★★اخبـار ورزشی از باشگـاه رئـال مادریـد★★

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]رينا: از حضور بيل در رئال خوشحال ميشوم[/h]
[h=2] دروازهبان ليورپول فاش کرد که از پيوستن هافبک تاتنهام به غولهاي مادريد خوشحال خواهد شد.[/h]
00007168.jpg

پهپه رينا در گفتوگو با راديو مارکا در خصوص ديدگاهش درباره احتمال حضور هافبک تاتنهام در رئال مادريد صحبت کرد و اظهار داشت: اگر رئال گرت بيل را به خدمت بگيرد، خوشحال ميشوم زيرا او مشکلات زيادي براي من در دروازه ايجاد کرده است.

به گزارش فارس، رينا در خصوص منچستر يونايتد، حريف رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا که رقابتي ديرينه با تيم اخير دروازهبان اسپانيايي دارد، گفت: دوست دارم رئال مقابل منچستر به پيروزي برسد. اين يک تيم اسپانيايي است و من دوستان زيادي در آنجا دارم.

وي ادامه داد: نميتوانم ببينم که لوئيس سوارز در لاليگا بازي ميکند. فکر ميکنم او در ليورپول بماند. سوارز مثل بيل و چند بازيکن ديگر در ليگ برتر بازيکن بزرگي است.

رينا در خصوص شايعه حضورش در بارسلونا نيز خاطرنشان کرد: مطمئنم که ويکتور والدس دلايل خودش را براي تمديد نکردن قراردادش با بارسا دارد. من به او احترام ميگذارم. او همتيمي و دوست من است. والدس با سربلندي باشگاه را ترک مي کند زيرا تمام تلاشش را براي بارسا به کار بسته است. تمام صحبتها در خصوص پيوستن من به نيوکمپ فقط شايعهسازي است. من با ليورپول قرارداد دارم و از حضورم در اين تيم خوشحالم.

دروازهبان ليورپول تأکيد کرد: نميدانم چه اتفاقي در رئال مادريد در حال رخ دادن است. مورينيو کسي است که بايد تصميم گيري کند. به هر حال کاسياس تنها در 2 بازي کنار گذاشته شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★


با دعوت باشگاه پرسپوليس
[h=1]مدير مدارس فوتبال رئالمادريد به تهران آمد[/h]
[h=2] مدير مدارس فوتبال رئالمادريد براي انجام مذاکرات با مسئولان پرسپوليس صبح امروز وارد تهران شد.[/h]
00944039.jpg

مدير مدارس فوتبال باشگاه رئالمادريد اسپانيان بامداد امروز با استقبال گرم مسئولان پرسپوليس وارد تهران شد و در هتل استقرار يافت.

به گزارش فارس، او امروز به تمرين پرسپوليس در درفشيفر ميرود و فردا با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) از مقر آکادمي باشگاه پرسپوليس ديدن ميکند.

مدير مدارس فوتبال رئالمادريد امشب و فردا مذاکارتي با رويانيان در مورد همکاري مشترک رئالمادريد با آکادمي پرسپوليس خواهد داشت. به احتمال فراوان چند تن از بازيکنان نوجوان پرسپوليس براي قرار گرفتن تحت آموزش به اسپانيا سفر خواهند کرد. همچنين باشگاه رئالمادريد مدرسه فوتبالي در ايران احداث خواهد کرد و در چند بخش ديگر و در خصوص همکاري تيم بزرگسالان نظرات بررسي خواهد شد.

