال دروازهبان سوم پشت دروازه با مربي گلرها به صورت اختصاصي کار ميکرد.

*عکاسان و خبرنگاران استقبال خوبي از اين تمرين به عمل آوردهاند.

*تمرين از ساعت 11:45 دقيقه پشت درهاي بسته برگزار شد.


ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░


ذوالفقارنسب:
[h=1]فوتبال ملي بدون جام جهاني ميميرد[/h]
[h=2] کارشناس فوتبال ميگويد فضاي جديدي پيرامون تيم ملي به وجود آمده که همه ميخواهند به سرمربياش اعتراض کنند.[/h]
00037931.jpg

بيژن ذوالفقار نسب در گفتوگو با خبرنگار ايسنا، ابتدا درباره نفرات دعوت شده به تيم ملي از سوي کارلوس کيروش، بيان کرد: بازيهاي تيم ملي حساس شده و کادر فني هم اين حساسيت را درک کرده است. مطمئنا بازيکنان دعوت شده هم بر اساس نيازها و تفکرات فني کيروش انتخاب و دعوت شدهاند. مطمئنا اين بازيکنان، آمادههاي ليگ هستند و من نميخواهم درباره نفرات دعوت شده صحبت زيادي انجام دهم چون ما بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام بگذاريم.

وي همچنين با اشاره به اعتراضهايي که اخيرا برخي از مربيان به تصميمات کيروش ميکنند، افزود: در حال حاضر شرايطي پيرامون تيم ملي به وجود آمده که هر کس به هر نحوي ميخواهد اعتراض کند. صحبتهايي ميشود که به هيچ وجه در شرايط کنوني به صلاح نيست. به اعتقادم همه بايد به گونهاي اظهار نظر کنيم که به فوتبال ملي صدمه وارد نشود. مطمئنا اعتراض به کيروش، به ضرر تيم ملي است اما انتقاد با اعتراض متفاوت است. من از مربيان، مديران، فدراسيون و حتي خود کيروش ميخواهم که به نفع منافع تيم ملي صحبت کنند.

اين کارشناس فوتبال همچنين به برخي تصميمهاي سرمربي تيم ملي انتقاد کرد و گفت: کيروش بعضي مواقع بايد هوشيارانهتر عمل کند. او تجربه بالايي دارد و بايد اين تجربهاش را به کار بگيرد. به عنوان مثال در ماجراي خداحافظي رحمتي حاشيههاي زيادي ايجاد شد. کاري که رحمتي انجام داد به هيچ وجه حرفهاي نبود. به هر حال او يک دروازه بان حرفهاي است و اين کارش دور از ذهن بود. ورزشکاران در اين سطح بايد از مشاوران قوي و باهوش استفاده کنند.

وي ادامه داد: کيروش در واکنش به تصميم رحمتي سريع عمل کرد و کارش دور از انتظار بود. به هر حال تيم ملي سه بازي فوق العاده حساس را پيشرو دارد که ما بايد در هر سه بازي موفق باشيم.

ذوالفقارنسب در پايان عنوان کرد: کادر فني تيم ملي ديگر بايد هسته اصلي تيم را شناخته باشد و روي بازيکنان اصلي تمرکز کند. ايران مشکلات فني زيادي دارد و آخرين بازي برابر ازبکستان بايد به دفعات بازبيني شود. واقعا حيف است که اين تيم به جام جهاني نرود. هزينههاي زيادي براي اين تيم شده و امکانات لازم فراهم بوده است. اميدوارم حمايتها همچنان ادامه داشته باشد چون فوتبال ملي بدون جام جهاني زنده نخواهد بود.


ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]رحيمي: الان زمان حمايت از تيم ملي است[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: اکنون وقت حمايت از تيم ملي است و بايد به آن کمک کرد.[/h]
00938045.jpg

عليرضا رحيمي در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اظهارات علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال در اعتراض به واکنش باشگاه سپاهان نسبت به داوري ها اظهار داشت: من فقط يک جمله مي گويم و بس. دو تيم استقلال و سپاهان قرار است در ليگ قهرمانان آسيا بازي کنند و نياز به آرامش دارند و به همين دليل بايد خيلي مسائل را رعايت کنند.

