★★اخبـار ورزشی از باشگـاه رئـال مادریـد★★

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]مورينيو: بالوتلي پسر بدي بود، رهايش کنيد[/h]
[h=2] سرمربي پيشين اينترميلان رو به هواداران اين تيم گفت بايد بالوتلي را فراموش کنند.[/h]
00006553.jpg

ماريو بالوتلي که 2 سال پيش از اينترميلان با 24 ميليون پوند راهي منچسترسيتي شده بود، در پنجره نقل و انتقالهاي زمستاني به ميلان پيوست.

به گزارش نامه، اين موضوع موجب ناراحتي هواداران اينترميلان شد. آنها در ديدارهاي نرآتزوري عليه سوپر ماريو شعار ميدادند. ژوزه مورينيو نيز زماني که سرمربي اينتر بود مشکلات زيادي با پسر بد ايتاليا داشت.

آقاي خاص پس از آنکه ديد هواداران اينتر تا اين حد از دست بالوتلي عصباني هستند رو به آنها گفت: زماني که در اينتر بودم، ديدم که يک بار او پيراهن ميلان را به تن کرده بود. او پسر بدي بود، اهميتي ندهيد که چه کار ميکند. اگر ديديد خاوير زانتي پيراهن ميلان را به تن کرد، بدانيد فاجعهاي رخ داده است. بگذاريد بالوتلي هر کاري ميخواهد انجام دهد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

در بازي امشب برابر رايووايکانو رخ ميدهد
[h=1]صدمين حضور مورينيو در لاليگا روي نيمکت رئال[/h]
[h=2] سرمربي پرتغالي رئال مادريد صدمين حضورش در لاليگا را امشب مقابل رايووايکانو روي نيمکت رئال مادريد جشن ميگيرد.[/h]
00007039.jpg

ژوزه مورينيو امشب مقابل رايووايکانو هدايت رئال مادريد را براي صدمين بار در لاليگا در دست خواهد داشت. غولهاي مادريد دومين تيمي است که آقاي خاص صدمين حضورش را در آن تجربه ميکند. اولين تيم چلسي بود که مورينيو 120 بار در ليگ برتر روي نيمکت آن نشست. با وجود شرايط فعلي رئال در لاليگا (مکان سوم) آمار مورينيو به شدن بالا است: 99 بازي، 75 پيروزي، 13 تساوي و تنها يازده شکست. آمار تفاضل گل وي با 281 گل زده و 87 گل خورده، 198 است.

به گزارش فارس، مورينيو در آگوست 2010 با تساوي بدون گل مقابل مايورکا کارش را در لاليگا شروع کرد؛ اما در تاريخ باشگاه رئال مادريد به عنوان چهارمين مربي با بيشترين پيروزي نامش را ثبت کرد.

پيروزي هفته گذشته رئال مقابل سويا در برنابئو باعث شد وي بالاتر از مولووني، اسطوره اين باشگاه قرار بگيرد.

ويسنته دل بوسکه (84 پيروزي)، لئو بينهاکر (89 پيروزي) و ميگوئل مونوز (275 برد) بالاتر از او قرار دارند. مورينيو ششمين مربي رئال مادريد خواهد بود که صدمين حضورش را روي نيمکت اين تيم در رقابتهاي ليگ به ثبت ميرساند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

u.goal.com_255300_255343hp2.jpg
Getty Images

ترکیب احتمالی

رئال مادرید
i1.goal.com_files_images_stats_goal_team_logos_4_124_48x48.jpg

Lopez
Ramos, Pepe, Varane, CoentraoKhedira, Essien
Callejon, Kaka, Ronaldo
Benzema
رایو وایکانو
i1.goal.com_files_images_stats_goal_team_logos_1_891_48x48.jpg

Ruben
Tito, Galvez, Amat, Casado
Fuego, Trashorras
Bangoura, Dominguez, Piti
Baptistao


سایت گل-آلوارو آربلوآ،لوکا مودریچ و گونسالو ایگواین سه بازیکن سفید پوشان مادرید در آستانه دیدار یکشنبه شب برابر رایو وایکانو همگی به دلیل محرومیت در دسترس نیستند.

