₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

با پيگيري باشگاه پرسپوليس و راي CAS
[h=1]راي فيفادرخصوص شکايت وينگاداباطل اعلام شد[/h]
[h=2] با پيگيريهاي باشگاه پرسپوليس و بر اساس راي صادره از سوي ديوان بين المللي ورزشي راي فيفا در خصوص پرونده شکايت سرمربي سابق پرسپوليس شکسته و باطل اعلام شد.[/h]
00024116.jpg

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مصطفي شکري مشاور حقوقي و بينالملل مدير عامل اين باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر افزود: با تجديد نظرخواهي از راي صادره توسط کميته وضعيت بازيکنان فيفا که در تاريخ 30 ژانويه 2012 صادر شده بود، ديوان بينالمللي ورزش امروز راي خود را صادر و به باشگاه اعلام کرد که بر اين اساس راي صادره فيفا نقض و باطل اعلام شد.

بر اساس راي صادره تجديد نظرخواهي باشگاه در بخش ماهيتي مورد پذيرش قرار گرفت و بنابراين راي صادره فيفا باطل شد.

شکري تصريح کرد: لازم است توضيح دهم اعتراض ما به راي فيفا در دو بخش شکلي و ماهيتي مطرح شد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]پرسپوليس 4 روز به کرج ميرود[/h]
[h=2] با تائيد کادر فني پرسپوليس اين تيم فردا به مدت 4 روز عازم کرج ميشود.[/h]
00028410.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد داشتند به دليل تعطيلي ليگ برتر اردويي در کيش يا امارات براي قرمزپوشان تدارک ببينند. اما با توجه به نظر کادر فني اين تصميم قرمزپوشان تغيير پيدا کرد و قرار شد پرسپوليس براي تشکيل اردويي شبانه روزي به مدت 4 روز فردا راهي کرج شود.

به نقل از فارس، پرسپوليسيها که از فردا تا سهشنبه شب در کرج اردو ميزنند برخي از روزها دو جلسه تمرين، آناليز حريفان و بررسي عملکرد و چند بازي گذشته در نيم فصل دوم را در دستور کار خود قرار ميدهند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

u.goal.com_249600_249620hp2.jpg
ok

سایت گل - رضا حقیقی بی تردید شایسته ترین جامانده از لیست تیم ملی است . اما بازی های حقیقی ، چشم کی روش و دستیارانش که هر بازی پرسپولیس در وی آی پی می نشینند را نگرفت و او را دعوت نکردند . هافبک 23 ساله از اینکه به تیم ملی دعوت نشده است تعجب می کند :" فکر می کردم در لیست تیم ملی باشم و در این مدت خیلی با انگیزه بازی کردم هدف مفید بودن برای پرسپولیس و بعد حضور در تیم ملی بود. نمی توانم دروغ بگویم و از دعوت نشدن به تیم ملی تعجب کردم اما با این حال به لیست داده شده و سرمربی تیم ملی احترام می گذارم . تلاشم را می کنم تا بتوان در اردو های آینده تیم ملی حضور داشته باشم و بتوانم نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم.

حقیقی ادامه می دهد : این نظر کادرفنی است و من به این نظر احترام می گذارم . امیدوارم تیم ملی در بازی با لبنان بتواند موفق شود .دیگر هم درباره تیم ملی نظری نمی دهم و همین جا بحث تیم ملی را تمام
می کنم چون نه می خواهم تمرکز خودم بهم بخورد و نه تمرکزتیم ملی"
او در مورد حرف و حدیث هایی که برای دعوت نشدن به تیم ملی بوجود آمده است هم اظهار نظری نکرد :" نظر من همین چیزی بود که گفتم . این نظر سرمربی تیم ملی بود و من هم آن را قبول می کنم . به هر حال تصمیمی است که گرفته شده "
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]اخبار کوتاه از پرسپوليس[/h]
[h=2] مهرزاد معدنچي در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد اما تمرين نکرد.[/h]
00941854.jpg

به نقل از فارس، تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي در کردان کرج برگزار شد که پشت درهاي بسته بود اما در اين تمرين که 80 دقيقه به طول انجاميد گلمحمدي سعي کرد از سه بازيکن تيم خود يعني حقيقي، نوري و انصاريفرد که موفق نشدند لباس تيم ملي را بر تن کنند با صحبتهايي دلجويي کند. همچنين پس از تمرين امروز به بازيکنان پرسپوليس تا روز سهشنبه شب برنامه تمريني داده شده که در اين برنامه مرخصي براي کليه بازيکنان ممنوع است.

