✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_268700_268791hp2.jpg
[h=2]ریکلمه: اینیستا کارهایی می کند که هیچ کس دیگری نمی تواند[/h]
این ملی پوش سابق آرژانتینی که در زمان حضورش در نوکمپ، در کنار اینیستا بازی کرده بود، معتقد است که این ملی پوش اسپانیایی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست.
سایت گل- خوان رومن ریکلمه، هافبک سابق بارسا، هم تیمی های سابقش از جمله آندرس اینیستا را مورد ستایش قرار داد.
این ملی پوش سابق آرژانتینی که در زمان حضورش در نوکمپ، در کنار اینیستا بازی کرده بود، معتقد است که این ملی پوش اسپانیایی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست.
او در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" اینیستا کارهایی می کند که هیچ کس دیگری نمی تواند. او واقعا بی نظیر است."
ریکلمه که بین سال های 2002 تا 2005، دوران ناامید کننده ای در بارسا داشت، قدرت تیم فعلی آبی و اناری ها را تحسین کرد و گفت:" بارسلونا تیم فوق العاده ای است و بازیکنان بی نظیری در اختیار دارد. به نظر من، وقی آبیدال بازی می کرد، بهترین مدافع چپ دنیا بود. بارسا همان طور بازی می کند که تمرین می کند. آنها فوق العاده هستند.
هروقت مسی در بازی های آرژانتین، برای 10 دقیقه صاحب توپ نمی شود، ما فکر می کنیم که بد بازی می کند. ما انتظار داریم او دائما صاحب توپ شود. مسی بی نظیر است و همیشه خوب بازی می کند. من دیدن بازی های بایرن مونیخ را هم دوست دارم. آنها هم مانند بارسا، تیم فوق العاده ای هستند. من سبک بازی آنها را دوست دارم."
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_266200_266279hp2.jpg
[h=2]تقدیر دولت بولیوی از لیونل مسی[/h]

اوو مورالس این دستور را به هیئت دولت بولیوی داده است.
سایت گل – روزنامه لا راسون بولیوی گزارش داده که اوو مورالس، رییس جمهور این کشور از هیئت دولت خواسته که از لیونل مسی تقدیر شود.
تیم آرژانتین به لاپاز میرود تا با بولیوی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 بازی کند.
مورالس در گفتگویی با شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس گفته به دلیل ویژگیهای انسانی و ورزشی مسی، به او احترام میگذارد و او را میستاید: «من از صدراعظم خواستم از مسی به عنوان برجستهترین فوتبالیست سیاره تقدیر شود. من بازیهای او را دیدهام و گلهایش را تماشا کردهام. او توانایی خارقالعادهای دارد و امیدوارم که اجازه پیدا کنیم از او تقدیر کنیم.»
شهر لاپاز که میزبان این دیدار است در ارتفاع 3600 متری از سطح دریا قرار دارد.
بولیوی با شکست پنج بر صفر مقابل کلمبیا به قعر جدول گروه رفته است.
مورالس که بهشدت طرفدار فوتبال است گفته صعود تیمش بسیار دشوار است. او با این حال اعتماد کاملی به تیم و ژابیر آسکارگورتا، مربی اسپانیایی تیمش دارد: «او حمایت و اعتماد کامل ما را دارد. حتی بیشتر! چون قرار است با آرژانتین بازی کنیم. و حتی بیشتر! چون لیونل مسی، بهترین بازیکن دنیا قرار است اینجا بیاید.»
آسکارگورتا با بولیوی به جام جهانی 1994 صعود کرده بود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_130100_130157hp2.jpg
[h=2]پیکه: اگر میتوانستم پهپه را برای بارسلونا میخریدم![/h]

