₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]شکايت رويانيان و دايي بحث جديدي نيست[/h]
[h=2] باشگاه پرسپوليس اعلام کرد، شکايت رويانيان و دايي از يکديگر موضوع جديدي نيست و به گذشته مربوط مي شود.[/h]
00026785.jpg

مدير روابط عمومي پرسپوليس در گفتوگو با ايسنا، درباره پرونده شکايت محمد رويانيان و علي دايي از يکديگر اظهار کرد: موضوع جديدي نيست و اين اتفاق مربوط به گذشته است. پرداختن به اين موضوع در شرايط کنوني و آن هم در حالي که رويانيان شب گذشته در يک گفتوگوي مفصل با شبکه خبر از دايي تمجيد کرده درست نيست و ممکن است اين طور برداشت شود که اتفاق جديدي افتاده، در حالي که اين طور نيست.

وي ادامه داد: در اين شرايط پرداختن به اين موضوع نمي تواند شايسته و جالب باشد و به هر حال بحثي است که حل و فصل خواهد شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""


[h=1]مهدويکيا: نه قهر کردهام، نه ناراحت شدهام[/h]
[h=2] کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اين روزها شايعاتي مطرح ميشود که درست نيست و من دوست دارم چند ماه پاياني فوتبالم را با خوبي و خوشي به پايان برسانم و با کسب يک قهرماني ديگر با پرسپوليس، با آرامش و خاطرات خوبي از فوتبال خداحافظي کنم.[/h]
00943328.jpg

به نقل از ايسنا، مهدي مهدويکيا درباره شايعاتي که در برخي رسانه ها مبني بر ناراحتي اش از بازي نکردن مقابل فولاد مطرح شده بود، اظهار کرد: هر بازيکني دوست دارد بازي کند و همه مرا خوب ميشناسند. کسي نيستم که بخواهم بخاطر بازي نکردن قهر کنم يا طوري ناراحت بشوم که براي تيم مشکل ايجاد کند. اينها مسائلي نيستند که صحت داشته باشد. دو سال است که به پرسپوليس برگشتهام و بازيهاي زيادي نبودم ولي هيچگاه حرکتي برخلاف منافع تيم انجام نداده و نميدهم. اين روزها انواع گمانهزنيها مطرح ميشود ولي مهدويکيا که در فوتبال حرفهاي حضور داشته است بازيکني نيست که براي تيم حاشيه درست کنم.

وي خاطر نشان کرد: نيازي نيست بگويم علاقهام به پرسپوليس تا چه حد است. اين را هم ميدانم، سه، چهار ماه ديگر بيشتر نيستم. اميدوارم همه چيز به خير و خوشي تمام شود. نميدانم وقتي تمرين بدون حضور خبرنگاران برگزار مي‎شود، چگونه چنين شايعاتي بيرون ميآيد.

کاپيتان پرسپوليس تاکيد کرد: نميخواستم در مورد شايعات صحبت کنم ولي همين قدر بگويم مسائل مطرح شده درست نيست، چرا که من بازيکني نيستم که بخواهم اين طور ناراحت و عصباني شوم و اعتراض کنم. دوست دارم ماههاي آخر بازيگري در پرسپوليس را در آرامش و با خاطرات خوب سپري کنم.

مهدوي کيا درباره آخرين شرايط پرسپوليس هم گفت: تمام هدف ما موفقيت و سربلندي پرسپوليس در بازيهاي آينده است. به همين منظور تمرينات خوبي را در کردان انجام ميدهيم. زمان خوبي است تا از اين فرصت استفاده کرده تا خودمان را بازيابي کنيم. در کنار هم تمرينات خوبي را انجام ميدهيم و هر چند که نبودن چهار ملي پوش و بچههايي که مصدوم هستند تا حدي روي کار ما تاثير خواهد گذاشت اما انگيزه بسياري بين بازيکنان وجود دارد و منتظر مليپوشان و مصدومان هستيم تا با موفقيت به ما اضافه شوند.