مدير مدارس فوتبال رئالمادريد اعلام کرد: شرايط را بررسي کردم و سپس به ايران سفر کردم، اميدوارم بتوانيم تفاهمات خوبي انجام دهيم. يکي از برنامههاي باشگاه رئالمادريد در آسياست و خوشحالم که به ايران سفر کردم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

u.goal.com_256200_256258hp2.jpg


[h=2]گزارش روز: راموس،رکورددار کارت قرمز در تاریخ رئال مادرید[/h]

سرخیو راموس از سال 2005 که به رئال مادرید پیوسته، 16 بار با کارت قرمز داوران مواجه شده که 5 تا کارت قرمز مستقیم بوده
سایت گل- هیچ فوتبالیستی در تاریخ باشگاه رئال مادرید نیست که بیشتر از سرخیو راموس کارت قرمز را مقابل چهره اش دیده باشد. سرخیو راموس با کارت قرمزی که در جریان بازی این هفته تیمش مقابل رایو وایه کانو از داور مسابقه دریافت کرد، تا حالا 16 بار از زمین مسابقه اخراج شده است. یازده اخراج او با دریافت دومین کارت زرد در جریان بازی و درنتیجه کارت قرمز بوده و 5 بار هم او با کارت قرمز مستقیم مجبور به ترک زمین مسابقه شده​
در پایان بازی یکشنبه شب رئال مادرید، راموس درمورد اهخراجش از زمین مسابقه گفته بود:« اخراج کردن من خیلی ساده است. نمی دانم چرا، به خاطر پیشینه ام است یا چه؟! در یوروکاپ، جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا قضاوت ها به نحو دیگری است.»

آمار و ارقام اخراج های راموس بدین ترتیب است:او 14 بار در اسپانیا اخراج شده، 12 بار در لالیگا و 2 بار در جام حذفی اسپانیا و تنها 2بار در لیگ قهرمانان اروپا او مجبور به ترک زمین مسابقه شده که یک بار مقابل آژاکس بوده (آن روز مشهوری که مورینیو از طریق کاسیاس به راموس و آلونسو پیغام داد تا دومین کارت زردشان را دریافت کنند تا بنا به مصلحت از زمین مسابقه اخراج شوند) و یک بار دیگر هم مقابل المپیاکوس بود؛ آن هم وقتی که تنها 22 سال سن داشت و اولین فصل حضورش در رئال را تجربه می کرد. در آن فصل راموس 4 بار در تورنمنت های مختلف از ترکیب رئال اخراج شد.

در اسپانیا، سه بار ایتورالده گونسالس راموس را از زمین اخراج کرده (داوری که با 118 اخراج، از نظر بیشترین اخراج ها را در تاریخ رقابت های لالیگا در رده سوم است.) ، دوبار اوندیانو ماینکو او را اخراج کرده؛ پاراداس رومرو و ته سیرا ویتیه نس هم دوبار به او کارت قرمز نشان داده اند و سایر داوران هم یک بار به او کارت قرمز داده اند. دررقابت های لیگ قهرمانان اروپا تنها کریگ تامپسون اسکاتلندی و مارکوس مرک آلمانی راموس را از زمین اخراج کرده اند.

جالب اینجاست که راموس در 99 بازی ای که برای تیم ملی اسپانیا انجام داده حتی یک بار هم کارت قرمز نگرفته. در رئال مادرید او در 341 باری که برای این تیم به میدان رفته، به طور میانگین هر21 بازی یک بار از زمین اخراج شده و فرناندو ایئرو از نظر دریافت کارت قرمز ها بعد از راموس در رده دوم است که 13 کارت قرمز گرفته (10 کارت قرمز در لالیگا) و به طور میانگین هر 46 بازی یک بار از زمین اخراج می شده​
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

u.goal.com_255100_255107hp2.jpg


[h=2]مورینیو:مربیگری در فرانسه؟ ممکن است ولی نمی دانم کی[/h]

سرمربی پرتغالی رئال مادرید بعد از برد تیمش مقابل رایو وایه کانو اعلام کرد که ممکن است در آینده به فرانسه برود
سایت گل- از اواخر سال گذشته میلادی بود که صحبت هایی مبنی بر حضور مورینیو روی نیمکت مربیگری فصل بعد پاری سن ژرمن به گوش رسید.
این گمانه زنی ها همچنان هم ادامه دارد و اختلاف نظرهای موجود میان سرمربی پرتغالی و فلورنتینو پرس که از ماه نوامبر گذشته آغاز شده کار را به جایی رساند که حتی اخباری مبنی بر دیدار ژوزه مورینیو و شیخ احمد بن حمد آلثانی برای مذاکره درمورد احتمال حضور آقای خاص روی نیمکت مربیگری پاری سن ژرمن نیز روی خبرگزاری ها قرار گرفت


