₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان:دايي 300 ميليون نخواسته است[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: سه باشگاه استقلال، پرسپوليس و سپاهان عامل افزايش قيمت بازيکنان هستند.[/h]
00942733.gif

محمد رويانيان پس از جلسه مديران عامل باشگاهها با وزير ورزش و جوانان عنوان کرد: جلسه خوبي بود هرچند که دير برگزار شد. به نظرم اينگونه جلسات بايد در سال چندين بار تکرار شود و بيشتر از اين برگزار شود.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: حرفها به صورت صادقانه زده شد و شفافسازي صورت گرفت. خروجي اين جلسه براي خود ما اين بود که استقلال، پرسپوليس و سپاهان 3 باشگاهي هستند که عامل اصلي افزايش قيمت بازيکنان هستند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام کرد: تصميم گرفتيم تا هر سه مديرعامل در کنار هم با هم تصميم بگيريم تا بازار نقل و انتقالات را مهار کنيم. قيمت بازيکنان از دست همه در رفته است و بايد اين موضوع کنترل شود. متهم اصلي در اين زمينه هم ما سه باشگاه بوديم. واقعا هم چند باشگاه ديگر دخيل نيستند. قرار شده که مبصري تعيين شود و ما بچهشيطانها را کنترل کند.

وي در مورد عدم حضور فتحالله زاده در اين جلسه يادآور شد: هميشه من جاي فتحالله زاده هم هستم.

رويانيان در مورد اينکه قرار است فتحاللهزاده از استقلال برود، گفت: اينگونه نيست. ما هر دويمان با هم مي رويم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد 18 تيمي ماندن ليگ تاکيد کرد: اين موضوع قرار است در فدراسيون فوتبال مطرح شود. در اين جا نميتوانستيم در اين باره تصميم بگيريم. بايد در فدراسيون چنين مسائلي بررسي شود.

وي در مورد اينکه گفته ميشود چک اول علي دايي به او پرداخت شده، خاطرنشان کرد: دايي 300 ميليون نخواسته است. البته شايد در آينده شکايت کند.

رويانيان در مورد اينکه مبلغ قرارداد دايي چقدر است، تصريح کرد: او همچون ابراهيمزاده، فرکي، قلعهنويي، تقوي، گلمحمدي و ساير مربيان پول گرفته. هيچ کس هم مبالغ را اعلام نميکند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه اين سه باشگاه را به عنوان بچه شيطانها معرفي کردند، يادآور شد: من خودم گفتم که ما بچه شيطان هستيم. آنها اتفاقا در جلسه گفتند شما آدمهاي خوبي هستيد. به هر حال همه بايد کمک کنيم تا مبلغ قرارداد بازيکنان کاهش يابد. زيرا ساير باشگاهها ضرر مي کنند.

وي افزود: اگر ما 3 باشگاه تجاري فکر کنيم و بخواهيم در کسر قيمت بازيکنان تلاش کنيم اين کار شدني خواهد بود. استقلال و پرسپوليس که با هم کري ميخوانند باعث ميشود قيمت بازيکنان بالا برود. ميتوانيم بهترين بازيکنان را بر حسب سابقه مليپوشي و ساير موارد جذب کنيم و حداقل پول را به آنها بدهيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
عبدي:
[h=1]حضورم درپرسپوليس به نظردايي بستگي دارد[/h]
[h=2] مربي سابق پرسپوليس ميگويد حضورش در اين تيم بستگي به نظر علي دايي دارد.[/h]
00004647.jpg

حسين عبدي در گفتوگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره اين موضوع که چقدر احتمال دارد، در کنار علي دايي به پرسپوليس بيايد، گفت: تازه دو، سه هفته است که به ايران برگشتهام و اگر پيشنهادي باشد، حتما در ايران ميمانم. يکي، دو پيشنهاد داشتم که به دلايلي به سرانجام نرسيدند.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: اين که در پرسپوليس باشم يا خير بستگي به اين دارد که سرمربي چگونه بخواهد براي فصل بعد سياستگذاري کند. دو فصل گذشته بدترين فصلهاي پرسپوليس بوده و کار براي کادر فني جديد خيلي سخت ميشود. بايد پرسپوليس به روزهاي خوبش بازگردد و اين کار نشدني نيست. همه دوست دارند به پرسپوليس کمک کنند و بايد ببينيم شرايط چگونه پيش ميرود.

