✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]والدس 4 جلسه محروم شد[/h]
[h=2] دروازهبان بارسلونا به دليل رفتاري که مقابل داور در الکلاسيکوي هفته گذشته داشت، با محروميت 4 جلسهاي مواجه شد.[/h]
00944235.jpg

به نقل از رويترز، بارسلونا براي تجديد نظر در حکم 4 جلسه محروميت ويکتور والدس درخواست خواهد داد. وي در جريان شکست 2 بر يک مقابل رئال مادريد در رقابتهاي لاليگا پس از سوت پايان بازي به شدت بر سر داور مسابقه فرياد کشيد.

والدس که بازيهاي ليگ مقابل دپورتيوو لاکرونيا، رايووايکانو، رئال مايورکا و سلتا ويگو را در صورت اين محروميت از دست خواهد داد به دليل رد خطاي پنالتي از سوي لاسا بر روي بازيکنان بارسلونا کنترل خود را از دست داد.

پرز لاسا، داور مسابقه در گزارش بازي نوشت: والدس که همتيميها و کادر فني تيم او را مهار کرده بودند در تونل رختکن نيز به اين رفتار خود ادامه داد.

باشگاه بارسلونا در بيانيهاي اعلام کرد: دپارتمان حقوقي بارسلونا درخواستي را در روزهاي آينده براي تجديد نظر در خصوص اين تصميم تحويل کميته مسابقات فدراسيون خواهد داد.

ژوزه مانوئل پينتو، دروازهبان شماره 2 بارسلونا احتمالا در مسابقات بعدي جانشين والدس خواهد بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پس از اعتراض به داوري
[h=1]جريمه نقدي در انتظار پيکه[/h]
[h=2] کميته مسابقات فدراسيون فوتبال اسپانيا در نظر دارد رفتار و اظهارات مدافع بارسلونا پس از الکلاسيکوي هفته گذشته را بررسي کند.[/h]
00944238.jpg

کميته فني داوران فدراسيون فوتبال اسپانيا تصميم گرفت تا واکنش جرارد پيکه پس از پايان الکلاسيکوي هفته گذشته را به کميته مسابقات گزارش کند.

وي به دليل اعتراض به داوري براي اعلام نکردن خطاي پنالتي در دقيقه 90 دستانش را به نشانه دستبند زدن بالا برد.

کميته فني داوران پس از تحليل اين رويداد با دپارتمان حقوقي در اين خصوص تصميمگيري خواهد کرد.

پيکه پس از بازي گفته بود: همه ما ميدانيم اين چيزها از کجا آب ميخورد، وقتي با رئال برابر باشيد و ناگهان اتفاقي عليه ما رخ ميدهد ... وقتي پاي داور به ميان کشيده ميشود ما از پيش بازنده هستيم.

مدافع بارسلونا پا را از اين هم فراتر گذاشت و گفت: دوست دارم فکر کنم او پنالتي را نديده است. فقط اميدوارم دفعه بعد که بازي ما را قضاوت کرد از همه ما عذرخواهي کند.

کميته مسابقات احتمالا در گام بعدي پروسه انضباطي فوقالعاده در خصوص رفتار پيکه را آغاز ميکند و تحقيقاتش را براي کسب اطلاعات لازم در اين خصوص با بررسي اظهاراتش پس از مسابقه شروع ميکند. بازيکناني چون واکاسائو، ديوپ و خوانلو که پيش از اين مرتکب چنين رفتاري شدند، 1500 يورو جريمه شدند.

پيش از اين والدس به دليل فرياد زدن بر سر داور به دليل ناديده گرفتن خطاي راموس در محوطه جريمه رئال از همراهي تيمش در 4 مسابقه محروم شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اعتراض بارسا به محروميت چهار جلسهاي والدس[/h]
[h=2] مقامات باشگاه بارسلوناي اسپانيا روز چهارشنبه اعلام کردند درباره محروميت چهار جلسه اي ويکتور والدس دروازه بان بارسا درخواست استيناف خواهند داد.[/h]
00944235.jpg

والدس در پي شکست دو بر يک روز شنبه بارسلونا مقابل رئال مادريد به شدت به داور مسابقه اعتراض کرده بود.