وي همچنين در مورد انتقادهاي فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران به وي بابت اعتراض به داوري فغاني در بازي با فجرسپاسي و رئيس کميته داوران، عنوان کرد: من صحبت هاي اصفهانيان را خواندم و براي همه حرف هايش جواب دارم جز يک مورد. او در صحبت با من بخشي از حرف هايش را دوستانه گفت و نبايد رسانه اي مي کردم که از اين بابت از او عذرخواهي مي کنم. چون سر اين موضوع به اصفهانيان بدهکارم جواب هايي که دارم را به خودش دوستانه مي گويم.

رحيمي در ادامه در مورد اينکه گفته مي شود کارلوس کيروش سرمربي تيم ملي از اظهار نظر چندي قبل او مبني بر اينکه با کيروش شانس حضور ايران در جام جهاني کم است ناراحت شده، گفت: اکنون وقت حمايت از تيم ملي است و بايد به آن کمک کرد. ما از ليست تيم ملي هم گلايه اي نداريم. من قبلا هم گفته ام هر کسي که سرمربي تيم ملي باشد طبيعي است با توجه به نيازهايش بازيکن انتخاب مي کند. من معتقدم به نظر سرمربي بايد احترام گذاشت.


منبع:ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

خلعتبري:
[h=1]لبنان را ميبريم و از اين تيم انتقام ميگيريم[/h]
[h=2] مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت: اميدوارم لبنان را ببريم تا انتقام شکست قبلي مقابل اين تيم را بگيريم.[/h]
00034417.jpg

به گزارش ايسنا، محمدرضا خلعتبري پيش از تمرين صبح امروز (شنبه) تيم ملي فوتبال ايران در جمع خبرنگاران گفت: شرايط اردوي تيم ملي بسيار خوب است و همه بازيکنان آماده هستند. قطعا تا پيش از بازي با لبنان آمادگي ما بيشتر شده و اميدوارم که بتوانيم بازي خوبي را با اين تيم انجام دهيم.

وي افزود: ما پيش از اين به لبنان در بازيهاي انتخابي جامجهاني باختهايم اما الان اميدواريم که اين تيم را ببريم و به نوعي از آنها انتقام بگيريم. همه چيز براي کسب پيروزي آماده است. بازيکنان سر حال هستند و مشکلي در کار نيست.

مهاجم مازندراني سپاهان درباره اردوي تيم ملي در فشردگي مسابقات ليگ نيز گفت: اردوهاي ملي معمولا در همه جاهاي دنيا سه، چهار روز قبل از بازيها آغاز ميشود و بازيکنان در اين فرصت بايد بتوانند به آمادگي لازم برسند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

حاتمي:
[h=1]ميخواهيم لبنان را با اختلاف گل شکست دهيم[/h]
[h=2] مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت: ميخواهيم لبنان را با اختلاف گل شکست دهيم.[/h]
00943838.jpg

فرزاد حاتمي قبل از شروع تمرين تيم ملي فوتبال ايران در مورد اين اردو گفت: شرايط بسيار خوبي در اردو حاکم است و بازيکنان با يکديگر دوست هستند. اميدوارم براي تيم ملي مفيد باشم و در کنار بازيکنان تجربه خوبي را کسب کنم.

به گزارش فارس،وي در مورد شناخت از تيم لبنان خاطر نشان کرد: لبنان را آناليز کرديم و به خوبي آنها را ميشناسيم. اميدوارم با اختلاف اين تيم را شکست دهيم تا فاصله فوتبال ايران با لبنان مشخص شود.

حاتمي در مورد اينکه آيا ميتواند در ليست نهايي کيروش قرار بگيرد، اظهار داشت: تمام تلاشم را ميکنم تا اين اتفاق بيفتد، همه چيز بستگي به نظر کادر فني و صلاحديد کيروش دارد.


ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

پيرواني:
[h=1]انتخاب ليست تيم ملي حق سرمربي است[/h]
[h=2] کارشناس فوتبال ايران گفت:انتخاب ليست تيم ملي حق سرمربي است.[/h]
00015230.jpg

امير حسين پيرواني در گفتوگو با خبرنگار فارس، در مورد انتقاداتي که برخي از مديران ليگ برتري مثل رويانيان به ليست دعوت شدگان اردوي تيم ملي داشتهاند،گفت: از حداقل اختيارات سرمربي هر تيمي اين است که نفرات مورد نظرش را بر اساس تاکتيکهاي مدنظرش انتخاب کند. از 18 مربي فعال در ليگ برتر ايران اگر ليست بخواهند، مطمئنا اين ليستها حدود 30 تا 20 درصد با يکديگر تفاوت خواهد داشت و اين نشان ميدهد که مربيگري سليقه است.

