₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]شريفات: مساوي عادلانه نبود[/h]
[h=2] مهاجم تيم فولاد مي گويد تيمش موقعيت هاي بهتري در اين ديدار داشته است.[/h]
00941606.jpg

اسماعيل شريفات بعد از پايان ديدار پرسپوليس و فولاد درباره اين بازي گفت: بازي خوبي را شاهد بوديم و تيم ما در مقابل تماشاگران پرسپوليس بسيار خوب ظاهر شد و از لحاظ تعداد موقعيت هم تيم ما از موقعيت هاي بيشتري در اين بازي برخوردار بود و تک موقعيت هاي پرسپوليس از روي اشتباهات فردي ما حاصل شده بود.

به نقل از ايسنا، او در ادامه افزود: مساوي در اين ديدار به هيچ وجه عادلانه نبود و ما بايد در اين ديدار پيروز مي شديم.

مهاجم فولاد در پايان با ابراز اميدواري از بهتر شدن اين تيم گفت: ما براي برد در اين ديدار به ميدان رفتيم و به هر حال اين هم از جذابيت هاي فوتبال است و اميدوارم در ادامه بازي ها اين نتيجه را جبران کنيم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]انصاريفرد: امروز کاملا هجومي بوديم[/h]
[h=2] مهاجم تيم پرسپوليس گفت: امروز کاملا هجومي بوديم.[/h]
00943353.gif

کريم انصاريفرد پس از تساوي بدون گل مقابل فولاد، گفت: بازي کاملا هجومي را انجام داديم و بدون استرس کار ميکرديم ما در دربي هم به دنبال گلزني بوديم اما متاسفانه در دو بازي گذشته نتوانستيم دروازه حريفان را باز کنيم. اميدوارم اين روند به اتمام برسد و با کسب نتايج خوب رو به بالا حرکت کنيم.

به نقل از فارس، وي درباره اينکه پرسپوليس نوسان دارد، عنوان کرد: ما در اين بازي موقعيتهاي زيادي به دست آورديم اما به گل نرسيديم. هر دو تيم بسيار پرتلاش بازي کردند و جا دارد خسته نباشيد بگوييم.

انصاري فرد در مورد اينکه مهاجمان اين هفته گلهاي کمي را به ثمر رساندند، خاطرنشان کرد: مهاجمان در هفتههاي گذشته گل هاي زيادي را زدند و حالا اين هفته نتوانستند گلزني کنند. وقتي يک هفته مهاجمان گل نميزنند همه در مورد آن صحبت ميکنند بايد بدانيم که در نيم فصل دوم تيمها از هم شناخت پيدا کردند و گل زدن سخت شده است.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]اظهارات کلاه کج و رضايي پس از تساوي با فولاد[/h]
[h=2] بازيکن تيم پرسپوليس گفت: موقعيتهاي زيادي برابر فولاد داشتيم و ميتوانستيم به برتري دست يابيم.[/h]
00937979.jpg

غلامرضا رضايي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر فولاد عنوان کرد: بازي خيلي سختي بود و پيش از اين هم تصور ميکرديم که برابر فولاد بازي مشکلي خواهيم داشت. با اين وجود ميتوانستيم در اين ديدار به برتري دست يابيم.

وي ادامه داد: موقعيتهاي زيادي خلق کرديم و جايي نبود که بخواهيم امتياز بدهيم. شرمنده هواداران شديم و اميدوارم در بازيهاي بعدي بتوانيم جبران کنيم، کارمان براي بازيهاي آينده دشوارتر شده است.

عادل کلاهکج نيز پس از اين ديدار با اشاره به اينکه همواره زندگي فوتبالي خود را از فولاد ميداند درباره اين ديدار گفت: ما امتيازها را به راحتي از دست ميدهيم و در واقع ليگ را از خودمان ميگيريم. در برخي از بازيها ميشود 6 گل به ثمر ميرسانيم اما در برخي ديگر هم اينگونه ميشود و نميتوان به گل دست يافت.

