₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پرسپوليسيها بعد از 3 روز تمرين کردند[/h]
[h=2] بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از 3 روز اعتصاب و تحريم تمرينات از امروز (جمعه) مراحل آمادهسازي خود را پيگيري کردند.[/h]
00946088.jpg

تمرين امروز (جمعه) تيم فوتبال پرسپوليس در حالي از ساعت 13:45 آغاز شد که قبل از شروع تمرين و از ساعت 12:15 بازيکنان و کادر فني با علي پروين جلسهاي داشتند. اين جلسه ساعت 13:30 به پايان رسيد و در ادامه بازيکنان به همراه کادر فني وارد زمين چمن درفشي فر شدند.

به گزارش تسنيم، علي پروين پس از جلسهاش با بازيکنان و کادر فني پرسپوليس روي نيمکت نشست و تمرينات سرخپوشان را نظارهگر بود.


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پروين: پرسپوليس 60- 70ميليارد بدهي دارد[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس ميگويد هر تصميمي که بازيکنان اين تيم بگيرند من تابع آن هستم.[/h]
00946503.jpg

علي پروين پس از تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بود تيم پرسپوليس پس از چهار سال به پيشکسوتان برسد و در ابتدا با کمک دو، سه ميليارد توماني اين تيم حمايت شود و پس از آن هم خود تيم درآمدزايي داشته باشد.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: اين صحبتها امروز و فردا شد و کار به اينجا کشيد. به نظرم بازيکنان ما حق دارند. در حال حاضر به هفتههاي پاياني فصل ميرسيم و در انتها هم هيچ کس به داد بازيکنان ما نميرسد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که بازيکنان اين تيم به خاطر مردم هفته آينده به ميدان ميروند، تصريح کرد: اين بازيکنان نه به خاطر من و نه به خاطر علي دايي به ميدان ميروند، بلکه براي مردم پا به ميدان ميگذارد.

پروين خاطر نشان کرد: من هيچ گاه روبروي بازيکنان تيم نبوده ام و برخي مطالبي که مطرح ميشد به هيچ عنوان درست نبود. من همواره با اعضاي تيم هستم و هر تصميمي که آنها بگيرند من هم تابع هستم.

او با بيان اين که من هيچ قولي در مورد پرداختها نمي دهم، افزود: قرار بود وزارت ورزش و جوانان کمک دو، سه ميليارد توماني به ما بکند که اين گونه نشد. مطمئن باشيد وقتي گفته ميشود دو تيم استقلال و پرسپوليس دولتي هستند هيچ کس حاضر به کمک به اين تيمها نخواهد شد.

پروين در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران که گفته ميشود بدهي اين تيم حدود 60 ميليارد تومان است نيز، گفت: من هم فکر ميکنم که بدهي تيم در همين حدود باشد. (البته پروين پس از مصاحبه به يکي از افراد حاضر در آنجا گفته که اين باشگاه 70 ميليارد بدهي دارد!)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سوالي در مورد اين که اسناد پرداختهاي باشگاه به بازيکنان وجود ندارد نيز؟ گفت: اين مسائل سري است!

بازيکنان تيم پرسپوليس در هفته گذشته چند جلسه در تمرين پرسپوليس حضور پيد ا کردند، اما به دليل مسائل مالي حاضر به تمرين کردن نشدند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پنجعلي: انتقادات دايي از پروين ورزشي است[/h]
[h=2] محمد پنجعلي گفت: پروين امروز به تمرين آمد و روراست به بچهها گفت که وزارت ورزش کمکي به پرسپوليس نکرده و خودش نيز در کنار بازيکنان خواهد بود و هر تصميمي بگيرند با آنهاست.[/h]
00946547.jpg

محمد پنجعلي در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در خصوص تمرين کردن بازيکنان اين تيم پس از 3 روز اعتصاب گفت: مشکلات تيم هنوز حل نشده اما بچهها تصميم گرفتند به خاطر هواداران با قدرت کارشان را ادامه دهند و به سوي قهرماني بروند.