ژابی آلونسو و ایکر کاسیاس همچنان مصدوم و به این بازی نمی رسند در حالی په په،کاکا و خوسه کایخون احتمالا می توانند پس از سپری کردن مصدومیت شان از ابتدا برای رئال مادرید که سومین بازی این تیم در طول هفته می باشد به میدان بروند.

در سوی دیگر برای رایو وایکانو،لئو باپتیستائو مهاجم با وجود مصدومیت جزئی در تمرینات روز پنجشنبه ظاهرا می تواند در این بازی تیمش را همراهی کند.

تیتو مدافع رایو وایکانو محرومیت یک جلسه ای خود را سپری کرده در حالی که پاکو خیمس سرمربی این تیم با دو جلسه محرومیت روبرو شده

آیا می دانستید؟

  • i1.goal.com_files_images_stats_goal_player_images_52_2852_186x236.jpg

    رئال مادرید از شش بازی اخیرش در مجموع رقابت ها تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده ( دو پیروزی،سه تساوی و یک شکست )


  • شاگردان ژوزه مورینیو در بازی های خانگی این فصل لالیگا هنوز شکست نخورده اند ( 9 برد و دو تساوی )


  • ژوزه مورینیو ( تصویر سمت راست ) در بازی یکشنبه شب صدمین حضورش بر روی نیمکت مربیگری سفیدپوشان مادرید را تجربه خواهد کرد


  • رایو وایکانو از هشت بازی اخیرشان در لالیگا شش برد داشته اند


  • آنها همچنین در هر 9 مصاف اخیرشان برابر رئال مادرید تن به شکست داده اند


  • آخرین پیروزی رایو وایکانو در سانتیاگو برنابئو به پیروزی 2-1 ماه ژآنویه سال 1996 باز می گردد
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

ازی دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید نکات تاکتیکی فراوانی داشت. سایت گل - هر دو تیم با ضربه سر گل زدند و سرنوشت همه چیز در بازی برگشت مشخص خواهد شد.
ژوزه مورینیو رافائل واران را در خط دفاعی برگزیده بود و کریم بنزما را در خط حمله گماشته بود. به جز این دو نفر همه چیز قابل انتظار بود.


سر الکس فرگوسن هم ترکیب بسیار مثبتی به میدان فرستاده بود و چهار بازیکن کاملا تهاجمی در تیم حضور داشتند. دنی ولبک و شینجی کاگاوا هر دو در ترکیب اصلی بودند. جانی ایونز در پست مدافع میانی جانشین نمانیا ویدیچ شده بود.
رئال مادرید از نظر مالکیت توپ، فضا و ضربات حاکم میدان بود اما هر دو تیم فرصتهایی برای بردن بازی داشتند.
u.goal.com_255600_255693hp2.jpg

