₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان به اردبيل رفت[/h]
[h=2] محمد رويانيان دقايقي قبل در اردوي تيم فوتبال پرسپوليس در اردبيل حضور يافت.[/h]
00942733.gif

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بعدازظهر امروز به اردبيل رفت و به اردوي پرسپوليسيها ملحق شد.

به گزارش فارس،وي امروز بعدازظهر ابتدا بازي دوستانه سرخپوشان مقابل آرتا سبلان را از نزديک خواهد ديد و سپس قرار است جلسهاي با علي دايي در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليسيها و سپس افتتاح نمايندگي و مدرسه فوتبال پرسپوليس را انجام دهد.

رويانيان قرار است پس از انجام امور فوق به تهران بازگردد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نماينده باشگاه پرسپوليس با وينگادا ديدار کرد[/h]
[h=2] سرپرست امور بينالملل باشگاه پرسپوليس شب گذشته با وينگادا ديدار و توافق کامل کرد.[/h]
00940161.jpg

پس از توافق به عمل آمده بين رويانيان و وينگادا بر سر مطالباتش مقرر شد که وينگادا پس از بازي با قطر در ديداري با سرپرست امور بينالملل باشگاه پرسپوليس مشيري توافقات نهايي را در خصوص پرداخت مطالباتش داشته باشد.

به گزارش فارس،از همين رو شب گذشته وينگادا با مشيري نماينده تامالاختيار باشگاه پرسپوليس، ديدار کرد و در خصوص پرداخت مطالباتش به توافق نهايي رسيد.

قرار است ظرف يک هفته آينده پول وينگادا دريافت و سپس به حساب او پرداخت شود.

همچنين وينگادا از مسئولين باشگاه پرسپوليس بابت پيگيريهايشان تقدير و تشکر نيز کرد. پرسپوليسيها بايد 130 هزار دلار به وينگادا بابت طلبش پرداخت کنند که به دليل برخي مشکلات بانکي اين پرداختها به تأخير افتاده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيههاي بازي دوستانه پرسپوليس و آرتاسبلان[/h]
[h=2] بازي دوستانه پرسپوليس و آرتاسبلان در شرايطي برگزار شد که سرخپوشان با ترکيبي عجيب به ميدان رفتند.[/h]
00944850.jpg

با تصميم علي دايي تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:40 امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف آرتاسبلان رفت.

به گزارش فارس،اين بازي در شرايطي در ورزشگاه تختي اردبيل برگزار شد که حدود 2 هزار هوادار در اين ورزشگاه حضور دارند و شديدا به تشويق پرسپوليسيها ميپردازند، تشويق بيامان علي دايي از نيم ساعت مانده به بازي تا کنون ادامه دارد و از سوي هواداران قطع نميشود.

* ترکيب پرسپوليس در نيمه اول

علي رضايي، ميثم حسيني، نورمحمدي، مبين برقي، ميلادي غريبي، نوشاد قاسمي، محمد عباسزاده، بنگر، کنعاني، کفشگري و فياضبخش.

اين در شرايطي است که بازيکنان اصلي پرسپوليس بر روي نيمکت حضور دارند، البته حضور بازيکناني مانند نوشاد قاسمي و مبين برقي نيز ترکيب سرخپوشان را عجيب و غريب کرده است. اين بازيکنان با دستور دايي قرار است تست شوند.

* بازي امروز را محمد رويانيان به همراه پسرش و علي دايي به همراه دخترش از نزديک تماشا کردند.

* پرسپوليس با لباس قرمز و آرتاسبلان با لباس سفيد به ميدان رفتند.

* عليعسگر به دليل مصدوميت به ميدان نرفت.

* پرسپوليسيها در شرايطي از سرعين به سمت ورزشگاه تختي اردبيل با يک دستگاه اتوبوس حرکت کردند که حدود 60 دستگاه خودروي شخصي، موتور و اتوبوس سرخپوشان را اسکورت ميکرد و همين موضوع باعث ترافيک شده بود.

گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس تا روز سهشنبه اردوي خود را در اردبيل تشکيل ميدهد و سپس به تهران بازميگردد.