کاپيتان سابق پرسپوليس در ادامه درباره شرايط کنوني تيم ملي و ديدار دوستانه با عمان که به شکست ايران منجر شد، گفت: هر کادرفني از برگزاري يک بازي تدارکاتي اهدافي دارد؛ از جمله اينکه بازيکنان را کنار هم جمع و افراد موردنظر خود را انتخاب کند، آمادگي بازيکنان را حفظ و تيم را با شرايط آب و هوايي مدنظر آشنا کند. جنبه منفي بازيهاي تدارکاتي هم اين است که در صورت باخت، روحيه برد در تيم تضعيف ميشود اما اين بازي چه با ذخيرهها باشد چه با بازيکنان اصلي، نميشود گفت که به طور صددرصد روي کار تيم در بازي اصلي تاثير ميگذارد. شرايط بازي رسمي هميشه با وضعيت بازي دوستانه متفاوت بوده است.

وي درباره تصميم کيروش براي استفاده نکردن از مهدي رحمتي، هادي عقيلي و همينطور دانيال داوري گفت: بهترين شرايط را کسي ميتواند درک کند که با اين بازيکنان تمرين ميکند و هميشه کنار آنهاست. فکر ميکنم کيروش در اين زمينه از همه ما به وضعيت بازيکنان آگاهتر است که بازيکنان را براي چه شرايطي و مقابل کدام حريف انتخاب کند.

عبدي با بيان اينکه ديدار با قطر نقطه عطف تيم ملي براي صعود به جامجهاني است، گفت: اگر خداي نکرده امتيازهاي بازي با قطر را از دست بدهيم، صعودمان تقريبا غيرممکن ميشود و کار به اما و اگر ميکشد. هرچند که همين الان هم اگر قطر را ببريم، نتايج ساير تيمها تعيين ميکند که وضعيت تيم ملي چگونه ميشود. با اين حال با پيروزي بر قطر گام بلندي برداشتهايم.

اين کارشناس فوتبال در ادامه گفت: فوتبال ما هنوز بافت سنتي دارد و پياده کردن سازماندهي و نظم تاکتيکي که در بازيهاي مهم تاثيرگذار است، بعضي مواقع سخت ميشود و کار را براي ما غيرقابل پيشبيني ميکند. اين موضوع هم جنبههاي منفي دارد و هم مثبت. بعضي مواقع براي ما جنبه مثبت داشته است که بازيهاي خيلي سخت را به راحتي بردهايم و بعضي زمانها هم دچار جنبه منفي آن شدهايم. مثل ديدار با بحرين در مقدماتي جام جهاني 2002 که به راحتي ميتوانستيم حريف را ببريم اما باختيم.

وي ادامه داد: وقتي عرق ملي براي ما مهمتر ميشود بازيکنان بيشتر تلاش ميکنند که اين اتفاق خوبي است و نشان ميدهد ميتوان با اضافه کردن نظم و سازماندهي فوتبالمان را بهتر کنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پيرواني:
[h=1]دايي بهترين گزينه براي هدايت پرسپوليس بود[/h]
[h=2] افشين پيرواني با پيشنهاد فدراسيون فوتبال تاجيکستان براي همکاري دعوت شد.[/h]
00942315.jpg

افشين پيرواني مدافع سابق تيم ملي و پرسپوليس با دعوت از سوي فدراسيون فوتبال تاجيکستان مواجه شده است. در همين راستا او قرار است امروز به تاجيکستان برود و سپس پنجشنبه به تهران بازگردد.

