₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]2 شرط براي پيوستن دايي به پرسپوليس[/h]
[h=2] باشگاه راهآهن(سورينت) تهران با درخواست آقاي علي دايي سرمربي محترم اين باشگاه براي فسخ قرارداد به صورت مشروط موافقت کرد.[/h]
00944732.jpg

به گزارش سايت باشگاه راهآهن(سورينت)، پيرو نامه آقاي رئيسيکيا مديرعامل محترم باشگاه به رياست محترم هيات مديره براي رسيدگي به درخواست آقاي دايي، مهندس بابک زنجاني در نامهاي به آقاي رئيسيکيا،موافقت مشروط خود و هيات مديره باشگاه با اين درخواست را اعلام کرد.

در مصوبه هيات مديره اعلام شده که فسخ اين قرارداد بعد از طي شدن مراحل اداري و قانوني انجام شود که متن کامل اين نامه به شرح زير است:

جناب آقاي رئيسي کيا

مديرعامل محترم باشگاه سورينت(راه آهن)

باسلام

احتراماً عطف به نامه جنابعالي درخصوص فسخ قرارداد آقاي علي دايي با باشگاه سورينت( راهآهن ) و با توجه به درخواست مکرر جناب آقاي رويانيان مديرعامل محترم باشگاه پرسپوليس و درخواست طرفداران باشگاه پرسپوليس و با در نظر گرفتن اين که باشگاههاي فوتبال ايران همه عضو يک خانواده متحد به نام ايران مي باشند و اين که باشگاه راه آهن در اين مدت زمان قرارداد بازيکنان و تيم خود را براي فصل آينده آماده کرده بود و فسخ اين قرارداد چالش جديدي براي آن باشگاه ايجاد مي نمايد و لذا باشگاههاي فوتبال ايران هم بايد به سمت حرفهاي حرکت کنند ، اعلام فسخ قرارداد مذکور با شرايط ذيل اجرا و قطعي اعلام مي گردد:

1- دريافت مبلغ 100 ميليون تومان از آقاي علي دايي بابت درخواست فسخ اجراي قرارداد و هزينه اين مبلغ در خيريه کودکان سرطاني

2- دريافت قرارداد امتياز درج نام شرکت سورينت در پشت لباس بازيکنان پرسپوليس براي يک فصل باجناب آقاي رويانيان مدير عامل محترم باشگاه پرسپوليس.

خواهشمند است نسبت به اجراي اين مصوبه اقدام فرماييد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان: دايي بدون شرط ، پرسپوليسي است[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با مالک باشگاه راه آهن درخصوص شرط و شروط شان صحبت کردم و مشکلي براي پرسپوليسي شدن دايي نيست.[/h]
00938434.jpg

محمد رويانيان افزود: از روزي که مذاکره با دايي را براي سرمربيگري پرسپوليس آغاز کردم همه اقدامات با هماهنگي مسئولان باشگاه راه آهن صورت گرفت و آنها رضايت کامل داشتند اما اين که حالا هر روز بحث ها و شرط و شروط مختلفي مطرح مي شود کار درستي نيست.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، وي ادامه داد: درخصوص 2 شرط باشگاه راه آهن براي پرسپوليسي شدن علي دايي بايد بگويم در بخش اول انجام کار خيرخواهانه کار تکليفي نيست که عنوان کرده اند دايي بايد 100 ميليون تومان بابت کمک به خيريه بپردازد و اين موضوع يک مسئله شخصي انسان هاست نه اينکه کسي تکليف کند و دوم اين که شرط آنها براي تبليغات يک فصل شان در پشت پيراهن پرسپوليس را نمي پذيرم.

رويانيان اظهار داشت: جدا از اين مسائل دقايقي پيش با مالک باشگاه راه آهن صحبت کردم و وي گفت: اين شرط و شروط ها به کنار و مسئله اي نيست و دايي بدون مشکل سرمربي پرسپوليس باشد و من هم تاکيد مي کنم که طرفداران پرسپوليس نگران هيچ مسئله اي نباشند و کار به خوبي پيش مي رود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مالکي: سرمربي ما مشخص شده است[/h]
[h=2] رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: از حرفهاي زنجاني بسيار تعجب ميکنم و از او ميخواهم شيريني توافق درباره دايي را خراب نکند.[/h]
00944639.jpg

فداحسين مالکي درباره شروط باشگاه راهآهن اظهار داشت: در گفتوگوهايي که با زنجاني داشتيم، حرفهايي که ايشان الان مطرح ميکنند به هيچ عنوان در آن زمان دربارهاش صحبت نداشتند.