وي به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: در ادامه رقابتهاي ليگ فرصت خوبي داريم تا خودمان را بالا بکشيم. بازيهاي خانگي شرايط مناسبي را ايجاد ميکند و قطعا اين اتفاق خواهد افتاد که خود را در جدول ليگ بالا بکشيم. تلاش ما کسب حداکثر امتيازات است چرا که در جام حذفي مدعي اصلي قهرماني هستيم و در ليگ هم اميدواريم به قرار گرفتن در رتبههاي بالاي جدول.

وي در پايان گفت: همه تلاش خودمان را ميکنيم تا يک جام قهرماني را به هواداران هديه بدهيم. از همه عزيزان خبرنگار هم خواهش ميکنم کمک کنند اين ماههاي آخر بازيگريام با آرامش سپري شود. هواداران هم مطمئن باشند من و همه بازيکنان تمام تلاش خودمان را براي خوشحال کردن آنها بکار گرفتهايم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""


فوتباليستهاي امروز با شکمسيري فوتبال بازي ميکنند
[h=1]باغميشه: رويانيان به مشاوران قدرتمند نياز دارد[/h]
[h=2] مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فوتباليستهاي امروزي از روي شکم سيري فوتبال بازي ميکنند.[/h]
00940037.jpg

علي باغميشه در گفتوگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: من بعد از آنکه فوتبال را کنار گذاشتم به دنبال تحصيل رفتم و اکنون در حال گرفتن فوق ليسانس تربيت بدني هستم. در همين مدت هم در تيم فجر کرج به عنوان مربي و سرمربي در فوتبال فعاليت ميکردم. فجر کرج در ليگ دسته سه بود و بازيکناني مثل سليمان فلاح را به فوتبال معرفي کرد.

وي ادامه داد: اکنون مدرک مربيگري A آسيا را گرفتهام و ميخواهم در ردهاي بالاتر مربيگري کنم. ميخواهم در ليگ يک به عنوان مربي کار کنم و تجربههاي بيشتري کسب کنم.

مهاجم سابق پرسپوليس با اشاره به سوابق خود در اين تيم گفت: من بعد از آنکه 5 سال در تراکتورسازي بازي کردم و آقاي گل شدم به پرسپوليس آمدم. آن زمان در پرسپوليس ترافيک مهاجم بود. من و ادموند بزيک، پايان رأفت و کوروش برمک همبازي بوديم، حتي علي کريمي هم گاهي اوقات به عنوان مهاجم بازي ميکرد. دو سال در پرسپوليس بازي کردم و در آن زمان سه جام قهرماني گرفتيم و يک بار هم در آسيا سوم شديم. دوران طلايي پرسپوليس آن زمان بود. با علي پروين و عابديني قهرمان شديم. عابديني هم مديري قوي بود.

وي در مورد اينکه چرا پرسپوليس اکنون ديگر آن اقتدار گذشته را ندارد، گفت: واقعيت آن است که فوتباليستهاي امروزي از سر شکمسيري فوتبال بازي ميکنند. من آن زمان به عنوان آقاي گل ليگ با 5 ميليون تومان به پرسپوليس آمدم و 7 ماه هم پولي نگرفتهام. بازيکنان دلسوزانه و با تمام وجود بازي ميکردند اما اکنون بازيکنان فقط به دنبال آن هستند که دو ساعت با تيم تمرين کنند و پي زندگي خود بروند. اگر بازيکنان پول ميلياردي ميگيرند نوش جانشان چون فشار تمريني زيادي هم تحمل ميکنند اما بايد در قبال پول حرفهاي رفتار حرفهاي هم داشته باشند. در باشگاههاي اروپايي فوتباليست مثل يک کارمند در باشگاه فعاليت ميکند نه آنکه فقط دو ساعت تمرين کند و برود.

