★★اخبـار ورزشی از باشگـاه رئـال مادریـد★★

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
00006553.jpg
00943299.gif


مصاحبه مربيان رئال و منچستر با زيرنويس (فيلم)
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کاکا: رئالمادريد شايسته صعود بود[/h]
[h=2] بازيکن برزيلي رئالمادريد معتقد است که تيمش براي پيروزي مقابل منچستر در 2 بازي رفت و برگشت مرحله يکهشتم ليگ قهرمانان اروپا شايستگي صعود داشته است.[/h]
00033521.jpg

کاکا بر اين باور است که رئال مادريد پس از پيروزي 3 بر 2 مقابل منچستريونايتد در دو بازي رفت و برگشت مرحله يکهشتم ليگ قهرمانان اروپا کاملا شايسته صعود به مرحله يکچهارم نهايي بوده است.

سفيدپوشان در دور رفت با تساوي يک بر يک متوقف شدند اما در دور برگشت توانستند به پيروزي 2 بر يک در اولدترافورد دست يابند. با اين حال کاکا بر اين باور است که مادريد در مجموع 180 دقيقه تيم برتر بوده است.

وي در اين باره اظهار داشت: ما شايسته پيروزي بوديم و صعودمان به دور بعد براي کسب دهمين قهرماني در اين مسابقات به ما اعتماد به نفس داد. از اهميت اين مسابقه مثل بازي مقابل بارسا با خبر بوديم.

بازيکن برزيلي رئال ادامه داد: ما هنوز هيچ افتخاري را به دست نياوردهايم اما گامي به جلو برداشتهايم. خوشحالم زيرا ميدانم بازي در اينجا و حذف منچستر چقدر سخت است.

وي خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستيم اين کار را انجام دهيم. در فوتبال هرگز نميدانيد که چه اتفاقي خواهد افتاد و هنوز فرصت داريم تا در دو بازي ديگر به پيروزي برسيم.

هافبک هجومي رئال مادريد در خصوص تصميم داور بازي با منچستر براي اخراج ناني به دليل خطا بر روي آربلوا اظهار داشت: نميدانم تصميم داور درست بود يا نه. مطمئن نيستم که چه اتفاقي رخ داد. داوران بايد بسيار سريع تصميمگيري کنند و اين براي آنها سخت است. بازي با 10 نفر کار آساني نيست.

وي ادامه داد: هنگامي که گونزالو هيگواين توپ را به سمت دروازه فرستاد، خطاي هندي در محوطه جريمه منچستر رخ داد. اين اتفاقات در مسابقات ميافتد و بايد ادامه دهيد.

مادريد يکشنبه شب در رقابتهاي لاليگا مقابل سلتاويگو بازي خواهد کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]توافق اوليه رئال و اتلتيکو بر مکان فينال کوپادلري[/h]
[h=2] رئال مادريد و اتلتيکو مادريد براي برگزاري مسابقه فينال رقابتهاي کوپادلري در سانتياگو برنابئو به توافق اوليه رسيدند.[/h]
00036645.jpg

به گزارش فارس، نمايندگان رئال مادريد و اتلتيکو مادريد روز جمعه در فدراسيون فوتبال اسپانيا براي تصميمگيري در خصوص مکان برگزاري فينال رقابتهاي کوپادلري که 28 ارديبهشت برگزار خواهد شد، ملاقات کردند. به هر حال دو باشگاه در طول هفته مذاکرات خود را ادامه دادند و به توافق اوليه رسيدند که اين مسابقه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شود.

از زماني که اين دو تيم جواز حضور در فينال مسابقات را به دست آوردند، گمانهزنيها براي ورزشگاه ميزبان اين مسابقه آغاز شد. مادريد تمايل داشت که اين بازي در شهري بيطرف برگزار شود و به همين دليل ورزشگاه نيوکمپ در بارسلونا را پيشنهاد داد. اين در حالي است که اتلتيکو مشتاق بود اين بازي در پايتخت و در ورزشگاه خانگي يعني ويسنته کالدرون برگزار شود.