وي افزود: تمام اميدمان به جام حذفي است و تلاش ميکنيم تا در اين مسابقات بتوانيم موفق باشيم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]حسيني: فولاد روي ضد حملات برنامه داشت[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فولاد روي ضد حملات برنامه داشت.[/h]
00940756.jpg

سيدجلال حسيني پس از تساوي بدون گل پرسپوليس مقابل فولاد گفت: بازي بسيار خوبي را مشاهده کرديم ما در ديدار ماقبل دربي عملکرد خوبي نداشتيم و ميخواستيم در اين ديدار نمايش پرقدرتي را ارائه کنيم. فولاد در دفاع بسيار قوي کار ميکرد و روي ضد حملات برنامه داشت. امروز بازي خوبي انجام داديم اما از موقعيتهايمان استفاده نکرديم.

مدافع پرسپوليس در مورد اينکه آيا پرسپوليسيها استرس دربي را همچنان داشتند، عنوان کرد: بازي دربي تمام شده و ما فکرمان را به مسابقات بعدي معطوف کرديم، وقتي تيمي روي ضد حملات برنامه دارد، کار بسيار سخت است، مخصوصا براي ما که براي گل زدن جلو ميرفتيم اين باعث ميشد بازيکنان هم حس حمله داشته باشند و هم محتاط عمل کنند.

حسيني در مورد درگيري که با شريفات پيدا کرد، گفت: اتفاق خاصي نيفتاد. در فوتبال برخي اوقات چنين مسائلي پيش ميآيد، بعد از بازي از يکديگر به خاطر اين اتفاق دلجويي کرديم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]گل محمدي: کاش بازي برنده داشت[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اي کاش در ديدار امروز ما يا فولاد برنده ميشديم.[/h]
00943943.jpg

يحيي گلمحمدي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر فولاد خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: در کل بازي زيبايي را شاهد بوديم و هر دو تيم ميتوانستند برنده باشند و بازي بار فني خوبي داشت و موقعيتهاي خوبي روي هر دو دروازه ايجاد شد. اي کاش يکي از دو تيم برنده ميشد. به کادر فني فولاد تبريک ميگويم که تيم خوبي جمع کردهاند و آنها ميتوانند مدعي قهرماني ليگ برتر باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: بازيکنان ما در سيستم جديد جا افتادهاند و موقعيتهايي داشتيم که گل نشد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه تيمش زيبا بازي ميکند اما گل نميزند و به خاطر تعويض کلاهکج موقعيتهاي خوبي به حريف داد، گفت: فولاد بازيکنان سرعتي و خوبي دارد که ما در اين بخش آسيبپذير بوديم. تذکر داده بوديم که آنها در ضد حمله خطرناکند اما بعد از مدتي از مسابقه کلاهکج مسلط بر بازي شد و موقعيتهاي خوبي به دست آورديم.

وي در مورد غيبت نقيزاده و مهدويکيا گفت: شرايط به شکلي نبود که بخواهيم اين تعويضها را انجام بدهيم زيرا سرعت بازي بالا بود.

يکي از خبرنگاران از کيفيت صداي سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي گلايه کرد و گفت دوباره در مورد بازي توضيح بدهد که گل محمدي گفت: به فولاد تبريک ميگويم و از بازيکنان پرسپوليس هم تشکر ميکنم که راحتتر بازي کردند و ميتوانستيم از ارسالها استفاده کنيم و اميدوارم در تعطيلي ليگ مشکل گلزني مان را حل کنيم.

گلمحمدي در مورد صحبتهاي حسين فرکي و مشکلات داوري در فوتبال ايران گفت: از نحوه قضاوت مظفريزاده راضي هستم، او بازي را خوب کنترل کرد و به خوبي سوت زد. در نيمه اول کمک داور اول پرچم اشتباه زد و يک آفسايد به ضرر ما گرفت و در نيمه دوم يک توپ آفسايد از خط دفاع ما رد شد که گرفته نشد. بعد از بازي به من گفتند اين دو مورد اشتباه بوده ولي از داوري راضي هستم. مظفريزاده با توجه به شخصيتهايش قضاوت خوبي دارد.

وي در مورد بازي آينده پرسپوليس گفت: در بازيهاي آينده در ورزشگاه آزادي بازي داريم و ميدانيم بازي سختي برابر نفت داريم و مقابل تيمهايي که خوب دفاع و ضدحمله ميکنند بايد با برنامه بازي کنيم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]رويانيان: رفتار کيروش منطقي نيست[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس رفتار کارلوس کيروش را "دوگانه" خواند و گفت: اين برخورد دوگانه در دعوت از بازيکنان پرسپوليس به تيم ملي مبهم است و جاي سوال دارد.[/h]
00938434.jpg

به گزارش ايسنا، محمد رويانيان درباره فهرست جديد تيم ملي فوتبال گفت: زماني که پرسپوليس نتيجه نميگرفت هشت بازيکن ما به تيم ملي دعوت ميشدند، اما حالا که تيم نتيجه ميگيرد فقط چهار بازيکن دعوت ميشوند. اين برخورد دوگانه کيروش براي ما مبهم است و جاي سوال دارد.