وي در مورد مديريت محمد رويانيان گفت: رويانيان هم مانند عابديني مديري قوي است اما او بايد مشاوران قدرتمند داشته باشد، همانطور که يک مربي براي آنکه بتواند به موفقيت برسد بايد مشاوران قدرتمندي داشته باشد. رويانيان هم که توانسته براي پرسپوليس درآمدزايي کند بايد از مشاوران قدرتمند استفاده کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ₪ اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس ₪

[h=1]کلاهکج: تابع باشگاه هستم[/h]
[h=2] هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت:مسئله من با پرسپوليس خانوادگي است و در اين خصوص تابع باشگاه هستم.[/h]
00002275.jpg

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، عادل کلاه کج در ارتباط با عدم حضورش در تمرينات گروهي پرسپوليس اظهار داشت: تابع تصميمات باشگاه هستم و مسئله پيش آمده هم يک موضوع خانوادگي است که به زودي برطرف ميشود و در خدمت تيم محبوبم پرسپوليس خواهم بود.

وي افزود: هميشه در يک خانواده مسائلي پيش ميآيد که به سرعت هم برطرف ميشود. در حال حاضر به خاطر پارهاي مسائل به من اعلام شد که در تمرينات تيم شرکت نکنم و من هم تابع تصميم باشگاه هستم. اميدوارم اين موضوع زودتر حل شود و به اين ترتيب، در خدمت پرسپوليس باشم.

اين بازيکن ادامه داد: مشکل خاصي ندارم و دوست دارم زودتر به تمرينات برگردم تا در کنار تيم باشم و به موفقيت تيم کمک کنم. همه ميدانند که من پرسپوليس را از صميم قلب دوست دارم و به اين ترتيب مسائل کوچک نميتواند مشکل خاصي ايجاد کند. تابع تصميمات باشگاه هستم و اصلا دوست ندارم از ناحيه من مشکل يا حاشيهاي براي تيم به وجود آيد، چون روندي را که آغاز کردهايم بايد با قدرت بيشتري ادامه بدهيم.

کلاهکج در پايان تصريح کرد: ما در نيم فصل شروع خوبي داشتيم و ميخواهيم با پيروزي در بازيهاي خانگي، خودمان را در جدول بالا بکشيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]گلمحمدي:قهر و اعتراض مهدويکيا صحت ندارد[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ناراحتي مهدويکيا شايعهاي است که صحت ندارد و او در پرسپوليس دنبال پول نيست.[/h]
00943808.jpg

يحيي گلمحمدي در گفتوگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: در کرج اردوي بسيار خوبي داشتيم که در راستاي آماده سازي براي ليگ برتر کمک خوبي کرد. در اينجا غير از نبودن مليپوشان هيچ مشکلي نداريم و امکانات خوبي فراهم شد تا طبق برنامهاي که از قبل تهيه کرده بوديم، پيش برويم.

وي افزود: مسئولان باشگاه و سرپرست تيم شرايط لازم را براي ما فراهم کردند تا نهايت استفاده را ببريم. امروز هم يک بازي تدارکاتي با يک تيم کرجي داريم که بعد از آن اردو به پايان ميرسد.

سرمربي سرخپوشان خاطرنشان کرد: به اهداف از پيش تعيين شده در اين اردو رسيدهايم. تنها يک مشکل داشتيم که قابل رفع شدن نبود و آن هم عدم حضور ملي پوشان در تمرينات است. علي کريمي هم به دليل مصدوميت نميتوانست همراه ما باشد اما هر روز صبح و بعدازظهر برنامههاي فيزيوتراپي را انجام ميدهد. او نهايت تلاش خود را به کار بسته است که زودتر از زمان پيش بيني شده پزشکان به ميدان برگردد و به تيم کمک کند.

گلمحمدي درمورد مسائل منتشر شده درباره ناراحتي، قهر و اعتراض مهدي مهدويکيا تصريح کرد: واقعا نميدانم اين شايعات بر چه اساس منتشر ميشود! قهر و اعتراض مهدي، موضوعي است که وجود خارجي ندارد. رابطه من و مهدويکيا يک رابطه مستحکم است که ريشه در سالهاي دور دارد و آنچه بين ما است، فراتر از رابطه مربي و بازيکن است.