استراتژی فرگی
همه میدانستیم رئال مادرید چگونه قرار است بازی کند و باید میدیدیم فرگوسن چه واکنشی خواهد داشت. استراتژی منچستریونایتد شاید او را به یاد اینتری بیندازد که سه سال پیش اروپا را فتح کرد. در این تیم درست است که چهار بازیکن تهاجمی حضور داشتند (سه مهاجم و یک شماره 10)، اما دو نفر از آن مهاجمان در کناره میدان گمارده میشدند و از آنها خواسته میشد نقشهایی بهشدت دفاعی به عهده بگیرند و از دو مدافع کناری حمایت کنند.
وین رونی و ولبک توانایی تهاجمی بسیاری دارند، اما فرگوسن نمیخواست تیمش را پر کند از مهاجم و میخواست بهترین بازیکنان را برای کاری ویژه و تدافعی برگزیند. رایان گیگز اگر جوانتر بود، آنتونیو والنسیا اگر روی فرم بود، و پارک جیسونگ اگر در منچستریونایتد بود تخصص ویژهای در ضدحملات در خانه حریفان داشتند و احتمالا در این مسابقه در ترکیب ثابت حضور مییافتند.
احتیاط و ضدحمله
نمایش یونایتد محتاطانه و صبورانه بود. آنها عقب مینشستند و از رئال دعوت میکردند که حمله کند و فشار بیاورد. البته فشار آنها بیش از حدی بود که فرگوسن دوست داشت و این را میشد از مصاحبههای پس از بازی او دید. یونایتد سپس میخواست در ضدحملات بازی کند و تهدید جدی گلزنیاش از روی ضربات ایستگاهی باشد. این احتیاط حیاتی بود چون به این ترتیب رئال نمیتوانست ضدحمله بزند و از فضای عالی آن استفاده کند؛ این همان چیزی است که تخصص تیم مورینیو است. حتی نمیتوان به یاد آورد که رئال ضدحمله خطرناکی داشته باشد.
تنها جایی که یونایتد در آن شجاعانه بازی میکرد روی کرنرها بود. رئال در گرفتن توپ روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله بیرحمانه بازی میکند. آنها تعداد بسیاری از گلهایشان را اینطور به ثمر رساندهاند. البته یک ضدحمله رئال بود که میرفت خطرناک شود که از روی اولین کرنر یونایتد انجام شد. اما این که فرگوسن تصمیم گرفته بود در کرنرها محوطه جریمه حریف را پر از بازیکن کند با گلی که دنی ولبک زد توجیه شد.

مهار رونالدو
u.goal.com_255200_255216hp2.jpg

سوال اصلی این بود که یونایتد چگونه کریستیانو رونالدو را متوقف میکند. فرگوسن طبق انتظار فیل جونز را مقابل او بازی داد و به او گفت هرجا رونالدو رفت تعقیبش کند. البته پست اصلی جونز هافبک دفاعی سمت راست بود، یعنی همانجایی که چند هفته پیش مقابل گرث بیل بازی کرد. او مانع آن شد که رونالدو نفوذ کرده و با پای راستش شوت کند.
اکنون در حالی که رونالدو با ضربه سری فوقالعاده گل زد میتوان گفت که رویکرد یونایتد منطقی بوده. بله، او چند بار تلاش کرد گل بزند، اما اکثرا از فواصل دور بود و سه بارش هم روی ضربات ایستگاهی بود. یونایتد رونالدو را وادار کرد که به سمت مخالف برود و او را از پست دلخواهش دور کرد. او معمولا در سمت چپ بازی میکند چون در آن منطقه بیشترین کارآیی را دارد. این که او از کنارهها دور شد به سود رافائل هم بود که با پیش رفتن نیمه اول فوقالعاده آشفته و عصبی بود، اما در نیمه دوم اتفاق خاصی برایش روی نداد!
جونز سخت به رونالدو چسبیده بود و هرچند وظیفهاش نازیبا و فیزیکی بود و وابسته به این بود که رونالدو موقعیتهای نصفه و نیمهاش را از دست بدهد، اما در کل عملکرد بسیار خوبی داشت.
u.goal.com_255600_255699hp2.jpg


دیماریا – اورا
یونایتد البته دو مشکل داشت. اولی از سمت دیگر بود، جایی که آنخل دیماریا هم به درون نفوذ میکرد تا با پای چپش شوت بزند. او احتمالا درخشانترین بازیکن میدان بود و عجیب بود که مورینیو در اواسط نیمه دوم تعویضش کرد.
قاعدتا میدانستیم که یونایتد از ناحیه او دردسر خواهد داشت. آنها جونز را در سمت راست داشتند و مایکل کریک مجبور بود در مرکز باشد و حواسش به مسعود اوزیل باشد. پاتریس اورا در سمت چپ بیپناه مانده بود. آرون لنون در بازی تاتنهام با منچستریونایتد خطرناکترین بازیکن میدان بود و دیماریا در این بازی.
اورا در ابتدای بازی بسیار به او چسبیده بود و حتی یک بار به حدی به او نزدیک بود که دیماریا وقتی به خط عرضی کنار دروازه خودی رسید اورا را کنارش دید! اورا در نیمه دوم بیشتر در پست سازمانی خود بازی کرد و دیماریا دو فرصت از مناطق مرکزی به دست آورد که خطرناک بود. این فاصله در کانال سمت راست بود و سامی خدیرا هم از آن بهره برد. البته خدیرا بازیکن خیلی خلاقی نیست اما آمار نشان میدهد او پنج موقعیت ساخت! آن هم در حالی که هیچ بازیکنی به جز او بیشتر از سه موقعیت نساخت. دلیل اصلی این بود که او زمان و فضای لازم برای دادن پاسهای ساده را داشت.