وي ادامه داد: از دعوت شدن چهار بازيکن پرسپوليس تعجب کردم چرا که در اردوهاي قبلي و زماني که تيم نتيجه نميگرفت و به حريفان ميباخت، 7- 8 بازيکن پرسپوليس دعوت ميشدند. زماني که تيمي نتيجه نميگيرد يعني عناصر هجومي و دفاعياش عملکرد خوبي نداشتهاند. بعدها کيروش عنوان کرد که نتيجه نگرفتن پرسپوليس باعث شده بازيکنان دچار عدم خودباوري شوند و با روحيه پايين در اردوها شرکت کنند و همين باعث عدم نتيجهگيري تيم ملي شده است.

رويانيان گفت: من تعجب ميکنم حالا که پرسپوليس نتيجه ميگيرد و کاملا متفاوت بازي ميکند، چرا تعداد مليپوشان ما به نصف کاهش پيدا ميکند؟ نتيجه گرفتن تيم يعني اينکه همان مليپوشاني که قبلا به تيم ملي دعوت ميشدند عملکرد بهتري داشتهاند و به طور طبيعي با خودباوري بيشتر و روحيه بهتر ميتوانند در خدمت تيم ملي باشند.

وي افزود: آقاي کيروش! من براي تصميم شما احترام قائلم و اعتراضي هم ندارم، اما اين برخورد دوگانه شما براي ما جاي سوال دارد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت: بايد اين حق را به ما بدهند که اين موضوع را تجزيه و تحليل کنيم که چرا وقتي پرسپوليس نتيجه ميگيرد تعداد مليپوشانش کاهش پيدا ميکند. با اين حال ما از تيم ملي حمايت ميکنيم. بنده سعي ميکنم با کيروش در اين رابطه صحبت کنم تا موضوع شفاف شود و نقطه ابهامي باقي نماند. نوري، انصاريفرد و حقيقي بازيکناني بودند که همه فکر ميکردند به تيم ملي دعوت ميشوند.

وي گفت: به هر حال تصميم کيروش براي ما قابل احترام است اما نکتهاي که عنوان کردهاند براي ما جاي سوال دارد و قابل هضم نيست. حداقل اين طور به نظر ميرسد که برخورد کيروش منطقي نباشد. با اين وجود فعلا نميخواهم مساله ديگري را مطرح کنم. موارد ديگري هم وجود دارد که به خاطر حفظ آرامش تيم ملي از آنها عبور ميکنم. ديگر تا زماني که اين موضوع را با خود کيروش مطرح نکردهام حرفي در اين رابطه نميزنم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

با پيگيري باشگاه پرسپوليس و راي CAS
[h=1]راي فيفادرخصوص شکايت وينگاداباطل اعلام شد[/h]
[h=2] با پيگيريهاي باشگاه پرسپوليس و بر اساس راي صادره از سوي ديوان بين المللي ورزشي راي فيفا در خصوص پرونده شکايت سرمربي سابق پرسپوليس شکسته و باطل اعلام شد.[/h]
00024116.jpg

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مصطفي شکري مشاور حقوقي و بينالملل مدير عامل اين باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر افزود: با تجديد نظرخواهي از راي صادره توسط کميته وضعيت بازيکنان فيفا که در تاريخ 30 ژانويه 2012 صادر شده بود، ديوان بينالمللي ورزش امروز راي خود را صادر و به باشگاه اعلام کرد که بر اين اساس راي صادره فيفا نقض و باطل اعلام شد.

بر اساس راي صادره تجديد نظرخواهي باشگاه در بخش ماهيتي مورد پذيرش قرار گرفت و بنابراين راي صادره فيفا باطل شد.