ملیپوش اسپانیایی از سه بازیکن رئال مادرید نام برده که دوست داشته در بارسلونا باشند.
سایت گل – جرارد پیکه در پاسخ به این پرسش که اگر میتوانست کدام بازیکن رئال را میخرید گفته دوست داشته از بین پهپه، سرخیو راموس یا رافائل واران یکی در بارسا باشد.
سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا اخیرا گفته راموس انتخاب خوبی برای تیمش است و پیکه هم در گفتگو با مارکا گفته با او موافق است: «از بین پهپه، راموس و واران یکی را برای بارسلونا میخریدم.
با تمام مصدومیتهایی که در دفاع داریم باید در این منطقه بیشترین تقویت را داشته باشیم. ایکر هم البته بود!»
این ملیپوش اسپانیایی گفته بازیکنان بارسا و رئال در تیم ملی مشکلی با هم ندارند: «ما همه از حیثیت تیمهایمان دفاع میکنیم. اما در تیم ملی متحد هستیم.
زمانی بود که رابطه بازیکنان بارسلونا و مادرید ایدهآل نبود. اما از آن دوران زمان زیادی گذشته. اکنون همه یک هدف داریم.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_268800_268836hp2.jpg
[h=2]به بهانه ی احتمال غیبت مسی مقابل پاری سن ژرمن/یازده بازی بارسا بدون مسی[/h]آخرین مصدومیت جدی مسی در 19 سپتامبر 2010 اتفاق افتاد ، در هفته ی سوم لالیگا خطای شدید توماس اویفالوژی در آخرین ثانیه های بازی بود که باعث سرنگونی مسی شد
سایت گل- آبی و اناری ها اینک با چالشی بزرگ مواجه اند،یک بازی دشوار اروپایی بدون داشتن بهترین بازیکن جهان و شاید تاریخ...اما آن ها با این چالش سخت چندان هم غریبه نیستند...گذشته به ما نشان میدهد آبی اناری ها به شدت به مسی وابسته هستند و در نبود او به مشکل میخورند اما نتایج بازی های آن ها در غیاب مسی چندان هم ناامید کننده نیست.
آخرین مصدومیت جدی مسی در 19 سپتامبر 2010 اتفاق افتاد ، در هفته ی سوم لالیگا خطای شدید توماس اویفالوژی در آخرین ثانیه های بازی بود که باعث سرنگونی مسی شد.و تماشاگران حاضر در ویسنته کالدرون و میلیون ها هوادار بارسا شاهد بیرون رفتن مسی از چمن استادیم روی برانکارد بودند آن هم با چشمانی گریان و نگران...

upload.tehran98.com_img1_h1094nx9o4pbnikeunn.jpg

آلاوز - بارسلونا ،بازی رفت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2013-2012: بارسا در بازی رفت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بدون مسی به شهر آلاوز سفر کرد.آن ها در یک بازی ساده و قابل پیش بینی با نتیجه ی 3-0 و با گل های ویا اینیستا و سسک فابرگاس این تیم را شکست دادند.

بارسونا - آلوز، بازی برگشت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2013-2012: با توجه به نتیجه ی قاطعانه ای که بارسا در بازی رفت با حضور بسیاری از ستارگان خود ولی بدون مسی در شهر آلاوز انجام داد کادر فنی بارسا ترجیح داد بار دیگر به مسی استراحت دهد.بارسا موفق شد با نتیجه ی 3-1 آلاوز را شکست دهد.

بارسلونا-کوردبا ، بازی برگشت از مرحله ی یک هشتم نهایی کوپا دل ری فصل 2013-2012 : بارسا در حالی به مصاف تیم دسته دومی کوردوبا رفت که در بازی رفت در زمین حریف موفق شده بود این تیم را 2-0 شکست دهد و کادر فنی بارسا به پشتوانه ی 2 گل لیونل مسی در بازی رفت ترجیح دادند به فوق ستاره ی آرژانتینی استراحت دهند تا بارسا با تلفیقی از بازیکنان جوان و ستارگانش با نتیجه ی 5-0 کوردوبا را شکست دهد.ویا و الکسیس هر کدام 2 بار و تیاگو 1 بار برای بارسا گلزنی کردند.


هاسپیتالت-بارسلونا،بازی رفت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ی فصل 2011-2012: بارسلونا در یک بازی ساده میهمان تیم دسته دومی هاسپیتالت بود و مسی به علت شرکت در بازی های ملی غایب بود.بارسا در این بازی اکثر ستاره های خود را از ابتدا در اختیار داشت ولی به سختی و با تک گل زیبای اینیستا هاسپیتالت را شکست داد.اما آنها علی رغم در اختیار داشتن اکثر ستاره های فیکس خود سردرگم و بدون برنامه در خط حمله بازی میکردند.