کوئنترائو – رونی
مشکل دیگر تمرکز روی رونالدو این بود که فابیو کوئنترائو روی اورلپ فضا داشت. رونی در پست سمت راست خود راحت نبود و گاهی به نظر میرسید دوست دارد به جلو برود، انگار که میخواهد ضدحمله ترتیب بدهد، آن هم زمانی که رئال هنوز توپ را از دست نداده بود.و پاسهای او هم اغلب سرگردان بود.
اما مشکل بزرگتر اشتباهات دفاعی رونی بود. به ویژه سه اشتباه بزرگ. او در ده دقیقه ابتدایی به عقب برگشته بود تا به دفاع مقابل رونالدو کمک کند (با این که رافائل و جونز خودشان داشتند او را مهار میکردند) و به این ترتیب کوئنترائو آزاد ماند و توپ را به تیر دروازه زد.
بعدی روی گل رئال بود. رونی فرصت کافی داشت تا به دیماریا برسد اما فضای کافی به او را داد تا توپ را برای رونالدو در تیر دورتر بفرستد. آن هم زمانی که دو بال رئال برای لحظاتی جای خود را عوض کردند.
در نهایت رونی در اواسط نیمه دوم به کوئنترائو اجازه داد که از او بگذرد و توپ را به سمت دروازه بزند، همان صحنهای که داوید دخئا به آن شکل عجیب توپ را با پا دور کرد. اینها احتمالا بهترین تلاشهای رئال در این بازی بودند، و همه آنها به دلیل جایگیری ضعیف رونی شکل گرفتند.

ولبک و ضدحملات یونایتد
ولبک اما در سمت دیگر میدان بسیار بهتر بود. البته او مقابل مدافع کناری ضعیفتری بازی میکرد اما در هر حال شتاب لازم برای گذر از آلوارو آربلوا را در ضدحملات داشت و خود را در موقعیتهای گلزنی خوبی قرار میداد.
کاگاوا جلوتر از او همیشه در جریان بازی نبود اما یک بار یک و دوهای خوبی با ونپرسی داشت و در کل وقتی توپ را میگرفت خوب بود. او درک خوبی از نقش خود داشت، این که در خط میانی بازی کند تا نگذارد هافبکهای رئال مادرید آزادی کاملی روی توپ داشته باشند، و سپس در ضدحملات به پیش بتازد. او در دورتموند این کار را عالی انجام میداد و هرچند در خانه رئال در بهترین فرم خود نبود، اما فرگوسن از او در هر حال در پست مناسبش بازی گرفت.

نیمه دوم
فرگوسن در نیمه دوم جای کاگاوا و ولبک را عوض کرد. این حرکتی قابل درک بود. یونایتد میتوانست در منطقهای که آربلوا حضور داشت دست به تجربه بزند، و سرعت ولبک به حدی خوب بود که ارزشش را داشت در پست جلوتری بازی کند. به علاوه، بازی ترکیبی کاگاوا از نظر تئوری میتوانست به یونایتد کمک کند در میانه میدان مالکیت توپ را در دست بگیرد.
اوضاع در نیمه دوم نسخه اغراقشده نیمه اول بود. رئال جلوتر از منچستر بازی میکرد، یونایتد عقبتر رفته بود و هنوز تلاش میکرد در ضدحملات کاری انجام دهد. در واقع بهترین لحظه تیم میهمان در همان دقایق اول نیمه دوم بود، یعنی از همان لحظات کلاسیکی که در آن اورا به سمت دروازه حمله برد، جایی که واران با حرکتی شبیه به خطا متوقفش کرد.