به نقل از فارس، وي درباره حضور علي پروين در تمرين امروز پرسپوليس افزود: آقاي پروين امروز به تمرين آمد و روراست به بچهها گفت که وزارت ورزش کمکي به پرسپوليس نکرده و ايشان گفت من هم در کنار شما بازيکنان هستم و هر تصميمي بگيريد با شما خواهم بود. با اين همه بچهها متقاعد شدند که با قدرت به کار تيم ادامه دهند و نگراني مردم را برطرف سازند تا هواداران فکر نکنند که بازيکنان به خاطر پول تمرين نميکنند. اين اتفاق افتاد تا مردم متوجه شوند که بازيکنان ما ميلياردي پول نميگيرند و اين موضوع صحت ندارد، خيلي از بازيکنان 30 يا 40 درصد از قراردادشان را گرفتهاند و بعضي ديگر هنوز از باشگاه دريافتي نداشتهاند. با اين همه بازيکنان گفتهاند که ديگر درباره پول حرف نميزنند و با قدرت براي قهرماني حرکت خواهيم کرد.

پنجعلي درباره اينکه احتمال دارد بازيکنان پرسپوليس باز هم اعتصاب کنند، افزود: احتمال ندارد ديگر اين اتفاق بيفتد. البته بچهها احتمال دارد بعد از بازيها ديگر دستشان به پول نرسد چرا که الان که در کوران ليگ هستند کسي حالشان را نميپرسد. از زماني که آقاي رويانيان از پرسپوليس رفته کسي سر تمرين پرسپوليس نيامد تا اينکه امروز آقاي پروين به تمرين آمد و گفت که قصد داشته با پول به تمرين بيايد که البته امروز او هم گفت از پول خبري نيست.

وي در پايان در خصوص انتقاداتي که علي دايي در چند روز گذشته از علي پروين کرده و واکنش پروين چه بود، افزود: تمام اين حرفها ورزشي است و علي دايي فقط به خاطر پرسپوليس اين حرفها را زده است علي دايي هم شاگرد پروين بوده و بهتر است بگويم همه ما شاگرد علي پروين بودهايم اما بايد قبول کنيم که هيچکس به تنهايي نميتواند باشگاه را اداره کند. همه تيمها حاشيه دارند اما حاشيههاي ما متأسفانه کمي بيشتر است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]توهين سرمربي پرسپوليس به خبرنگاران[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين امروز (جمعه) اين تيم با توهين به خبرنگاران حاضر به گفتوگو با آنها نشد.[/h]
00942168.jpg

علي دايي قصد داشت در حاشيه تمرين امروز (جمعه) تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت اين تيم صحبت کند اما پس از سوال خبرنگاري مبني بر اينکه «مشکلات پرسپوليس پس از آمدن پروين حل شد يا نه؟»، گفت: با آمدن آقاي پروين قرار بود مشکلات حل شود؟ اين چه سوالي است که ميپرسيد؟ شما فقط دنبال حاشيه هستيد!

به نقل از تسنيم، وي پس از گفتن اين جملات از مصاحبه کردن باخبرنگاران و دوربينهاي تلويزيوني خودداري کرد و با لحن بدي به خبرنگاري که اين سوال را از او پرسيده بود توهين کرد.

علي دايي در ادامه با عصبانيت اعلام کرد همه خبرنگاران را بيرون کنيد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اتمام حجت دايي با بازيکنان پرسپوليس[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خطاب به بازيکنان گفت: اگر امروز تمرين نکنيد من هم از فردا ديگر سرمربي تيم نيستم.[/h]
00944882.jpg