به گزارش فارس ، وي افزود: در صحبتهاي اوليه ما همه چيز خوب بود، اما نميدانم چه اتفاقي افتاده که همه چيز عوض شده است. زنجاني خودش موافقتش را مبني بر حضور دايي در پرسپوليس اعلام کرد و حالا به نظر من نبايد شيريني اين تصميم خود را با حرفهاي عجيب خراب کند.

مالکي يادآور شد: در اين زمينه رويانيان خيلي زحمت کشيده و واقعا صحبتهاي امروز ايشان تعجببرانگيز بود، پيشنهاد باشگاه راهآهن نيز به نظر من غير کارشناسي شده است. به هر حال سعي ميکنيم با نشستهاي مختلف اين مشکل را حل کنيم چون اينگونه مسائل به نفع هيچکس نيست.

وي در پايان تاکيد کرد: سرمربي تيم ما علي دايي است و زنجاني نيز اين موضوع را تاييد کرده، ما پا پس نميکشيم و مطمئن باشيد با مذاکره و نشستهاي مختلف سعي ميکنيم اين موضوع را در آرامش حل کنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

باشگاه پرسپوليس:
[h=1]دايي طلب 300ميليوني خود را دريافتنکرده است[/h]
[h=2] مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: با وجود اينکه رويانيان چک 300 ميليوني به دايي بابت طلب گذشتهاش داد اما او چک را دريافت نکرد.[/h]
00940161.jpg

حسين قدوسي در خصوص شايعاتي مبني بر پرداخت طلب 300 ميليوني دايي قبل از مذاکره با پرسپوليس اظهار داشت: متأسفانه اين شايعه در چند روز اخير بر سر زبانها افتاده است که 300ميليون تومان يعني طلب دايي از باشگاه پرسپوليس از سوي رويانيان به او پرداخت شده است.

به گزارش فارس، وي افزود: من اين موضوع را از رويانيان سؤال کردم و ايشان گفت: به هيچ عنوان اين موضوع صحت ندارد. باشگاه پرسپوليس پس از اعلام موافقت دايي براي بازگشت به پرسپوليس مطالبات قبلي وي را در قالب يک چک در اختيار ايشان قرار داد اما دايي اين چک را نپذيرفت و به رويانيان اعلام کرد اگر حضورم در پرسپوليس قطعي شد درباره مطالبات قبلي هم در آينده صحبت خواهيم کرد.

وي همچنين در خصوص عقد قرارداد دايي با پرسپوليس نيز گفت: فعلاً مسئولان باشگاه پرسپوليس و راهآهن تا آنجايي که بنده اطلاع دارم در حال حل مشکلات هستند تا حضور دايي در پرسپوليس رسميت پيدا کند، تا اين لحظه طبق هماهنگيهاي به عمل آمده مديرعامل باشگاه پرسپوليس با هماهنگي مالک راهآهن از طريق نماينده تامالاختيار دايي در حال مذاکره هستند اما قراردادي به امضا نرسيده است.

باشگاه پرسپوليس درباره مذاکره با دايي اصول حرفهاي را رعايت کرده و حتي زماني که با او وارد مذاکره شد با هماهنگي اوليه مديران و مالکان راهآهن بوده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
زنجاني شرطش را پس گرفت/دايي پرسپوليسي شد
[h=1]رويانيان: ادامه دهند افشاگري ميکنم[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: براي يک مربي و سه بازيکن با حسابي که انجام دادهام يک باشگاه صنعتي 8.5 ميليارد هزينه کرده است.[/h]
00944502.jpg

محمد رويانيان در گفتوگو با بخش خبري ساعت 20:30 اظهار داشت: متأسفانه بايد اين را اعلام کنم که باشگاهي صنعتي ميلياردها تومان در اين فوتبال خرج ميکند و هيچکس نيست که در اين فوتبال به او تو بگويد.

به گزارش فارس، وي افزود: من بايد عصباني باشم و اين حرفها را بزنم که همه مردم بدانند يک باشگاه صنعتي در ايران وجود دارد که به حساب من يک مربي و سه بازيکن 8.5 ميليارد تومان براي آنها هزينه برداشته است تا به اين تيم اضافه شوند.