مهرزاد معدنچي بعد از ظهر امروز به تمرين پرسپوليسيها اضافه شد و از طرفي ديگر عادل کلاهکج با اجازه کادر فني قرار است از فردا در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.

گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس براي تشکيل اردوهايي 4 روزه در حال حاضر در کردان کرج به سر ميبرد.


ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]اردوي سرخپوشان در کرج آغاز شد[/h]
[h=2] اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس اردوي خود در کرج را از ظهر امروز با استقرار در اين محل آغاز کردند تا پس از صرف ناهار و استراحت، آماده اولين جلسه تمريني خود شوند که عصر امروز انجام خواهد شد.[/h]
00941854.jpg

به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در اين اردو 7 بازيکن، سرخپوشان را همراهي نخواهند کرد، نيلسون جونيور هم که از کادر فني مرخصي گرفته بود، طبق برنامه فردا به جمع سرخپوشان ملحق ميشود.

بنابر اعلام مسوولان تيم، رضا محمدي و عليرضا نورمحمدي نيز همزمان با ورود سرخپوشان به محل کمپ، در اين محل حاضر شدند و قرار است عادل کلاهکج و مهرزاد معدنچي هم به جمع سرخپوشان ملحق شوند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

براي تشکيل اردويي 4 روزه
[h=1]پرسپوليس در غياب 10 بازيکن عازم کرج شد[/h]
[h=2] کاروان تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز در غياب 10 بازيکن براي تشکيل اردويي 4 روزه عازم کرج شد.[/h]
00941854.jpg

به گزارش فارس، با تصميم کادر فني، تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز با يک دستگاه اتوبوس در غياب 10 بازيکن خود عازم کرج شد.

سيفالهي و احمدزاده به دليل حضور در اردوي تيم ارتش، پولادي، ماهيني، رضايي و حسيني به دليل حضور در اردوي تيم ملي، نيلسون به دليل سفر به کيش و کريمي به دليل مصدوميت همراه قرمزپوشان به کرج نرفتند.

معدنچي و کلاهکج نيز با اجازه کادر فني مقرر شد امروز بعداز ظهر خود را در کرج به کادر فني معرفي کنند.

قرار است نيلسون امشب به تهران بازگردد و خود را به کادر فني معرفي کند.

علي کريمي که صبح امروز به همراه مهدويکيا فيزيوتراپي کرد به احتمال فراوان روز دوشنبه به کرج خواهد رفت.

مهدويکيا در تمرين امروز ناراحت و درهم به نظر ميرسيد.

گفته ميشود وي به دليل بازي نکردن مقابل فولاد ناراحت است و حتي به اين دليل پس از بازي با فولاد از ميکسدزون که محل مصاحبه بازيکنان است، رد نشد.

پرسپوليسيها در سفر به کردان جز برنامههاي تمريني، آناليز حريفان و کلاسهاي توجيهي نيز را در دستور کار خود قرار دادند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

با کارت هواداري ورزشگاه اختصاصي پرسپوليس را ميسازم
[h=1]رويانيان: خريد بازيکنان ميلياردي ضعف من بود[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس با گله از اينکه چرا هواداران کارت هواداري نميخرند، گفت: اگر هواداران کارت را بخرند، استاديوم 50هزار نفري براي پرسپوليس ميسازم.[/h]
00033981.jpg

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه فرهنگي-ورزشي پرسپوليس با حضور در برنامه دو نيم ساعت شبکه خبر که به موضوع بررسي مسائل و مشکلات دو باشگاه پرسپوليس و استقلال اختصاص داشت، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل باشگاه پرسپوليس پرداخت.



همچنين فتحاللهزاده مديرعامل باشگاه استقلال نيز مهمان اين برنامه بود که به دليل حضور در جلسهاي مهم تا پايان در اين برنامه حضور نيافت.



رويانيان در ابتدا اظهار داشت: ورزش را اگر سياسي ندانيم قطعاً اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي است. من دوست داشتم فتحاللهزاده هم به اين جلسه ميرسيد چون مطمئنم در آخر نيامدن خود را به دليل مشکلات ترافيک و سوخت به گردن من مياندازد.