راهراه پوشان استدلال ميکردند که از آنجايي که آخرين رويارويي دو باشگاه در فينال اين مسابقات در سال 1992 در برنابئو برگزار شده، اين بار نوبت ويسنته کالدرون است که ميزباني را تجربه کند.

به دليل تقاضاي بالاي خريد بليت، ورزشگاه سانتياگو برنابئو به خاطر گنجايش بيشتر به ويسنته کالدرون ترجيح داده ميشود.

اين در حالي است که در هر 3 رويارويي دو تيم در فينال مسابقات که بازي در ورزشگاه خانگي رئال انجام شده، اتلتيکو به پيروزي رسيده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دي ماريا از ميادين دور ميشود[/h]
[h=2] آنخل دي ماريا ستاره آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد در ديدار سه شنبه شب اين تيم مقابل منچستريونايتد از ناحيه همسترينگ دچار مصدوميت شد.[/h]
00035534.jpg

به گزارش مهر، پزشکان آخرين وضعيت دي ماريا را بررسي مي کنند تا شدت مصدوميت اين بازيکن مشخص شود. دي ماريا قبل از پايان نيمه اول بازي سه شنبه شب به دليل احساس درد در پاي چپ خود از زمين خارج شد. بررسي هاي اوليه نشان مي دهد همسترينگ دي ماريا دچار پارگي جزيي شده و او مدتي را بايد دور از ميادين باشد.

رئال مادريد موفق شد در ديدار سه شنبه شب در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان با نتيجه 2 بر يک ميزبان خود منچستريونايتد را شکست دهد و به مرحله بعدي صعود کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پس از اتهام دوپينگ به مادريدي و بدهي مالي در راديو
[h=1]شکايت رئال عليه پزشکفوئنتس به دادگستري[/h]
[h=2] باشگاه فوتبال رئال مادريد عليه يک پزشک متخصص به خاطر اتهامي بياساس شکايت کرد.[/h]
00941837.jpg

رئاليها از طريق وکلاي خود عليه «اوفميانو فوئنتس» به وزارت دادگستري اسپانيا شکايت کردند.

به گزارش فارس، اين پزشک متهم است در يک برنامه راديويي عنوان کرده رئال دستمزدش را به وي پرداخت نکرده و بدهکار است. همچنين اتهاماتي را به چند بازيکن تيم مادريدي در ارتباط با دوپينگ، واردکرده است؛ اما مقامهاي تيم صدرنشين لاليگا معتقدند هيچ بدهي به اين پزشک نداشته و اتهام دوپينگ به بازيکنان اين تيم صحت ندارد.

شکايتنامه رئاليها عصر روز گذشته تسليم مسئولان دادگستري اسپانيا شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]راموس: مورينيو ايده آل ترين مربي براي رئال است[/h]
[h=2] سرخيو راموس، مدافع رئال مادريد، تاکيد کرد که ژوزه مورينيو يک مربي عالي براي رئال مادريد است.[/h]
00028369.jpg

در چند ماه اخير شايعاتي در مورد اختلاف مورينيو با بازيکنان باتجربه رئال از جمله راموس منتشر شد و همين مسئله ابهام هاي زيادي را در مورد آينده آقاي خاص به وجود آورد اما راموس تاکيد کرد که اميدوار است مورينيو براي چند فصل آينده هم در سانتياگو برنابئو بماند.

او در گفتگو با مارکا گفت:" ايده آل ترين مربي براي رئال در اين فصل و براي چند فصل آينده ژوزه مورينيو است.هر دو ما براي يک هدف مي جنگيم؛ ترديدي نيست که او از بالاتري احترام در بين بازيکنان تيم برخوردار است. او سرمربي است و تصميم گيري برعهده اوست."