وي افزود: اگر منطقي باشيم حق با کيروش است که هر انتخابي ميخواهند انجام دهد اما اگر به صورت کلي نگاه کنيم ميشد نفرات بهتري هم در ليست تيم ملي گنجاند. من به عنوان يک مربي کوچک به کيروش انتقادي ندارم اما بودند بازيکناني که ميتوانستند در اين ليست قرار بگيرند. مگر بازيکنان جواني که دعوت ميشدند تا آنها براي آينده آماده شوند انتخاب خوبي بود؟ من هم متعجب هستم. زماني که پرسپوليس در شرايط خوبي نبود نفرات زيادي از اين تيم دعوت ميشد. رضا حقيقي نشان داده بازيکن قابلي است و تاثيرگذاري زيادي دارد و ميتوانست به اردوي تيم ملي دعوت شود. به هر حال با توجه به مسائل تاکتيکي سرمربي تعداد محدودي را ميتواند به تيم ملي دعوت کند.

پيرواني در مورد خداحافظي مهدي رحمتي از تيم ملي فوتبال ايران عنوان کرد: از مهدي رحمتي شناخت کاملي دارم و او را از زماني که در تيم فجر سپاسي بود، ميشناسم. بدون شک رحمتي يکي از بهترين دروازهبانان فوتبال ايران است و حداقل در 5 سال اخير کمترين نوسان را داشته است. او در برخي مسابقات يک تنه تيم ملي را نجات داد و هيچ گاه حاشيه نداشته است. حالا چه ميشود يک مرتبه چنين تصميمي ميگيرد جاي تعجب دارد.

وي تاکيد کرد: رحمتي بازيکن کوچکي نيست و حضورش در تيم ملي از لحاظ روحي و رواني ميتواند تاثير گذار باشد. به نظرم رحمتي نبايد اين موضوع را رسانهاي ميکرد و ابتدا بايد با مسئولين در ميان ميگذاشت. نداشتن سرپرست خودش را اينجا نشان ميدهد. کيروش به عنوان مسئول فني فعاليت ميکند و بايد شخصي به عنوان سرپرست باشد که براي بازيکنان پدري کند. اي کاش اين موضوع مديريت و تصميم بهتري گرفته ميشد.

کارشناس فوتبال ايران در مورد انتقاداتي که اين روزها به کيفيت پايين ليگ برتر ميشود خاطرنشان کرد: من هم موافق هستم که ليگ برتر ما امسال کيفيت پاييني دارد و حتي نسبت به سال گذشته نيز بدتر شده است. به طور فهرستوار براي اين موضوع چند دليل ميتوانيم بيان کنيم. تعطيلات زياد ليگ، عدم نتيجه گيري تيم ملي، مشکلات مالي و افتادن 4.5 تيم در پايان مسابقات امسال در اين مسئله دخيل بوده است.

وي افزود: تعطيليهاي زياد ليگ که مورد اعتراض همه مربيان قرار دارد مشکلات زيادي را به وجود آورد. اوت شدن 4.5 تيم در پايان ليگ امسال باعث شده تيمهاي پايين جدولي با ترس وارد ميدان شوند و به همين خاطر با ارائه بازي بسته به دنبال کسب يک امتياز ميشوند. همچنين مشکلات مالي که ميبينيم اکثر باشگاهها با آن دست به گريبان هستند باعث شده تا تيمها به حاشيه بروند و از ارائه عملکرد با کيفيت دور بمانيم.

پيرواني در مورد رويارويي تيم ملي ايران در مقدماتي جام ملتهاي آسيا و در پيش بودن بازي حساس با اين تيم در خرداد سال آينده در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام جهاني خاطرنشان کرد: بايد بپذيريم تيمهاي آسيايي در حال پيشرفت هستند. من با تيم زماني که با تيم ملي اميد همکاري داشتم ديدم که تيمهاي ويتنام، سنگاپور و مالزي نيز در تيمهاي پايه خوب کار ميکنند و در آينده حرف براي گفتن خواهند داشت. ديگر لبنان تيم سادهاي نيست ما بايد اولويتمان اين باشد که در همين مسابقات ابتدايي مقدماتي جام ملتهاي آسيا نتيجه بگيريم.

