₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]موافقت نهايي با حضور دايي در پرسپوليس[/h]
[h=2] باشگاه راهآهن سرانجام موافقت خود با حضور آقاي دايي در تيم پرسپوليس را اعلام کرد.[/h]
00031643.jpg

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت باشگاه راهآهن، در نامهاي که روز چهارشنبه 92/3/1 با امضاي آقاي صادق رئيسيکيا مديرعامل محترم باشگاه راهآهن به باشگاه پرسپوليس ارسال شد، حضور آقاي دايي در اين باشگاه بلامانع اعلام شد. در متن باشگاه راهآهن آمده است:

جناب آقاي رويانيان

مديرعامل محترم باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس

با سلام و احترام

نظر به اينکه باشگاه سورينت(راهآهن) و مالکان آن احترام خاصي براي احساسات و علايق هواداران پرشور پرسپوليس قائل هستند، بدينوسيله اعلام ميدارد از نظر باشگاه سورينت(راهآهن) انعقاد قرارداد باشگاه پرسپوليس با آقاي علي دايي بلامانع است.

صادق رئيسيکيا

مديرعامل و عضو هيات مديره

بهمن دهقان نماينده تامالاختيار دايي به نمايندگي از دايي امروز قراردادش را با پرسپوليس امضا خواهد کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]رويانيان: اميدوارم دايي قدر حمايتها را بداند[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:مشاورههاي حميد استيلي براي آمدن دايي به پرسپوليس و حمايتهاي بيدريغ پروين و پيشکسوتان مرا شوکه کرد.[/h]
00944671.jpg

محمد رويانيان اظهار داشت: با توجه به اينکه حميد استيلي رئيس آکادمي پرسپوليس و مشاور من است، هميشه سعي ميکنم درکارهايم با او مشورت کنم. حيفم آمد که برخي نظرات او را درباره دايي به مردم نگويم. حيفم آمد که صحنههاي زيبا و مردانگي استيلي را به مردم نگويم.

وي افزود: وقتي قرار شد دايي به پرسپوليس بيايد راجع به اين مسئله با استيلي حرف زدم. ميدانستم از قبل مشکلاتي بابت رفتن دايي و آمدن استيلي بود اما استيلي به من گفت رويانيان محکم از دايي حمايت کن. چون او گزينه بسيار خوبي براي پرسپوليس است. من پس از اين صحبتها صحنههاي زيبا،مردانگي و معرفت را در ورزش ديدم که واقعا به استيلي باليدم.

به گزارش فارس ، وي افزود: خيلي زيباتر اين مسئله بود وقتي که دايي را انتخاب کرديم با پروين صحبت ميکردم و او به من گفت حالا شما که اين انتخاب خوب را داشتهايد همه بايد از دايي حمايت کنيم. پس از آن ديروز تعدادي از پيشکسوتان به ديدار من آمدند و اعلام آمادگي همه جانبه خود را از انتخاب دايي به من اعلام کردند. واقعا اين مسائل مرا شوکه کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: صحنههاي زيبايي ديدم مخصوصا از عشق و علاقه مردم به دايي و پيشکسوتان پرسپوليس و کمي خستگي از تنم در رفت. من اميدوارم دايي مثل هميشه قدر اين حمايتها را بداند و انشاءالله در پرسپوليس موفق و سربلند باشد.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا دايي براي آمدنش به پرسپوليس شرط گذاشته يا خير،گفت: به اين حرفها توجه نکنيد چون چنين ماجراهايي صحت ندارد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]علي کريمي: بزودي درباره آينده تصميم ميگيرم[/h]
[h=2] کاپيتان فصل گذشته پرسپوليس مي گويد به زودي درباره تيم آيندهاش تصميم ميگيرد.[/h]
00033816.jpg

علي کريمي درباره پيشنهاد فولاد به او، اظهار کرد: من افتخار ميکنم که در گذشته شاگرد آقاي فرکي بودم و از ابراز محبت ايشان طي دو سال اخير نسبت به خودم سپاسگزارم. اميدوارم با تيم خوبي که ساختهاند موفق باشند.