صحبت با مسئولان فدراسيون فوتبال تاجيکستان براي همکاري در دستور کار پيرواني قرار دارد.

افشين پيرواني در همين باره به فارس گفت: خوشبختانه با پيشنهاد خوب مسئولان فدراسيون فوتبال تاجيکستان مواجه شدم و براي تشکيل جلسه به اين کشور خواهم رفت.

وي در خصوص انتخاب دايي نيز گفت: همانطور که ميدانيد من روز اول يکي از گزينههاي باشگاه پرسپوليس بودم و خدا را شکر الان دوست صميميام که بهترين گزينه بود، براي اين پست انتخاب شد.

پيرواني افزود: همين که بين دو خوب، خوبتر انتخاب شد، خيلي خوشحالم. دايي احتياج دارد همه به او کمک کنند تا به موفقيت خوب برسد.

وي ادامه داد: همه مسئولين، کادر فني و هواداران دست به دست هم دهند تا پرسپوليس از اين شرايط خارج شود. من جزو افرادي بودم که دايي را انتخاب کردم البته در برخي جلسههاي کميته فني بنا بر دلايلي خودم نرفتم.

پيرواني ادامه داد:من باز هم به دايي تبريک ميگويم و اميدوارم که با مديريت خود بتواند پرسپوليس را از اين شراط خارج کند قطعا کسي که در پرسپوليس مدير باشد راحتتر ميتواند مشکلات را حل کند.

پيرواني در خصوص تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: تيم ملي بازي بسيار سختي در پيش دارد اما ميتوانيم پيروز باشيم .مگر ما استراليا يا آمريکا را شکست نداديم؟ پس ميتوانيم قطر را نيز با يک عزم ملي شکست دهيم تا به جام جهاني برويم که اين موضوع به نفع همه است و به نظرم دوست و دشمن همه بايد به تيم ملي کمک کنند و با برخي صحبتها به دنبال تخريب تيم ملي نباشند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان: هرکس دلش با تيم نيست برود[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هر کس دلش با پرسپوليس نيست از اين تيم برود.[/h]
00938434.jpg

محمد رويانيان در خصوص پرداخت باقي پول بازيکنان اظهار داشت: طبق هماهنگيهاي انجام شده کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس نسبت به ميزان پرداخت باقيمانده قرارداد فصل گذشته بازيکنان پرسپوليس تصميمگيري خواهد کرد و همه چيز را مشخص ميکند.

به گزارش فارس،وي افزود: از اين به بعد هم هر بازيکني مصاحبهاي کرد که همه را براي ماندنش در پرسپوليس به شک بيندازد ميتواند از پرسپوليس برود و آزادِ آزاد است.

وي يادآور شد: پرسپوليس تيمي است که عاشق و معتقد ميخواهد. پرسپوليس تيمي است که به عشق 35 ميليون هوادار بايد به دنبال جام باشد، اگر غير از اين است هر کس دوست دارد برود.

مديرعامل قرمزپوشان تاکيد کرد: افرادي که در پرسپوليس بازي ميکنند بايد با عشق و اعتقاد کار خود را انجام دهند، بمانند و مبارزه کنند. هر کس اين کار را دوست ندارد باز هم ميگويم ميتواند برود. اما به مردم اعلام ميکنم که آقايان آيا به خاطر پول اين کار را کردند يا خير، مطمئن باشيد همه را به مردم ميگويم که چه کسي پرسپوليس را دوست دارد و چه کسي پولش را. البته اين تعداد بازيکنان بسيار کم هستند و آن قدر زياد نيستند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]انصاري فرد با پرسپوليس به توافق اوليه رسيد[/h]
[h=2] شماره 9 پرسپوليس پس از جلسه با مسئولان اين باشگاه با آنها به توافق رسيد.[/h]
00943353.gif