وي در خصوص باشگاه پرسپوليس گفت: اوضاع در اين باشگاه خوب است و خوشبختانه انسجام تيمي و هماهنگي در پرسپوليس برقرار است. در باشگاه هم چون فقط با فوتبال سروکار نداريم و تيمهاي مختلفي در رشتههاي مختلف ورزشي داريم، در همه بخشها توسعه ورزشي و فرهنگي و فعاليت در اين زمينه را جدي گرفتيم. اما واقعيت اين است که هنوز صفر هستيم.



وي افزود: اگر به نتيجه نگاه کنيم در نيمفصل اول دو سه باخت خيلي بد داشتيم و بدشناسيهاي زيادي به دلايل مختلف داشتيم. اما اگر به جام حذفي نگاه کنيد در دو بازي توانستيم 10 گل بزنيم و هيچ گلي دريافت نکنيم. در نيمفصل دوم هم در 7 بازي هيچ شکستي نداشتيم. در نيمفصل دوم نتايج ما خوب بوده است. گلمحمدي هم مربي با دانشي است و بدون جنجال کار ميکند.

رويانيان ادامه داد: مشکلات ما را استقلال نداشت، همه تصور ميکنند که پرسپوليس مشکلات مالي ندارد در صورتي که اينگونه نيست، ما و باشگاه استقلال از دولت تنها 2 ميليارد تومان پول گرفتهايم.

وي در پاسخ به سؤال مجري برنامه که پرسيد اصولاً چرا قرار است دولت به اين دو باشگاه کمک کند، افزود: اين يک واقعيت است، متأسفانه باشگاههاي ما دولتي است و هميشه دهانشان باز بوده که از دولت چيزي بگيرند. يک باشگاه حرفهاي اجباراً بايد درآمدزاد باشد نه اينکه حتماً دولتي نباشد يا خصوصي باشد. بنابراين پول گرفتن ما از دولت ارتباطي با دولتي يا خصوصي شدن باشگاه ندارد، اگر من الان اينجا هستم به عنوان نماينده دو باشگاه بزرگ و بقيه باشگاهها صحبت ميکنم.

رويانيان در خصوص اينکه کيروش مربي تيم ملي اظهارنظري کرده و گفته بود که زمان برگزاري بازيهاي ليگ ميتوان به کافيشاپ رفت و بستني خورد و برگشت اظهار داشت: اين فقط مربوط به ما نيست، در اروپا هم ميشود به کافيشاپ رفت و بستني خورد (به شوخي)، سرمربي تيم ملي ميتواند با تعامل تيمها را وادار به فعاليت کند اما اين اتفاق نيافتد. مگر رنکينگ خوزه مانوئل کم بود؟ او رنکينگ 101 داشت، پس چرا فوتبال ما نتيجه نميگيرد؟ دليل آن عدم تعامل ما و کمبود زيرساختهاست. متأسفانه در فوتبال تعامل کمي وجود دارد، در حاليکه تعامل شرط اصلي پيشرفت است، پس براي توسعه ورزش بايد تعالم کنيم. من خودم شخصاً با کيروش دو سه بار جلسه گذاشتهام. قبلاً که اوضاع ما خوب نبود 8 بازيکن از ما به تيم ملي دعوت شد اما الآن که خوب بازي ميکنيم 4 بازيکن دعوت شده است. ما و استقلال به تنهايي 80 درصد تيم ملي بوديم اما فدراسيون چند جلسه با ما گذاشت بنابراين اين تعامل بين باشگاهها و تيم ملي وجود ندارد.

رويانيان همچنين ادامه داد: به نظرم صدا و سيما مردم از تيم ملي خوب حمايت ميکنند. ما علي دايي را داريم که آقاي گل جهان است، يا علي کريمي، مهدويکيا، مجيدي و کريم باقري و ... سالها در اروپا بازي کردند در همه دنيا علي دايي و مهدويکيا را ميشناسند. من باشگاهدار هستم، اعتراف ميکنم نقص از من هم است. بايد تيم ملي و ليگ با هم تعامل داشته باشند، تيم ملي عصاره فوتبال ايران است. نبايد کيروش يک طرف باشد و ما طرف ديگر، همه ما در يک کشتي نشستهايم، نبايد مقابل هم باشيم. آهنگ ليگ و تيم ملي بايد تناسب داشته باشد. بايد خواستههاي تيم ملي آنقدر پيشبرنده باشد که ليگ را به همراه خود بکشد. يک روي قضيه به محصول ما در تيم ملي برميگردد اما يک روي ديگر اين است که تيم ملي از ليگ چه ميخواهد؟