وي افزود: بايد خودمان را تا خرداد ماه آماده کنيم تا با ايجاد همدلي و دوري از حاشيه بتوانيم به موفقيت برسيم. رفتن به جام جهاني براي فوتبال ايران حائز اهميت است و ميتواند مُسکّني براي ما باشد. حداقل سود جام جهاني اين است که چند بازيکن جوان مثل آرش افشين و کريم انصاريفرد ميتوانند به اروپا بروند و فوتبال خود را در آنجا دنبال کنند. لبنان در ايران محکوم به باخت است و بايد مقابل اين تيم به پيروزي برسيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

حسيني:
[h=1]براي صعود به جام جهاني فقط حمايت ميخواهيم[/h]
[h=2] مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: هميشه ظرفيت فوتبال ايران در آسيا زبانزد بوده و حالا هم براي صعود به جام جهاني و جام ملتها فقط حمايت ميخواهيم.[/h]
00034450.jpg

سيد جلال حسيني در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص شرايط تيم ملي و بازي مقابل لبنان اظهار داشت: با توجه به شناختي که حريفان از فوتبال ايران دارند قطعا تيمهايي مثل لبنان براي گرفتن يک امتياز و فقط نباختن مقابل تيمهايي مثل ايران قرار ميگيرند.

وي افزود: بدون شک فوتبال ايران يک سر و گردن از تيمهايي مثل لبنان بالاتر است اما الان فوتبال قابل پيشبيني نيست. ما در لبنان هر چه توانستيم اين تيم را زير فشار قرار داديم اما متاسفانه يک نتيجه باورنکردني را کسب کرديم.

حسيني ادامه داد: لبنان قطعا ميآيد در ايران نبازد، يا کم گل بخورد اما ما هم دو ديدار حساس براي فوتبال کشورمان را مقابل اين تيم داريم و دو برد پياپي را مقابل اين تيم ميخواهيم. قطعا بايد باهوش، با تمرکز و با برنامه بازي کنيم و عجله قطعا براي ما مشکلساز ميشود. مطمئن باشيد اگر طبق تدابير کادر فني به ميدان برويم و مردم نيز پشت ما مثل رسانه ملي و جامعه خبري باشند، ميتوانيم به موفقيت برسيم.

حسيني خاطرنشان کرد: نياز به يک کمک ملي داريم تا شرايط فوتبال ايران را از اين شرايط سخت دربياوريم. قطعا تلاش کادر فني و بازيکنان در اين زمينه بيشتر از گذشته خواهد بود. ما براي صعود به جام جهاني فقط حمايت همهجانبه ميخواهيم تا انشاءالله دل مردم شاد شود.

وي در پايان درباره تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از تساوي مقابل فولاد و با توجه به اينکه ما در رده يازدهم فوتبال قرار گرفتهايم بايد در بازيهاي آينده فقط به برد فکر کنيم. ما با چند بازي حتي ميتوانيم از ليگ برتر سهميه آسيا بگيريم و از طرفي ديگر يک کار خيلي خيلي سخت مقابل ذوبآهن در جام حذفي داريم. من به جام حذفي شخصا اميدوارم اما بايد بيشتر زحمت بکشيم.




ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]جلالي:کيروش و مربيان ليگ ازهم ايراد نگيرند[/h]
[h=2] مجيد جلالي ميگويد رسانهها بايد در شرايط فعلي پيش قدم شوند و براي صعود تيم ملي به جام جهاني با ايجاد يک جو حمايتي تعامل را ميان همه برقرار کنند.[/h]
00005604.jpg

کارشناس فوتبال در گفتوگو با خبرنگار ايسنا، درباره لزوم حمايت از تيم ملي با توجه به بحثهايي که اخيرا ميان کيروش و برخي از مربيان باشگاهها بر سر کيفيت پايين ليگ و تمارض مداوم بازيکنان پيش آمده، اظهار کرد: اين بحثها چيز خاصي نيست. همهي مربياني که در اين مورد صحبت کردهاند ميخواستند که از حق خودشان دفاع کنند و اتفاقا آنها هم بر روي اين که با تيم ملي همراه باشند و به فکر موفقيت اين تيم باشند، اتفاق نظر دارند. به نظر من از اين نظر مورد خاصي پيش نخواهد آمد.