بدين ترتيب والدس بازي مقابل دپورتيوو لاکرونيا، رايو وايکانو، رئال مايورکا و سلتاويگو را از دست مي دهد . او پس از آن که داور از اعلام پنالتي برا بارسلونا در دقايق پاياني بازي خودداري کرد با ميگل آنخل پرز لاسا داور بازي درگير شد.

بازيکنان بارسلونا معتقد بودند تکل سرجيو راموس مدافع رئال بر روي آدريانو پنالتي است.

پرز لاسا در گزارش خود درباره بازي نوشت والدس که مقامات باشگاه و هم تيمي هايش او را به خويشتن داري دعوت مي کردند به اعتراضات خود در راهروي منتهي به رختکن ادامه داد.

به گزارش خبرگزاري رويترز از مادريد، باشگاه بارسلونا در بيانيه اي اعلام کرد:« باشگاه بارسلونا در روزهاي آتي به تصميم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعتراض خواهد کرد.»

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_252200_252200hp2.jpg
[h=2]گزارش روز: شکایت کمیته داوران اسپانیا از پیکه به خاطر ژست دستبندی اش در ال کلاسیکو[/h]

مسئولان کمیته تکنیکی داوری اسپانیا به خاطر ژست جرارد پیکه و صحبت های اخیرش به کمیته برگزاری رقابت ها شکایت کرده
سایت گل- در حالی که ویکتور والدس دروازه بان اسپانیایی باشگاه بارسلونا به خاطر درگیری با داور مسابقه بعد از بازی ال کلاسیکو، با محرومیتی 4 جلسه ای مواجه شده است، این احتمال می رود که جرارد پیکه هم محروم شود. چرا که کمیته تکنیکی داوران از او به خاطر ژست ی که در پایان بازی رو به داور گرفت و گویا که به دستانش دستبند بسته اند و البته صحبت هایش درپایان بازی ال کلاسیک.، به کمیته رقابت ها شکایت کرده.


با پایان یافتن بازی ال کلاسیکوی شنبه شب از سری رقابت های لالیگا و باخت 1-2 بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، جرارد پیکه، دستهایش را به گونه ای که انگار به دستانش دستبند زده اند بالا برده بود و بعد هم در آنالیز این بازی گفت:« می دانیم که وقتی به برنابئو می آئیم، باید خیلی خیلی بالاتر از رئال مادرید باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم.»​
او این ژست را در زمان اعتراض بازیکنان بارسلونا به داور مسابقه که معتقد بودند که داور می بایست خطای سرخیو راموس برروی آدریانو را پنالتی می گرفته انجام داد و پیکه دستهایش را به گونه ای که انگار به دستانش دستبند زده اند بالابرد. ژستی که ژوزه مورینیو در 20 فوریه سال 2010 رودر روی تالیاونتو، داور ایتالیایی انجام داده بود. این ژست مورینیو برایش محرومیتی 3 جلسه ای را در پی داشت​
حالا مسئولان کمیته تکنیکی داوری بر این باور هستند که رفتار پیکه می بایست با محرومیت مواجه شود و به همین خاطر علیه او شکایت کرده اند.البته این اولین باری نیست که پیکه با کمیته داوران به مشکل می خورد. فصل گذشته نیز پیکه در زمین ورزشگاه اسپورتینگ خیخون از مسابقه اخراج شد و در پایان بازی گفت:« من حتی خطا هم نکردم. اخراج من از قبل تعیین شده بود.» ویکتوریانو سانچس، رئیس کمیته داوران در آن زمان از پیکه شکایت کرد ولی این شکایت آرشیو شد و حالا باید ببینیم که این بار اوضاع چطور پیش خواهد رفت.​
futbol.as.com_futbol_imagenes_2013_03_07_primera_1362628128_137696_1362628173_noticia_grande.jpg
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_247900_247904hp2.jpg