علي دايي در نشستي که با بازيکنان پرسپوليس بعد از جلسه آنها با علي پروين داشت، خطاب به بازيکنان گفت: هر تصميمي شما بگيرد من هم با شما هستم. حمايتتان ميکنيم. چون مشکل دارم. اما اين را بدانيد اگر امروز تمرين نکنيد من هم از فردا ديگر سرمربي پرسپوليس نيستم و روي نيمکت تيم نمينشينم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: چون بايد جواب هواداران را بدهم و بازي حساسي با فجرسپاسي داريم و هواداران از ما انتظار دارند اگر تمرين نکنيد من هم ديگر روي نيمکت نمينشينم. هر تصميمي شما بگيريد من هم با شما هستم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که بازيکنان پس از 3 روز اعتصاب بالاخره براي بازي با فجر پا به توپ شدند.[/h]
00946420.jpg

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 12 ظهر امروز پس از سه روز اعتصاب در ورزشگاه درفشيفر برگزار شد.

به گزارش فارس، البته يک ساعت و سي دقيقه ابتداي تمرين بين پروين و دايي جلسه اي برگزار شد و سپس پروين با بازيکنان و بعد از آن جلسه دايي با بازيکنان به صورت خصوصي و جلسه خود بازيکنان سپري شد. سپس بازيکنان به داخل زمين آمدند و پس از گرم کردن بدنهاي خود به مرور کارهاي تاکتيکي مانند سانتر از جناحين و ضربه زدن به توپ و دادن پاسهاي عمقي و کوتاه و بلند پرداختند.

*در هنگام تمرين امروز علي دايي 15 دقيقه روي نيمکت نشست و سپس براي مصاحبه با خبرنگاران به سمت دوربينها آمد. پس از اين موضوع علي دايي بود که به سمت خبرنگاران آمد. در همان لحظه گزارشگر شبکه خبر از دايي پرسيد با آمدن پروين مشکلاتتان حل شد که علي دايي نيز بابت اين سوال ناراحت شد و اعلام کرد حاضر به ادامه مصاحبه با خبرنگاران نيست. او به سمت زمين رفت و از سوالي که پرسيده شد ابراز ناراحتي کرد در همين لحظه بود که يک ليدر باشگاه پرسپوليس سريعا به سمت خبرنگاران آمد و با الفاظي بسيار ناشايست به خبرنگاران اعلام کرد که اينها را چه کسي بر سر تمرين پرسپوليس راه مي دهد؟ علي دايي که متوجه اين موضوع شد دوباره به جر و بحثها برگشت که اين ليدر براي خودشيريني به دايي گفت که به شما فحاشي شده و ما موضوع را جمع کرديم.نکته اينجاست که خبرنگار شبکه خبر هم هيچ صحبت توهينآميزي عليه دايي انجام نداده بود و ليدر مذکور با الفاظي بسيار زشت خبرنگاران را مورد توهين قرار داد.

علي دايي از اين ليدر خواست تا خود را قاطي ماجرا نکند. اين در شرايطي بود که اين ليدر با الفاظ بسيار ناشايست خبرنگاران را زير سوال برد که واقعا در باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس اين موضوع جاي بحث و سوال دارد.

*علي پروين در هنگام خروج از ورزشگاه درفشيفر با توجه به نياز قرمزپوشان براي پول و سفر به شيراز با درخواست پول از سوي شيريني مواجه شد که پروين گفت خود آقاي شيريني پولها را ميدهد نگران نباشيد.

*دهنوي به دليل سرماخوردگي و عاليشاه به دليل مصدوميت امروز تمرين نکردند و زودتر رفتند.

*علي دايي امروز بيشتر بازيکنان را راهنمايي ميکرد او دقايقي در کنار کاپيتانهاي تيم گفتوگوهايي را با آنها داشت.

*کفشگري اختصاصي تمرين کرد.

*خندههاي پروين و شوخيهايش با خبرنگاران نيز در نوع خود جالب بود او هر وقت با سوال حاشيهاي خبرنگاران مواجه ميشد ميگفت تو رو خدا ما را نپيچانيد.

*بازيکنان پرسپوليس در مرحله پاياني تمرين در قالب دو تيم به فوتبال دستهگرمي پرداختند.

