✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_258900_258962hp2.jpg


[h=2]مسی: قدرت آبیدال تیم بارسا را متحد کرد[/h]

این مدافع فرانسوی در دو سال اخیر دائما با مشکلات ناشی از ابتلا به سرطان کبد دست و پنجه نرم می کند


سایت گل- لیونل مسی، ستاره بارسا، اریک آبیدال، هم تیمی فرانسوی اش، را به دلیل مبارزه با بیماری سرطان مورد ستایش قرار داد.
این ملی پوش فرانسوی در ماه مارس سال 2011 به دلیل وجود تومور در کبدش تحت عمل جراحی قرار گرفت اما توانست خود را به دیدار نهایی چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد که دو ماه بعد برگزار شد، برساند.



اما چند ماه بعد بار دیگر دچار مشکل شد و نیاز به پیوند کبد پیدا کرد و از آن زمان هنوز نتوانسته برای بارسا بازی کند و دوره نقاهت را سپری می کند.
u.goal.com_178300_178349hp2.jpg

u.goal.com_132900_132933hp2.jpg

باشگاه بارسا و هواداران آن در این دو سال کاملا از آبیدال حمایت کردند. دادن بازوبند کاپیتان به او در مراسم اهدا جام در پایان فینال چمپیونزلیگ سال 2011، یکی از لحظات فراموش نشدنی رقابت های آن سال بود
مسی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هرکاری که اریک انجام داده و تمام مبارزه او با بیماری قابل تحسین است. کسی نمی داند که او تا چه اندازه سخت تلاش کرد تا بتواند بار دیگر با بقیه اعضای تیم تمرین کند.
خیلی سخت بود وقتی فهمیدیم او دچار سرطان شده اما قدرت او همه تیم را متحد کرد. اینکه او چه اندازه می تواند برای تیم بازی کند، اهمیتی ندارد؛ مهمترین مسئله این است که او در کنار ما باشد.



بیماری تیتو ویلانووا و آبیدال تاثیر زیادی روی ما داشت اما ما تیم قدرتمندی هستیم و بر این مشکلات غلبه می کنیم."
کادر پزشکی بارسا به تازگی چراغ سبز برای بازی کردن را به آبیدال داده و انتظار می رود این هافبک فرانسوی در چند هفته آینده به میادین باز گردد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_260000_260029hp2.jpg

[h=2]برگزاری مراسم ناهار اخوت بازیکنان بارسلونا[/h]

بعد از آخرین باخت بارسلونا مقابل رئال، چابی با مسی و کاپیتان های بارسا جلسه ای را گذاشتند تا شرایط واوضاع تیم را بیش ازپیش تحت کنترل در بیاورند
سایت گل- بازیکنان باشگاه بارسلونا امروز ناهار را دور هم و در رستوران لاماسیا کان فرران در محله سن کرزه دل وایئس ، دور هم صرف کردند تا بدین ترتیب اتحاد و انسجامشان را افزایش داده و با هم، هم پیمان شوند.


برنامه این مراسم ناهار دسته جمعی، بعد از باخت بارسولنا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و بعد از جلسه و دیدار کاپیتان های تیم و مسی گذاشته شد.​
بعد از باخت دردناک ورزشگاه برنابئو، کاپیتان های بارسلونا برای یافتن راهکارهایی برای حل مشکلات بازی های اخیر بارسلونا جلسه ای تشکیل دادند که در آن جلسه، چابی، پویول، اینیستا، والدس ومسی حضور داشتند و در نتیجه آن جلسه مشخص شد که هیچ راهی بهتر از ادامه تلاش برای حفظ اقتدار در لالیگا وجود ندارد و قرار براین شد تا آبی اناری ها نهایت تلاششان را برای کسب پیروزی مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا به کار بگیرند تا بتوانند به کورس رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازگشته و برای کسب پنجمین جام قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کنند.


با وجودی که برای امروز دو جلسه تمرینی برای تیم کاتالان برنامه ریزی شده بود، ولی اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند تا برنامه هایشان راتغییر دهند. بدین ترتیب بارسلونا امروز زیر یک باران تند و فشرده در شهر بارسلونا تمرین کرد و بعد وعده ناهار اخوت بازیکنان برگزار شد. و فردا که قرار بود آبی اناری ها روز تعطیل داشته باشند، ساعت 18 عصر یک جلسه تمرینی خواهند داشت​
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_259900_259984hp2.jpg


[h=2]آدریانو: خودم را زمین ننداختم، راموس به زانویم لگد زد[/h]

ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که خطای راموس برروی او یک خطای پنالتی بوده
سایت گل – با گذشت یک هفته از دیدار شنبه گذشته ال کلاسیکو که در نیم فصل دوم رقابت های لالیگا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و با باخت 1-2 تیم کاتالان به پایان رسید، آدریانو ستاره برزیلی بارسا در باره آن بازی به صحبت پرداخته.