يحيي گلمحمدي در ادامه افزود: مهدي را همه ميشناسند. او بازيکني نيست که بخواهد به خاطر بازي نکردن يا مسائل ديگر مشکلي براي تيم ايجاد کند. مهدي در همين روزهاي اخير با انگيزه و توان بالا تمرينات را دنبال کرده و نقش خودش به عنوان کاپيتان را به بهترين شکل ممکن ايفاء کرده است.

سرمربي پرسپوليس گفت: مهدويکيا يکي از جديترين بازيکنان ما در جريان تمرينات است و من به دليل همه اين مسائل از شايعاتي که مطرح شده است، ناراحت هستم. در اين باره انواع شايعات، از قهر کردن، اعتراض و ابراز ناراحتي بيان شده در حالي که صحت ندارد. اين وضعيت اجحاف بزرگي در حق بازيکني است که هميشه بهترين رفتار را داشته و در تمام دوران فوتبالش اينگونه بوده و ميخواهد چند ماه ديگر از فوتبال خداحافظي کند. او در پرسپوليس دنبال پول و قرارداد و حاشيه نبوده و قرارداد مفيد و واقعي با باشگاه بسته است. وجود چنين بازيکني براي هر تيمي يک نعمت است.

گلمحمدي درباره بازي ايران و لبنان نيز عنوان کرد: تيم فوتبال لبنان نسبت به گذشته پيشرفت زيادي کرده و ديگر آن تيم دست و پا بستهاي نيست که سراغ داشتيم. نبايد از ياد ببريم لبنان همان تيمي است که در مقدماتي جام جهاني براي ما مشکل ساز شد. البته در آن روز حق ما آن نتيجه نبود ولي بايد بپذيريم بازي سختي داريم و از پيش برنده نيستيم.

سرمربي پرسپوليس در پايان اظهار داشت: اميدوارم مردم و هواداران بيايند و از تيم ملي ايران حمايت کنند. بايد کاري کرد تا تيم ملي نهايت استفاده را از ميزباني ببرد و شروع خوبي در مسابقات مقدماتي جام ملتهاي آسيا داشته باشد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ₪ اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس ₪

قرمزپوشان از پنجشنبه استارت ميزنند
[h=1]تمرينات پرسپوليس فردا تعطيل شد[/h]
[h=2] با تصميم کادر فني تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس فردا چهارشنبه تعطيل شد.[/h]
00941854.jpg

به گزارش فارس، با تصميم يحيي گلمحمدي به دليل عملکرد خوب قرمزپوشان در اردوي 4 روزه چهارباغ کرج تمرينات پرسپوليس فردا چهارشنبه تعطيل شد. قرمزپوشان از روز پنجشنبه براي بازي مقابل نفت استارت ميزنند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]حاشيه بازي پرسپوليس وشهرداري باغستان2[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به دليل اعتراض به داور از بازي اخراج شد.[/h]
00941619.jpg

به گزارش فارس، تيم پرسپوليس در ديداري تدارکاتي از ساعت 14:50 امروز در دهکده ورزشي چهار باغ به مصاف شهرداري باغستان رفت که حاشيههاي اين بازي را در نيمه دوم در زير مي خوانيد:

*ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم:

عابدزاده، نور محمدي، خانزاده، قدمي، قاضي، نقي زاده، احمد زاده، سيف اللهي، اسماعيل زاده، مهدوي کيا، نوروزي

*مهدي مهدوي کيا در نيمه دوم چند ضربه کاشته را به سمت دروازه شهرداري باغستان زد که يکي از آنها تبديل به گل شد.

*مهدوي کيا امروز در نقش مربي و با فريادهاي بلندش بازيکنان را راهنمايي و تشويق مي کرد.

*هادي نوروزي به دليل اعتراض هاي بي دليل در نيمه دوم پس از 15 دقيقه از زمين بازي اخراج شد.

*حضور يک بچه يک ساله با لباس قرمز سوژه اصلي بازي امروز بود او با کليه بازيکنان پرسپوليس عکس يادگاري انداخت و روي پيراهن خود عدد 6 را نوشته بود.

*محمد قاضي در بازي امروز با زدن يک گل، دادن دو پاس گل و زدن دو ضربه برگردان همراه با نوري و انصاري فرد جز بهترينها بودند.