وي افزود: بهترين چيزي که الان ميتواند به وجود آيد اين است که رسانهها پيش قدم شوند و براي ايجاد يک فضاي تفاهم بين فدراسيون، باشگاهها، مربيان و کارشناسان دست به کار شوند؛ دقيقا مثل همان فضايي که پيش از بازي با کره جنوبي به وجود آمد و تيم ملي توانست نتيجه خوبي بگيرد، بايد براي بازيهاي ماه خرداد هم روحيه تيم ملي را افزايش داد.

جلالي گفت: همه ميدانيم که اگر خداي نکرده به جام جهاني نرويم دودش به چشم خودمان ميرود بنابراين خيلي منطقي است که در حال حاضر همه با هم همدل شويم و براي موفقيت تيم ملي همکاري کنيم. صعود به جام جهاني به همه ارکان فوتبال ما کمک ميکند.

اين کارشناس فوتبال درباره آن بخش از اظهارات کيروش که با واکنش بعضي از مربيان ليگ برتر مواجه شده بود، گفت: من خودم سه ماه پيش نشستم و آماري در اين رابطه تهيه کردم. مسايلي که کيروش گفته در فوتبال ايران وجود دارد، اما ما نبايد از يکديگر ايراد بگيريم و مثلا کيروش بگويد ليگ ضعيف است و مربيان ديگر هم بگويند تيم ملي ضعيف است. به هر حال فوتبال ما نزول کرده و اين نزول هم از ليگ شروع شده و به تيم ملي رسيده است. براي اين که جلوي اين تنزل را بگيريم، مهمترين نکته همدلي ارکان فوتبال با يکديگر است.

جلالي همچنين درباره صحبتهاي کيروش مبني بر ضرر رساندن شرايط پرسپوليس به تيم ملي گفت: واقعا نبايد به فکر اين چيزها باشيم. بايد سعي کنيم که از هر ظرفيتي که در فوتبالمان وجود دارد به درستي استفاده کنيم و بين تيم ملي و باشگاهها تعامل و همدلي ايجاد کنيم. اين که بگوييم نتيجه نگرفتن ما به خاطر اين و آن بوده فايدهاي ندارد و به تيم ملي کمک نميکند. همان طور که گفتم رسانهها در اين رابطه بايد پيش قدم شوند و ميتوانند با ايجاد يک جو حمايتي خوب همه را به سمت تعامل با تيم ملي پيش ببرند.

اين کارشناس فوتبال درباره تصميم مهدي رحمتي براي کنارهگيري از تيم ملي و چالشهايي که اين موضوع براي دروازه ايران به وجود ميآورد، گفت: اين يکي از چالشهايي است که راه حلش خيلي ساده است و به راحتي ميتوان آن را رفع کرد. اما چون ما از مسايلي که وجود دارد دور هستيم و همه جزئيات را نميدانيم شايد کمي پيچيده شده است. آنهايي که کنار تيم هستند بايد چالشهاي درون تيم را حل کنند و نگذارند موضوع به اينجا برسد. اينها مسايلي است که بايد به وسيله بزرگترها رفع شود و در نهايت همه چيز سر جاي خودش قرار گيرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ░▒▓█ خبرهای کوتاه از تیم ملی فوتبال ایران █▓▒░

[h=1]نصرتي:با وفاق ملي به جام جهاني ميرويم[/h]
[h=2] مدافع تيم ملي فوتبال ميگويد حضور در جام جهاني سرنوشت فوتبال ايران را رقم ميزند.[/h]
00028001.jpg

محمد نصرتي در گفتوگو با ايسنا، دربارهي اردوي جديد تيم ملي براي ديدار برابر لبنان گفت: خدا را شکر جو خوبي بر تيم ملي حاکم است و همه براي موفقيت در اين ديدار متحد شدهايم.

او در ادامه افزود: انتظار دعوت شدن به تيم ملي را داشتم چراکه از زماني که در تراکتور هستم بدون حاشيه به فکر پيشرفت فوتبالي خودم هستم و در شرايط جسماني و فني بسيار خوبي قرار دارم.