به گزارش ايسنا ، وي در پاسخ به اين سوال که فصل آينده را با کدام تيم شروع ميکنيد؟ گفت: در مورد تيم آيندهام به زودي تصميم گيري ميکنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پروين: حجازي جلوي کسي سر خم نکرد[/h]
[h=2] رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: استحقاق ناصر حجازي خيلي بيشتر از اين حرفها در فوتبال ايران بود اما هيچ وقت به خاطر خودش جلوي کسي سر خم نکرد.[/h]
00031066.jpg

علي پروين در خصوص دومين سالگرد ناصر حجازي اظهار داشت: ناصر حجازي نياز به تعريف و تمجيد ندارد چون به نظر من او به حقش علي رغم موفقيتهاي بزرگش در فوتبال نرسيد اما تا لحظه آخر سر جلوي هيچ کسي خم نکرد و با آن غرور خود و تيپ شاهکارش در دل هواداران جاز باز کرد و خودش را محبوب کرد و در دلها ماندگار شد.

به نقل از فارس، وي افزود: من 10 سال بهترين خاطرات فوتباليام را با ناصر داشتم و ميتوانم به حضور با او در آرژانتين و خاطرات شيرينم با او بيشتر تکيه کنم، واقعا ياد آن خاطرات بخير. هميشه فکر مي کنم جاي او کنار ما خالي است، اما دنيا همين است، يک روز آدم ميآيد و يک روز ميرود. ناصر سربلند رفت و دل مردم را خيلي خوب به دست آورد؛ يادش هميشه باقي است. ناصر پيشکسوتي بود که براي فوتبال اين مملکت در دوران بازيکنياش هر چه داشت در عرصه نمايش گذاشت و به خاطر همين ساليان ديگر هم هرگز خاطرات او فراموش نميشود.

وي در پايان در خصوص شرايط پرسپوليس و حضور علي دايي نيز گفت: خدا را شکر ماجراي راه آهن نيز ختم به خير شد و حالا همه بايد از دايي حمايت کنيم تا انشاالله امسال بتوانم موفق شوم. من مثل هميشه آرزويم موفقيت پرسپوليس است و اميدوارم که ناکامي فصل گذشته را جبران کنيم. البته يحيي گل محمدي زحمات خود را کشيد و فقط در قدم آخر بدشانسي و يک خورده کم آورد. انشاالله در تيم جديدش موفق شود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان: فهرست دايي در حال تکميل است[/h]
[h=2] محمد رويانيان در واکنش به شکايت باشگاه سپاهان گفت: من صحبتهايي کردم اما چرا سپاهانيها به خودشان گرفتهاند؟[/h]
00944671.jpg

مديرعامل باشگاه پرسپوليس دربارهي شکايت باشگاه سپاهان از او اظهار کرد: سپاهانيها شکايت کردهاند و من هم به کميته انضباطي ميروم و جواب آنها را ميدهم. من به تمام مراجع قانوني کشور ميروم و اين موضوع را پيگيري ميکنم که چهل ميليارد تومان پول از صنعت کشور چگونه وارد يک باشگاه شده است.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: من صحبتهايي کردم، اما چرا سپاهانيها به خودشان گرفتهاند؟ آنها ميتوانند شکايت کنند و من هم حقايق را خواهم گفت. اگر اين پولها از دولت نميآيد پس منبع آن کجاست؟ و اگر هم اين پولها منبع شخصي دارد من حرفم را پس ميگيرم.

رويانيان با بيان اينکه سپاهانيها موضوع را از اصل خود منحرف کردهاند گفت: منظور ما فقط سيدجلال حسيني نبود. آنها نسبت به سيدجلال عقب نشيني کردهاند. سپاهان دو بازيکن ديگر ما را هم همينطور هدف قرار داده بود. من شخصا به وزارت صنايع ميروم و پيگيري ميکنم که اين پولها منبع شخصي دارد يا دولتي؟

مديرعامل باشگاه پرسپوليس دربارهي عقد قرارداد نهايي با علي دايي هم گفت: امروز با نمايندهي دايي جلسهاي برگزاري ميکنيم و پيش نويس قرارداد را امضا ميکنيم.