ميثم حسيني مدافع سابق تيم فوتبال استقلال و نفت نيز براي اولين بار در ترکيب پرسپوليس به ميدان رفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
رويانيان:
[h=1]به خاطر صرفهجويي در اردبيل اردو برگزار کرديم[/h]
[h=2] مديرعامل پرسپوليس گفت: به دليل صرفهجويي و هزينههاي زياد با درخواست کادر فني اردوي تيم فوتبال پرسپوليس را در اردبيل برگزار کرديم.[/h]
00938434.jpg

محمد رويانيان در حاشيه بازي پرسپوليس و آرتا سبلان اردبيل گفت: به دليل صرفهجويي و هزينههاي زياد با درخواست کادر فني اردوي تيم فوتبال پرسپوليس را در اردبيل برگزار کرديم و به خارج از کشور نرفتيم.

وي افزود: خوشبختانه اردوي خوبي نيز در اردبيل داشتيم و اميدوارم که رضايت کادر فني را جلب کرده باشيم.

رويانيان در خصوص آخرين وضعيت علي کريمي نيز گفت: ما سه علي خوشگل در پرسپوليس داريم. يکي از آنها علي کريمي، يکي دايي و يکي ديگر علي پروين است که همه آنها جزو بهترينها هستند.

مديرعامل قرمزپوشان در پايان يادآور شد: ما با آوردن دايي به دنبال اين هستيم تا انشاءالله تيم منسجم و خوب در فصل جاري داشته باشيم و اميدوارم هواداران از پرسپوليس همه گونه حمايت کنند تا انشاءالله به هدف خود در فصل جاري برسيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
در ديداري تدارکاتي
[h=1]پرسپوليس با يک گل آرتا سبلان را شکست داد[/h]
[h=2] تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با يک گل آرتا سبلان را شکست داد.[/h]
00035070.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:45 امروز در ديداري تدارکاتي در ورزشگاه تختي اردبيل به مصاف آرتاسبلان رفت که در نهايت موفق شد با گل دقيقه 80 هادي نوروزي حريف خود را شکست دهد.

به گزارش فارس، علي دايي اولين بازي خودش را حضور مجدد در پرسپوليس با برد آغاز کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه بازي دوستانه پرسپوليس و آرتاسبلان2[/h]
[h=2] حدود 2هزار هوادار اردبيلي در پايان بازي پرسپوليس ـ آرتا سبلان به داخل زمين هجوم بردند.[/h]
00944850.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس موفق شد در اولين ديدار دوستانه خود در فصل جديد با علي دايي با يک گل آرتاسبلان اردبيل را در اردوي يک هفتهاي خود شکست دهد، اما يکي از نکات جالب بازي امروز حضور حدود 2 هزار الي 2500 هوادار اردبيلي بود که به حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه آمده بودند.

به گزارش فارس، در انتهاي بازي محمد رويانيان براي خسته نباشيد به دو تيم وارد زمين تختي اردبيل شد و وسط زمين نشست تا دقايقي براي بازيکنان آرتاسبلان سخنراني کند اما ناگهان هواداران اردبيلي با پرش از روي مانعها به داخل زمين چمن و به منظور عکس گرفتن با دايي و رويانيان هجوم آوردند. در همين هنگام بود که پرسپوليسيها مجبور به استفاده از کمک نيروي انتظامي شدند و ماموران نيز با تلاش زياد پس از گذشت نيم ساعت مردم را به بيرون از زمين هدايت کردند و رويانيان و دايي را به رختکن بردند.

رويانيان همچنين پس از اين اتفاق هادي نوروزي مهاجم گلزن خود را در آغوش گرفت و با بوسهاي بر پيشاني او بابت گلزنياش از وي تقدير کرد.

مديرعامل قرمزها همچنين از علي دايي نيز بابت زحماتش در اردوي اردبيل تقدير و تشکر کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس دومين ديدار تدارکاتي خود را روز يکشنبه برگزار خواهد کرد.

در پايان بازي نيز علي دايي با حضور در جمع سبلانيها ضمن تقدير و تشکر از آنها به کادر فني، بازيکنان و مربيان اين تيم خسته نباشيد گفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ماهيني در پرسپوليس ماندني شد[/h]
[h=2] مدافع پرسپوليس پس از مذاکرات انجام شده با قرمزپوشان يک سال ديگر در اين تيم ماندني شد.[/h]
00943875.jpg

