★★اخبـار ورزشی از باشگـاه رئـال مادریـد★★

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]رکورد مدافع رئالمادريد در ليگا[/h]
[h=2] رئال مادريد در آخرين بازي هفته بيست و چهارم با دو گل از سد ميهمانش رايو وايکانو بگذرد.اتلتيکو مادريد هم موفق شد با سه گل وايادوليد را شکست دهد.[/h]
00026233.jpg

هفته بيست و چهارم رقابتهاي ليگا با انجام شش ديدار به پايان رسيد که در حساسترين بازي رئال مادريد موفق شد با دو گل از سد رايو وايکانو بگذرد تا اختلاف شانزده امتيازي اين تيم با بارسلوناي صدرنشين همچنان حفظ شود.

در اين ديدار که در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شد، شاگردان ژوزه مورينيو شروعي توفاني داشتند و در دقيقه سه توسط آلوارو موراتا، دروازه حريف را باز کردند. حملات کهکشانيها با وجود اين گل زود هنگام ادامه يافت و تنها 9 دقيقه بعد سرخيو راموس، کاپيتان اين روزهاي رئال گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

نکته جالب اين ديدار دريافت دو کارت زرد توسط سرخيو راموس تنها در 44 ثانيه بود. با وجود 10 نفره شدن رئال مادريد بازيکنان رايو وايکانو نتوانستند دروازه ديگو لوپز را باز کنند تا رئال در نهايت پيروز اين ديدار باشد.

در ديگر ديدار حساس آتلتيکو مادريد تيم دوم جدول ردهبندي موفق شد با سه گل از سد ميهمانش وايادوليد بگذرد.

گلهاي مادريديها را در اين ديدار رادامل فالکائو (10)، ديگو کاستا (53) و ماکسي رودريگز در دقيقه 90 به ثمر رساند. والنسيا هم موفق شد با دو گل در مستايا از سد رئال مايورکا بگذرد.

در جدول ردهبندي ليگا بارسلونا با 65 امتياز صدرنشين است و تيمهاي آتلتيکو مادريد و رئال مادريد به ترتيب با 53 و 49 امتياز در ردههاي دوم و سوم جاي دارند.



** نتايج کامل هفته بيست و چهارم :

شنبه

* سويا 3 – لاکرونيا يک

* ختافه 3 – سلتاويگو يک

* مالاگا يک – آتلتيک بيلبائو صفر

* گرانادا يک – بارسلونا 2

يکشنبه

* اوساسونا يک – رئال ساراگوسا صفر

* رئال سوسيداد يک – لوانته يک

* والنسيا 2 – رئال مايورکا صفر

* اسپانيول يک – رئال بتيس صفر

* وايادوليد صفر – آتلتيکو مادريد 3

* رئال مادريد 2 – رايو وايکانو صفر

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]راموس: اخراج من کار راحتي شده[/h]
[h=2] مدافع رئال مادريد با اعتراض به اخراج زود هنگامش در بازي شب گذشته رئال مادريد مقابل رايو وايکانو معتقد است که اخراجش کار راحتي شده است.[/h]
00026233.jpg

سرخيو راموس شب گذشته در جريان پيروزي 2 بر صفر رئال مادريد مقابل رايو وايکانو در هفته بيست و چهارم رقابتهاي لاليگا در دقيقه 18 از زمين مسابقه اخراج شد.

به گزارش فارس، وي مدعي شد که شهرت وي باعث شده تا شب گذشته از سوي داور مسابقه کارت قرمز دريافت کند و از زمين مسابقه اخراج شود.

مدافع ملي پوش رئال که دومين گل تيمش را در دقيقه 12 مسابقه به ثمر رساند، در 2 دقيقه 2 کارت زرد دريافت کرد و از زمين مسابقه اخراج شد.

وي در اين باره اظهار داشت: من از شرايط ضربه خوردم. براي من طبيعي نيست که در 2 دقيقه 2 کارت زرد دريافت کنم. من بازيکني نيستم که تکلهاي خشن انجام دهم يا رفتاري غير ورزشي داشته باشم. اخراج سرخيو راموس راحت شده و اين نگران کننده است.