وي در خصوص درآمدزايي در باشگاهها بيان کرد: فوتبال را بايد چندجانبه ديد، بايد آن را صنعت بدانيم بايد با فوتبال تجارت کنيم. بايد از پتانسيل بسيار قدرتمند اجتماعي و فرهنگي استفاده کنيم و حداکثر استفاده را از هواداران داشته باشيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که مدتهاست بحث در خصوص ورود پرسپوليس و استقلال به بورس مطرح است و يکي از عواملي که ميتواند معضلات را کم کند همين است، اظهار داشت: وقتي که دو باشگاه بزرگ که 45 ميليون هوادار دارند تنها منتظرند که دولت به آنها پول بدهد، نتيجه همين ميشود، اين يک بيماري است. نظام باشگاهداري ايران بيمار است، فوتبال معلق است. آويزان است. تکليف سياستگذاران با فوتبال مشخص نيست. آنها نميدانند فوتبال فرصت است يا تهديد؟ ميتواند ابزاري براي توسعه تجارت باشد يا نه؟ اينها ابهاماتي است که در مديريت فوتبال وجود دارد، فوتبال ابزاري مناسبي براي شادابي جامعه و سلامتسازي و فرهنگسازي در جامعه است. اگر اين باور به وجود آمد خيلي چيزها حل ميشود.

رويانيان افزود: دوم اينکه باور کنيم فوتبال درآمدزا است. باشگاه من اين همه هوادار دارد اما من چه استفادهاي از اين ظرفيت کردهام؟ ما بايد بازيکن توليد بکنيم و بعد آن را بفروشيم، بايد از سراسر ايران استعدادها را شناسايي کنيم کاري که در حال حاضر سپاهان، ذوبآهن و فولاد آن را انجام ميدهند، من به شخصه بايد از آنها پيروي کنم و درس بگيرم. ميتوان مولد بود و بازيکن توليد کرد. سپاهان چون طرفدار ندارد مشکلاتش بيشتر است اما پرسپوليس و استقلال با اين همه طرفدار اگر کار سپاهان را دنبال کنند 10-20 برابر بيشتر موفق ميشوند.



وي در ادامه گفت: اقرار ميکنم که يک سال و اندي در فوتبال هستم اما تازه فهميدم که صفر هستم.

رويانيان در خصوص برنامههاي پرسپوليس براي تقويت زيرساختها و فوتبال پايه افزود: براي اولين بار آکادمي فوتبال پرسپوليس از فدراسيون مجوز گرفته، براي اولين بار باشگاه پرسپوليس در 50 شهر ايران نمايندگي دارد، براي اولين بار مدرسه فوتبال پرسپوليس راهاندازي شده است. دانشکده پرسپوليس تا آخر بهمن 90 دانشجو ميگيرد. 5 بازيکن زير 21 سال پرسپوليس به برزيل براي گذراندن دوره ميروند، 5 مربي براي دوره ديدن به اروپا ميروند، اينها کارهايي است که من در باشگاه پرسپوليس تاکنون انجام دادهام.

وي ادامه داد: در بخش مولدسازي فوتبال پرسپوليس کارهاي بسيار بزرگ و ماندگاري شده است. بحث ديگر در بخش اقتصادي است، پرسپوليس ساختار اقتصادي قوياي درست کرده است اگر يک سال به من فرصت بدهند، قول ميدهم که در اين يک سال نه تنها پرسپوليس به درآمدزايي برسد بلکه بتواند به باشگاههاي ديگر نيز کمک کند.

وي در پاسخ به اين سؤال مجري که شما نگاه بينالمللي داريد اما بر اساس چه داشتهاي؟ اظهار داشت: يک مدير ميتواند بگويد من بايد صبر کنم تا پول و امکانات جور شود تا من هم يکسري از کارها را انجام دهم اين يک نوع نگاه مديريتي است اما مدير ديگر ميگويد من اين کارها را انجام ميدهم تا بعداً پول و امکانات بيايد. من از مديراني هستم که نگاهم اينگونه است و به آن باور دارم. پرسپوليس اکنون به معناي واقعي باشگاه شده است. من از خودم و اعتقادات و باورهاي خودم زياد هزينه نميکنم اما هرگز هم براي صرفاً نتيجهگيري به فوتبال نيامدم. اقتصاد پرسپوليس بايد خودکفا شود، بايد به خارج بازيکن بفروشيم،بين ما و هوادار بايد رابطه دو طرفه به وجود بيايد. من 5 سال وقت ميخواهم، تفکرم اين است که مدير بايد اميد داشته باشد، برنامهريزي کند و با قدرت کار کند. اين برنامه است که پول ميآورد و متأسفانه اين چيزي است که خيلي از مديران ما اين تفکر را ندارند.