در آن بازی و در وقت های تلف شده بود که آدریانو درمحوطه جریمه رئال نقش برزمین شد و خیلی ها بر این اعتقاد بودند که سرخیو راموس او را زده.هرچند که داور بازی پنالتی نگرفت تا بازی با جنجال به پایان برسد و البته با اتمام بازی، کارشناسان داوری هم نظرهای متفاوتی درباره این صحنه جنجالی داشتند.



حالا و با گذشت یک هفته، خود آدریانو در گفتگو با راک 1 درمورد آن برخورد صحبت کرده و گفته:« من خودم را زمین ننداختم. خطای پنالتی بود. چون راموس به زانوی من ضربه زد.»



البته این ستاره برزیلی ترجیح داد تا بیشتر از این بحث را ادامه ندهد و گفت:« بازی برنابئو دیگر گذشته و بهتر است این مسائل را فراموش کنیم.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_243500_243563hp2.jpg


[h=2]گزارش روز: بازگشت تیتو به بارسلونا در اواخر ماه مارس[/h]تیتو،در اواخر مارس می تواند به اسپانیا بازگردد و بدین ترتیب در صورت صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت این مرحله می تواند نیمکت مربیگری بارسا بنشیند
سایت گل- بعد از سفر ساندرو روسل (رئیس باشگاه بارسلونا) و جوزپ ماریا بارتومئو (نایب رئیس ورزشی باشگاه کاتالان) به نیویورک برای دیدار با تیتو ویلانووا و روحیه دادن به او، آنها در جریان روند بهبود سرمربی تیمشان هم قرار گرفتند و جلسه ای را هم راجع به آینده تیم داشتند. در جریان این این دیدار، مشخص شد که تیتو چه زمانی به بارسلونا بازخواهد گشت



طبق اعلام پزشکان معالج تیتو، او در اواخر ماه مارس می تواند به اسپانیا بازگردد و بدین ترتیب در صورت صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت این مرحله در روز 2 آوریل روی نیمکت مربیگری بارسا بنشیند. البته هنوز مشخص نیست که آیابارسا می تواند باغلبه برمیلان در بازی برگشت، به دور بعدی راه یابد یا خیر واگر این اتفاق بیفتد، بازیکنان آبی اناری با شور و حال خاصی خودشان را برای بازی مرحله یک چهارم آماده می کنند.



این درحالی است که تیتو به صورت روز به روز و بابهره گیری از تکنولوژی روز فوتبال تمرینات شاگردانش را زیر نظر می گیرد وازاوضاع دراماتیک حاکم برتیمش بعد از دو شکست اخیر به شدت تحت تاثیرقرار گرفته. نباید فراموش کرد که این تیم همان تیمی است که در نیم فصل اول این فصل رقابت های لالیگا، بهترین عملکرد ممکن در طول تاریخ باشگاه بارسلونا را داشت و هنوز با وجود شکست مقابل رئال مادرید در بازی شنبه برنابئو، با اقتدار نسبت به اتلتیکو و رئال مادرید، در صدر جدول لالیگا قرار دارد.



در دوجلسه ای که روسل و تیتو در روزهای 4شنبه و پنجشنبه داشتند، روسای باشگاه کاتالان پیغام تمام بازیکنان بارسلونا، اعضای کادر فنی و مدیریتی و جوردی رورا را به تیتو رساندند و اعتمادشان را به تیتو و تیمش ابراز کردند و البته صحبت ها و برنامه ریزی هایی هم برای فصل آینده بارسلونا انجام شد.
در این میان باخت های متوالی بارسا مقابل میلان و رئال مادرید از روحیه آبی اناری ها کاسته و این روزها نیاز برای بازگشت هر چه سریعتر تیتو به بارسلونا بیش از هرزمان دیگری احساس می شود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_258800_258802hp2.jpg


[h=2]آغاز تمرینات بارسا از امروز: همه و همه به میلان فکر می کنند[/h]

بارسا روز 12 ماه مارس در دور برگشت در خانه مقابل میلان به میدان می رودوهمه چیز حکایت از آن دارد که آبی اناری ها برنامه کاری خاصی را برای آماده سازی هرچه بیشتر برای این بازی دارند