راموس ادامه داد: براي من سخت است که به همتيميهايم ضرر بزنم و باعث تغيير در تيم شوم. فوتبال اسپانيا شايسته بهترين داوران است زيرا ما بزرگترين بازيکنان را در اختيار داريم.

مدافع سفيدپوشان خاطرنشان کرد: داوران بايد شرايط را تفسير کنند. اولين کارت زرد من کاملا ناعادلانه بود و نميتوانيد تيمي را به خاطر اين حرکت 10 نفره کنيد.

رئال مادريد در دور رفت رقابتهاي کوپا دلري در سانتياگو برنابئو مقابل بارسلونا و در دور رفت مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچستريونايتد به تساوي يک بر يک رضايت داد. راموس در اين باره معتقد است: هر 2 بازي بسيار مهم هستند. ما اولين تيمي هستيم که متقاعد شدهايم ميتوانيم به دور بعدي کوپادلري و ليگ قهرمانان صعود کنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

سرخيو حيرتانگيز است
[h=1]اينيستا: هميشه از هواداران راموس بودهام[/h]
[h=2] هافبک بارسلونا به تمجيد از مدافع رئال مادريد پرداخت و او را حيرتانگيز توضيف کرد.[/h]
00941931.jpg

آندرس اينيستا در مصاحبهاي با راديو کاتالونيا در خصوص نتايج اخير بارسلونا و عقيدهاش در باره مسائل شخصي و حرفهاي صحبت کرد.

به گزارش فارس، هافبک بارسلونا اظهار داشت: بايد هر سال پيشرفت کني تا بتواني با بهترينها رقابت کني. اميدوارم که سال بعد مردم بگويند من در بهترين شرايطم قرار دارم و اين يعني اينکه باز هم پيشرفت کردهام.

وي ادامه داد: نميدانم چند گل در دوران فوتبالم زدهام اما مطمئنم به اندازه مسي گلزني نکردهام.

اينيستا در خصوص گلي که مقابل چلسي به ثمر رساند گفت: وقتي درباره آن گل ميشنوم، بال درميآورم. فکر ميکنم تجربه آن موقعيت يک امتياز برايم محسوب ميشود، لحظهاي که ديوانهام کرد.

وي لجبازي را نقطه ضعف شخصيت خود عنوان و اعلام کرد که بيعدالتي او را ناراحت ميکند.

اينيستا درباره آنچه در رختکن بارسلونا شنيده ميشود خاطرنشان کرد: برخي بازيکنان مثل آلوس و پينتو آواز ميخوانند.

هافبک بارسلونا در پاسخ به اينکه نماد شانسش چيست گفت: يک صليب مثل صليب کليساي روستايمان که در کمدم قرار دارد و هميشه قبل از مسابقه با خانوادهام صحبت ميکنم.

وي درباره روابطش با ساير بازيکنان تيم نيز تصريح کرد: والدس يکي از حاميان بزرگ من است.

اينيستا از ايسکو تمجيد کرد و بهترين خاطرهاش را برد 5 بر صفر مقابل رئال مادريد در نيوکمپ عنوان کرد.

هافبک تيم ملي اسپانيا تأکيد کرد: هميشه طرفدار سرخيو راموس بودهام. در سويا، در تيم جوانان و در رئال او هميشه بازيکن حيرتانگيزي است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]موراتا: انتظار نداشتم در ترکيب اصلي باشم[/h]
[h=2] مهاجم رئال مادريد فاش کرد که از حضورش در ترکيب اصلي رئال مادريد در بازي شب گذشته غافلگير شده است.[/h]
00944032.jpg

به گزارش فارس، آلوارو موراتا از حضورش در ترکيب اصلي رئال مادريد در بازي شب گذشته مقابل رايو وايکانو بيشترين استفاده را برد و اولين گل بازي را در دقيقه 3 به ثمر رساند.

بازيکن تيم ذخيرههاي رئال در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: گاهي چنين اتفاقاتي ميافتد. زندگي همين است و من از پيروزي تيم خوشحالم.

وي ادامه داد: اين اتفاق اخيرا براي کايخون هم افتاده است. اين مسابقه با گلهايي در دقايق ابتدايي مسابقه عالي شروع شد و سپس اتفاقاتي افتاد که بايد آنها را بپذيريم. معيارهايي که داوران دارند را ميشناسيم و اين به آنها بستگي دارد.