*در انتهاي بازي هواداران به سمت زمين بازي هجوم بردند که به همين دليل کمي مشکل براي خروج قرمز پوشان از زمين به وجود آمده بود.

*اهالي اطراف دهکده ورزشي واقع در چهارباغ با ديدن خبرنگاران اعتراضهايي به آنها داشتند، اين هواداران به خبرنگاران ميگفتند که منطقه ما جز بهترينهاي ايران است.

*واکنشهاي امير عابدزاده باعث شد تا هوادارن با ديدن او احمد رضا عابدزاده را تشويق کنند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ₪ اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس ₪

در ديداري تدارکاتي
[h=1]پيروزي پرگل پرسپوليس مقابل شهرداري باغستان[/h]
[h=2] پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با نتيجه پر گل به پيروزي رسيد.[/h]
00943107.gif

تيم پرسپوليس در ديداري تدارکاتي از ساعت 14:50 امروز در ورزشگاه چهار باغ کردان کرج به مصاف شهرداري باغستان رفت.

به گزارش فارس،پرسپوليس در اين ديدار موفق شد با گل هاي نوري در دقيقه 10، قاضي در دقيقه 20 و مهدوي کيا در دقيقه 55 و احمد زاده در دقايق 60 و 70 حريف گمنام کرجي خود را شکست دهد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ₪ اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس ₪

تکليف کلاهکج فردا مشخص ميشود
[h=1]رويانيان با بازيکنان پرسپوليس ديدار کرد[/h]
[h=2] محمد رويانيان با حضور در چهارباغ کرج با بازيکنان پرسپوليس ديدار کرد.[/h]
00942733.gif

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از اتمام اردوي قرمزپوشان امروز در چهارباغ کرج حضور پيدا کرد و با بازيکنان اين تيم به گفتوگو پرداخت.

به گزارش فارس،رويانيان ضمن خسته نباشيد به بازيکنان براي آنان در بازيآينده آرزوي موفقيت کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از جلسه فردا تکليف نهايي عادل کلاهکج را مشخص خواهند کرد.

عادل کلاهکج به دليل برخي بينظميها از تيم فوتبال پرسپوليس کنار گذاشته شد. اما با تصميم جديد و عذرخواهي اين بازيکن در مصاحبه روز گذشتهاش قرار است فردا جلسهاي بين کلاهکج و مسئولين باشگاه برگزار شود و تکليف نهايي کلاهکج مشخص شود.

اين بازيکن در اردوي پرسپوليسيها حضور نداشت و در تهران تمرينات اختصاصي خود را دنبال کرد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ₪ اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس ₪


ناکامي باشگاه عراقي در جذب کاپيتانهاي سرخ
[h=1]پيشنهاد الطلبه به علي کريمي[/h]
[h=2] باشگاه الطلبه عراق براي به خدمت گرفتن مهدي مهدويکيا و علي کريمي پيشنهاد داده بود اما موفق به جذب اين دو بازيکن نشد.[/h]
00943329.jpg

باشگاه الطلبه عراق که دو، سه روز پيش خواهان به خدمت گرفتن مهدي مهدويکيا شده بود، از طريق يک فرد ايراني با باشگاه پرسپوليس ارتباط برقرار کرده و قصد داشت که علي کريمي را هم به مدت سه ماه در اختيار بگيرد.

به گزارش ايسنا،اين باشگاه براي سه ماه مبلغ 250 هزار دلار به مهدوي کيا پيشنهاد کرده بود اما کاپيتان سرخپوشان که بارها پيش از اين اعلام کرده بود قصد دارد در پايان اين فصل از فوتبال خداحافظي کند ترجيح داد زماني که در پرسپوليس است اين کار را انجام دهد.

الطلبه عراق همچنين خواهان جذب علي کريمي به مدت سه ماه بود اما با توجه به اينکه کريمي در يک ماه آينده نميتواند به دليل مصدوميت در ميادين حضور داشته باشد، اين انتقال خود به خود منتفي شد.

 
بالا