به گزارش فارس، يکي از بازيکناني که علي دايي بر ماندگاري اش در پرسپوليس تاکيد کرده بود،کريم انصاريفرد است. در همين راستا کريم انصاريفرد ظهر امروز جلسهاي با مسئولان باشگاه پرسپوليس برگزار کرد و اين بازيکن براي ماندن در جمع سرخپوشان با مسئولان اين باشگاه به توافق اوليه رسيد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عمرانزاده:از پيشنهاد پرسپوليس خبر ندارم[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال استقلال ميگويد: صحبتهايش مبني بر ترک استقلال از روي عصبانيت بود اما مسئولان بايد براي حفظ تيم هر چه زودتر دست به کار شوند.[/h]
00940834.jpg

حنيف عمرانزاده در خصوص اظهارات علي اميري معون ورزشي باشگاه استقلال اظهار داشت: اول از همه بگويم من با علي اميري سال ها است رابطه اي صميمانه دارم و همانطور که خودش گفت مثل دو برادر مي مانيم.

به گزارش فارس،وي افزود: اگر آن شب آن صحبت ها را مطرح کردم بيشتر به اين خاطر بود که نمي دانستم وقتي با امير تماس مي گيرم در جلسه حضور دارد. او در اين مدت کمک زيادي به من کرد و اگر هم يک نفر براي گرفتن پولم به من کمک کرد فقط اميري بود. حتي چندين و چند بار نزد اسپانسر رفتم و او پيگير کارم بود. به همين خاطر هم مي گويم که بداند اگر حرفي زدم به خاطر فشار زيادي مالي بود که تحمل مي کردم.

مدافع استقلال در خصوص اينکه گفته بود با اولين پيشنهاد از اين تيم مي رود گفت: شايد باور نکنيد اما من امسال فشار مالي زيادي را متحمل شدم و 90 درصد از پولم را نگرفته ام. آن شب به خاطر فشار زيادي که از لحاظ روحي تحمل مي کردم آن حرف ها را زدم و من هم مثل همه بازيکنان دوست دارم تکليف تيم هر چه سريعتر مشخص شود.

عمران زاده در ادامه گفت و گو با فارس تاکيد کرد: من استقلال را دوست دارم و زدن آن حرف ها از سر عصبانيت بود اما انصافا اگر مي خواهند بازيکنان سريعتر تکليفشان روشن شود بايد دست به کار شوند.امسال شرايط سخت براي مديريت و کادر فني بوده و همه اين مشکلات را تحمل کردند.

وي در پايان در خصوص اينکه گفته مي شود باشگاه پرسپوليس به او پيشنهاد داده است گفت: من از اين پيشنهاد خبري ندارم و الان از زبان شما چنين چيزي ميشنوم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

براي مدت دو سال
[h=1]ميلاد غريبي به پرسپوليس پيوست[/h]
[h=2] ميلاد غريبي با عقد قرارداد داخلي به مدت دو سال به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.[/h]
00944748.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس براي کامل کردن تيم خود با نظر علي دايي بعد از ظهر امروز جلسهاي دو ساعته را با ميلاد غريبي مهاجم سابق سايپا برگزار کردند که در نهايت اين بازيکن با عقد قرارداد داخلي دو ساله رسماً به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

به نقل از فارس، غريبي ظرف چند روز آينده قرارداد خود را در هيئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]غريبي: پرسپوليس بايد شش آتيشه باشد[/h]
[h=2] مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همه بايد کمک کنيم که پرسپوليس شش آتيشه باشد.[/h]
00944768.jpg

ميلاد غريبي پس از عقد قرارداد با تيم فوتبال پرسپوليس به مدت دو سال اظهار داشت: با توجه به حضور علي دايي در پرسپوليس باور کنيد به عشق او و براي پيشرفت بيشتر بدون هيچ شرطي به پرسپوليس آمدم و به يکي از اهدافم در باشگاه پرسپوليس رسيدم.