وي ادامه داد: من بايد باور را در جامعه به وجود بياورم که ميشود در فوتبال خودکفا شد، يکي از کارهاي خيلي خوب اقتصادي ما که نميتوانم آن را بگويم تا چند وقت ديگر به مردم اعلام رسمي ميشود. من معتقدم بايد صندوقي در بورس داشته باشيم، پرسپوليس الآن 11 شرکت در ايران دارد بايد پول اين صندوق صرف توسعه ورزش و باشگاه شود. ما با باشگاه رئال مادريد يک شرکت مشترک زدهايم با برزيل و يک کمپاني معروف آن قرارداد بستهايم. من همه اينها را با قدرت باور و خواستن انجام دادهام. بايد تفکر مديريت در فوتبال عوض شود. ما بايد اين فرهنگ را ايجاد کنيم.

وي در خصوص اينکه باشگاه رئال مادريد بين 500 تا600 يورو درآمد سالانه داشته است اما سهم ما از ورزش کجاست، اظهار داشت: ما نبايد زيرساختهاي خود را با اروپا يا حتي آفريقا مقايسه کنيم. حتي در آسيا هم نميتوانيم با برخي کشورها مثل ژاپن و کره و ... مقايسه کنيم. اما از جهت طرفدار و شور و شوق مردم در آسيا اول هستيم و در جهان حرفي براي گفتن داريم. در اينجا من از هوادارن پرسپوليس هم گلهاي دارم، چرا هواداران کارت هواداري نميخرند. اگر هواداران کارت را بخرند استاديوم 50 هزار نفري براي پرسپوليس ميسازم. هواداران بايد همکاري کنند. چيزي حدود 20 تا 30 هزار تومان در سال براي هر هوادار هزينه دارد اما براي ما به صورت کلي مبلغ بسيار زيادي ميشود.

رويانيان در ادامه گفت: من مخالف قراردادهاي ميلياردي هستم، اين ضعف من است که پرسپوليس بازيکن گرانقيمت ميگيرد، من بايد کاري کنم که پرسپوليس توليد بازيکن کند اينها را قبول دارد اما بايد قبول کنيد که الان هم با 20 -30 سال گذشته فرق کرده است و من 5 سال وقت ميخواهم که استاديوم بسازم توليد فوتباليست کنم و فقط از تيمهاي پايه بازيکن بگيرم. چرا که من اگر اين کار را نکنم صرفاً مديري مصرفگرا و ناکارآمد خواهم بود.

من بايد به بازيکنان تربيت و اخلاق ياد بدهم همه اينها را نميشود يک ساله انجام داد. من سيستمي بنيان ميکنم به طوريکه اگر هم روزي رفتم مدير بعدي بتواند آن را ادامه بدهد. دست مديران قبلي را ميبوسم اما واقعيت اين است که من ادامهدهنده هيچ سيستمي در پرسپوليس نبودهام. پس بايد از اول چشمانداز تعريف کنيم و راهبرد تدوين کنم. اين کار من است.

وي افزود: ما داعيه حرفهاي شدن داريم اما خوب است بدانيد که براي دربي به ما بليط ندادند، حق پخش تلويزيوني نداريم، سيستم مکانيزه بليطفروشي را دارم، اگر آن را دست من بدهند براي اولين بازي پيش رو سيستم بليط فروشي را مکانيزه ميکنم. از تبليغات دور زمين استاديوم آزادي يک ريال به جيب ما نيامده است. چرا نميگذارند ما تبليغات دور زمين را بفروشيم، آن وقت ميگويند چرا باشگاهها حرفهاي نميشوند در حاليکه حق پخش تلويزيوني، تبليغات دور زمين و بليط فروشي را به ما نميدهند.