حالا روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که روز یکشنبه و بعد از برد رئال مادرید مقابل رایو وایه کانو سرمربی پرتغالی رئال درها را به روی احتمال حضورش در دنیای مربیگری فرانسه نبسته و در صحبت هایی به کانال + فرانسه گفته:« سرمربیگری در فرانسه؟ این هم یک احتمال است ولی نمی دانم چه زمانی این اتفاقی می افتد. نمی دانم کی ولی چرا که نه.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اوزيل: رئال ميتواند هر تيمي را شکست دهد[/h]
[h=2] هافبک آلماني رئال مادريد معتقد است که تيمش قادر است هر رقيبي را شکست دهد.[/h]
00943370.gif

مسعود اوزيل در آستانه رويارويي با منچستريونايتد در دور برگشت مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان مطمئن است که رئال مادريد هر چيزي که براي رسيدن به دور بعد به آن نياز دارد را در اختيار دارد.

به گزارش فارس،سفيدپوشان در سانتياگو برنابئو با تساوي يک بر يک مقابل شياطين سرخ متوقف شدند اما اوزيل تأکيد کرد که تيمش با توجه به پيروزيهاي اخير مقابل بارسلونا اعتماد به نفس بالايي دارد.

وي اظهار داشت: مسابقه سختي مقابل يک تيم واقعا خوب داريم اما تاکنون نشان دادهايم که در دور رفت قادر به چه کارهايي هستيم. در دور رفت تيم برتر بوديم و فرصتهاي بسيار زيادي داشتيم.

اوزيل ادامه داد: احترام فراواني براي يونايتد قائليم اما ميخواهيم بازي خودمان را ارائه دهيم. با اين روش ميتوانيم هر تيمي را شکست دهيم. اگر بتوانيد در بارسلونا به پيروزي برسيد ميتوانيد در منچستر هم برنده شويد.

مليپوش آلماني سپس رضايت خود را از پيروزي تيمش مقابل بارسلونا اعلام کرد و گفت: بازي کردن مقابل بهترينها را دوست دارم. همه بازي را تماشا ميکنند. بازي مقابل بارسلونا انگيزه فراواني به ما داد. الکلاسيکو شهرت زيادي دارد و حذف آنها از کوپادلري فوقالعاده بود.

هافبک آلماني خاطرنشان کرد: نشان داديم که ميتوانيم با قدرت مقابل آنها ظاهر شويم. سوپر جام را مقابل بارسلونا بالاي سر برديم و آنها را از کوپادلري حذف کرديم. به خود افتخار ميکنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نويل: دل رسانهها براي مورينيو تنگ شده[/h]
[h=2] مدافع پيشين منچستريونايتد با اعلام اينکه دل رسانهها براي مورينيو تنگ شده اعلام کرد انگليسيها دوست دارند وي به اين کشور بازگردد.[/h]
00938199.jpg

به نقل از ساکرنت، ديدار تيمهاي منچستريونايتد و رئال مادريد در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس،ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي رئال به همراه بازيکنانش براي حضور در اين ديدار وارد فرودگاه شهر منچستر شدند. مورينيو که پيشينه حضور در ليگ برتر انگليس به عنوان سرمربي چلسي را در کارنامه دارد، بارها اعلام کرده ممکن است يک بار ديگر به اين ليگ جذاب بازگردد.