ذخیرهها
تعویضها عملا سه مرحله داشت. اولین آنها تعویض سرراست رئال بود: بنزما بیرون، ایگواین داخل. هیچ کدام از این مهاجمان نتوانستند تهدیدی جدی داشته باشند و این ضعف اصلی رئال را نشان میدهد و این که چقدر زوج دفاعی منچستریونایتد اثرگذار کار کرد.
فرگوسن سپس نیروی تازهای به کناره میدان افزود و گیگز و والنسیا 20 دقیقه پایانی را در کنارههای خط میانی بازی کردند. این را باید با توجه به این در نظر گرفت که وظایف رونی و ولبک بسیار خستهکننده و طاقتفرسا بود. آن هم برای بازیکنانی که عادت دارند در جلو بازی کنند.
در نهایت مورینیو احتیاط بیشتری به خط میانی افزود. لوکا مودریچ جانشین دیماریا شد و اوزیل به سمت راست رفت. این تعویضی است در ارتباط با حفظ توپ تا ایجاد حمله. دیماریا هم بسیار سرزنده بود. مورینیو سپس پهپه را جای ژابی آلونسو آورد، احتمالا با توجه به این که آلونسو یک کارت تا محرومیت فاصله دارد. مورینیو با این حال کاری برای پیروزی نکرد و برای مثال کاکا روی نیمکت ماند.

فرصتها
u.goal.com_255200_255209hp2.jpg

نتیجه بیش از هر چیز تحت تاثیر عملکرد انفرادی بازیکنان در محوطه جریمه بود. ونپرسی میتوانست با دو فرصت دیرهنگام بازی را به سود یونایتد به پایان ببرد. یکی از آنها روی یک حمله سریع یونایتد بود. اما ستاره واقعی دخئا بود. مدافعان میانی او عالی بودند، اما این بازیکن اسپانیایی مجبور شد دست کم دو واکنش در کلاس جهانی نشان دهد و چندین واکنش خوب هم داشته باشد.
عملکرد او نشان داد چرا فرگوسن او را خریده. اما این بازی همچنین نشان داد دخئا به صورت طبیعی از جنس دروازهبانان منچستریونایتد نیست. او همیشه میتواند بسیار عالی دروازه تیمش را نجات دهد، اما بسیار بعید است که یونایتد دروازهبانی بخواهد که چندین واکنش خوب پیاپی داشته باشد. ادوین وندرسار دروازهبان چابکی نبود، اما هنگامی که توپها را هوایی ارسال میکردند هوش و حواس بیشتری داشت و با پا با توپ بهتر کار میکرد. این همان چیزی است که یونایتد بیش از هر چیزی از دروازهبانهایش میخواهد.
دخئا در بازیهای معمول یونایتد نمیتواند بهترین ویژگیهایش را در یک بازی نشان دهد. اما هنگامی که یونایتد به دیوار محکمی برخورد کرده و مجبور به دفاع است، او ایمنی خوبی به تیم میدهد.

نتیجهگیری
فرگوسن گفت: «نکته ناامیدکننده برایم این بود که در نیمه اول بیش از حد عقب نشستیم. آنها بسیار حوالی محوطه جریمه ما بازی کردند. این خوب نیست و تماشایش جالب نیست.»
این ثابت میکند که یونایتد فشاری بیشتر از آنچه فرگوسن در نظر داشت را تحمل کرد. این تساوی بسیار بستگی داشت به نمایش دخئا تا نمایش تاکتیکی یونایتد. با این حال آنها بعضی کارها را عالی انجام دادند. رونالدو محو نشده بود اما بیتردید در بهترین فرمش هم نبود. مدافعان میانی هم فوقالعاده بودند و سرعت ولبک هم مایه تهدید بود.
مورینیو هم گفت: «آنها روش بازیشان را عوض کردند. بلوک آنها بسیار بسیار عقب نشسته بود. آنها منتظر ضربه ایستگاهی یا ضدحمله بودند تا گل دوم را بزنند. اما عالی دفاع کردند.»
رئال هم برای شکستن دفاع یونایتد کارهایی به اندازه کافی انجام نداد و نبود مهاجم مرکزی در کلاس جهانی در چنین اوضاعی احتمالا بزرگترین نقطه ضعف رئال است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