موراتا خاطرنشان کرد: هميشه بازي با يک بازيکن کمتر سخت است. رايو عالي بازي کرد. آنها تيم بزرگي هستند و براي حضور در رقابتهاي ليگ اروپا خواهند جنگيد.

مهاجم رئال اضافه کرد: از اين که در ترکيب اصلي تيم قرار گرفتم و در چنين مسابقهاي به ميدان رفتم افتخار ميکنم. در حال يادگيري هستم و هيچ عجلهاي ندارم. بايد گام به گام جلو بروم.

وي تصريح کرد: انتظار نداشتم در ترکيب اصلي قرار بگيرم و وقتي مورينيو اين موضوع را به من گفت به شدت خوشحال شدم. شروع کردن يک مسابقه در برنابئو و زدن گل اولم در اينجا غيرقابل باور است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]مورينيو همچنان از اضافه وزن مارسلو ناراضي است[/h]
[h=2] سرمربي پرتغالي رئال مادريد از دير رسيدن مارسلو به آمادگي مطلوب ناراضي است.[/h]
00030407.jpg

ژوزه مورينيو براي جريمه کردن کوئنترائو به دليل دير رسيدن در جلسه تمريني در روز سال نو ترديد نکرد و به نظر ميرسد که براي تنبيه مارسلو به دليل دير به دست آوردن آمادگياش براي بازگشت به بازي نيز ترديدي نداشته باشد. بازيکن برزيلي براي دومين بازي متوالي از ترکيب تيم کنار گذاشته شد زيرا هنوز نتوانسته مشکل اضافه وزن خود را برطرف کند.

سرمربي رئال مادريد معتقد است اين شرايط جدي است. مارسلو 14 اکتبر در جريان تمرين تيم ملي برزيل از ناحيه پاي راست دچار شکستگي شد. يک هفته بعد دکتر فان ديک در هلند عمل جراحي را بر روي پاي او انجام داد و 90 روز بعد در 12 ژانويه به ترکيب تيم براي بازي مقابل اوساسونا فراخوانده شد.

35 روز پيش کادر پزشکي تيم وضعيت سلامتي او را بدون مشکل اعلام کردند؛ اما اين بازيکن هنوز براي رسيدن به وضعيت مطلوب تلاش ميکند. اولين اقدام مورينيو براي بازگرداندن وي به بازي در مسابقه رئال – والنسيا در رقابتهاي کوپا دلري در تاريخ 15 ژانويه بود، اما نتيجه نداد و او پس از 45 دقيقه از زمين مسابقه خارج شد. سپس در دو بازي (مقابل والنسيا) از ترکيب دور ماند.

مارسلو در بازي مقابل ختافه و بارسلونا روي نيمکت نشست و در سوم فوريه 26 دقيقه مقابل گرانادا بازي کرد. مورينيو وقتي عملکرد وي را در اين مسابقه ديد او را از بازي مقابل سويا، منچستر و شب گذشته مقابل رايو بيرون گذاشت.

ژابي آلونسو در طرف مقابل مارسلو قرار دارد. اين بازيکن براي اينکه کمي استراحت کند، از ترکيب بيرون گذاشته شد؛ اما در تمرينات شرکت کرد تا درمان بر روي کشيدگي کشاله ران پايش انجام شود و در کنار همتيميهايش تمرين کند. مورينيو او را به عنوان يک نمونه درخشان مثال ميزند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

u.goal.com_247400_247402hp2.jpg


[h=2]کاکا: توانستم به تیمم کمک کنم و از این کار خوشم آمد[/h]


ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در پایان بازی دیشب تیمش راضی و خوشحال بود

سایت گل- کاکا، ستاره برزیلی رئال مادرید یکشنبه شب در بازی این تیم مقابل رایو وایه کانو در رقابت های لالیگا در ترکیب اصلی رئال قرار داشت و شاهد برد 0- 2 تیمش بود. در پایان این مسابقه ، کاکا اعلام کرد که از نظر فیزیکی در شرایط فوق العاده ای است و از حضور در ترکیب تیم احساس خوشبختی می کند.