بارسلونا-هاسپیتالت ، بازی برگشت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2012-2011:بارسا که در بازی رفت با نتیجه خفیف 1-0 هاسپیتالت را شکست داده بود در این بازی به غیر از مسی تمام بازیکنان اصلی خود را بازی داد ، تا یکی از یک طرفه ترین بازی های تاریخ بارسا رقم خورد،بارسا با 9 گل هاسیپتالت را شکست داد.کریستین تیو اولین گل هایش را با تیم اصلی بارسا به ثمر رساند.
u.goal.com_241200_241235hp2.jpg

بارسلونا-اسپورتینگ گیخون،هفته ی بیست و ششم لالیگا فصل 2012-2011 :بارسا به علت محرومیت ، لیونل مسی را در این بازی در اختیار نداشت.ولی با این حال ضربه ی آرام اینیستا در دقیقه 42 دروازه ی گیخون را گشود.آن ها در نیمه اول بازی آسانی نداشتند اما به خوبی بازی را اداره کرد.اما تنها 1 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم پیکه به علت خطا بر روی بازیکن اسپورتینگ از بازی اخراج شد و بارسلونا را 10 نفره کرد اما فشار های بارسا 10 نفره و بدون مسی در نهایت جواب داد و کیتا با یک شوت زیبا از پشت محوطه ی جریمه و با زاویه ای مخالف بارسا را بار دیگر پیش انداخت و در دقایق پایانی چابی هرناندز با دريافت پاس خوب اينيستا تك به تك شد و با يك ضربه استادانه چيپ حساب كار را 3-1 كرد و بدين ترتيب اندك اميدهاي خيخون برای امتیاز گرفتن از بارسای بدون مسی هم از بين رفت.

بارسلونا-دپورتیوو لاکرونیا هفته ی سی و هفتم لالیگا فصل 2011-2010: قهرمانی بارسا در لالیگا در هفته ی 36 مسجل شده بود و بازیکنان تیم دپورتیوو برای دومین بار تونلی برای ادای احترام به قهرمان تشکیل داده بودند.تیم دپورتیوو پیشتر و در هفته ی پایانی فصل 2009-2008 هم در ریازور برای قهرمانان اروپا و اسپانیا تونل تشکیل داده بودند. بارسا با بازیکنان جوان خود و بدون مسی دراین بازی حاضر شد.اما آن ها در یک بازی تشریفاتی و سرد کاری از پیش نبردند تا بازی با نتیجه ی 0-0 به پایان برسد.دپور با این نتیجه تقریبا سقوطش به دسته ی پایین تر قطعی شد.

بارسلونا-لوانته هفته ی هفدهم لالیگا فصل 2011-2010:بارسلونا بلافاصله بعد از تعطیلات کریسمس میزبان لوانته بود و مسی به علت حضور در تعطیلات زمستانی در این بازی غایب بود.بارسا موفق شد لوانته را به سختی و با نتیجه ی 2-1 شکست دهد.هر 2 گل بارسا در این بازی پدرو به ثمر رساند.

u.goal.com_236700_236794hp2.jpg


اتلتیک بیلبائو - بارسلونا، هفته ی پنجم لالیگا فصل 2011-2010:بارسلونا در یک شب بارانی در سن مامنس مسی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت ولی با این حال در نیمه ی اول کاملا نبض بازی را در اختیار داشت اما مهاجمان قدرنشناس یکی پس از دیگری موقعیت ها را از دست دادند تا اینکه چابی هرناندز در نیمه ی دوم قفل دروازه ی بیلبائو را شکاند تا بارسا 1-0 پیش بیفتد.کیتا گل دوم بارسا را به ثمر رساند،ویا هم در دقایق پایانی اخراج شد.و بلافاصله بعد از ده نفره شدن ،بیلبائو توانست یکی از گل ها را جبران کرد اما در آخرین دقیقه ی بازی سرخیو بوسکتس گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا در غیاب مسی بلوگرانا به بردی شیرین در ورزشگاه مخوف سن مامن دست پیدا کند.