وي در پايان گفت: باز هم ميگويم آقاي هوادار! بيا کارت هواداري بخر و به باشگاه کمک کن. حرف من اين است اگر تبليغات دور زمين را به ما بدهند سه تا چهار برابر پولي را که با آن سازمان ليگ را ميگردانند به آنها ميدهيم و درآمد خودمان را هم خواهيم داشت، تازه حق پخش را هم که صدا و سيما به ما نميدهد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""


غافلگيري قرمزپوشان در هواي سرد محمدآباد
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي در محمدآباد افشار کردان کرج برگزار ميشود که هنوز عادل کلاهکج و نقي زاده به اردو اضافه نشدهاند.[/h]
00028417.jpg

با تصميم کادرفني اردوي تدارکاتي تيم فوتبال پرسپوليس در محمدآباد افشار کردان کرج از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش فارس، پرسپوليسي ها صبح امروز يک جلسه تمريني که بيشتر کارهاي هوازي بود را دنبال کردند و قرار است بعدازظهر امروز دومين تمرين خود را انجام دهند.

با توجه به اينکه اطراف دهکده ورزشي که قرمزپوشان مستقر هستند تقريباً بيابان و خالي از سکنه است سرماي شديد و باد سردي در اين محوطه ميوزد به همين دليل پرسپوليسيها غافلگير شدند و به بازيکنان هشدار داده شده براي جلوگيري از سرماخوردگي بيشتر مراقب وضعيت جسماني خود باشند.

با وجود آنکه يک روز از تمرين پرسپوليسي ها در کرج گذشته، اما هنوز عادل کلاهکج و نقي زاده به اردو اضافه نشدهاند.

نقي زاده با توجه به سفرش به تبريز و بارش شديد برف نتوانسته به موقع خود را به تهران برساند و قرار است از طريق زميني بعداز ظهر امروز به پرسپوليسيها اضافه شود.

نيلسون نيز که روز گذشته به اردوي قرمزپوشان رسيد صبح امروز استراحت کرد و از امروز بعد از ظهر تمرينات خود را دنبال ميکند.

معدنچي و کريمي نيز همچنان در ورزشگاه درفشيفر برنامه هاي فيزيوتراپي خود را دنبال ميکنند. کريمي از امروز کارهاي بدني خود را جدي تر دنبال کرد.

مهدي مهدويکيا نيز که دچار مصدوميت جزيي بود بدون مشکل در تمرينات گروهي شرکت کرد.

گفتني است تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تا روز چهارشنبه پشت دربهاي بسته در محمدآبادافشار واقع در کردان کرج دنبال ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]وکلاي دايي و پرسپوليس در کميتهانضباطي[/h]
[h=2] سهشنبه وکلاي علي دايي و پرسپوليس در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال جلسه دارند.[/h]
00001271.jpg

حسين عبداللهي عضو کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد سرانجام پرونده شکايت علي دايي از پرسپوليس گفت: جلسه اول برگزار شد و قرار است در جلسه دوم که روز سهشنبه عصر است وکلاي دو طرف در کميته انضباطي حاضر شوند تا بدانيم چه اختياراتي از موکلانشان گرفتهاند. سعي ما بر آشتي و مصالحه است. از طرف علي دايي، پيشبين و دهقان و از طرف پرسپوليس شکري در جلسه قبل به عنوان وکيل حضور داشتند. در جلسه سهشنبه هم وکلا حضور خواهند داشت.

وي در مورد بحث کسر امتياز از باشگاههاي بدهکار ليگ برتري گفت: باشگاههايي که از آراي کميته انضباطي تمکين نکنند از آنها امتياز کسر خواهد شد و حتي امکان تعليق آنها نيز وجود خواهد داشت. در حال حاضر هم که با شما صحبت ميکنم اميد روانخواه براي دريافت بخشي از مطالباتش از باشگاه سايپا به کميته انضباطي فدراسيون مراجعه کرده است.

عبداللهي در مورد اينکه ممکن است از باشگاههايي مثل استقلال و پرسپوليس امتياز کسر شود، گفت: تمام تلاش ما اجراي دقيق قانون است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]ديدار تدارکاتي پرسپوليس با حريفي گمنام[/h]
[h=2] تيم فوتبال پرسپوليس در اردوي کردان کرج بعدازظهر سهشنبه به مصاف حريفي گمنام ميرود.[/h]
00026785.jpg

به نقل از فارس، تيم فوتبال پرسپوليس براي تشکيل اردويي 4 روزه عازم محمدآباد کردان کرج شده است.

از همين رو با تدابير کادر فني قرار است تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر سهشنبه در يک بازي تدارکاتي به مصاف حريف گمنامي از کرج پشت دربهاي بسته برود. نام حريف مشخص نيست.

اردوي پرسپوليس سه شنبه به پايان ميرسد.

 
بالا