او در پايان و در پاسخ به اين سوال که گفته ميشود علي دايي فهرست بازيکنان مورد نظر خود را به باشگاه داده است، گفت: او فهرستي به ما داده که در حال تکميل است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان باز هم تهديد کرد[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: نام بازيکناني که درخواستهاي غيرمتعارف کنند و عجيب و غريب از پرسپوليس جدا شوند را به مردم خواهم گفت.[/h]
00034948.jpg

محمد رويانيان در گفتوگويي در خصوص ادامه صحبتهايش مبني بر پولهاي عجيب و غريب برخي تيمها به بازيکنان گفت: تيمي که من درباره آن حرف ميزنم و شبهاي گذشته نيز صحبتهايي کردهام الان بازيکن و مربي مدنظر را جذب کرده است. البته من چيزهاي جديدي را در دو روز گذشته شنيدم، آن هم اين بود که با چک سفيد امضا بازيکنان را جذب کردهاند.

به نقل از فارس، وي افزود: به بازيکن اجازه دادهاند هر رقمي که دوست دارد بنويسد و اسم بازيکناني که از پرسپوليس بروند و از ما درخواستهاي غيرمتعارف داشته باشند را به مردم اعلام ميکنم.

رويانيان ادامه داد: به مردم ميگويم که چقدر گرفتهاند و چرا به پرسپوليس پشت کردهاند، همه را به مردم خواهم گفت تا متوجه همه چيز بشوند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

شروع تمرينها از 7 خرداد
[h=1]قرارداد پرسپوليس با دايي امضاء شد[/h]
[h=2] قرارداد علي دايي با پرسپوليس به امضا رسيد.[/h]
00940468.jpg

بعدازظهر امروز (چهارشنبه) محمد رويانيان در جلسهاي که با نماينده تامالاختيار علي دايي برگزار کرد، قرارداد دايي با پرسپوليس را به امضا رساند.

به نقل از ايسنا، نماينده دايي در اين نشست فهرست کامل بازيکنان مورد نظر دايي براي فصل بعد و همچنين برنامههاي او براي پرسپوليس را در اختيار محمد رويانيان قرار داد. طبق برنامه علي دايي تمرينهاي پرسپوليس براي فصل جديد از 7 خرداد شروع ميشود.

پيشنويس قرارداد از سوي دو طرف امضا شد و نسخه اصلي قرارداد هم براي علي دايي از طريق ايميل فرستاده ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان: دايي تغييرات چنداني ايجاد نميکند[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ليست بازيکنان جديد را از دايي گرفتيم و تغييرات چنداني در پرسپوليس نداريم.[/h]
00944502.jpg

محمد رويانيان پس از امضاي قرارداد رسمي با علي دايي و نماينده تامالاختيارش اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همکاري که از سوي باشگاه راهآهن شد امروز علي دايي از نظر ما رسماً به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست و از نظر باشگاه همه چيز تمام شد.

به نقل از فارس، وي افزود: پس از توافقات لازم پيشنويس امضا شد و انشاءلله در مراسمي با حضور من و دايي طرفين قرارداد اصلي را هم امضا خواهند کرد. البته الآن پيشنويس همان قرارداد اصلي است و فرق چنداني ندارد.

رويانيان خاطرنشان کرد: همچنين دايي ليست بازيکنان و برنامههاي جامع و کامل خود را که از روز 7 خرداد ساعت 18:30 با شروع تمرينات استارت خواهد خورد را به ما داد و ما هم شرايط را براي استارت دايي آماده ميکنيم.

وي افزود: دو اردوي داخل ايران داريم، البته ليست بازيکناني که بايد جديد جذب شوند و بازيکناني که بايد از فصل قبل هم بماند را گرفتهايم که با توجه به بررسيهاي انجام شده تغيير چنداني در تيم نداريم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم با حمايت هواداران بتوانيم فصلي بسيار خوب و توأم با موفقيت را با دايي داشته باشيم تا انشاءلله هواداران ما لذت کافي را ببرند. براي حضور دايي در پرسپوليس تلاش زيادي کردهايم و حالا بايد هواداران او را حمايت کنند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

پزشکان پرسپوليس هر بلايي خواستند سر من آوردند
[h=1]پولادي: دايي بايد زودتر ميآمد[/h]
[h=2] هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با تجويزهاي اشتباه پزشکان پرسپوليس بلايي سر من آوردند که تيم ملي را از دست دادم.[/h]
00942132.jpg

مهرداد پولادي در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: تا به حال هيچ حرفي نزده بودم اما از پزشکان پرسپوليس بپرسيد که چه بلايي سر من آوردند. از پزشکان پرسپوليس بپرسيد که چرا من تيم ملي را به دليل تجويزهاي اشتباه آنها از دست دادم؟

به گزارش فارس ، وي افزود: دست پزشکان پرسپوليس درد نکند که من را به اين روز در آوردند. البته خدا پدر و مادر دکتر نوروزي و خانم محمدي را بيامرزد که پيگير مصدوميت من هستند و خدا را شکر از روزي که خدمت اين عزيزان آمدم خيلي بهتر شدم.