*مولايي بدنساز پرسپوليس هم در گوشهاي از تمرين نظارهگر عملکرد قرمزپوشان بود.

*در تمرين امروز علي پروين پس از جلسههاي متوالي 20 دقيقه حضور داشت و رفت.

*حدود 30 هوادار که پشت درهاي بسته بودند نگران وضعيت قرمزپوشان بودند که با شروع و استارت قرمزپوشان آنها بسيار خوشحال و سرحال شدند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان خواهان نشست فوق العاده هيئت مديره[/h]
[h=2] مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس از رئيس هيئت مديره اين باشگاه خواهان برگزاري نشست فوقالعاده هيئت مديره شد.[/h]
00945232.jpg

در پي گفتوگوي اخير علي پروين با خبرنگاران که طي آن بدهي باشگاه پرسپوليس را بيش از 60 ميليارد تومان عنوان کرده بود، محمد رويانيان خواهان برگزاري نشست فوقالعاده هيئت مديره باشگاه پرسپوليس شد.

به گزارش تسنيم، محمد رويانيان در اين خصوص اظهار داشت: از رئيس هيئت مديره باشگاه ميخواهم هرچه زودتر زمينه برگزاري نشست فوقالعاده هيئت مديره را فراهم آورد تا در آن نشست تمام درآمدها، هزينهها، بدهيهاي پرداخت شده در دوران مديريت بنده و بدهيهاي برجاي مانده از دوره مديريت من مورد بررسي قرار گيرد و به مردم اعلام شود.

وي در ادامه تاکيد کرد: در غير اينصورت هرچه که از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس به عنوان بدهي اعلام شود از سوي بنده مورد تاييد قرار نخواهد گرفت. پس از آنکه تمام اعضاي هيئت مديره باشگاه حضور داشته باشند و اسناد باشگاه به صورت شفاف مورد بررسي قرار گيرند، بدهيها را تاييد خواهم کرد.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس همچنين تصريح کرد: از مسئولان باشگاه درخواست کردهام به هنگام حسابرسي باشگاه نمايندهاي از طرف من حضور داشتند تا توضيحات لازم را ارائه کند. من آمادگي اين را دارم تا در خصوص بدهيها و درآمدهاي باشگاه توضيحات لازم را ارائه کنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]انتقاد دايي از رفتار وزارت ورزش با پرسپوليس[/h]
[h=2] سرمربي پرسپوليس نسبت به تصميم وزارت ورزش و جوانان براي کمک نکردن به باشگاههاي پرسپوليس و انتقاد کرد.[/h]
00946228.jpg

علي دايي پس از تمرين امروز (جمعه) تيمش که پس از سه روز اعتصاب بازيکنان با حضور علي پروين انجام شد، گفت: از وزارت ورزش و جوانان بپرسيد که چرا اين تيم را به امان خدا رها کرده است؟ دست آقاي پروين درد نکند که امروز به تمرين ما آمد. اما صحبتهايي که ايشان کرده بودند اين بود که تنها هستند.

به گزارش ايسنا، سرمربي پرسپوليس افزود: تصميم هم که امروز گرفتيم و تمرين کرديم به عشق مردم بود. بازيکنان ما ميخواهند حداقل تا دو بازي باقي مانده تا تعطيلات ليگ تمام تلاش خود را بکنند. ما روزهاي بدي را سپري ميکنيم. تنهاييم و اين مساله به ما خيلي ضربه ميزند.

دايي همچنين گفت: اکنون حس ميکنم که اوايل فوتبالم است و مانند آن روزها فقط خودمانيم. از اين به بعد سعي ميکنيم که فقط به مردم فکر کنيم و به عشق آنها هر کاري که از دستمان بر ميآيد انجام دهيم.

