█▓▒░ خبـرهای کوتـاه از تیم ملـی فوتبـال ایـران █▓▒░

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
گل‌محمدي: کيروش بايد بماند

گل محمدي در مورد وضعيت فعلي ذوب‌آهن گفت :ما نياز به کار زيادي داريم که با يک تيم خوب ليگ را شروع کنيم.
00946265.jpg

گل محمدي در پاسخ به اينکه آيا با توجه به تغييرات زيادي که ايجاد کرديد آيا نگران نيستيد که در بازي هاي ابتدايي ليگ‌برتر امتياز از دست بدهيد ادامه داد:طبيعي است که شرايط از اين ديدگاه تا حدودي نگران کننده باشد ولي مجبور بوديم اين تغييرات را انجام دهيم. ميانگين سني ذوب‌آهن بالا بود و بايد تيم را جوان تر مي‌ کرديم تا ميانگين دوندگي بازيکنان بالا برود. به هر حال هر تغييراتي هزينه دارد.

او درگفت و گو با فوتبال ايران در مورد تيم‌ملي‌ و ديدار پاياني با بوسني که با شکست ايران همراه بود گفت: فکر مي‌ کنم انتظارات از تيم‌ملي‌ در بازي آخر بالا بود و همين موضوع روي بازيکنان فشار و استرس آورد. خيلي ها فکر مي‌ کردند بازيکنان مثل دو بازي قبلي بي نهايت انگيزه داشته باشند ولي فکر مي‌ کنم اين انگيزه کمتر شده بود. در مجموع بازي خوبي از سوي تيم ما انجام نشد ولي بايد به بازيکنان و کادرفني خسته نباشيد بگوييم. من فکر مي‌ کنم اگر تهاجمي تر بازي مي‌ کرديم شايد بهتر نتيجه مي‌ گرفتيم.

گل محمدي به بحث ماندن يا جدايي کي روش هم اشاره کرد :در اين خصوص يک بحث مطرح است و بايد ببينيم آيا خودش تمايل دارد بماند يا خير. با اين حال من معتقدم بهتر از کي‌روش گيرمان نمي‌ آيد و اميدوارم فدراسيون فوتبال تحت هر شرايطي او را حفظ کند. او حالا روي فوتبال ما شناخت کافي دارد و مطمئنا اگر بماند تيم‌ملي‌ را براي آينده جوان تر خواهد کرد.

او در پاسخ به اين سوال که آيا قبول داريد اگر کي‌روش از تيم‌ملي‌ برود فضاي جامعه طوري است که خيلي ها قبول نمي‌ کنند مربي ايراني جايش را بگيرد گفت: جواب دادن به اين سوال خيلي سخت است و بايد ديد در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. من معتقدم اگر کي‌روش برود مربي بعدي نبايد از او کوچکتر باشد. اين يک نکته مهم است که بايد در نظر گرفته شود.

فدراسيون اعلام کرده که هزينه حفظ کي‌روش و دستياراش 12ميليارد تومان مي‌ شود. گل محمدي در اين خصوص بيان کرد: من باز هم مي‌ گويم که فدراسيون بايد تحت هر شرايطي کي‌روش را حفظ کند. 10 يا 12 ميليارد پولي نيست که فدراسيون نداشته باشد. اين مبلغ خيلي راحت مي‌ تواند از طريق بازاريابي، اسپانسر و مديريت هاي مالي به دست بيايد ولي متاسفانه چنين اتفاقي رخ نمي‌ دهد. کفاشيان هميشه مي‌ نالد و از بي پولي صحبت مي‌ کند. نگاه رئيس فدراسيون هميشه به جيب دولت است و هر وقت هم بحث مالي مطرح مي‌ شود، موضوع تحريم ها را پيش مي‌ کشند. اين يک بحث نامتعارف است و مي‌ خواهند ذهن ها را منحرف کنند. فدراسيون خيلي راحت مي‌ تواند در سال 100 ميليارد درآمد داشته باشد. اميدوارم در نهايت شرايط طوري فراهم شود که کي‌روش بماند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
گزارش روزنامه‌ گلوبو از عملکرد تيم ملي ايران

روزنامه‌ برزيلي "گلوبو" عملکرد ايران در جام جهاني را ارزيابي کرد.
00989008.jpg

روزنامه‌ برزيلي "گلوبو" در گزارشي به عملکرد تيم ملي ايران در جام جهاني پرداخته و کار شاگردان کي‌روش را ارزيابي کرده است.

در اين گزارش آمده است: ايران در چهارمين حضورش در جام جهاني باز هم نتوانست رکوردشکني کرده و از دور گروهي صعود کند. پس از يک تساوي بدون گل مقابل نيجريه، ايران با گل دقايق آخر مسي مقابل آرژانتين تسليم شد و در ديدار آخر هم سه بر يک به بوسني و هرزگوين باخت تا در پايان کار خود تنها با يک امتياز و يک گل زده جام را ترک کند.

ايران با سيستم‌ 1-5-4 شيوه‌اي تدافعي را براي بازي در جام برگزيده بود. تيم کي‌روش کاملا دفاعي بود و حمله به سمت دروازه حريف در اولويت دوم قرار داشت. البته گل قوچان نژاد به بوسني و هرزگوين باعث شد که ايران بدون گل جام را ترک نکند. هر چند ايران تنها تيم اين تورنمنت بود که نتوانست در نيمه نخست بازي‌هايش گلزني کند. آنها در سه بازي 12 شوت به سمت دروازه حريفان زدند. يعني ميانگين چهار شوت در هر بازي.

البته ايران تنها تيم آسيايي نبود که از گروهش حذف مي‌شد، بلکه تمام تيم‌هاي اين قاره از صعود به دور بعد باز ماندند.

صحنه خطاي زابالتا بر روي اشکان دژاگه که يکي از بحث‌ برانگيزترين تصميم‌هاي داوران در مرحله گروهي بود. يکي از مهم‌ترين لحظه‌ها را براي تيم ايران هم رقم زد.

اگر چه ايران در ديدار با مقابل آرژانتين مغلوب شد، اما عملکرد شاگردان کي‌روش يکي از بهترين بازي‌هاي تاريخ اين کشور را رقم زد. همه مي دانند که آرژانتين با مهاجمان نابود کننده‌اش براي هر تيمي خطرساز است، اما ياران مسي براي رسيدن به دروازه ايران 91 دقيقه‌ زمان صرف کردند و پس از آن که حقيقي چند موقعيت از آگوئرو و هيگواين را گرفت، اين مسي بود که قفل دروازه را در دقايق پاياني شکست.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
فردا، جلسه کي‌روش با کفاشيان براي تمديد

مسئولان فدراسيون فوتبال براي تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش با اين مربي جلسه‌اي برگزار خواهند کرد.
00938223.jpg

پس از کش‌وقوس‌هاي فراوان و بازگشت کاروان تيم ملي از کشور برزيل قرار است در خصوص ماندن کارلوس کي‌روش و تمديد قرارداد اين مربي، جلسه‌اي در فدراسيون فوتبال برگزار شود.

علي کفاشيان، پس از جلسه‌اي که امروز (شنبه) در وزارت ورزش‌وجوانان داشت، اعلام کرد که فردا با کي‌روش جلسه‌اي خواهند داشت تا درباره تمديد قرارداد با اين مربي صحبت کنند.
 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
فعلا که تیم ملی تو آسیا عالیه
 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
کیروش ابقا شد
www.geekfarsi.com_wp_content_uploads_2014_06_30.jpg
 
بالا