[h=2]سوال سردبیر سایت گل: آیا بارسا نباید جانشینی برای ویلانووا انتخاب کند؟[/h]

سئوال این است که آیا این اخلاق گرایی عرفی در تضاد با خلقیات حرفه ای باشگاهداری مدرن نیست؟
سایت گل- خوش بینانه ، بارسا با این شکست ها هزینه مکتب خود را داده است . هزینه حفظ به هر قیمت یک سرمربی بیمار . آنها زجر می کشند تا تیتو برگردد ؛ چیزی که در جای دیگری اتفاق نمی افتاد . اما سئوال این است که آیا این اخلاق گرایی عرفی در تضاد با خلقیات حرفه ای باشگاهداری مدرن نیست؟

دوست داشتم واکنش باشگاه رئال را در چنین موقعیتی ببینیم....
شما هم می توانید بگویید کدام را ترجیح می دهید. آیا بارسا نباید مربی جدیدی استخدام می کرد؟
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_259700_259785hp2.jpg

[h=2]درباره اینیستا؛ضعیف ترین بازیکن بارسا در ال کلاسیکوی آخر![/h]

آندرس از دریافت گل و شکست دوباره مقابل مادرید عصبانی بود تا جایی که در دقایق تلف شده به جای پی ریزی حمله و جبران عقب ماندگی تیمش مدام به داور معترض شد و بالاخره کارت زردگرفت
سایت گل – همین دو ماه پیش بود که او را به عنوان یکی از سه مرد برتر دنیال فوتبال باور کرده بودیم.حتی بعضی هایمان عقیده داشتیم توپ طلا باید به او می رسید یا حداقل اینکه سال قبل حق او بوده که به جای لئو مسی صاحب توپ طلا شود.در تمام آن روزها هم آندرس مثل همیشه استثنایی بود.فوتبالش هر لحظه می توانست تو را مسخ کند تا جایی که بعد از هر دریبل کشویی و هر یه پا دو پایی که گوشه زمین می زد با صدای بلندبه نفر کنار دستی ات بگویی:«به خدا این بهترین بازیکن جهانه».

روزگاری پپ گواردیولا گفته بود ژاوی از خود او بازیکن به مراتب بهتری است اما بعدها به این نکته اشاره کرد که اینیستا از ژاوی هم بهتر است. پسر نوکمپ در تمام این روزها چه در دوره پپ چه سرمربیگری تیتو و رورا خودش بود و هرگز تبدیل به سایه نشد.حتی در روزهایی که با تدبییر تیتو یا رورا به مثلث تهاجمی اضافه شد تا سسک در ترکیب قرار بگیرد هم خودش بود.همان اینیستای خلاق که هر حرکتش بوی گل می داد و کارهای ترکیبی اش با لئو مسی ویرانگر هر خط دفاعی بود.
اینیستا در فاز حمله یکی بود مثل لئو مسی و هر چقدر که او تیم را پیش می برد اینیستا هم در پایه گذاری حملات و گل های بارسا نقش ایفا می کرد. در واقع نقش اینیستا در پی ریزی حملات بارسا آنقدر پر رنگ بود که وقتی تیم برای رسیدن به گل به بن بست می خورد با وجود حضور مسی در ترکیب ،بیرون ماندن اینیستا (به منظور استراحت) توجیه شدنی نبود و سرمربی بارسا او را به بازی می فرستاد تا گره از کار تیمش باز کند.