در پایان این بازی کاکا در مورد عملکرد خودش گفت:« از نظر فیزیکی در شرایط خوبی هستم. توانستم به نحو مثبتی به تیمم کمک کنم و از این بابت واقعا راضی و خوشحالم. از این کار خوشم آمد و هنوز هم احساس خوشبختی می کنم.»​
اخراج سرخیو راموس موضوع دیگری بود که کاکا در موردش به صحبت پرداخت:« بازی فیزیکی تر شد. ما وقتی ده نفره بودیم هم به خوبی توانستیم تعبیر کنیم که باید ده نفره چه کاری انجام دهیم.بازی کردن بایک بازیکن کمتر، کار خیلی سختی است ؛ چون باید بیشتر دوید و بیشتر جنگید. ولی در نهایت ما احساس رضایت می کنیم.»

کاکا در مورد استراحت یک هفته ای تیمش صحبت کرد:« این برد برای ما خیلی مهم بود. چون یک هفته وقت داریم تا استراحت کنیم و به خوبی خودمان را برای کار بعدی مان آماده کنیم.»​
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

u.goal.com_256200_256258hp2.jpg


[h=2]گزارش روز: خشم مورینیو ودرخواست کارت زرد دوم برای لاس[/h]


پاراداس رومرو در جریان بازی رئال-رایو وایه کانو راموس را اززمین اخراج کرد و مورینیو در جریان بازی بارها به تصمیمات داور اعتراض داشت

سایت گل- در جریان بازی یکشنبه شب رئال مادرید و رایو وایه کانو، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید بارها به داور مسابقه اعتراض می کرد. در ابتدا اعتراض های او به صورت غرولند بود ولی با گذشت زمان خشم مورینیو بیشتر شد و او بر شدت اعتراضاتش افزود.

زمانی که نیم ساعت از آغاز نیمه دوم بازی می گذشت و رئال مادرید با نتیجه 0-2 از حریف پیش بود، ژوزه مورینیو خشمگین تر از همیشه اعتراضاتش را ابراز کرد و معتقد بود که لاس، بازیکن حریف باید به خاطر خطای هند در لحظه کنترل توپ از داور کارت زرد می گرفته. در صورتی که این اتفاق می افتاد، این کارت زرد، کارت زرد دوم لاس بود و او می بایست از زمین مسابقه اخراج می شد. البته داور بازی چنین اعتقادی نداشت . این درحالی بود که ژوزه ممورینیو و دستیارش روی فاریا با خشم تمام در کنار زمین نسبت به تصمیم داوری اعتراض می کردند و همین باعث شد تا رومرو، داور مسابقه به سمت محوطه تکنیکی سرمرربی پرتغالی رفته و به او هشدار دهد


این داور اهل منطقه آندالوسیا تا قبل از این بازی دو بار سرمربی پرتغالی را از کنار زمین اخراج کرده بود. اولین بار در سال 2010 و در بازی رئال مادرید مقابل رئال مورسیا در کوپا دل ری بود و دومین بار ، این اتفاق در سال 2012 و در مصاف رئال مادرید با رئال سوسیداد در لالیگا رخ داد.​
این داور اسپانیایی در گزارش یکشنبه شب خود نوشته:« در دقیقه 74 بازی، ژوزه ماریو دوس سانتوس مورینیو فلیکس این رفتار را داشت:او با خروج از نیمکت مربیگری اش به سمت من حرکت کرد و فریاد می زند:« این خطای هند کارت دارد.»»​

futbol.as.com_futbol_imagenes_2013_02_17_primera_1361137454_668015_1361140876_noticia_grande.jpg
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]63درصد هواداران خواهان حضور کاکا مقابل منچستر[/h]
[h=2] 63 درصد از هواداران رئال مادريد در نظرسنجي سايت آس خواهان حضور هافبک برزيلي در ترکيب تيم مقابل منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا شدند.[/h]
00032871.jpg

50 هزار خواننده روزنامه اسپانيايي «آس» در نظر سنجي سايت اينترنتي اين رسانه در خصوص حضور کاکا در ترکيب اصلي رئال مادريد مقابل بارسلونا و منچستريونايتد شرکت کردند.