بارسلونا-اسپورتینگ گیخون، هفته ی چهارم لالیگا فصل 2011-2010:بارسلونا در این بازی مسی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.اما با تک گل ویا و به سختی اسپورتینگ گیخون را شکست داد.بازی که بعد از آن مورینیو، پرسیادوی فقید را به این متهم کرد که به علت اطمینان از شکست برابر بارسا ترکیبی از بازیکنان ذخیره ی تیمش را در ورزشگاه .نوکمپ به میدان فرستاده بود. البته در انتهای همان فصل پرسیادو با همان ترکیب ذخیره و تضعیف شده شاگردان آقا خاص را در برنابئو به زانو درآوردند تا بارسا در آستانه ی سومین قهرمانی پیاپی خود قرار بگیرد!
بارسلونا-اینتر،هفته ی پنجم از دور گروهی چمپیونزلیگ فصل 2010-2009:مهم ترین بازی که مسی در فصل 2009-2010 غایب بود.آبی اناری در مرحله ی گروهی شرایط چندان خوبی نداشتند اما با وجود غیبت مسی آبی و اناری ها با یک فوتبال منطقی ، حرفه ای و مسلط به راحتی و با دو گل پیکه و پدرو قهرمان آن فصل اروپا را در حسرت صدرنشینی گروه باقی گذاشتند و البته قادر به زدن گل های بیشتر هم بودند.


این بار چه می شود؟
بارسا این بار با چالشی بزرگ مواجه است.یک بازی اروپایی احتمالا بدون بهترین بازیکن جهان!اما آن ها در این امر چندان بی تجربه هم نیستند.با این وجود حکایت این بار متفاوت تر از همیشه است.یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مثل معروف "فوتبال ورزش ثانیه هاست" و کیست که نداند مسی بیشتر از هر بازیکن دیگری ثانیه ها و لحظات را می شناسد.
فوق العاده بودن سوپر استار فعلی فوتبال جهان را بیشتر از گل ها و دریبل ها و هنرش باید از آمار"خلوت" مصدومیت هایش شناخت.آخرین مصدومیت جدی لئو به ابتدای فصل 2010-2011 در مقابل اتلتیکو مادرید و با حرکت خشن اویفالوژی بر می گردد که البته مسی دو هفته بعد در میدان حاضر بود!
u.goal.com_268900_268997hp2.jpg

حتی 19 تیم لالیگایی و ویروس مخوف بازی های ملی نیز نتوانستند روند درخشش و رکوردشکنی های ستاره جوان را خدشه دار کنند.و حتی دو سه مصدومیت نه چندان خفیف همین فصل در مقابل سلتا و بنفیکا! اما شاید این بار داستان کمی متفاوت باشد و مصدومیت کهنه عضله دوسر ران پسرک جوان شانس بزرگی باشد که در خانه برخی ستارگان پشت خط مانده را زده!
آیا چینی ظریف هنرمندترین پای دنیا ترک خورده؟آیا خاطره چیپ های هنرمندانه و دریبل های "فوق ریز" لئو هم محکوم به پنهان شدن زیر غبار بی رحم مصدومیت هستند؟...
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هوینس: بارسلونا از رویارویی با بایرن خوشحال نیست
رئیس باشگاه بایرنمونیخ آلمان معتقد است که باشگاه بارسلونا از قرعهای که در نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا با آن روبرو شده، خوشحال نیست.
media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1392_01_27_13920127000348_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، اولی هوینس مشتاقانه منتظر دیدار با غولهای اسپانیا است و بر این باور است که کاتالانها برای دیدار نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفس زیادی ندارند.
وی تأکید کرد که قهرمانان بوندس لیگا وظیفه سختی برای رسیدن به فینال این مسابقات دارند اما آبیاناریها هم از اینکه باید مقابل باواراییها به میدان بروند، خوشحال نیستند.
مهاجم سابق آلمان غربی تأیید کرد کاتالانها نامطلوبترین حریف برای آنها هستند اما بایرن هم برای رسیدن به قهرمانی در اروپا باید تمام حریفان را از پیش رو بردارد.