این اتفاق در چند بازی ظاهرا ساده این فصل هم رخ داد تا این شک و شبهه برای هوادران بارسا و اهالی فوتبال پیش بیایدکه تاثیرگذارترین بازیکن بارسا لئو مسی است که هر بازی حداقل یک گل می زند یا اینیستا که در روزهای افول ژاوی مسوول ریتم دادن به بازی بارساست؟
اینیستا حتی در بازی سه شنبه شب گذشته در نوکمپ هم خودش بود.در روزی که فضای حرکات پا به توپ او تا حدود زیادی گرفته شده بود و او مثل مسی و سایر همبازیانش در فاز حمله قدرت مانور زیادی نداشت باز هم تنها حرکات دلخوش کننده بارسا برای فتح دروازه رئال محدود به حرکات او بود.با این حال آندرس با تدبیر اشتباه رورا که در هر مسابقه تکرار می شود به مثلث تهاجمی پیوسته بود و از آنجایی که فابرگاس در کنار بوسکتس و ژاوی نمی توانست ریتم بازی در میانه میدان را در دست بگیرد حمله باید از جایی شروع می شد که آندرس حضور دارد؛جایی که مدافعان رئال عرصه را بیشتر از میانه میدان تنگ کرده بودند و طبیعی بودکه بیشتر حرکات با بن بست روبرو شود .

اینیستا البته مثل مسی عادت به عقب آمدن،توپ گرفتن از هافبک ها و حرکات ترکیبی از جناحین داشت و کارش را تا حدود زیادی درست انجام داد اما در روزی که فقط او خوب بود(و شاید آلبا) بارسا برای بردن چیز زیادی کم داشت.با این حال آندرس درهمان بازی ضعیف از مجموعه تیمی بارسا بالاخره کار خودش را کرد؛پاس دیدنی او به آلبا که زمینه ساز تک گل حیثیتی بارسا شد را از یاد نبریدهر چند آن پاس وقتی که تیم در نوکمپ سه صفر عقب بود زیاد هم خاطره ساز نشد. نوبت به ال کلاسیکوی دوم که رسید می شد تصور کرد اینیستا همان بازیکن خلاق و موفق بارسا در تمام بازی های این فصل باشد و حتی بیشتر از بازی سه شنبه شب تاثیر گذاری اش را بروز دهد.در غیاب ژاوی او به مثلث میانی- جایی که متعلق به آن بوده و بهترین بازی هایش را در این پست انجام داده - برگشت و در کنار تیاگو و بوسکتس قرار گرفت اما او درست مثل تیاگو نمایشی فوق العاده ضعیف و خنثی ارائه کرد تا بارسا هیچ گاه تیمی در حد پیروزی در ال کلاسیکو حتی مقابل تیم نصف و نیمه رئال مادرید نباشد.


u.goal.com_254300_254332hp2.jpg

اینیستا در طول بازی با رئال به شدت بی انگیزه و خنثی بود.کافی است یک بار دیگر جریان نود دقیقه ای دیدار عصر شنبه را به دقت تماشا کنید؛آیا او یک بار پا به توپ شد تاخط دفاع حریف را بهم بریزد؟آیا یک بار اقدام به حرکت ترکیبی در فاز حمله کرد؟آیا یک بار از همان پاس هایی که در بازی قبل به آلبا داد را به همبازیانش در خط حمله داد؟آیا یک حرکت دلخوش کننده از او دیدیم که باز هم بگوییم در روز افول مسی،اینیستا تنها چهره بارسا بود که تا حدودی در حد خودش بازی کرد؟ واقعا برای اینیستا چه اتفاقی افتاده بود؟این سوالی است که حتی سه روز بعد از شکست در برنابئو هم کسی پاسخی برای آن پیدا نکرده.همه به بستن فضا ها از سوی رئالی ها و پرس شدید و درست آنها اشاره می کنند اما چطور آندرس از پس پپه که درپست غیر تخصصی اش بازی می کرد بر نمی آمد و در حالی که نه ژابی آلونسو و نه خدیرا درمیدان بودند چرا خبری از نفوذها وحرکات تهاجمی او نشد؟