پرش های رونالدو به اندازه ای در بین فوتبالیست های دنیا منحصر به فرد است که می توان آن را با پرش های بهترین بسکتبالیست های NBA مقایسه کرد


سایت گل- کریس رونالدو با گل حساسی که در دیدار چهارشنبه شب مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند، یکی از ویژگی های خارق العاده اش را به نمایش گذاشت. او در حالی که به نظر می رسد برای لحظه ای در هوا توقف کرده، با ضربه سری دیدنی دروازه داوید دخه آ را باز کرد. تصاویری که از زوایای مختلف از این لحظه گرفته شده، نشان می دهد که زانوی رونالدو در هنگام پرش، در کنار سر پاتریس اورا، مدافع منچستریونایتد قرار دارد. این یکی دیگر از ویژگی های منحصر فرد رونالدوست که حتی رقیب اصلی این روزهایش، لیونل مسی، نیز نمی تواند با او برابری کند.

پرش های رونالدو به اندازه ای در بین فوتبالیست های دنیا منحصر به فرد است که می توان آن را با پرش های بهترین بسکتبالیست های NBA مقایسه کرد. براساس آزمایش هایی که دو سال قبل کمپانی کاسترول روی توانایی های فیزیکی او انجام داد، قدرت او در هنگام پرش، به اندازه قدرت یک "چیتا"ست. به این ترتیب او می تواند در هنگام پرش در جا 44 سانتی متر از سطح زمین جدا شده و با دورخیز، تا 78 می تواند می پرد که تنها 7 سانتی متر با میانگین بازیکنان NBA فاصله دارد.


ماهیچه های ران و بالاتنه قوی رونالدو یکی از فاکتورهایی که به او در رسیدن به این رکوردها کمک زیادی می کند. به همین دلیل است که او معمولا اوقات زیادی را به کار با وزنه برای آماده نگه داشتن ماهیچه هایش سپری می کند.در واقع او در هر جلسه تمرینی به اندازه وزن 16 اتومبیل "تویوتا پیروس"، وزنه می زند. یکی دیگر جنبه های برنامه آماده سازی ویژه او، داشتن چربی بدنی کمتر از یک سوپر مدل است.​
او چگونه در هوا متوقف می شود؟​
پرش های رونالدو خیلی بلند است و همین باعث شده تا به نظر برسد که بیش از بقیه در آسمان می ماند. دکتر نیل اسمیت از دانشگاه چستر معتقد است دلیل اینکه احساس می کنیم رونالدو برای لحظاتی روی هوا باقی می ماند این است که او در نقطه اوج پرش اش، او پاهایش را جمع می کند و همین باعث می شود تا فرودش آهسته تر صورت بگیرد.​
u.goal.com_187700_187780hp2.jpg

چه چیزی او را تا این اندازه ویژه کرده است؟​
بسیاری از ورزشکارانی که می توانند پرش های خیلی بلندی داشته باشند، به طور مادرزاد ماهیچه هایی قوی دارند که به آنها کمک می کند تا چنین پرش هایی داشته باشند. علاوه بر این، تمرینات درست از سنین کودکی و رژیم غذایی مناسب نیز تاثیر قابل ملاحظه ای در کسب این مهارت دارد. بازیکنان برای داشتن ماهیچه هایی قوی، غذاهایی حاوی پروتئین زیاد مصرف می کنند. ماهی، تخم مرغ و گوشت از وعده های غذایی اصلی آنهاست. قندها و کربوهیدرات ها قبل از انجام تمرنات ورزشی، انرژی مورد نیاز را فراهم می کند. به دلیل همین رژیم های سخت است که بدن رونالدو را با بدن یک سوپرمدل مقایسه می کنند. به دلیل همین شرایط بدنی مناسب است که او در هر فصل مسافتی نزدیک به فاصله مادرید تا لیسبون را می دود.​
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★