حسين ماهيني مدافع پرسپوليس قرارداد مشروطي را در فصل جاري با قرمزپوشان داشت اما با توجه به تأکيد علي دايي مسئولان باشگاه پرسپوليس با اين بازيکن وارد مذاکره شدند و پس از صحبتهاي انجام شده، حسين ماهيني يک سال ديگر در پرسپوليس ماندني شد. يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس در گفتوگو با فارس، گفت: با ماهيني توافقات لازم را انجام داديم و مشکلي بابت حضور او در پرسپوليس وجود ندارد. وي پس از تمرينات تيم ملي به پرسپوليس اضافه خواهد شد، خوشبختانه در مذاکرات مشکلي با او نداشتيم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه بازي پرسپوليس و دانشگاه آزاد اردبيل[/h]
[h=2] تيم فوتبال پرسپوليس امروز در شرايطي در ديدار دوستانه به مصاف دانشگاه آزاد اردبيل رفت که سه بازيکن مصدوم اين تيم اختصاصي تمرين کردند و نيلسون هم به جمع سرخپوشان اضافه شد.[/h]
00941538.jpg

تيم پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود در اردوي اردبيل از ساعت 17 امروز در ديدار تدارکاتي به مصاف دانشگاه آزاد اردبيل رفت که حاشيههاي اين بازي را در زير ميخوانيد.

به نقل از فارس، ترکيب پرسپوليس در نيمه اول عبارت است از: رضا محمدي، بنگر، حقيقي، کنعاني، آستانه، قاسمي، حسيني، غريبي، کفشگري، شاکري و نوروزي.

*نيلسون امروز بعد از ظهر و دقايقي بعد از بازي خود را به کادر فني پرسپوليس در اردبيل معرفي کرد.

*1500 هوادار در حال حاضر در ورزشگاه تختي اردبيل حضور دارند و به تشويق سرخپوشان و مخصوصاً دايي ميپردازند. آنها روي دو پلاکارد بزرگ نوشتهاند «اردبيل ديار ماست، دايي افتخار ماست» و آن را در دو طرف ورزشگاه نصب کرده بودند. البته هر چه از زمان اين بازي ميگذرد به تعداد هواداران در ورزشگاه اضافه ميشود.

*مانند روزهاي گذشته تعدادي هوادار اردبيلي اتوبوس پرسپوليسيها را از هتل تا ورزشگاه تختي همراهي کردند.

*نکته جالب حضور يک خانواده با خودروي شخصي به دنبال اتوبوس پرسپوليسيها بود. اين خانواده سعي داشت به هر طريقي شده اتوبوس پرسپوليسيها را در مسير سرعين تا اردبيل نگه دارد و سپس با دايي و بازيکنان عکس يادگاري بيندازد که بالاخره موفق نشد اين کار را انجام دهد اما در هنگامي که اتوبوس پرسپوليسيها در پليس راه متوقف شد اين خانواده مقابل اتوبوس پرسپوليسيها حاضر شدند و از دايي خواهش کردند تا براي گرفتن عکس به داخل اتوبوس بروند يا بازيکنان به پايين بروند که دايي هم از اين خانواده خواهش کرد تا شب به هتل بيايند و عکسهاي يادگاري خود را بيندازند.

*امير عابدزاده بيشتر از ساير بازيکنان مورد تشويق قرار گرفت.

*عابدزاده، عليعسگر و رضا نورمحمدي اختصاصي دور زمين دويدند و زير نظر کادر پزشکي به تمرين پرداختند، اين سه بازيکن در ديدار امروز به ميدان نميروند.

*نيلسون پس از حضور در جمع سرخپوشان با تمام بازيکنان و کادر فني خوش و بخش گرم و روبوسي داشت و خندههاي او با علي دايي نيز جالب توجه بود.

*دستياران علي دايي امروز از بازي يادداشتبرداري ميکردند و آن را در اختيار سرمربي تيم قرار ميدادند.

*دايي در ابتداي بازي بازيکنان را به گوشهاي از زمين برد و دقايقي با آنها به گفتوگو پرداخت. وي با بازيکنان و کادر فني دانشگاه آزاد نيز برخورد گرمي داشت.

*برادران دايي امروز هم ميهمان ويژه بازي بودند.

*هواي اردبيل امروز بسيار مطبوع و خنک است و همين موضوع باعث شده تا بازيکنان راحتتر به بازي بپردازند.