گري نويل در اين مورد گفت: اگر شما يک شخصيت قدرتمند را با موفقيت و يک چهره جذاب درآميزيد، ترکيب خوبي خواهد شد. من 2 فاکتور از 3 فاکتوري که نام بردم را ندارم ولي مورينيو همه آنها را باهم دارد. ممکن است او در برخي از مواقع رفتارهايي داشته باشد که قابل قبول نباشند ولي به عقيده من ايدههايش را خيلي خوب بيان ميکند. شخصيت جالبي دارد و بدون موفقيتهايش نميتوانست تا اين حد مورد توجه قرار بگيرد. او هر چيزي که ميخواسته را بدست آورده است.

نويل همچنين در مورد بازگشت مورينيو به ليگ انگليس صحبتهايي بر زبان آورده است. «مردم ميگويند زماني که فرگوسن منچستريونايتد را ترک کند، او بايد جانشين وي شود. بسياري هم معتقدند او به چلسي يا منچستريونايتد خواهد رفت. برخي دلايل حاکي از آن هستند که او مادريد را ترک خواهد کرد. به همين دليل شايعهها آغاز شدهاند. ليگ انگليس دوست دارد ژوزه بازگردد. دل رسانهها براي او تنگ شده است. فوتبال ما به چنين افرادي که تعصب را وارد فوتبال کردهاند احتياج دارد.»

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بنزما:
[h=1]زدن گل اول مقابل منچستر بسيار مهم است[/h]
[h=2] بازيکن فرانسوي رئال مادريد معتقد است که زدن گل اول در بازي مقابل منچستريونايتد در دور برگشت يکهشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بسيار مهم است.[/h]
00035988.jpg

به گزارش فارس، کريم بنزما تأييد کرد که زدن گل اول در ديدار مقابل منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا حياتي خواهد بود. دو تيم در دور رفت مرحله يکهشتم نهايي در سانتياگو برنابئو به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

يونايتد معتقد است به ثمر رساندن گل خارج از خانه کمي به سود آنها است اما رئال مادريد در هفتههاي اخير نشان داده که براي باز کردن دروازه شياطين سرخ در اولدترافورد توانايي لازم را دارد.

قهرمانان اسپانيا پس از 2 پيروزي متوالي مقابل بارسلونا به منچستر ميروند و بنزما مطمئن است که رئال ميتواند هنگامي که به دنبال کسب قهرماني در رقابتهاي قارهاي است، بين ريسک و پاداش تعادل برقرار کند.

وي در اين خصوص اظهار داشت: پس از 2 بار پيروزي مقابل بارسلونا در يک هفته، با اعتماد به نفس زيادي به اولدترافورد ميرويم.

بنزما ادامه داد: ميدانيم که کار سختي در پيش داريم زيرا منچستريونايتد نيز در آمادگي بسيار خوبي قرار دارد.

مهاجم فرانسوي رئال مادريد خاطرنشان کرد: بازي بزرگي خواهد بود زيرا بايد در اين بازي خارج از خانه گلزني کنيم. نبرد تاکتيکي فوقالعادهاي ميشود و بايد کمي ريسک کنيم. زدن اولين گل بسيار مهم خواهد بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]فرگوسن: نبايد از رونالدو بترسيم[/h]
[h=2] سرمربي منچستريونايتد در نشست خبري پيش از بازي مقابل رئال مادريد اعلام کرد که نبايد از رونالدو ترسيد زيرا تمرکز تيم مختل ميشود.[/h]
00943299.gif

الکس فرگوسن در نشست خبري پيش از مسابقه اعلام کرد که فيل جونز بازي دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريد را از دست داده است. وي در جام حذفي مقابل ريدينگ از ناحيه قوزک پا مصدوم شد و نتوانست خود را به اين مسابقه برساند.

فرگوسن در اين باره اظهار داشت: جونز آماده نيست و نميتواند در بازي فردا شب به ميدان برود.

وي ادامه داد: عملکرد او در بازي رفت واقعا عالي بود. او را از دست ميدهيم اما اتفاقي نيست که نتوانيم از عهده مديريت آن برآييم، گزينههاي ديگري در اختيار داريم.