[h=1]سایت گل- کاروان ورزشی آبی اناری ها شنبه شب بعد از تقبل شکست دردناک مقابل رئال مادرید در رقابت های لالیگا ساعت 20 به بارسلونا بازگشتند و طبق برنامه ای که اعضای کادر فنی برای شاگردان تیتو در نظر گرفتند، آنها تا روز دوشنبه استراحت کردند و ساعت 11 صبح روز دوشنبه (به وقت اسپانیا)در جلسه تمرینی تیم حضور می یابندو بعد از برگزاری این جلسه تمرینی هم خاویر ماسچرانو بازیکنی است که برای حضور در کنفرانس خبری باشگاه برگزیده شده است.[/h]

[h=1] پیغام اعضای کادر فنی باشگاه بارسا برای بازیکنان این تیم روشن و واضح بود:« استراحت کنید و بعد از آن پیش به سوی برد میلان.» [/h] [h=1]جو حاکم بر هواپیمایی که شاگردان رورا را به بارسلونا بازمی گرداند، چندان شادی بخش و روحیه انگیز نبود و واقع بینی خاصی بر جو موجود حکمرانی می کرد. گویا شکست های متوالی مقابل رئال و میلان درد روانی زیادی به آبی اناری ها وارد آورده و سه شکست در 4 بازی اخیر، دردناک بوده. البته اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هم آماده اند تا با فراموش کردن اتفاقات گذشته، صفحه جدیدی را رقم بزنند و درانتظار یک روز خوب در بازی با میلان باشند.[/h]

[h=1]آبی اناری ها که در هفته های اخیر روزهای سخت و پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشتند، در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بانتیجه 0-2 درسن سیرو مغلوب میلان شدند.بعد از آن هم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با تقبل شکست 1-3 مقابل رئال از رسیدن به فینال ناکام ماندند و شکست 1-2 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در لالیگا هم سومین ناکامی متوالی کاتالونیایی ها بود. حالا آنها باید در روز 12 ماه مارس در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل میلان به میدان بروند[/h] [h=1]همه چیز حکایت از آن دارد که آبی اناری ها برنامه کاری خاصی را برای آماده سازی هرچه بیشتر تیم برای رویارویی با شاگردان ماسیمیلیانو الگری دارند و قرار است که رورا ترکیب جدیدی را با درنظر داشتن شرایط موجود برای بازی شنبه شب بارسلونا مقابل دپورتیوو اعلام کند. ولی با تمام این باخت ها باید یک چیز را درنظر داشت و آن هم این است که باوجود شکست و از دست رفتن سه امتیاز

برای بارسا در بازی ال کلاسیکو، هنوزهم آبی اناری ها با اختلاف، صدرنشین جدول لالیگا هستند.به همین خاطر در طول این هفته باید تلاش زیادی برروی تقویت روانی و بازیابی آمادگی فیزیکی بازیکنان انجام گیرد تا بارسایی ها بتوانند از روی زمین بلندشده و مقابل روسونری نمایش ایده آلی را به اجرا بگذارند. لازم به ذکر است که داوید ویا، جوردی البا و الکس سانگ به خاطر مسائل شخصی و ساندرو روسل به خاطر مسائل کاری، با کاروان بارسا از مادرید به بارسلونا بازنگشستند و در پایتخت اسپانیا ماندند.
[/h]
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هفته بيست و هشتم لاليگا اسپانيا
[h=1]پيروزي خانگي آبي اناريها با گلزني مسي[/h]
[h=2] تيم فوتبال بارسلونا مقابل مهمان خود رايووالکانو به برتري رسيد.[/h]
00037692.jpg

در 2 بازي پاياني شب گذشته از هفته بيست و هشتم لاليگا اسپانيا و در مهمترين ديدار تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ ميزبان رايووالکانو بود که اين بازي در پايان با نتيجه 3 بر يک به سود بارسا به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در اين بازي داويد ويا در دقيقه 25 روي پاس گل مسي به گل رسيد و در دقيقه 40 مسي روي پاس گل ويا گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم نيز مسي روي حرکتي ديدني و با ضربهاي چيپ گل سوم بارسلونا را وارد دروازه رايووالکانو کرد اما در دقيقه 70 تامودو يکي از گلهاي خورده را جبران کرد تا نتيجه 3 بر يک شود.