و بر اساس نتايج اين نظرسنجي 63 درصد از رأي دهندگان با توجه به عملکرد وي در بازيهاي اخير خواهان حضور وي در ترکيب اصلي شاگردان مورينيو شدند. در همين حال 37 درصد علاقهاي به حضور بازيکن برزيلي در ميان يازده مرد اصلي ندارند.

مادريد 26 فوريه (8 اسفند) در دور برگشت مرحله نيمهنهايي کوپا دل ري مقابل بارسلونا به ميدان ميرود. اين دو تيم در دور رفت به تساوي يک بر يک رضايت دادند. سفيدپوشان يک هفته پس از آن به اولدترافورد سفر ميکنند تا در دور برگشت مرحله يکهشتم ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر به ميدان بروند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]راموس با 16 کارت قرمز در صدر اخراجيهاي رئال[/h]
[h=2] مدافع رئال مادريد با دريافت 16 کارت قرمز در طول حضورش در سانتياگو برنابئو آمار بيشترين اخراج در اين باشگاه را به نام خود ثبت کرده است.[/h]
00026233.jpg

سرخيو راموس بيش از ساير بازيکنان رئال مادريد کارت قرمز دريافت کرده است. وي در 8 سال حضورش در سانتياگو برنابئو 16 بار از زمين مسابقه اخراج شده است که او را بالاتر از فرناندو هيرو قرار ميدهد که در 14 سال حضور در رئال 14 بار با کارت قرمز داور مواجه شده است.

به گزارش فارس، راموس 12 بار در لاليگا اخراج شده که 2 کارت قرمز اخيرش را از يک داور به نام خوزه لوئيس پارداس رومرو دريافت کرده است. علاوه بر اين مدافع رئال 2 بار در ليگ قهرمانان و 2 بار هم در کوپادلري زمين بازي را ترک کرده است.

راموس در دريافت کارت قرمز در ليگ بالاتر از هيرو قرار گرفت اما پابلو آلفارو، بازيکن سابق سويا و خاوير آگوادو، بازيکن سابق ساراگوسا با 18 کارت قرمز بالاتر از او هستند.

راموس در رئال همچنين بالاتر از هوگو سانچز و گوتي قرار دارد که هر يک 7 کارت قرمز در کارنامه دارند. همچنين بايد اشاره کرد که مدافع رئال هرگز در 98 بازي که براي تيم ملي اسپانيا به ميدان رفته، با کارت قرمز داور روبرو نشده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]کاکا: احساس ميکنم سبکتر شدهام[/h]
[h=2] بازيکن برزيلي رئال مادريد از آمادگي ذهني و بدني خود در روزهاي اخير ابراز رضايت کرد.[/h]
00941911.jpg

کاکا يکي از بهترين بازيکنان رئال در ديدار با رايووايکانو بود. او عملکردي فوقالعاده به نمايش گذاشت. بازيکن برزيلي مادريد از لحاظ بدني در حرکت با توپ بسيار چابک بود و از لحاظ ذهني نيز براي پخش توپ ميان بازيکنان هوشمندانه عمل کرد. او مثل بازيکني به نظر ميرسيد که ميخواست درگير باشد؛ رقابت کند و در تمام حرکات تيمي شريک شود.

به نظر ميرسد کاکا با وجود اينکه هنوز نتوانسته اعتماد کامل مربي را به خود جلب کند، انگيزه فراواني داشته باشد. او سخت تمرين ميکند و به خودش باور دارد.

وي در اين باره اظهار داشت: احساس ميکنم سبکتر شدهام. ميتوانم کارهايي را در زمين انجام دهم که قبلا قادر به انجام آنها نبودم. کاري را انجام ميدهم که بايد انجام دهم.

چيزي که مشخص است اين است که کاکا در وضعيت نامعلومي به سر ميبرد و بايد سختترين تلاش خود را انجام دهد تا از فرصتهايي که به دست ميآورد، استفاده کند.

بازيکن برزيلي رئال مادريد خاطرنشان کرد: اين براي من کار آساني نيست اما از لحاظ ذهني نسبت به هميشه قويتر هستم. ميخواهم در اينجا عالي بازي کنم. گفته بودم که آمادهام تا راهحلي براي خودم و باشگاه پيدا کنم اما در پايان به توافق نرسيديم.

 
بالا