شکري تصريح کرد: لازم است توضيح دهم اعتراض ما به راي فيفا در دو بخش شکلي و ماهيتي مطرح شد.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]پولادي:انتقادهاي مغرضانه به سودتيم ملي نيست[/h]
[h=2] هافبک تيم ملي فوتبال گفت: در اين شرايط حساس انتقادهاي مغرضانه نميتواند به فوتبال ملي ما کمک کند.[/h]
00034454.jpg

مهرداد پولادي در گفتوگو با خبرنگار فارس، ابتدا در خصوص دعوت دوباره اش به تيم ملي اظهار داشت: خدا را شکر ميکنم که اين افتخار به من داده شده تا دوباره پيراهن تيم ملي کشورم را بر تن کنم. تمام سعي و تلاشم را به نمايش ميگذارم تا نماينده شايستهاي براي باشگاه بزرگ پرسپوليس در تيم ملي باشم.

وي افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرايط تيم ملي خوب است. بازيکناني که به اردو دعوت شدهاند از بهترينهاي فوتبال ايران هستند. انشاءالله آماده ميشويم براي بازي حساس مقابل لبنان که براي جام ملتهاي آسيا با يک 3 امتياز استارت محکم بزنيم.

پولادي ادامه داد: لبنان تيمي است که ما در مرحله مقدماتي جام جهاني نيز بايد يک بار ديگر در تهران ميزبان آنها باشيم و مطمئن باشيد با اين پيروزي ميتوانيم شرايط را براي نتيجه خوب در بازي بعدي هم مهيا کنيم.

وي در پاسخ به سؤالي که برخيها دوست دارند از لبنان انتقام بگيريم،گفت: شکست تيم ملي ايران که در لبنان اتفاق افتاد يک حادثه بود. ما ميخواهيم نشان دهيم که آن اتفاق تمام شده و فاصله فوتبالي ما و لبنان خيلي زياد است. مطمئن باشيد صد در صد در ورزشگاه آزادي تمام تلاشمان را انجام ميدهيم تا با يک برد خوب زمين را ترک کنيم.

هافبک قرمزپوشان در مورد شرايط پرسپوليس و ديدار با فولاد خوزستان گفت: به نظرم بازي پرسپوليس و فولاد يکي از بهترين بازيهاي ليگ بود. سرعت بازي در اين ديدار بسيار بالا بود و دو تيم موقعيتهاي زيادي روي دروازه همديگر داشتند. در اين گونه بازيها هر تيمي از موقعيت خود بهتر استفاده کند بدون شک برنده بازي است. ما متاسفانه از موقعيتهاي خوبمان استفاده نکرديم و به گل نرسيديم.

وي افزود: يک موقعيت بسيار عادي نصيبم شد. من قبل از اينکه مقابل دروازه به پاس پروويچ برخورد کنم يک فاصله صد متري را استارت زدم تا به پشت محوطه 18 قدم حريف برسم. چون از پشت 18 قدم خودمان تا زمين حريف فاصله زيادي بود و کمي از لحاظ بدني تحليل رفتم. به همين دليل فرصت را از دست دادم. اگر فاصله من کمتر تا دروازه حريف بود قطعا ميتوانستم بهتر استفاده کنم. در کل فوتبال بدي را مقابل فولاد انجام نداديم اما متاسفانه نتوانستيم برنده باشيم.

هافبک پرسپوليس در مورد تشويقهايي که هواداران او را بازيکن باغيرت نامگذاري کردند، گفت: مردم به من لطف دارند و من از تک تک آنها تشکر ميکنم. از لقبي که به من دادهاند احساس غرور ميکنم و از آن لذت ميبرم. هر وقت با پيراهن پرسپوليس به ميدان رفتم خدا ميداند با تمام وجود بازي کردهام. واقعا شرمنده اين مردم هستم. چون الان در جايگاه يازدهم جدول هستيم و ميدانم هواداران ناراحتند. ما بايد رفته به رفته به بالاي جدول و سهميه آسيايي برسيم و سپس در جام حذفي که يکي از مدعيان قهرماني هستيم با تمام قدرت به ميدان برويم تا شرمندگي از هواداران را جبران کنيم.