آیا تیاگو با پاس های اشتباه متعددش ریتم بازی آندرس را بهم ریخته بود یا خود اینیستا توان شکافتن میانه میدان رئال مادرید و خلق موقعیت برای مهاجمانش را نداشت؟ چنانچه به بازی 90 دقیقه ای اینیستا در دیدار شنبه دقت کنید می بینید که تقریبا در تمام اوقاتی که توپ به او می رسد اینیستا با کمترین فوت وقت توپ را با پاسی ساده و 6-5 متری به همبازی اش تحویل می دهد و انگار انگیزه یا توانی برای پا به توپ شدن و عبور از دیوار سفید مقابلش که اصلا به اندازه بازی کوپا دل ری بتونی نبود ،ندارد.اینیستا در تمام نود دقیقه حتی یک پاس ریسکی موفق به مهاجمان تیمش نداد و در تنظیم ریتم بازی با همکاری تیاگو و بوسکتس کاملاناموفق بود.
در واقع دیده نشدن لئو مسی در این بازی بیشتر از اینکه به قدرت خط دفاعی مادرید مربوط باشد به بازی ضعیف اینیستا مربوط می شودکه حتی یک بار برای همکاری با لئو پا پیش نگذاشت و تنها در عرض میانه میدان با بغل پاهای بی خاصیت مثل یک بازی آقا وسط بدون انگیزه سعی در کنترل بازی در میانه میدان داشت.

آخرین بار کی یادمان می آید که اینیستا عنصری برای کنترل بازی باشد.اودر نیمه دوم تقریبا در تما دقایق همین کار را کرد وانگار مساوی برای او که باید عنصر پیش برنده تیم باشد نتیجه ای رویایی بود. درست نمی دانیم،شاید هم این تفکر از روی نیمکت به او القا شده بود تا خلاق ترین بازیکن تیم (در کنار مسی) تبدیل به محتاط ترین و البته ضعیف ترین بازیکن بارسا هم بشود.در واقع اینیستا طوری در زمین برنابئو قدم می زد و پاس می داد که به نظر می رسید بی انگیزه ترین بازیکن بارساست و عجیب اینکه رورا به جای تغییر در پست او یا تیاگو(که هر دو بشدت ضعیف بازی می کردند) ویا را از بازی بیرون کشید و عجیب اینکه وقتی تیاگو از بازی بیرون رفت خبری از عنصری مثل فابرگاس نشد که حداقل تا حدودی ضعف بازیسازی اینیستا و تیاگو را پر کند.


u.goal.com_259700_259784hp2.jpg

بدون شک اینیستا که در تما طول فصل در کنار مسی بهترین بازیکن بارسا بوده ضعیف ترین نمایش فصل خود را مقابل مادرید انجام داد که به نظر می رسد این اتفاق عجیب و باور نکردنی(اینکه آندرس ضعیف ترین بازیکن تیمش باشد) تا حدود زیادی به عصبی بودن و بی انگیزگی او ارتباط دارد.آندرس از دریافت گل و شکست دوباره مقابل مادرید عصبانی بود تا جایی که در دقایق تلف شده به جای پی ریزی حمله و جبران عقب ماندگی تیمش مدام به داور معترض شد و بالاخره کارت زردگرفت تا اندک فرصت باقیمانده هم برای رسیدن به گل هم اینگونه تلف شود و او هیچ کار مفیدی برای تغییر نتیجه انجام ندهد.

کاش آماری از بازی اینیستا در مصاف شنبه با رئال گرفته می شد واین آمار کنار نتایج عملکرد و نمایش های قبلی او قرار می گرفت تا بتوان آنالیز دقیق تری از آنچه باعث این اتفاق شد داشت.کاش آندرس در بازی برگشت با میلان اینگونه نباشد؛که اگر باشد کار بارسا واویلاست و افت ستاره ای دیگر از آسمان پرستاره بلوگرانا حتی دل بوسکه رئالی را هم ناراحت می کند!
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مسي: غمگين نيستم[/h]
[h=2] ستاره آرژانتيني بارسلونا اعلام کرد که غمگين نيست و نميداند چه کسي اين حرف را زده است.[/h]
00942939.gif