*هواداران اردبيلي در بازي امروز فقط بازيکناني را که ميشناختند تشويق ميکردند و آنهايي را که نميشناختند با سر دادن شمارههايشان حمايت ميکردند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه بازي پرسپوليس و دانشگاه آزاد اردبيل2[/h]
[h=2] در حاشيه بازي دوستانه پرسپوليس و منتخب دانشگاه آزاد اردبيل هواداران سراغ کريم باقري را ميگرفتند.[/h]
00944882.jpg

به گزارش فارس تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود در اردوي اردبيل از ساعت 18:15 امروز به مصاف منتخب دانشگاههاي آزاد اردبيل رفت. از اين ديدار ابتدا حدود 1500 هوادار ديدن کردند اما به تدريج تعداد هواداران به حدود 3 هزار نفر نيز رسيد.

*در نيمه دوم بازي هواي اردبيل برخلاف روزهاي قبل سردتر شد و به همين دليل بازيکنان نيمکتنشين و افرادي که در ورزشگاه حضور داشتند از اين سرما غافلگير شدند.

*دو تيم امروز با يک بازي قدرتي و تقريبا خشن فوتبال سفت و محکمي را به نمايش گذاشتند. البته پرسپوليسيها به دليل اينکه صبح امروز وزنه زده بودند در نيمه اول کمي سنگين بودند اما در نيمه دوم شرايط فرق کرد.

*هواداران پرسپوليس و دانشگاه آزاد اردبيل در بازي امروز براي تشويق هم دچار دردسرهايي شده بودند. آنها نميدانستند که تيم خود را تشويق کنند يا پرسپوليسيها و علي دايي را به همين دليل به ترتيب يکبار آنها تيم خود را را تشويق ميکردند و يکبار پرسپوليس و علي دايي را.

*با گذشت زمان حضور پلاکاردهاي بزرگ نيز در ورزشگاه بيشتر ديده ميشد. يک پلاکارد بزرگ از علي دايي آورده بودند که او در ديدار مقابل کره جنوبي سرش شکسته بود و بعد از يکي از گلهايش در حال فرياد زدن بود.

*نيلسون از روي نيمکت بازي امروز را با دستور دايي تماشا کرد.

*احد پازاک رئيس اداره ورزش و جوانان استان اردبيل ميهمان ويژه بازي امروز بود. او در بين نيمه به ديدار علي دايي رفت و به پرسپوليسيها بابت حضورشان در اردبيل خوشامدگويي گفت. پازاک قهرمان کشتي فرنگي آسيا نيز است.

*فريادهاي بلند دايي در حين بازي نيز خيلي از چشمها را به خود دوخته بود.

*ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم

رضايي، حسيني، بنگر، کنعاني، مطهري، عباسزاده، حقيقي، غريبي، کفشگري و نوروزي

* مسئولان دانشگاه آزاد اردبيل و برخي از مسئولان استاني ميهمان ويژه بازي امروز بودند.

*هادي نوروزي در دقيقه 5 با يک ضربه کاشته توپ را به تير دروازه منتخب دانشگاه آزاد اردبيل زد.

*اين ديدار تا دقيقه 70 با دو گل عباسزاده با نتيجه 2 بر صفر به سود پرسپوليس در حال جريان است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
با درخشش آقاي گل «ليگ يک»
[h=1]برتري پرسپوليس برابر دانشگاه آزاد اردبيل[/h]
[h=2] تيم فوتبال پرسپوليس در دومين بازي تدارکاتي خود با درخشش آقاي گل ليگ يک، با نتيجه دو بر يک منتخب دانشگاه آزاد اردبيل را شکست داد.[/h]
00944748.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود بعد از ظهر امروز در ورزشگاه تختي اردبيل به مصاف منتخب دانشگاه آزاد رفت.

به نقل از فارس، در اين ديدار پرتنش و پر برخورد پرسپوليس موفق شد با درخشش عباسزاده آقاي گل ليگ يک در فصل گذشته در دقايق 54 و 65 دو بار دروازه حريف اردبيلي خود را باز کند اما قرمزپوشان در دقيقه 75 بر روي يک اشتباه دروازهشان باز شد و نتيجه اين بازي با نتيجه دو بر يک به نفع پرسپوليسيها به پايان رسيد.

گفتني است پرسپوليس در اولين ديدار تدارکاتي خود نيز موفق شده بود با يک گل آرتا سبلان را شکست دهد. پرسپوليسيها قرار است روز سهشنبه به تهران برگردند.

محسن بنگر پس از دريافت گل پرسپوليس در دقيقه 76 از زمين بازي اخراج شد. البته عملکرد ضعيف داور اين بازي باعث شد تا بارها دو تيم به سوتهاي اشتباه او اعتراضهايي داشته باشند.

 
بالا