پولادي در پايان درباره انتقاداتي که از تيم ملي وکيروش ميشود، گفت: ما بايد بدانيم براي تيم ملي هنوز هيچ چيز تمام نشده است. ما الان در يکي از حساسترين شرايط فوتبال ايران قرار داريم. من دوست دارم اگر افرادي انتقاد ميکنند سازنده و دلسوزانه باشد. چون اگر بخواهد انتقاد مغرضانه باشد به درد تيم ملي نميخورد و حتي ضربه هم ميزند. ما بايد به تيم ملي کمک کنيم. خرداد ماه حساسي را پيش رو داريم و با يک برنامهريزي و وفاق ملي و يک همدلي مثل قبل از بازي با کرهجنوبي ميتوانيم دوباره روسفيد باشيم. قطعا سه بازي ما براي راه پيدا کردن به جام جهاني بسيار سخت و حساس است اما ما هرگز نااميد نيستيم. اگر ما به جام جهاني برويم براي مردم، مسئولين و هر کسي که در اين مملکت زندگي ميکند خوب است پس انشاءالله در فاصله مانده به بازيها بايد نشان دهيم که ما متحد و يکدل براي رفتن به جام جهاني هستيم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

رضايي:
[h=1]قول داده بودم پيراهن تيم ملي راپس بگيرم[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از اينکه دوران سختي را پشت سر گذاشتم به قول خودم وفا کردم و دوباره پيراهن تيم ملي را پس گرفتم.[/h]
00027563.jpg

غلامرضا رضايي در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص حضورش در تيم ملي فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر ميکنم که مزد زحمات خودم را از کادر فني تيم ملي گرفتم و دوباره به تيم ملي کشورم دعوت شدم. اين براي من يک افتخار است که به خود ميبالم.

وي افزود: از تمام بازيکنان پرسپوليس و مخصوصاً هواداران هم سپاسگزارم که به من کمک کردند تا به تيم ملي برسم، من قول داده بودم که پس از آن مصدوميتي که گريبانگيرم شد دوباره پيراهن تيم ملي را پس بگيرم که خدا را شکر به قول خودم وفا کردم و الآن هم نمايندهاي از باشگاه بزرگ پرسپوليس هستم.

رضايي ادامه داد: ما يک ديدار تقريباً حساس را مقابل لبنان داريم. مقابل اين تيم با تمام قدرت بازي کنيم و آن ديداري که حق ما نبود اما نتيجه را به آنها واگذار کرديم را فراموش کنيم اما هرگز به دنبال فوتبال احساسي نبايد باشيم و با تمرکز بيشتر و کمک 100هزار هوادار به خواسته خود برسيم.

رضايي در پايان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را ميکنم که براي رسيدن به ترکيب اصلي نظر کادر فني را جلب کنم. من از همه ميخواهم در اين شرايط حساس و مخصوصاً سه بازي آينده که ميتواند حکم رفتن ما به جام جهاني را امضاءکند از تيم ملي ما حمايت کنند تا انشالله به جام جهاني برويم و دل مردم فوتبال و عاشق را شاد کنيم. مطمئن باشيد من هم تمام تلاش خودم را براي تيم ملي انجام خواهم داد تا پرچم کشورم سربلند باشد.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]حقيقي:براي مليپوشان آرزوي موفقيت ميکنم[/h]
[h=2] هافبک تيم پرسپوليس گفت: در خصوص دعوت نشدنم به تيم ملي هيچ حرفي ندارم.[/h]
00943705.gif

رضا حقيقي در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص دعوت نشدنش به تيم ملي فوتبال کشورمان براي ديدار مقابل لبنان اظهار داشت: قصد ندارم به هيچ عنوان درباره حضور نداشتنم در ليست تيم ملي حرفي بزنم و دوست دارم در آرامش کامل در خدمت پرسپوليس باشم.

وي افزود: حرف همه کارشناسان که اعلام کردند من ميتوانستم در تيم ملي باشم را به فال نيک بگيرم اما درباره تيم ملي حرفي ندارم.

حقيقي ادامه داد: اما از صميم قلب براي تيم ملي کشورم در ديدار پيش رو آرزوي موفقيت ميکنم و اميدوارم تيم ملي بتواند موفق باشد.

حقيقي درباره بازي پرسپوليس و فولاد نيز گفت: به نظر من بچهها بازي بدي را به نمايش نگذاشتهاند، فولاد هم يکي از تيمهاي خوب فوتبال ماست که فوتبال را روان و زيبا بازي ميکند. بچهها سعي کردند تا به سه امتياز برسيم اما نشد و حالا بايد به بازيهاي آينده و مخصوصاً ديدار سخت و سرنوشتساز مقابل ذوبآهن فکر کنيم.

 
بالا