پولادي ادامه داد: با تلاش دکتر نوروزي و خانم محمدي انشاءالله چند هفته ديگر پا به توپ ميشوم. البته قطعا به بازي با قطر نميرسم که به اميد خدا تمام تلاشم را ميکنم که بعد از اين بازي بتوانم پا به توپ شوم.

اين بازيکن در پاسخ به اين سوال که پزشکان پرسپوليس چه اشتباهي کردهاند گفت: ببينيد چه کار کردند که من دست به دامن کلينيک خوب استقلال شدم. تا الان حرفي نزده بودم اما مصدوميت کوچک من باعث شد که دو ماه عصا دستم باشد و حتي جراحي کنم. آمپولي به پايم زدند که همه چيز را بدتر کرد و مهمتر از همه تيم ملي را از دست دادم اما الان همه چيز تمام شده و در کلينيک دکتر نوروزي سعي ميکنم تا به شرايط ايدهآل برسم.

وي در خصوص آينده فوتبالياش نيز گفت: هنوز هيچ تصميمي نگرفتم. بعد از تيم ملي سعي ميکنم بهترين تصميمم را بگيرم که چکار کنم. فعلا تمام فکر و ذکرم بهبودي پايم است.

مدافع تيم ملي در مورد بازي با عمان نيز گفت: اين بازي دوستانه بود و ما 90 درصد از بازيکنان اصلي تيم ملي را نداشتيم البته بچههايي که بودند همه زحمت کشيدند ولي درست نيست که اينطور در اين شرايط حساس انتقاد کنيم الان بايد مهمترين فکر و ذکر ما بازي با قطر و 3 امتيازش باشد تا راه صعود را هموار کنيم نه چيز ديگر.

پولادي در خصوص حضور دايي در پرسپوليس گفت: من فصل قبل نظرم را اعلام کردم. دايي بايد زودتر به پرسپوليس ميآمد چون يکي از بهترين گزينهها بود البته کادر فني ما در نيمفصل دوم نيز زحمات خود را کشيد. من اميدوارم که پرسپوليس با دايي فصل تلخ گذشته را جبران کند.

وي در خصوص احتمال حضورش در اروپا نيز گفت: همه چيز را به مدير برنامههايم و 3 بازي آينده تيم ملي در مقدماتي جام جهاني سپردم. الان اجازه بدهيد فقط به اين 3 بازي فکر کنيم تا بعدا بهترين تصميم را بگيرم. من اميدوارم همه با يک حمايت همگاني يار دوازدهم تيم ملي باشند تا بتوانيم راهي جام جهاني شويم و از اين راه دل ميليونها هوادار فوتبال و ورزش شاد و خوشحال شود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دايي: خدا را شکر که به پرسپوليس برگشتم[/h]
[h=2] سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خدا را شکر که دوباره به پرسپوليس آمدم و اميدوارم که خادم خوبي براي هواداران باشم.[/h]
00940009.jpg

علي دايي در خصوص بازگشتش به پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر ميکنم که اين اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه پرسپوليس هستم. اميدوارم که خادم خوبي براي هواداران خونگرم که هميشه به من لطف داشتند باشم و اين تيم با کمک هواداران خونگرمش بتواند در فصل جاري موفق باشد.

به گزارش فارس ، وي در خصوص صحبتهاي مطرح شده اين روزها در مورد علي کريمي نيز گفت: بدون شک کريمي و مهدويکيا دو بازيکن خوب و بزرگ کشورمان هستند که زحمات زيادي را براي تيم ملي، فوتبال ايران و حتي باشگاه پرسپوليس کشيدهاند.

وي افزود: من معتقدم که هميشه بايد شان آنها را به هر طريقي که شده حفظ کنيم. اين دو بازيکن روزهاي خوبي را براي فوتبال ايران در عرصههاي مختلف رقم زدهاند و دلهاي زيادي را شاد کردهاند. من اميدوارم که هميشه قدر اين دو بازيکن را بدانيم.

 
بالا