مدافع تيم ملي درباره ديدار چهارشنبه تيم ملي برابر لبنان هم گفت: اميدوارم روز خوبي را مقابل لبنان داشته باشيم که هم بر روحيه بازيکنان تيم ملي تاثير بگذارد و هم زهر چشم خوبي به لبنان(همگروه ايران در انتخابي جام جهاني) نشان دهيم. به همين دليل از مردم، رسانهها، مسئولان و فدراسيون فوتبال ميخواهم تا حمايت همه جانبهاي از ما داشته باشند چراکه با يک وفاق عمومي به جام جهاني ميرويم و همه سرنوشت فوتبال ما به حضور در جام جهاني بستگي دارد.

نصرتي در ادامه گفتوگو با ايسنا درباره شرايط تراکتورسازي گفت: وضعيت تراکتورسازي مطلوب است اما متاسفانه دو بازي اخيرمان را مساوي کرديم و با بدشانسي در مقابل صبا موفق به کسب برد نشديم و قدر موقعيتهاي خودمان را ندانستيم.

او در پاسخ به اينکه با توجه به نتايج دو هفته اخير تراکتور آيا شانس اين تيم براي قهرماني کم نشده است، گفت: اين حرف را قبول ندارم. ما سه امتياز از استقلال عقب هستيم و در 10 هفته باقي مانده مطمئنا اين فاصله جبران ميشود و دليلي براي نگراني وجود ندارد.

نصرتي در پاسخ به اينکه آيا ميتواند با وجود بازي چهارشنبه تيم ملي، در روز جمعه برابر ملوان به ميدان برود، گفت: هنوز مشخص نيست که در ترکيب تيم ملي قرار دارم يا خير ولي فکر ميکنم يکي از دلايلي که ما در نيمه دوم جلوي ذوب آهن از لحاظ بدني کم آورديم و بازي با تساوي به پايان رسيد همين فشردگي مسابقات بود. اين فشردگي براي تيمهاي شهرستاني آسيب بيشتري دارد و به سود دو تيم استقلال و پرسپوليس است چراکه تيمهاي شهرستاني براي سفر به شهرهاي ديگر بايد به تهران پرواز کنند و از آنجا هم به شهرهاي ديگر بروند و اين به تيمهاي شهرستاني لطمه وارد ميسازد اما ميبينيم دو تيم تهراني نياز به اين کار ندارند.

او در ادامه افزود: ما براي سفر به آبادان چيزي حدود 10-12 ساعت در راهيم و از سويي ديگر شرايط زمين را هم بايد در نظر بگيريد. زمين تبريز يخ مي زند و مانند اين است که در آسفالت بازي مي کنيد. من به توني اوليويرا (سرمربي تراکتور) چند روز قبل از بازي ذوب آهن گفتم فشار تمرين را کم کند که شايد تصور کرد من خستگي خودم را بهانه ميکنم تا کم کاري کنم ولي بعد از بازي با ذوب آهن و پس از اعتراض اکثر بازيکنان تراکتور به سرمربي تيم که فشردگي بازيها باعث خستگي آنها شده و توان فني آنها را کاهش ميدهد، خود او تمرينات را سبکتر کرد و نتيجه آنر ا در مقابل صبا ديد که چقدر تيم ما مسلط بر بازي بود و بدشانسي مانع از کسب سه امتياز در آن ديدار شد.

مدافع تيم تراکتور دربارهي شرايط تيم ملوان گفت: ملوان تيم خوبي است و از بازيکنان خوبي بهره ميگيرد. از سويي همواره مقابل تيمهاي مدعي بازي خوبي را از خود به نمايش ميگذارد و حضور سه، چهار بازيکن از اين تيم در تيم ملي نشان دهندهي خيلي چيزهاست.

او در ادامه در پاسخ به دليل نباختن تراکتور در تبريز گفت: ما خارج از خانه هم در طول فصل اخير کم باختهايم و با داشتن سه باخت رکورد کمترين تعداد باخت را در اختيار داريم که يکي از باختها مقابل فجرسپاسي بود که احساس ميکرديم بر روي موزائيک بازي ميکنيم و عملا به زمين باختيم. دومين باختمان جلوي ذوب آهن بود که من در آن بازي نبودم و سومين باختمان هم مقابل فولاد بود که بدشانسي آورديم و در شش دقيقه دو گل خورديم. از طرفي ديگر مساوي در تبريز کم از باخت براي ما نيست، آن هم جلوي تيمهايي مانند آلومينيوم، داماش و ذوب آهن.

 
بالا