₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه بازي پرسپوليس و دانشگاه آزاد اردبيل3[/h]
[h=2] بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس و علي دايي با دردسر و اسکورت پليس موفق به ترک ورزشگاه تختي اردبيل شدند.[/h]
00943142.gif

تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود بعد از ظهر امروز موفق شد با نتيجه 2 بر يک منتخب دانشگاه آزاد اردبيل را شکست دهد. در اين ديدار حدود 4 هزار اردبيلي پشت رختکن و درب ورزشگاه تختي پس از بازي ايستادند و براي پرسپوليس و تيم دايي شعار قهرماني سر دادند. آنها همچنين به دليل ازدحام شديد به خاطر عکس گرفتن با دايي و بازيکنان، پرسپوليسيها را براي ترک ورزشگاه تختي دچار دردسر کردند که بالاخره پس از دقايقي با پادرمياني پليس و اسکورت ويژه موفق شدند ورزشگاه را ترک کنند.

به نقل از فارس، يک هوادار با آوردن پلاکاردي که روي آن نوشته بود دايي آرزويم عکس گرفتن با تو است وسط جمعيت قصد رسيدن به سرمربي قرمزپوشان را داشت که بالاخره با کمک پرسپوليسيها اين اتفاق افتاد و اين هوادار به آرزويش رسيد.

پرسپوليسيها قرار است از فردا دوشنبه تمرينات خود را پيگيري کنند. آنها فردا در دو نوبت در ورزشگاه تختي اردبيل و صوابي نير تمرين ميکنند.

همچنين دايي براي امير عابدزاده و نيلسون دو دروازهبان پرسپوليس که تازه ديروز و امروز به جمع سرخپوشان اضافه شدهاند تمرينات ويژهاي را در نظر گرفته تا خود را به ساير بازيکنان برسانند.

پرسپوليس در اردوي اردبيل موفق شد در دو بازي تيمهاي آرتا سبلان و منتخب دانشگاه آزاد اردبيل را شکست دهد.

در پايان بازي علي دايي از کادر فني و بازيکنان حريف تقدير و تشکر کرد و به آنها خسته نباشيد گفت. بازار گرفتن عکس يادگاري نيز بين بازيکنان دو تيم بسيار داغ بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نماينده پرسپوليس و وينگادا به استانبول ميروند[/h]
[h=2] نماينده باشگاه پرسپوليس و وينگادا هفته آينده به استانبول ميروند تا قسط اول بدهيها به مربي پرتغالي پرداخت شود.[/h]
00024116.jpg

يک ماه پيش مسئولان باشگاه پرسپوليس 130 هزار دلار بابت بدهي به وينگادا به حساب او پول واريز کردند، اما به دليل مشکلات ارزي به جاي اينکه اين پول به دست وينگادا برسد سر از ترکيه درآورد به همين دليل وينگادا کمي از اين بابت ناراحت شد.

به گزارش فارس،در پي اين مشکل به وجود آمده، در سفر اخير محمد رويانيان و سرپرست امور بين الملل باشگاه پرسپوليس اين مشکل برطرف شد و در نهايت قرار است هفته آينده نماينده باشگاه پرسپوليس و وينگادا با يکديگر به استانبول ترکيه بروند و با دريافت اين پول از بانک قسط اول مربي پرتغالي پرداخت شود.

گفتني است وينگادا نيز با اين سفر به استانبول موافقت کرده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حقيقي: دوست داشتم يک فصل ديگر بمانم[/h]
[h=2] رضا حقيقي ميگويد دوست داشتم يک فصل ديگر در پرسپوليس بمانم تا با شرايط بهتري به اروپا بروم.[/h]
00944002.jpg

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه يک فصل ديگر هم در اين تيم ميماند اظهار کرد: پس از صحبتي که با دايي انجام دادم و همچنين با رويانيان مذاکراتي داشتم و تصميم گرفتم اين فصل در پرسپوليس بمانم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: مسلما از پيشنهاد تيمي مثل ديناموکيف گذشتن خيلي سخت است. از طرفي فردي مثل علي دايي به پرسپوليس آمده بود و از سويي ديگر من فقط يک نيم فصل در پرسپوليس بازي کرده بودم و دوست داشتم يک سال ديگر هم در اين تيم بمانم تا با شرايط بهتري بتوانم به اروپا بروم. مطمئنم اين فصل پرسپوليس خيلي بهتر ميشود.

حقيقي درباره اردوي پرسپوليس در اردبيل گفت: اين اردو از لحاظ بدني براي ما خيلي مناسب بود و در طول فصل به ما کمک ميکند. درست است که خيلي از بازيکنان را در اختيار نداريم اما مهم اين است که تيم به مرز آمادگي برسد. البته وقتي مليپوشان به تيم بيايند هم بدنشان آماده است. در حال حاضر بازيکنان پرسپوليس با هم خو گرفتهاند و يکدل شدهاند دو بازي دوستانه هم برگزار کردهايم که براي آمادگيمان مناسب بود.