راموس در ديدار شب گذشته به رکورد 100 بازي ملي رسيد و به جوان ترين بازيکن اروپايي تبديل شد که توانست به چنين رکوردي برسد اما او در چنين شبي هم مجبور شد در مورد شايعه اختلاف بين بازيکنان بارسا و رئال در رختکن تيم ملي و همچنين درگيري اش با جرارد پيکه صحبت کند: " مدتي پيش هم گفتم که من با پيکه دوستي خاصي ندارم اما رابطه ما حرفه اي است و هيچ مشکلي بين ما وجود ندارد. اگر قرار باشد روزي با هم براي خوردن يک نوشيدني بيرون برويم، من مشکلي ندارم.من با بازيکنان ساير تيم ها رابطه خوبي دارم؛ از جمله بازيکنان بارسا. من يک رئالي ها دو آتشه هستم و از پيراهن باشگاه دفاع مي کنم اما اين به معناي مشکل داشتن با بازيکنان ساير تيم ها نيست."


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کانتونا: رئال را بخاطر مورينيو مي پسندم[/h]
[h=2] وقتي که تيمي با قهرمانيهاي جهاني وجود دارد مردم از مورينيو صحبت ميکنند.من آنچه که او انجام ميدهد را تحسين و ستايش ميکنم.[/h]
00031564.jpg

اريک کانتونا، اسطورهي 46 سالهي باشگاه منچستريونايتد پس از شکست باشگاه محبوب خود برابر شاگردان مورينيو در ليگ قهرمانان اروپا، به اظهار نظر در مورد آقاي خاص پراخته است و او را تنها عامل پيگيري نتايج رئال عنوان کرده است.

به گزارش گل، اين اسطورهي فرانسوي بدون پرده از جذابيت حضور مورينيو در برنابئو سخن گفته است و جدا از تحسين مورينيو او را يکي از دلايلي عنوان کرد که باعث دنبال کردن اخبار و شرايط رئالمادريد ميشود. شايد سبک واقعگرايانه و عملگرايانه مورينيو مورد پسند کانتونا نباشد، اما شيوهي هدايت تيمهاي تحت رهبرياش، به شدت براي اين اسطوره قابل تحسين است.

کانتونا در اين رابطه گفت: "منچستريونايتد و بارسلونا از تيمهاي مورد علاقهي من هستند، با اين وجود رئال مادريد را به علت سرمربيگري مورينيو پس از اين تيمها ميپسندم. سبک بازي تيمهاي مورينيو قابل دفاع نيست ولي او صاحب يک شخصيت شگفتانگيز است. او بسيار باهوش است و جاذبهي باورنکردني دارد و شيوهي هدايت تيمهايش هم مانند خود او خاص هستند يک مربي بايد بازيگر باشد و من با او هم عقيدهام".

اين ستارهي سالهاي نهچندان دور شياطين سرخ ادامه داد : "اين مهم است که وقتي توسط بازيکنان احاطه شدهايد، هميشه احساسات خود را نشان ندهيد. اين تمام چيزي است که بازيکنان دوست دارند ببينند و بشنوند. ايا اين براي تيم مفيد خواهد بود که وقتي مربي تيم عصباني است وارد رختکن بشود و فنجانهاي چاي را به اطراف پرتاب کند؟ اين بستگي به موقعيت دارد و مورينيو هميشه ميداند که در هر موقعيت چگونه رفتار کند".

کانتوناي اسطورهاي در پايان گفت : " او هميشه توجهات را جلب ميکند و اين به خاطر اعتماد به نفسش نيست زيرا که او ميخواهد فشار را از روي بازيکنانش بردارد. وقتي که تيمي با قهرمانيهاي جهاني وجود دارد مردم از مورينيو صحبت ميکنند.من آنچه که او انجام ميدهد را تحسين و ستايش ميکنم".

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

منتظر شگفتي باشيد!
[h=1]مورينيو و اشاره به بازگشت به چلسي[/h]
[h=2] ژوزه مورينيو، مربي رئال مادريد گفته شايد در همين تابستان به چلسي برگردد.[/h]
00944031.jpg

اين مربي 50ساله که چلسي را به دو قهرماني ليگ برتر رساند و در سپتامبر 2007 از اين تيم جدا شد شايد جانشين رافا بنيتس شود.