وی اظهار داشت: رقیب بارسلونا شدن مشکلترین اتفاقی است که میتوانست برای ما رخ دهد. امیدوار بودیم بازی اول را در یک بازی خارج از خانه به میدان برویم و در دور برگشت میزبان باشیم اما این اتفاق نیفتاد. در این سناریو هیچ حریفی سختتر از بارسلونا نبود.
هوینس خاطرنشان کرد: از طرف دیگر هرچه بیشتر به آن فکر میکنم، رقابت بزرگتری را در پیش چشمانم میبینم. اگر میخواهیم قهرمان شویم باید تمام رقبا را از پیش رو برداریم.
رئیس باشگاه بایرنمونیخ افزود: مطمئنم که بارسا هم از رویارویی با ما خوشحال نیست.
دور رفت دیدار مرحله نیمهنهایی میان دو تیم بارسلونا و بایرنمونیخ 3 اردیبهشت در آلیانسآرهنا برگزار میشود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_214000_214065hp2.jpg


[h=2]ارنان کرسپو(1):نسبت به مسی نقطه ضعف دارم؛لئو با ورودش توانست بازی با پی.اس.جی را به تساوی بکشاند[/h]

بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در گفتگو با یک برنامه رادیویی به بررسی شرایط تیم های اسپانیایی پرداخته
سایت گل- ارنان کرسپو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در گفتگو با برنامه رادیویی لاسارسا در مورد بارسلونا، لیونل مسی و رئال مادرید صحبت کرده و از مصاف های پیش روی دونماینده اسپانیا با دو تیم آلمانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.
متن صحبت های کرسپو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این صحبت ها را مطالعه کنید:
کرسپو در مورد فوتبال مسی گفته:« من این شانس را داشتم که قبل از آنکه مسی، تبدیل به این مسی شود، از تماشای فوتبالش لذت ببرم. منظورم مسی قبل از فتح 4 توپ طلاست. او یک ستاره در فوتبال دنیاست. منطقا این افتخار بزرگی است که بتوان با لئو تمرین کرد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا مسی بهتر است و یا کریس رونالدو ، خیلی روشن و شفاف گفت:« این روزها لیونل مسی بهترین است. کریستیانو رونالدو خیلی به او نزدیک است ولی با کارهایی که لیونل انجام می دهد.... البته هر دوی آنها فرازمینی هستند.انتخاب میان یکی ازاین دو نفر کارغیرعادی ای است. من نسبت به مسی، نقطه ضعف دارم. لئو در بازی با پاری سن ژرمن خیلی طبیعی و آدی به نظر می رید. طوری با نبوغش بازی کرد که بارسا توانست بازی را به تساوی بکشاند. او خارق العاده است. تماشای بازی های او افتخار بزرگی است.»



کرسپو درادامه به این نکته اشاره کرد که مسی به زودی رکورد دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ارژانتین را که در حال حاضر دراختیار اوست را خواهد شکست و گفت:« زمان کوتاهی طول خواهد کشید تا مسی به جایگاه دومین گلزن برتر تاریخ آلبی سلسته برسد. لئو از من پیشی خواهد گرفت و فقط می ماند که به رکورد مارادونا برسد. امیدوارم که مسی عدالت را رعایت کرده و از من پیشی بگیرد.»
کرسپو در مورد اینده اش و احتمال حضور روی نیمکت مربیگری به این نکته اشاره کرد که نمی خواهد از دنیای فوتبال دور شود:« من در حال آماده کردن خودم هستم تا کارت مربیگری ام را بگیرم. هدفم این است که بتوانم همان موفقیت هایی که در دوران فوتبالم کسب کرده بودم را به عنوان یک سرمربی نیز به دست بیاورم»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_166000_166044hp2.jpg
[h=2]ارنان کرسپو (2): بارسا تا زمانی که چابی واینیستا خسته نباشند، مدعی است؛مورینیو برد را تنفس می کند[/h]

مورینیو اولین سرمربی جهانی است. او می داند که چطور رسانه ها را مدیریت کند و خیلی خوب با بازیکنانش حرف می زند.
سایت گل- ارنان کرسپو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در گفتگو با برنامه رادیویی لاسارسا در مورد بارسلونا، لیونل مسی و رئال مادرید صحبت کرده و از مصاف های پیش روی دونماینده اسپانیا با دو تیم آلمانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.