وي گفت: همين جا لازم ميدانم از مردم خوب اردبيل تشکر کنم که در مدتي که ما در اين شهر بوديم خيلي به ما لطف کردند و مهماننوازيشان از يادمان نميرود.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چقدر اميدواري ناکامي پرسپوليس در فصل گذشته جبران شود گفت: فصل قبل شرايط خيلي فرق ميکرد. همه از ژوزه ناراحت بودند و ميگفتند که او وضعيت خوبي فراهم نکرده است. اما امسال با حضور علي دايي فکرنميکنم مشکلي وجود داشته باشد. بازيکناني که او ميخواسته جذب تيم شدهاند و من به فصل آينده خيلي اميدوارم.

وي درباره اين شايعه که گفته ميشود در جايي گفته است اگر قاسم حدادي فر به پرسپوليس بيايد در اين تيم نميماند گفت: من با قاسم خيلي رفيقم، ميتوانيد از خودش بپرسيد که من در چند روز گذشته سه، چهار بار به او زنگ زدهام و گفتهام که به پرسپوليس بيايد. به هر حال بازيکني که ميخواهد به تيمي برود معمولا از بازيکناني که قبلا در آن تيم بودهاند درباره شرايط آنجا سوال ميکند. خود من به حداديفر گفتهام بيايد و اين موضوع هم اصلا صحت ندارد. انشاءالله او کمک ميکند که پرسپوليس در مرکز ميدان قويتر باشد.

حقيقي درباره اين موضوع که بر خلاف پرسپوليس در حال حاضر استقلال شرايط مشخصي براي فصل بعد ندارد گفت: درست است که ما جزو اولين تيمهايي بوديم که تمرينهايمان را براي فصل بعد شروع کرديم اما استقلال نياز به استراحت داشت و شايد اگر زودتر شروع ميکردند به مشکل برميخوردند. ما در ليگ علاوه بر استقلال رقباي ديگري هم داريم. اميدوارم استقلاليها هم زودتر وضعيت مشخصي پيدا کنند چرا که هر وقت پرسپوليس و استقلال خوب بودهاند تيم ملي ما قدرتمند بوده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نوري يک سال ديگر در پرسپوليس ماندني شد[/h]
[h=2] مسئولان باشگاه پرسپوليس بالاخره پس از کش و قوس فراوان با محمد نوري به مدت يک سال ديگر به توافق رسيدند.[/h]
00943873.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از حضور علي دايي در جمع قرمزپوشان سريعا طبق ليست دايي با محمد نوري جلسهاي برگزار کردند که در اين جلسه به توافقهاي خوبي هم رسيدند، اما طرفين قراردادي امضاء نکردند.

به گزارش فارس،اين توافق در حالي انجام شد که محمد نوري با 2 پيشنهاد خوب از تيمهاي عربي و ايراني مواجه شده بود.

نوري روز گذشته در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اعلام کرد که بعد از بازي با لبنان تکليف نهايياش مشخص ميشود اما مسئولان باشگاه پرسپوليس اجازه اين کار را به وي ندادند و در جلسهاي امروز با او به مدت يک سال ديگر به توافق نهايي رسيدند تا نوري يک سال ديگر در پرسپوليس بازي کند.

در اين جلسه مسئولان باشگاه پرسپوليس از محمد نوري بابت قبول نکردن پيشنهاد يک ميليون دلاري از يک تيم عربي و يک پيشنهاد ديگر به مبلغ يک ميليارد و 500 ميليون تومان از يک تيم داخلي که نوري با آنها جواب منفي داد و با پرسپوليس قرارداد امضا کرد تقدير و تشکر کردند.

البته قرارداد نوري با پرسپوليسي ها پس از بازي تيم ملي ايران با لبنان امضا خواهد شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]فشنگچي با پرسپوليس تسويه حساب کرد[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس پس از توافق با مسئولان اين باشگاه تسويه حساب کرد.[/h]
00940014.jpg

اميرحسين فشنگچي مدافع تيم پرسپوليس يکسال ديگر با اين تيم قرارداد داشت اما با توجه به اينکه او در ليست دايي براي فصل آينده نبود، تصميم بر اين گرفته شد که از پرسپوليس جدا شود.

به گزارش فارس،سرانجام فشنگچي پس از حرف و حديثهاي فراوان پس از جلسهاي که شب گذشته با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشت، رسما طبق توافقات به عمل آمده از جمع قرمزپوشان جدا شد و تسويه حساب کرد.