به گزارش گل، شايعات فراواني حاکي از آن بود که چندين بازيکن بزرگ رئال مادريد از مربيشان ناراضي هستند و رابطه او با طرفداران هم عالي نبوده است.

مورينيو که در پورتو و اينتر هم دورانهاي خوبي گذرانده درباره احتمال بازگشت به چلسي گفت: «من روحيه ماجراجويانهاي دارم و نميدانم فصل بعد چه ميشود. انتخاب مقصد جديد پس از کار کردن در انگليس، پرتغال، ايتاليا و اسپانيا آسان نيست. شايد هم به جايي برگشتم که پيشتر در آن بودهام. منتظر شگفتيها باشيد.»

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
264783hp2.jpg
[h=2]مورینیو: نیاز به سومین قهرمانی در چمپیونزلیگ ندارم[/h]

آقای خاص که پیش از این با پورتو و اینتر، قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفته، تاکید کرد به اینکه در این فصل یا در آینده بار دیگر لیگ قهرمانان را فتح کند، اهمیت نمی دهد
سایت گل- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد نیازی به یک قهرمانی دیگر در چمپیونزلیگ ندارد.
رئالی ها با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل مچستریونایتد، به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیدند و از شانس زیادی برای رسیدن به دهمین قهرمانی شان در این رقابت ها برخوردار هستند.
آقای خاص که پیش از این با پورتو و اینتر، قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفته، تاکید کرد به اینکه در این فصل یا در آینده بار دیگر لیگ قهرمانان را فتح کند، اهمیت نمی دهد.



او در گفتگو با خبرنگار ان گفت:" قهرمانی در دو چمپیونزلیگ کار دشواری است. اینکه نتوانم به سومین قهرمانی برسم یا این جام را امسال فتح کنم، یک درام نخواهد بود."
او به تازگی اعلام کرد که ممکن است روزی در فرانسه مربیگری کند تا شایعات در مورد پیوستنش به پاری سن ژرمن قوت بگیرد اما این مسئله را رد کرد.
" برای من دشوار است که به کشوری به جز پرتغال، انگلیس، ایتالیا یا اسپانیا بروم. محیط طبیعی م، محیط بازی و تمرین است. دوست ندارم به کسی ادای احترام کنم زیرا دوست ندارم کنترل احساساتم را از دست بدهم."
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_263900_263974hp2.jpg
[h=2]اسنایدر: اگر مورینیو بود نمیگذاشت من را از اینتر بیرون کنند[/h]

این هافبک گفته مربی فعلی مادریدیها از او حمایت میکرد.
سایت گل – وسلی اسنایدر بر این باور است که اگر ژوزه مورینیو در اینتر بود اجازه نمیداد اتفاقی بیفتد که زیر نظر آندرهآ استراماچونی افتاد.
این ملیپوش هلندی در نیمه اول فصل 13-2012 به دلیل بحث و جدل بر سر قراردادش از ترکیب اینتر دور ماند و سرانجام این تیم را در ژانویه به مقصد گالاتاسرای ترک کرد.


اسنایدر گفته استراماچونی چارهای جز این نداشت که از حرفهای ماسیمو موراتی اطاعت کند: «استراماچونی نگذاشت من بازی کنم. اما تصمیمش را درک میکنم. او تنها 36 سال دارد و با این حال فرصت آن را یافته که مربی تیم بزرگی مانند اینتر شود. او باید از دستورهای موراتی اطاعت کند. او نمیتوانست بر خلاف نظر رییس کاری انجام دهد. خودش هم پیش از آن که از این باشگاه بروم برایم همه چیز را توضیح داد.
روشن است که اگر مورینیو مربی اینتر بود چنین اتفاقی روی نمیداد.»
مورینیو پس از آن که با اینتردر سال 2010 سهگانهای تاریخی را کسب کرد این تیم را ترک کرد.
 
بالا