متن صحبت های کرسپو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم این صحبت ها را مطالعه کنید:
کرسپو در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و مصاف 2تیم بارسلونا و بایرن مونیخ حرف زد و گفت:« من همیشه بارسلونا را مدعی می دانم؛ تا وقتی که آنها خسته شوند؛ یعنی تا وقتی که چابی، اینیستا و بوسکتس خسته شوند ودیگر انگیزه بازی کردن نداشته باشند.از نظر من آنها همیشه مدعی بوده اند؛ چه به خاطر تاریخشان و چه به خاطر شخصیتشان. هنوز بایرن مونیخ باید کارهای زیادی انجام دهد تا بتواند 50% شانس برد داشته باشد. بارسلونا مدعی صعود است.»
البته او درعین حال هشدار داد که بارسا اگرمی خواهد که به فینال ومبلی برسد باید به درخشیدنش ادامه دهد:« بایرن مونیخ تیم منسجمی است که خیلی خوب فوتبال بازی می کند و به بارسلونایی خوب نیاز است تا بتوان از سد بایرن عبور کرد.»



کرسپو درمورد دیگر بازی مرحله نیمه نهایی گفت:« از نظر تاکتیکی رئال و بوروسیا دورتموند در شرایط برابری بازی می کنند ولی بازیکنان رئال مادرید بهتر هستند. مورینیو یک برنده است. یک انسان واقعا دلنشین که از بازی کردن برای او و دیدن تمریناتش لذت می بری. مورینیو فردی است که برد را تنفس کرده و آن را حس می کند و کاری می کند که تو هم به این موضوع توجه کنی. او در تمام کشورهایی که درآنها مربیگری کرده به موفقیت رسیده.. تنها باید از او درس گرفت. مورینیو اولین سرمربی جهانی است. او می داند که چطور رسانه ها را مدیریت کند و خیلی خوب با بازیکنانش حرف می زند. خیلی ها مسیر حرکت او را دنبال کرده اند.»
این ستاره آرژآنتینی در فصل 9-2008 دراینتر زیرنظر آقای خاص بازی می کرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هوینس: بارسلونا از رویارویی با بایرن خوشحال نیست

رئیس باشگاه بایرنمونیخ آلمان معتقد است که باشگاه بارسلونا از قرعهای که در نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا با آن روبرو شده، خوشحال نیست.


اولی هوینس مشتاقانه منتظر دیدار با غولهای اسپانیا است و بر این باور است که کاتالانها برای دیدار نیمهنهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفس زیادی ندارند.

وی تأکید کرد که قهرمانان بوندس لیگا وظیفه سختی برای رسیدن به فینال این مسابقات دارند اما آبیاناریها هم از اینکه باید مقابل باواراییها به میدان بروند، خوشحال نیستند.

مهاجم سابق آلمان غربی تأیید کرد کاتالانها نامطلوبترین حریف برای آنها هستند اما بایرن هم برای رسیدن به قهرمانی در اروپا باید تمام حریفان را از پیش رو بردارد.

وی اظهار داشت: رقیب بارسلونا شدن مشکلترین اتفاقی است که میتوانست برای ما رخ دهد. امیدوار بودیم بازی اول را در یک بازی خارج از خانه به میدان برویم و در دور برگشت میزبان باشیم اما این اتفاق نیفتاد. در این سناریو هیچ حریفی سختتر از بارسلونا نبود.
هوینس خاطرنشان کرد: از طرف دیگر هرچه بیشتر به آن فکر میکنم، رقابت بزرگتری را در پیش چشمانم میبینم. اگر میخواهیم قهرمان شویم باید تمام رقبا را از پیش رو برداریم.

رئیس باشگاه بایرنمونیخ افزود: مطمئنم که بارسا هم از رویارویی با ما خوشحال نیست.

دور رفت دیدار مرحله نیمهنهایی میان دو تیم بارسلونا و بایرنمونیخ ۳ اردیبهشت در آلیانسآرهنا برگزار میشود.