ليونل مسي در خصوص شرايط فعلي بارسا اظهار داشت: از شکستهاي اخير ضربه خوردهايم؛ اما بر آن غلبه خواهيم کرد. من غمگين نيستم و نميدانم چه کسي اين حرف را زده است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بايد کمي سختتر تمرين کنيم. دقيقاً ميدانيم که مشکل ما در اين شکستها کجاست، اما اين حرفها به بيرون از تيم درز نخواهد کرد. اميدوارم بتوانيم در بازي مقابل ميلان نتيجه دور رفت را جبران کنيم. همان طور که آنها در خانه خود به پيروزي رسيدند، ما هم ميتوانيم اينجا در بارسلونا پيروز شويم. همه ما ميدانيم که بايد کمي بيشتر تلاش کنيم. يک بازي کليدي در پيش رو داريم.

ستاره آرژانتيني بارسلونا تأکيد کرد: اتفاقاتي که براي تيتو و آبيدال رخ داد بازيکنان را تحت تأثير قرار داده است؛ اما نميتوانيم اين را دليل ناکاميهايمان بدانيم. بازيکنان قدرتمندي داريم و بهتر خواهيم شد.

مسي در خصوص شرايط فعلي رئال و کريستيانو رونالدو اضافه کرد: بازي رئال مقابل منچستر را ديدم. اين بازي نشان داد که آنها چقدر قوي هستند. هر يک از دو تيم صعود ميکرد، يکي از مدعيان قهرماني در مسابقات بود. ما براي اين بازي نميکنيم که ببينيم چه کسي بهترين است. مقايسه کار خبرنگاران است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بارسلونا به دنبال برگزاري پنجمين تور آسيايي[/h]
[h=2] باشگاه بارسلونا در نظر دارد تابستان آينده پنجمين تور آسيايي خود را برگزار کند.[/h]
00001980.jpg

بارسلونا صدرنشين ليگ اسپانيا 3 ديدار دوستانه در ماه آگوست (مرداد سال آينده) در آسيا برگزار خواهد کرد.

به گزارش فارس،کاتالانها در نظر دارند به منظور برگزاري اردوي آمادهسازي براي فصل 14-2013 سوم آگوست (12 مرداد) به چين، هفتم آگوست (16 مرداد) به تايلند و دهم آگوست (19 مرداد) هم به مالزي بروند و 3 ديدار دوستانه برگزار کنند.

اين در حالي است که تيم حريف بارسا در اين مسابقات هنوز مشخص نشده است.

اين پنجمين تور آسيايي آبياناري پوشان در 10 سال گذشته خواهد بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مسي: بارسلونا ايستگاه نهايي من نيست[/h]
[h=2] ستاره آرژانتيني بارسلونا از علاقه خود به بازي در ليگ کشورش خبر داد. او اطمينان دارد که تيمش مي تواند با پيروزي برابر ميلان از بحران کنوني خارج شود.[/h]
00944046.jpg

ليونل مسي که چند هفته اي است با بارسلونا نتايج خوبي کسب نمي کند از علاقه خود به بازي در آرژانتين خبر داد.

به گزارش ايسنا،مسي که تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد، گفت: نمي دانم تا چند سال ديگر بايد براي بازگشت به آرژانتين صبر کنم اما روزي اين اتفاق خواهد افتاد چرا که دوست دارم در ليگ کشورم به ميدان بروم. نمي دانم چه سرنوشتي در انتظار من است اما اين اطمينان را دارم که بارسلونا ايستگاه نهايي من نيست.

پس از سه شکست بارسلونا برابر رئال مادريد و ميلان رسانه هاي اسپانيايي از شرايط بد روحي ليونل مسي نوشتند اما خود مسي چنين سخناني را قبول ندارد:" درست است که ما از اين سه شکست تلخ رنج مي بريم اما اطمينان داريم که مي توانيم بار ديگر توانايي هاي خود را اثبات کنيم. من ناراحت نيستم و در شرايط روحي بدي قرار ندارم. نمي دانم چرا چنين سخناني مطرح مي شود. بايد تمام بازيکنان بارسلونا در روزهاي آينده از جان مايه بگذارند تا از شرايط کنوني خارج شوند. دليل شکست هاي اخير را مي دانيم اما آن را فاش نخواهيم کرد."