رويانيان ادامه داد: من نميدانم اين پول از کدام جيب ميرود اما مسلماً اين پول شخصي نيست. ميلياردها تومان در حال خروج از بخش صنعتي کشور است و در فوتبال در حال هزينه شدن، که بايد بدانيم اين پولها از کجا ميآيد.

وي خاطرنشان کرد: براي دو بازيکن من ميخواهند دو برابر پول دهند مثلاً با حساب من 2 ميليارد تومان ميخواهند به هر نفر از بازيکنان من بدهند.

مديرعامل پرسپوليس خطاب به هواداران گفت: من از الآن به اين هواداران ميگويم اينطور پول خرج نميکنم و اسمشان را به هواداران خواهم داد که با من در حال جفا کردن هستند. مطمئن باشيد اسمشان را اعلام ميکنم و ميگويم که کدام بازيکنان از من چقدر پول گرفتند و يا خواستند اما به پرسپوليس پشت کردند.

وي در پايان در خصوص شرط زنجاني براي باشگاه پرسپوليس نيز گفت: آقاي زنجاني همه چيز را پذيرفت که اين شرطها نباشد و دايي در پرسپوليس کارش را دنبال کند. حالا دوست دارد 300 سال برود و با دوستان مصاحبه کند، خوششان ميآيد اين کارها را انجام دهند، اما دايي تمام و کمال پرسپوليسي شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

شهريار بالاخره پرسپوليسي شد
[h=1]دايي فردا عصر با پرسپوليس قرارداد ميبندد[/h]
[h=2] مسئولان باشگاه راهآهن در تماسي با نماينده تامالاختيار علي دايي حضور اين مربي را در پرسپوليس بلامانع اعلام کردند.[/h]
00943846.jpg

پس از مصاحبهها و حرف و حديثهاي بعد از ظهر امروز بالاخره سرپرست باشگاه پرسپوليس دقايقي قبل در تماسي با نماينده تامالاختيار علي دايي (بهمن دهقان) با او به گفتوگوي تلفني پرداخت.

به گزارش فارس، وي در اين تماس به نماينده تامالاختيار دايي گفت: عقد قرارداد پرسپوليس با دايي از نظر باشگاه راهآهن بلامانع است و دايي مشکلي براي اين موضوع ندارد. از همين رو با توجه به توافقات انجام شده قرارداد علي دايي فردا بعد از ظهر با باشگاه پرسپوليس به امضا خواهد رسيد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]شکايت مجدد سپاهان از مديرعامل پرسپوليس[/h]
[h=2] باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرد.[/h]
00026739.jpg

به گزارش سايت باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مبارکه سپاهان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران طي مصاحبهاي، مطالبي کذب و همچنين تهديد گونه را در ارتباط با بودجه خيالي متصوره خود از يکي از باشگاههاي ليگ برتر عنوان داشته که با کليد واژههاي خود در قسمت پاياني مصاحبه - پاراگراف آخر متن مصاحبه منتشره - و با اشاره مستقيم به فينال جام حذفي به طور طبيعي اذهان عمومي را متوجه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مينمايد.

اين باشگاه با احترام به آقاي مالکي رياست محترم هيئت مديره، ساير اعضاي هيئت مديره، پيشکسوتان عزيز و بزرگوار و هواداران بيشمار باشگاه پرسپوليس از پاسخ جامع و مفصل به اين اتهامات بياساس که صرفا ناشي از توهمات و حدس و گمان مديرعامل باشگاه پرسپوليس است، خودداري ميکند و اعلام ميدارد که افکار عمومي به خوبي از جوسازي و فرافکنيهاي آقاي رويانيان در مقاطع مختلف که به منظور انحراف اذهان عموم و ورزش دوست از عدم کسب موفقيت پرسپوليس در فصل گذشته آن هم با بازيکنان و کادرهاي فني متعدد خارجي و داخلي که اتفاقا بسيار پرهزينه بوده است، آگاه ميباشد و ميداند که به واسطه نگاه عدم تخصصي و بيگانه جناب آقاي رويانيان با ورزش و حتي مسائل فرهنگي ورزشي است که چنين اتهامات بيپايه و اساس به يک باشگاه زده ميشود و قصد در تشويش اذهان عمومي دارد.