براي مذاکره با پرسپوليس
[h=1]مسئولان رئال مادريد سهشنبه به تهران ميآيند[/h]
[h=2] مسئولان رئال مادريد براي بازديد از امکانات باشگاه پرسپوليس و تأسيس آکادمي اين باشگاه سهشنبه هفته جاري به ايران ميآيند.[/h]
00026849.jpg

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپوليس طبق قولهاي قبلي خود و با توجه به رايزنيهاي انجام شده روز سهشنبه ميزبان مديران پرافتخارترين باشگاه جهان يعني رئال مادريد هستند.

مسئولان رئال قرار است سهشنبه با حضور در تهران از باشگاه پرسپوليس و امکانات اين باشگاه ايراني و برنامهريزي براي تأسيس آکادمي رئال مادريد در ايران مذاکراتي را با مسئولان قرمزپوشان داشته باشند.

البته مادريديها قرار بود در روز دربي به ايران سفر کنند، اما اين موضوع منتفي شد. در حال حاضر نيز پرسپوليسيها به دنبال مهيا کردن ويزاي ميهمانان خود هستند.

خبر ديگر از پرسپوليس اينکه براي تعامل بيشتر و حضور ستارگان ميلان ايتاليا در ايران مسئولان باشگاه پرسپوليس با معاون رئيس جمهور در امور بينالملل مذاکراتي را داشتهاند که سعيدلو معاون رئيس جمهور نيز آمادگي خود را براي حضور ميلانيها در ايران و فراهم کردن شرايط مناسب، اعلام کرده است.

قرار است پرسپوليس و ستارگان آث ميلان سال 92 و در سفري به تهران ديدار دوستانه اي را برگزار کنند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]بيل: رونالدو بازيکن کاملتري از مسي است[/h]
[h=2] گرت بيل، ستاره تاتنهام، معتقد است کريس رونالدو بازيکن کامل تري از ليونل مسي است.[/h]
00033780.jpg

اين ستاره ولزي که در رقابت هاي اين فصل از آمادگي بسيار خوبي برخوردار است و تاکنون توانسته 13 گل براي تاتنهام به ثمر برساند، مورد توجه باشگاه هايي مانند رئال مادريد و بايرن مونيخ قرار دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که از بين مسي و رونالدو، کدام يک را انتخاب مي کند، پاسخ داد:" شخصا رونالدو را ترجيح مي دهم.

او يک بسته کامل است. او قوي است؛ سرعتي است، مي تواند سرزني کند و پا به توپ به قلب دفاع حريف بزند. واضح است که نمي توانيد در مورد مسي نکته منفي اي بگوييد اما اگر قرار باشد يک فوتباليست کامل را انتخاب کنيم، راي من رونالدو است."

گفته مي شود رئالي ها سخت در تلاشند تا با پشت سر گذاشتن بايرن، گرت بيل را به سانتياگو برنابئو ببرند؛ اين در حالي است که تاتنهام براي فروش او مبلغي در حدود 50 ميليون يورو در نظر گرفته است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]رئال به دنبال بازيکن معروف به جانشين مسي[/h]
[h=2] رييس باشگاه فوتبال رئال مادريد اسپانيا قصد دارد بازيکن کاتالاني را که به جانشين مسي مشهور شده است، خريداري کند.[/h]
00034037.jpg

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونيا نوشت فلورنتينو پرس قصد دارد خرارد دلوفو 18 ساله را به خدمت بگيرد.

اين بازيکن در حال حاضر در تيم ب بارسلونا عضويت دارد و پرس در ماه ژوئن براي خريد او با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره خواهد شد.

قرارداد دلوفو که در تيم ملي جوانان اسپانيا نيز عضويت دارد ، با بارسلونا تا ژوئن 2014 اعتبار دارد.دلوفو اين فصل در 22 بازي دسته دو اسپانيا به ميدان رفته و 14 گل به ثمر رسانده است تا در صدر جدول گلزنان قرار بيگرد.