بارسلونا هفته آينده در دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف ميلاني برود که در ديدار رفت با دو گل به پيروزي رسيد. مسي درباره اين ديدار حساس که به نوعي حکم مرگ و زندگي را براي او و هم تيميهايش دارد، گفت: اميدوارم که بتوانيم برابر ميلان به پيروزي برسيم و خود را در ليگ قهرمانان اروپا حفظ کنيم. آنها ما را در ورزشگاه خانگي خود شکست دادند، ما هم بايد در نوکمپ آنها را شکست دهيم. به خوبي مي دانيم که بايد با نهايت آمادگي در بازي سه شنبه شب به ميدان برويم. بازي بسيار مهمي پيش رو داريم که مي تواند ما را از شرايط کنوني خارج کند.

بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان در ادامه سخنان خود اينگونه درباره تيتو ويلانووا، سرمربي بيمار تيمش صحبت کرد: آنچه براي تيتو و قبل از او براي آبيدال رخ داد در ما تاثير گذاشت، با اين حال نمي توانيم زانوي غم بغل بگيريم. بارسلونا بازيکنان شاخص و خوب زيادي دارد و مطمئنا مي تواند خود را از شرايط کنوني خارج کند.

مارادونا چند روز پيش در گفتوگو با روزنامه "مارکا" اسپانيا از روياي خود براي کار کردن با ليونل مسي در بارسلونا خبر داد. مسي در واکنش به اين خبر گفت: با مارداونا در تيم ملي فوتبال آرژانتين کار کرده ام. روزهاي خوبي را با او پشت سرگذاشتم، با اين حال امکان پيوستن او به بارسلونا مسئله اي است که به من ربطي ندارد و بايد سران باشگاه تصميم گيرند.

ستاره آرژآنتيني بارسلونا در پايان سخنان خود توانايي کريستيانو رونالدو در بازي هوايي را ستود و گفت: اگر بهترين نباشد مطمئنا يکي از بهترين ها است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_258900_258962hp2.jpg

[h=2]مسی: یک روز به نیو ولز الدبویز برمی گردم[/h]

این ملی پوش آرژانتینی در سال 2000 از تیم نوجوانان نیوولزالد بویز به بارسا پیوست
سایت گل- لیونل مسی، ستاره بارسا، اعلام کرد دوست دارد در آینده برای باشگاه نیو ولز الدبویز، باشگاهی که فوتبال را از آن آغاز کرد، بازی کند.



این ملی پوش آرژانتینی در سال 2000 از تیم نوجوانان نیوولزالد بویز به بارسا پیوست و به موفقیت های زیادی با باشگاه کاتالانی رسید اما امیدوار است که روزی بتواند بار دیگر برای تیم شهر زادگاهش، روساریو، بازی کند.



او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی دانم چه زمانی خواهد بود اما روزی به نیو ولزالدبویز برمی کردم زیرا دوست دارم برای آنها بازی کنم.
u.goal.com_240700_240730hp2.jpg

u.goal.com_174500_174505hp2.jpg

مسی پیش از اینکه توسط کارلوس رکساچ، سرمربی سابق بارسا، کشف شود، در تیم نوجوانان نیو ولدالدبویز بازی می کرد
دوست دارم در فوتبال آرژانتین بازی کنم؛ کاری که هرگز انجام ندادم. این اتفاق معنای زیادی برای من دارد. واقعا نمی دانم در آینده چه رخ خواهد داد."



مسی به تازگی قراردادش را با بارسا تا سال 2018، زمانی که 31 ساله خواهد شد، تمدید کرد.



گفته می شود این آخرین قرارداد مسی با بارسا خواهد بود و او قصد دارد بعد از آن به باشگاه دیگری برود.
 
بالا