هرچند با وجود تمام اين گفتهها همچنان يک سوال باقي ميماند و آن هم اينکه در کجاي دنياي ورزش، مدير و يا باشگاهي را سراغ داريد که به جاي حل و فصل مشکلات و معظلات مجموعه خود دائما و هر روزه به امور ساير باشگاهها بپردازد و حاشيهسازي و جوسازي منفي عليه آنان کند؟!!

باشگاه سپاهان همچون قبل جناب آقاي رويانيان را به خويشتنداري و پرداختن به امور باشگاه خود دعوت مينمايد.

در همين رابطه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران مجددا به دليل اتهامات وارده به اين باشگاه به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]موافقت نهايي با حضور دايي در پرسپوليس[/h]
[h=2] باشگاه راهآهن سرانجام موافقت خود با حضور آقاي دايي در تيم پرسپوليس را اعلام کرد.[/h]
00031643.jpg

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت باشگاه راهآهن، در نامهاي که روز چهارشنبه 92/3/1 با امضاي آقاي صادق رئيسيکيا مديرعامل محترم باشگاه راهآهن به باشگاه پرسپوليس ارسال شد، حضور آقاي دايي در اين باشگاه بلامانع اعلام شد. در متن باشگاه راهآهن آمده است:

جناب آقاي رويانيان

مديرعامل محترم باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس

با سلام و احترام

نظر به اينکه باشگاه سورينت(راهآهن) و مالکان آن احترام خاصي براي احساسات و علايق هواداران پرشور پرسپوليس قائل هستند، بدينوسيله اعلام ميدارد از نظر باشگاه سورينت(راهآهن) انعقاد قرارداد باشگاه پرسپوليس با آقاي علي دايي بلامانع است.

صادق رئيسيکيا

مديرعامل و عضو هيات مديره

بهمن دهقان نماينده تامالاختيار دايي به نمايندگي از دايي امروز قراردادش را با پرسپوليس امضا خواهد کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]سپاهان منتظر افشاگري رويانيان درباره حقايق[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال سپاهان پس از شکايت باشگاهش از محمد رويانيان از وي خواست "حقايقي" را که مدعي دانستن آنهاست را زودتر بازگو کند.[/h]
00944741.jpg

رسول خوروش با اشاره به شکايت باشگاه سپاهان از مديرعامل باشگاه پرسپوليس به دليل مصاحبه اخيرش، گفت: دلايل شکايت ما از آقاي رويانيان پيش تر گفته شده، اما ميخواهم نکته اي را به آن اضافه کنم. مديرعامل پرسپوليس در حرفهايش از حقايقي سخن گفتند که ميخواهد افشا کند. من هم ميگويم بهتر است زودتر اين کار را بکند تا مردم بيش از اين منتظر نمانند!

به گزارش ايسنا ، وي همچنين گفت: بهتر است آقاي رويانيان هر چه زودتر حقايقي را که ميداند افشا کند تا خود ما هم بدانيم! ما منتظر نشستهايم که ايشان حقايقش را بازگو کند.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در ادامه و در واکنش به شايعه مذاکره باشگاهش با مهدي رحمتي، گفت: باشگاه از ما خواسته درباره نقل و انتقالات هيچ حرفي نزنيم. من نميتوانم اين شايعات را تکذيب يا تاييد کنم. نقل و انتقالات جزو خطوط قرمز سپاهان است و هر گاه قرارداد ما با بازيکن رسما ثبت شود، خبرش را اعلام ميکنيم.

وي در پايان از برگزاري اردوي پيش فصل تيمش در کشور ترکيه خبر داد و گفت: از 29 خرداد تا 10 تير در آنکارا اردو خواهيم داشت و احتمالا با تيمهاي حاضر در آن شهر ديدارهاي تدارکاتي برگزار ميکنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رويانيان: از زنجاني تشکر مي کنم[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم بتوانيم هواداران را خوشحال کنيم.[/h]
00034339.jpg

محمد رويانيان درباره اعلام بابک زنجاني مبني بر بلامانع بودن حضور علي دايي در پرسپوليس و اينکه باشگاه راه آهن شروطش را پس گرفته، عنوان کرد: خداراشکر که همه چيز دارد خوب پيش مي رود. من گفته بودم دايي قطعا سرمربي پرسپوليس است و به خاطر اعلام آقاي زنجاني از او تشکر مي کنم.

به گزارش اوج ، وي افزود: اميدوارم شرايط به همين روال پيش برود تا بتوانيم هواداران را خوشحال کنيم.

 
بالا