سرمربي سرخپوشان در پاسخ به اين سوال که دليل بروز اين وضعيت و اظهار نظر وزارت ورزش مبني بر اين که پولي به استقلال و پرسپوليس نخواهد داد چيست؟ گفت: اگر احساس مسئوليت وجود داشته باشد چنين حرفي زده نميشود. اگر اين تيمها متعلق به دولت نباشند، اين حرفها درست است و مشکلات ما ربطي به وزارتخانه ندارد، اما وقتي تيم مستقيما زير نظر دولت است پس دولت هم بايد پاسخگوي مردم باشد.

دايي ادامه داد: شايد ايشان از فوتبال آگاهي ندارند و چيزي از فوتبال، استقلال و پرسپوليس، هواداران و مردم نميدانند، شايد البته شايد هم مشاوران ايشان اطلاعات غلطي به او ميدهند. چون اگر کسي در اين مقام باشد و اطلاعات درست هم داشته باشد چنين حرفي نميزند.

سرمربي پرسپوليس در ادامه خطاب به وزير ورزش و جوانان گفت: آقاي وزير! اگر پرسپوليس براي شما نيست، بگوييد چون ما رفقاي زيادي داريم که خيلي راحت ميتوانند تيم را بخرند. اما تا روزي که دولت بالاي سر تيم است وظيفه داريد به آن کمک کنيد نه اين که منت بگذاريد.

وي افزود: وزير ورزش، رييس مجمع استقلال و پرسپوليس است. اين صحبتها از کسي مثل ايشان که تحصيلات آکادميک دارند و مدتي رييس دانشکده تربيت بدني دانشگاه تهران بودند بعيد است و ايشان بايد اساسي فکر کنند.

دايي بار ديگر تاکيد کرد: همين جا مي گويم که اگر دولت آمادگي واگذاري پرسپوليس را دارد، خيليها هستند که همين الان ميتوانند تيم را بخرند تا ما ديگر به دنبال وزير و وکيل نرويم.

در ميانههاي تمرين امروز پرسپوليس يکي از خبرنگاران صدا و سيما قصد داشت با دايي مصاحبه کند، اما سرمربي پرسپوليس با شنيدن سوال آن خبرنگار از مصاحبه منصرف شد که اين مساله درگيري کوچکي بين آن خبرنگار و چند تن از ليدرهاي پرسپوليس به وجود آورد.

دايي درباره اين اتفاق گفت: هر کسي که دوربين در دست ميگيرد نبايد به خودش اجازه دهد که هر سوالي را طرح کند. ببينيد که ايشان چه سوالي پرسيده است. گفتم که دست آقاي پروين درد نکند که به تمرين آمد، اما او امروز آب پاکي را روي دستمان ريخت و با تاييد حرف من گفت که قولهايي به او داده شد، ولي اجرايي نشد. اگر بازيکنان ميخواستند تمرين نکنند اين کار را نميکردند و آمدن پروين در تصميم آنها تاثيري نداشت.

وي ادامه داد: نبايد از موقعيتهايمان سوء استفاده کنيم. من هم با پاسخ ندادن به آن فرد به او بياحترامي نکردم. اما سوالي که او با خنده مطرح کرد خيلي بيجا بود، چون ما سه ماه است که تنها کار ميکنيم.

 

HIDDEN

خودمونی
"منجی دوازدهمی"

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پرسپولیسی‌ها با بازوبند مشکی برابر سایپا

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی که بازوبند‌های مشکی به دست خواهند داشت برابر سایپا به میدان می‌روند.
static1.varzesh3.com_files_picture_thumb_01026304.jpg

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز به احترام و یاد عزیز اصلی دروازه‌بان این تیم در بدو تشکیل باشگاه پرسپولیس و حجت‌الله خطیب مدیر عامل پیشین باشگاه که دار فانی را وداع گفتند، با نوارهای مشکی بر بازوی خود در دیدار با سایپا حضور پیدا خواهند کرد. سرخپوشان همچنین پیش از بازی، پلاکاردی را در این ارتباط همراه خواهند داشت.


تیم پرسپولیس امروز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در کرج برابر سایپا قرار می‌گیرد.
 
بالا