باشگاه پرسپوليس نيز در اين جلسه از زحمات اميرحسين فشنگچي و برخورد حرفهاي او در هنگام تسويه حساب و توافق براي جدايي تقدير و تشکر ويژهاي کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
در صورت موافقت دايي
[h=1]پرسپوليس به مصاف بنسيکاي پرتغال ميرود[/h]
[h=2] باشگاه بنسيکاي پرتغال آمادگي خود را براي يک ديدار دوستانه با پرسپوليس آماده کرد.[/h]
00944850.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس با تاکيد محمد رويانيان در چند وقت اخير ارتباط هاي بينالمللي بسيار خوبي را با کشورهاي مختلف آسيايي و حتي اروپايي داشتهاند. از همين رو مسئولان باشگاه بنسيکاي پرتغال به پرسپوليسيها اعلام کردند که حاضرند يک ديدار دوستانه در تهران با قرمزپوشان داشته باشند. پرتغاليها حتي تعداد نفرات خود که بالغ بر 50 نفر است را اعلام و منتظر موافقت مسئولان باشگاه پرسپوليس هستند. مسئولان باشگاه پرسپوليس هم منتظر نظر علي دايي در خصوص اين بازي هستند.

به گزارش فارس،پرتغاليها اعلام کردند در صورتي که پرسپوليس آمادگي خود را براي اين بازي اعلام کند،2 نفر از مسئولان باشگاه براي بازديد از امکانات،حملو نقل، محل اسکان و غيره زودتر از موعد مقرر به تهران خواهند آمد تا مقدمات سفر بنسيکا را آماده کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]گزارش تمرين امروز پرسپوليس[/h]
[h=2] آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه شهيد صوابي شهرستان مير برگزار شد.[/h]
00941310.jpg

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي 2 بر يک مقابل تيم منتخب دانشگاه آزاد اردبيل از ساعت 11 امروز در ورزشگاه شهيد صوابيمير برگزار شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين بازيکنان بيشتر به کارهاي هوازي و ريکاوري کم فشار پرداختند.

*جلسهاي بين بهزاد غلامپور و نيلسون و عابدزاده برگزار شد و سپس اين 2 نفر تمرينات اختصاصي خود را با غلامپور برگزار کردند.

*نور محمدي و حميد علي عسگر سبکتر نسبت به سايرين به دليل مصدوميت تمرين کردند.

*سجاد انوشيرواني، نايب قهرمان المپيک در رشته وزنه برداري مهمان ويژه تمرين امروز بود و دقايقي با دايي به خوش و بش و خوش آمد گويي پرداخت.

 

HIDDEN

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
سلام داداش پویا چه خبر از سپاهان همش از این پرسپولیس ننویس
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
[h=1]حذف پرسپولیس از جام حذفی
[/h]
188179.jpg

تیم فوتبال فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیمهای فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 16:45 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک در 120 دقیقه، این تیم میزبان بود که توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر صفر پیروز شود و به مرحله بعد صعود کند.

در دقیقه 77 پیام صادقیان روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه فولاد میتوانست گل دوم پرسپولیس را بزند اما ضربه فنی او با فاصله کمی از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

در ادامه تلاش دو تیم ثمری نداشت تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

در ضربات پنالتی پرسپولیسیها به وسیله قاسم دهنوی، حسین ماهینی و خلعتبری سه پنالتی خود را خراب کردند و فولادیها با نتیجه 3 بر صفر در ضربات پنالتی پیروز شدند تا به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

منبع:isna.ir
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]جلسه پروين با بازيکنان و کادر فني پرسپوليس[/h]
[h=2] مديرعامل جديد پرسپوليس براي خروج تيمش از بحران با بازيکنان و کادر فني جلسهاي برگزار کرد.[/h]
00946088.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس تهران که در آستانه بازي با فجر شهيد سپاسي شيراز به خواب زمستاني رفته، قرار است بدون انجام حتي يک جلسه تمرين فردا (شنبه) راهي شيراز شود.

به نقل از ايسنا، بازيکنان پرسپوليس از ساعت 12 امروز (جمعه) در ورزشگاه درفشي فر جمع شدهاند تا آخرين جلسه اعتصاب خود را نيز برگزار کنند!

البته علي پروين، مديرعامل جديد اين باشگاه امروز به جمع بازيکنان آمده و از ساعت 12 در کمپ حضور دارد.

هنوز خبري از اين جلسه به بيرون درز نکرده است و خبرنگاران نيز پشت درهاي بسته منتظر نتيجه آن هستند. نزديک به 50 هوادار پرسپوليس نيز که نگران وضعيت اين روزهاي تيم شان هستند پشت درب ورزشگاه تجمع کردهاند.

 
بالا