باشگاه هاي اسپانيول و منچسترسيتي رقيبان رئال براي خريد دلوفو هستند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★


در شب گلزني فالکائو و اخراج راموس
[h=1]پيروزي رئال، اتلتيکو و والنسيا برابر حريفان[/h]
[h=2] تيمهاي فوتبال رئال مادريد، اتلتيکو مادريد و والنسيا برابر حريفان خود به پيروزي رسيدند.[/h]
00942489.jpg

در ادامه مسابقات هفته بيست و چهارم لاليگاي اسپانيا، تيم فوتبال رئال مادريد در سانتياگو برنابئو ميزبان رايو والکانو بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود رئال به پايان رسيد.

نيمه اول را رئال مادريد طوفاني آغاز کرد و در همان دقايق ابتدايي توسط آلوارو موراتا (3) به گل رسيد و در ادامه نيز سرخيو راموس در دقيقه 12 گل دوم رئال را به ثمر رساند اما همين بازيکن با خطايي بيمورد در دقيقه 18 اخراج شد تا رئال مادريد مجبور به عقبنشيني در اين بازي شود و مورينيو هم مجبور به تعويض موراتا و آوردن رائول آلبيول در دقيقه 27 به داخل زمين شود. نيمه اول ديدار با همين نتيجه 2 بر صفر به سود قوهاي سپيد به پايان رسيد.

در نيمه دوم هم توپي از خط دروازهها نگذشت تا رئال مادريد بردي ديگر را در کارنامه خود ثبت کند.

در ديگر بازيها نيز نتايج زير به دست آمد:

سوسيداد 1 لوانته 1

والنسيا 2 مايورکا 0

وايادوليد 0 اتلتيکو مادريد 3

اسپانيول 1 بتيس 0

به اين ترتيب و با پيروزي اتلتيکو مادريد، اين تيم 53 امتيازي شد و فاصله 12 امتيازي خود را با بارسا حفظ کرد. رئال مادريد نيز با 49 امتياز سوم است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ★★اخبار ورزشی از باشگاه رئال مادرید★★

[h=1]کارانکا: نيمکت نشيني بنزما به صلاح تيم بود[/h]
[h=2] ايتور کارانکا کمک مربي باشگاه رئال مادريد پس از برتري اين تيم مقابل رايووايکانو تصريح کرد جايگزيني موراتا به جاي کريم بنزما را بر اساس انتخاب بهترين بازيکن براي هر پست بوده است.[/h]
00033550.jpg

وي پس از پيروزي دو بر صفر تيمش مقابل رايووايکانو تصريح کرد :«اين موضوع مانند هميشه بود، اين انتخاب بر اساس استفاده از بهترين بازيکن در هر پست که به سود تيم است، انجام شد.»

کارانکا در مورد موراتا افزود:«فکر مي کنم اين موضوع خوبي براي وي و تمام کساني که از باشگاه مي خواهند بازيکنان جوان معرفي کند، به حساب مي آيد.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد،آلوارو موراتا بيست ساله در ديدار روز يکشنبه مقابل رايووايکانو به عنوان بازيکن اصلي در ترکيب قرار گرفت تا کريم بنزما ملي پوش فرانسوي تمام اين ديدار را از روي نيمکت ذخيره ها پيگيري کند.

بي ترديد اين انتخاب هشداري به مهاجم فرانسوي باشگاه رئال مادريد است که در ديدارهاي اخير خود به ويژه در ديدار روز چهارشنبه مقابل منچستر در ورزشگاه سانتياگو برنابئو بسيار ضعيف و نااميد کننده ظاهر شده است. اين ديدار با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

با اين حال موراتا نيز نتوانست از اين فرصت بهره کافي ببرد. وي در پي اخراج سرخيو راموس در دقيقه هجدهم مسابقه ، قرباني يک تغيير تاکتيکي فني و در دقيقه بيست و پنجم از زمين مسابقه خارج شد.

 
بالا