سرمربي منچستر يونايتد خاطرنشان کرد: وقتي مقابل تيمي به ميدان ميرويد که رونالدو در آن بازي ميکند، چه انتظاري داريد؟ انتظار مشکلاتي را در طول مسابقه داريد و ما بايد تلاش کنيم تا به بهترين نحو ممکن او را مهار کنيم.

وي اضافه کرد: مهار رونالدو کار آساني نخواهد بود زيرا هر هفته گلزني ميکند. تجربهاي که رافائل جوان در دور رفت در مادريد به دست آورد، به او کمک خواهد کرد زيرا او باز هم همان وظيفه را بر عهده خواهد داشت.

الکس فرگوسن تأکيد کرد: فکر نميکنم او بازيکني باشد که بايد از او بترسيم. اگر با ترس از خطري که کريستيانو ميتواند براي ما داشته باشد به ميدان برويم، کارهايي که خودمان ميتوانيم انجام دهيم را فراموش خواهيم کرد.

وي افزود: همان طور که ميدانيد، معتقدم که آنها يکي از بهترين تيمهاي اروپا در ضد حملات هستند. اين مسئله را سهشنبه گذشته در نيوکمپ ديديم. رئالي ها واقعا ويرانگر بودند.

سرمربي شياطين سرخ يادآور شد: به دنبال راهي براي مواجهه با اين مشکل بوديم که بتوانيم با تهديد حملات آنها مقابله کنيم. اگر خود را براي مسابقهاي در هر سطح آماده ميکنيد بايد به قدرت تيم مقابل احترام بگذاريد و ما اين کار را ميکنيم.

وي عنوان کرد: به تاکتيکها و بازيکنان خطرناک آنها نگاه ميکنيم. همچنين از قدرت تيم خود آگاهيم و ميدانيم که در چه موقعيتي قرار داريم و خوشبختانه اين مسئله فردا به ما کمک خواهد کرد.

به گفته فرگوسن ميتوانيم انتظار داشته باشيم که رايان گيگز در بازي مقابل رئال مادريد چه در ترکيب اصلي و چه به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان برود. وي در اين باره گفت: گيگز مقابل کوئينزپارک رنجرز بازي کرد و دوست داريم هميشه او را آماده نگه داريم. فردا او به ميدان ميرود اما هنوز براي حضورش در ترکيب اصلي يا بازيکن تعويضي تصميمگيري نکردهام. تجربه او در اين مسابقات براي ما حياتي خواهد بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]گيگز: فکر نميکردم در هزار بازي به ميدان بروم[/h]
[h=2] بازيکن 39 ساله منچستريونايتد در آستانه حضور در هزارمين مسابقه دوران فوتبالش فاش کرد هرگز فکر نميکرده اين تعداد بازي انجام دهد.[/h]
00008882.jpg

سر الکس فرگوسن امروز تأييد کرد که رايان گيگز فردا شب هزارمين بازي خود را جشن خواهد گرفت و در ترکيب منچستر براي بازي مقابل رئال مادريد در دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد.

گيگز اين هفته به سايت يوفا گفته بود: اينها بازيهايي هستند که وقتي دوران فوتبالم به سر برسد، دلم برايشان بسيار تنگ خواهد شد. فقط ميخواهم مطمئن شوم که کاملا از آنها لذت ميبرم. اکنون باتجربهتر هستم و ميتوانم اين کار را انجام بدهم.

حضور گيگز در نشست خبري امشب همراه با فرگوسن تصادفي نبود. وي در اين نشست خاطرنشان کرد: هميشه تلاش کردهام فصل به فصل بهتر شوم و هنوز هم براي انجام اينکار سعي ميکنم.

اسطوره منچستر که اخيرا قراردادش را يک سال ديگر تا 2014 با شياطين سرخ تمديد کرده است ادامه داد: احساس غرور ميکنم که در اين تعداد بازي به ميدان رفتهام. هيچوقت فکرش را هم نميکردم که در هزار بازي به ميدان بروم. رسيدن به اين تعداد بازي نيازمند سخت کوشي است و من به اندازه کافي خوششانس بودم که در تيم بزرگي همراه با بازيکنان فوقالعاده اين سالها را گذرانده ام.