مسي با 2 گلي که در اين بازي به ثمر رساند در اين فصل لاليگا 42 گله شد و در صدر جدول گلزنان لاليگا جايگاه خود را تثبيت کرد.

در بازي ديگر نيز گرانادا ميزبان لوانته بود که اين بازي در پايان با نتيجه يک بر يک مساوي خاتمه يافت.

بارسلونا با اين پيروزي 74 امتيازي شد و در صدر جدول رده بندي لاليگا اسپانيا جايگاه خود را تثبيت کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]رورا: مسي و ويا همکاري بسيار خوبي دارند[/h]
[h=2] جوردي رورا دستيار سرمربي بارسلونا، پس از همکاري بين ليونل مسي و داويد ويا در به ثمر رساندن هر سه گل بارسا در ديدار برابر رايو وايه کانو، از درک متقابل بين اين دو ابراز خوشحالي کرد.[/h]
00943912.jpg

پيشتر شايعاتي مبني بر اختلاف بين مسي و ويا وجود داشت اما رورا با خنده اين شايعات را تکذيب و ارتباط آنها را در داخل و خارج از زمين تحسين کرد.

وي به خبرنگاران گفت: اين چيزي است که من چند بار شنيده ام و هميشه به نظرم مسخره رسيده است.

رورا افزود: هيچگاه دليلي براي تکذيب اين موضوع وجود نداشته و رابطه آنها در حال حاضر همانند چند ماه قبل بسيار خوب است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، مربي بارسلونا گفت: آنها رابطه خوبي دارند. در مورد مسي حرفي براي گفتن وجود ندارد. ويا هم گل ميزند و به خوبي در فضاهاي خالي حرکت ميکند. آنها يکديگر را کامل ميکنند و ما از درک متقابل بين آنها بسيار خوشحال هستيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مدافع برزيلي بارسلونا مصدوم شد[/h]
[h=2] آدريانو مدافع تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در ديدار يکشنبه شب مقابل رايووايهکانو دچار پارگي عضله پاي راست شد.[/h]
00035340.jpg

باشگاه بارسلونا در پايگاه اينترنتي توئيتر با اعلام اين خبر افزود آدريانو بين چهار تا شش هفته قادر به همراهي تيم خود نخواهد بود.

بدين ترتيب مدافع برزيلي بارسلونا ديدارهاي رفت و برگشت مرحله يک چهارم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا مقابل پاري سن ژرمن را از دست خواهد داد. اين ديدارها قرار است روزهاي دوم و دهم آوريل برگزار شوند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، پويول ديگر مدافع بارسلونا نيز که پيشتر تحت عمل جراحي زانوي راست قرار گرفته بود، در ديدار مقابل پاري سن ژرمن غايب خواهد بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ريوالدو: ميخواهم مربيگري را از بارسا شروع کنم[/h]
[h=2] ستاره کهنه کار برزيلي اذعان کرد مي خواهد مانند دوست خود پپ گوارديولا مربيگري را در باشگاه سابقش بارسلونا آغاز کند.[/h]
00942349.jpg

به گزارش الکره ، ريوالدو که دوره آخر بازي خود را در تيم سائوکتانو برزيل سپري مي کند به روزنامه اسپورتيوو اينتراتيوو برزيل گفت مي خواهد پس از بازنشستگي مربي شود و تصميم دارد اين کار را در باشگاه بارسلونا آغاز کرد.

اين مهاجم 40 ساله گفت :« درهاي بارسلونا هميشه به روي من باز است. ساندرو روسل رييس بارسا از دوستان من است و او هر وقت که بخواهم اين کار را شروع کنم به من کمک خواهد کرد.»

ريوالدو که با تيم برزيل قهرمان جام جهاني 2002 شده است در سال 1999 مرد سال فوتبال اروپا و جهان شد.

وي افزود :« من تابعيت اسپانيا را هم دارم و مي توانم هر وقت که بخواهم در اين کشور زندگي کنم.»

ريوالدو تاکيد کرد بارسا در دوران درمان تيتو ويلانووا سرمربي تيم در امريکا روزهاي سختي را سپري کرد.

ريوالدو از 1997 تا 2002 در 157 بازي براي بارسا به ميدان رفت و 86 گل به ثمر رساند.

وي در تيم هاي کورينتيانس ، پالميراس ، کروزيرو ، موگي ميريم و سائوپائولو برزيل ، دپورتيوو لاکرونيا ، ميلان ، المپياکو و آ ا ک اتن يونان ، بنيادکار ازبکستان و کابوسکورپ آنگولا نيز حضور داشته است.

 
بالا