 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_271200_271280hp2.jpg


[h=2]گزارش روز: اعلام لیست حاضران در«نبرد ستاره ها: مسی در مصاف با سایر دنیا»[/h]

نام بازیکنانی که در بازی خیریه مسی و دوستانش حضور خواهند یافت اعلام شده است
[h=2]سایت گل- در روز 29 ژوئن سال 2013 شهر مدئین در کلمبیا شاهد برگزاری یک بازی خیریه خواهد بود و در این بازی بازیکنانی از آرژانتین، برزیل، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، اسلوونی و کلمبیا حضور خواهند یافت تا دراین امر خیر سهیم باشند.[/h] این بازی یا بهتر بگوئیم:« نبرد ستاره ها» میان دو تیم دوستان مسی و تیم سایر دنیا برگزار می شود و حضور لیونل مسی، خاویر ماسچرانو، امیلیانو اینسوا، ریکی آلوارس، مارتین دمیچلیس، پابلو آیمار، سرخیو آگوئرو و آگوستین اوریون در آن قطعی شده است.
روبینیو،دانی آلوس و دیگو ریباس از برزیل، آنتونیو کاسانو، پابلو اوسوالدو و مارکو ماتراتزی از ایتالیا، اریک ابیدال از فرانسه، مارک همسیک از اسلووانی، بویان کرکیچ از اسپانیا وفالکائو، جیمز رودریگس، دورلان پابون، جان ویافارا، ماریو پیس، جیووانی ارناندس و مکنلی تورس از کلمبیا همگی دراین بازی شرکت خواهند کرد.
تیم مسی با لباس های یک دست سفید به میدان خواهد رفت و تیم حریف لباسهای قرمزرنگی برتن خواهد کرد.
سال گذشته و در بازی خیریه مسی، بازیکنانی از پرتغال، ایتالیا، آرژانتین، فرانسه، ترکیه، آلمان ، کلمبیا و اسپانیا حضور داشتند واین بازی در بوگوتا پایتخت کلمبیا برگزار شد. حالا امسال هم این بازی در کلمبیا ولی در شهر دیگری برگزار می شود.
اسامی بازیکنان دو تیم بدین ترتیب است:
تیم مسی: خوسه مانوئل پینتو، دیگو گودین، دیگو لوگانو (دیگوپرس) ، آندره سانتوس، والتر گارگانو، خاویر ماسچرانو، دیگو، لیونل مسی (دانی الوس)، اسکیل لاوتزی ، روبینیو و دانیل اوسوالدو (آریل اورتگا)
مربی این تیم: دونگا

تیم سایر بازیکنان دنیا: فرید موندراگون (گیئرمو اوچوا)، آلوارو گونسالس، ماریو یپس، فابیو کاناوارو، جان ویافارا، مارک همسیک، جیووانی ارناندس (فرانک زوکولینی)، جیمز رودریگس، رادامل فالکائو، تئوفیلیو گوتیرس و دیگو فورلان
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
دل بوسکه: همه در فینال، الکلاسیکو میخواهند

سرمربی تیم ملی اسپانیا مشتاق تماشای الکلاسیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا است.


n00029671-b.jpg






ویسنته دل بوسکه رویای برگزاری الکلاسیکو در فینال را دارد. وی بر این باور است که فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و بارسلونا پایانی فوقالعاده در رقابتها است.
آبیاناریها در مرحله نیمهنهایی مقابل بایرنمونیخ به میدان خواهند رفت؛ در حالی که پایتختنشینان برای رسیدن به ومبلی با بورسیا دورتموند دیدار میکنند.
سرمربی سابق رئال مادرید بر این باور است که مسابقه میان ۲ غول اسپانیا ایدهآل خواهد بود.

دل بوسکه اظهار داشت: همه میخواهند فینال بین رئال مادرید و بارسلونا را شاهد باشند. اگر بارسا و رئال مادرید به فینال برسند، فوقالعاده خواهد بود به خصوص اینکه بسیاری از بازیکنان دو تیم در تیم ملی حضور دارند. این گام بزرگ دیگری به سود فوتبال اسپانیا است.
وی ادامه داد: در دهه گذشته استیلای فوتبال اسپانیا را با تیم هایی چون والنسیا، سویا، ویارئال و دپورتیوو هم دیده بودیم.
تیمهای اسپانیایی از شروع قرن ۲۱، پنج بار قهرمان ۱۳ دوره لیگ قهرمانان شدهاند.

 
بالا