وي خاطرنشان کرد: با گذر سالها ميتوانيد بيشتر از اين لحظات لذت ببريد. وقتي جوانتر بودم تا اين حد از اين مسابقات لذت نميبردم. براي مثال طعم کسب دومين جام در ليگ قهرمانان در مسکو شيرينتر از اولين قهرماني مقابل بايرن مونيخ بود. تجربه به شما فرصت قدرداني بيشتر از اين چيزها را ميدهد زيرا اين افتخارات را به گونه ديگري ميبينيد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

در کنفرانس خبري بيان شد
[h=1]مورينيو:اگر ببريم در هواپيما جشن ميگيريم[/h]
[h=2] سرمربي رئال مادريد پيش از بازي با منچستريونايتد اعلام کرد اگر برابر اين تيم بازنده شود، در راه بازگشت خود را در هواپيما به خواب ميزند![/h]
00006553.jpg

به نقل از مارکا، ديدار تيمهاي منچستريونايتد و رئال مادريد در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت 23:15 در ورزشگاه اولدترافورد منچستر آغاز خواهد شد.

ديدار رفت در سانتياگو برنابئو با تساوي يک بر يک به پايان رسيده که اين نتيجه شانس بيشتر را به منچستريونايتد براي صعود به مرحله بعد ميدهد.

ژوزه مورينيو در کنفرانس خبري اين ديدار حضور يافت و در مورد بازگشت کريستيانو رونالدو به اولدترافورد، جايي که 6 سال در آن به ميدان ميرفته صحبت کرد. «تصور ميکنم او خوب است و احساس خوبي دارد. اميدوار بودم هواداران يونايتد به جاي اينکه از رونالدو پذيرايي گرمي کنند، به او حرفهاي ناخوشايندي ميزدند!»

مورينيو در مورد بازي نيز گفت: فکر ميکنم در جريان بازي و زماني که ما توپ را در اختيار داريم، يونايتدها خيلي دفاعي بازي کنند. ما نيز همين طور خواهيم بود. زماني که آنها توپ را در اختيار خود دارند، بايد عالي دفاع کنيم. در هر حال بر اين باور هستم که ما در اين ديدار از آنها عقب هستيم.

وقتي در مورد ديدارهاي اخير رئال برابر بارسلونا از مورينيو سوال شد وي در پاسخ گفت: پيروزيهاي بسيار مهمي براي ما بودند ولي در جام ديگري رقم خوردند. ما اکنون در ليگ قهرمانان هستيم. رئال و منچستر در حالي روبهروي هم قرار ميگيرند که در ديدارهاي اخيرشان نتيجههاي خوبي گرفتهاند. آنها به نوعي با 12 امتياز اختلاف نسبت به تيم دوم جدول، قهرماني ليگ را از آن خود کردهاند. از طرفي ما هم در فرم بسيار خوبي هستيم. در 12 ديدار اخير تنها يک شکست را پذيرفتهايم. به عقيده من همه دنيا منتظر 90 دقيقه ديدار ما با يونايتدها هستند.

سرمربي پيشين چلسي در ادامه عنوان کرد: نخستين باري که وارد اولدترافورد شدم 9 سال پيش بود ولي اکنون بيش از 100 بازي در اروپا انجام دادهام. اگر در اين ديدار ببازم، بدون شک گريه نخواهم کرد و اگر پيروز شوم نيز 100 متر نخواهم دويد! اگر ببريم، در هواپيما جشن ميگيريم و اگر ببازيم، در هواپيما خودم را به خواب ميزنم!

مورينيو در پايان گفت: بارها برابر الکس فرگوسن قرار گرفتهام. پيروز شدم، باختم و به تساوي دست يافتم. آخرين بار با اينترميلان در ليگ قهرمانان اروپا برابر او قرار گرفتم و باختم ولي زياد به آمار اهميت نميدهم.

 
بالا