به گزارش فارس، وي افزود: اين پايان کار من نيست چون ميخواهم با پرسپوليس مسافر اروپا شوم و انشاءلله با تلاش و کوشش زياد به اين هدفم ميرسم.

غريبي ادامه داد: امسال به نظر من يکي از بهترين پرسپوليسهاي سالهاي اخير را هواداران خواهند ديد، چون همه دست به دستم دادهاند تا به کمک خدا پرسپوليس بهترين نتايج را بگيرد.

غريبي ادامه داد: من دوست دارم پرسپوليس شش آتيشه باشد و قطعاً با حضور دايي و بازيکنان خوبش اين اتفاق ميافتد. خيلي دوست داشتم که امسال به پرسپوليس بيايم که اين اتفاق افتاد. اين آخرين هدف من نيست و سعي ميکنم انشاءلله امسال با کمک بازيکنان بزرگ و حرفهاي يکي از بهترين خريدهاي پرسپوليس باشم.

غريبي در پايان يادآور شد: تجربه خوبي دارم و فقط با گذشت زمان انشاءلله در پرسپوليس جا ميافتم. خدا را شکر مربي بزرگي مثل علي دايي هم بالاي سرم است که به نظرم آرزوي هر فوتباليستي است که کنار او کار کند، ما بايد امسال به هر طريقي که شده سهميه آسيا و قهرماني را کسب کنيم تا نتايج زحمات مسئولان پرسپوليس هم به بار بنشيند. پرسپوليس تيم بزرگي است و همه از اين تيم قهرماني ميخواهند که اين کار هدف ما را سخت و دشوار ميکند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]انصاريفرد از دسترس پرسپوليسيها خارج شد[/h]
[h=2] کريم انصاريفرد پس از تعيين دو شرط براي پرسپوليس به مدت 6 روز از دسترس خارج شده است.[/h]
00939489.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس با کريم انصاريفرد براي تمديد قرارداد وارد مذاکره شدند اما پس از 3 جلسه با او به توافق نرسيدند.

به نقل از فارس، انصاريفرد 2 شرط براي پرسپوليسيها گذاشته بود که يکي از آنها دريافت 50 درصد از قراردادش در هنگام امضاي قرارداد با پرسپوليسيها بود و ديگري هر زمان که پيشنهاد خوبي داشته باشد ترانسفر شود که اين موضوع مورد موافقت پرسپوليسيها قرار نگرفت؛ اما مسئولان پرسپوليس سعي کردند که باز هم با انصاريفرد وارد مذاکره شوند و اين بازيکن 6 روز است که از دسترس خارج شده است.

شايعاتي مبني بر سفر اين بازيکن به خارج از کشور نيز وجود دارد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
صبح امروز
[h=1]پرسپوليسيها در سالن سنجش اردبيل وزنه زدند[/h]
[h=2] عليرغم اعلام قبلي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس امروز در سالن سنجش قهرماني اردبيل برگزار شد.[/h]
00941310.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز در اولين ديدار تدارکاتي به مصاف آرتا سبلان خواهد رفت.

به گزارش فارس،از همين رو قرار بود صبح امروز سرخپوشان استراحتي داشته باشند اما با تصميم دايي اين استراحت منتفي و پرسپوليسيها در سالن وزنه مرکز سنجش اردبيل وزنه زدند و کارهاي تعادلي انجام دادند.

همچنين شب گذشته عباس کارگر يکي از سرعتيترين بازيکنان پرسپوليس در سالهاي 54 الي 70 ميهمان ويژه پرسپوليسيها در اردو بود و از خاطرات خود در گذشته و حضورش در تمرينات پرسپوليس با موتور گازي و اتفاقات زمان خودش خاطراتي تعريف کرد.

کارگر به شدت مورد استقبال دايي و بازيکنان قرار گرفت.

 
بالا