✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

u.goal.com_254600_254667hp2.jpg


[h=2]غیبت داوید ویا در بازی میلان- بارسا[/h]

مهاجم اسپانیایی اعلام کرده که آمادگی حضور در اردوی بارسا در مصاف با میلان را ندارد
سایت گل- بارسلونا در بازی 4شنبه شب خود در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان که در سن سیرو برگزار می شود، داوید ویا، مهاجم باتجربه اش را در اختیار نخواهد داشت
این در حالی است که در روزهای اخیر داوید ویا دوبار برای درمان بیماری سنگ کلیه اش در بیمارستان بستری شد و با وجودی که روز دوشنبه بعد از مرخصی مجدد از بیمارستان به جمع هم تیمی هایش بازگشت، ولی خود را در شرایط ایده آل برای حضور در بازی حساس 4شنبه شب تیمش نمی بیند.



از همین رو هم ویا با کاروان بارسلونا به میلان سفر نخواهد کرد و در اسپانیا خواهد ماند تا روی آمادگی فیزیکی اش کار کند.
خود ویا در صفحه توئیترش نوشته:« روز دوشنبه من به جلسه تمرینی در کنار هم تیمی هایم بازگشتم ولی بعد از مشکلات کلیوی ای که هفته گذشته داشتم، هنوز در 100% آمادگی نیستم. پس ما تصمیم گرفتیم تا من در بارسلونا بمانم و این دو روز را تمرین کنم. از همه متشکرم.»
ویا در رقابت های این فصل لالیگا تنها در 16 بازی برای بارسا به میدان رفته و 6 گل نیز به ثمر رسانده.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿


کاپلو:
[h=1]ميلان براي شکست بارسا بايد خوششانس باشد[/h]
[h=2] سرمربي سابق روسونري معتقد است که ميلان براي شکست بارسلونا در ليگ قهرمانان بايد خوششانس باشد.[/h]
00938444.jpg

فابيو کاپلو بر اين باور است که آبياناريها مقابل ميلان شانس بيشتري براي صعود به مرحله يکچهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دارند و از شروع زندگي ماريو بالوتلي در سنسيرو تمجيد کرد.

به گزارش فارس، به گفته کاپلو ميلان اگر ميخواهد با عبور از سد کاتالانها به جمع 8 تيم مرحله بعد بپيوندد، به مقداري شانس نياز دارد.

سرمربي تيم ملي روسيه حضور بر روي نيمکت تيمهاي حاضر در لاليگا و سري آ را تجربه کرده است و معتقد است که فاصله ميان آبياناريها و روسونري بسيار مشخص است.

وي در اين باره اظهار داشت: ميلان به کمي شانس نياز دارد. در حال حاضر تفاوت زيادي ميان بارسا و ميلان و در حقيقت بين بارسا و ساير تيمها وجود دارد.

ماريو بالوتلي پس از بازگشت به سري آ با حضور در روسونري 4 گل در 3 بازي زده است و کاپلو از عملکرد وي متعجب شده است.

سرمربي سابق ميلان ادامه داد: آمادگي بالوتلي مرا حيرتزده کرد. او نياز به کشف يک محيط ايدهآل و بازگشت به ايتاليا داشت تا به يک بازيکن مهم تبديل شود.

وي خاطرنشان کرد: آنچه مرا حيرتزده کرد توجه، تعهد و همکاري او با همتيميهايش بوده است. من هرگز چنين چيزي را از او در سيتي يا اينتر نديده بودم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿


[h=1]دنيآلوس خواستار پيوستن ويلشر به بارسا شد[/h]
[h=2] دني آلوس ستاره بارسلونا خواستار پيوستن جک ويلشر بازيکن مياني موثر آرسنال به اين باشگاه اسپانيايي شد.[/h]
00033017.jpg

پيش از اين تيري آنري، سسک فابرگاس و آلکس سانگ طي سالهاي اخير از آرسنال به بارسلونا رفته اند و دني آلوس برزيلي معتقد است که ويلشر نيز بايد پا جاي آنها بگذارد.

ويلشر بيست و يک ساله از زمان بازگشت به ترکيب اصلي آرسنال پس از مصدوميت پانزده ماهه، بيست و سه بازي براي آرسنال انجام داده است و اميد اصلي هواداران آرسنال در شرايط کنوني اين تيم به شمار مي رود.

آلوس گفت ويلشر يک بازيکن فوق العاده است که در ديدار با آرسنال نمايش وي را ديديم. وي بدون شک مي تواند به سطح ستاره هايي چون ژاوي و اينيستا برسد. ويلشر کيفيت بازي بسيار بالا و شخصيت بسيار بزرگي دارد و اگر من قدرت انتخاب داشتم حتما وي را به باشگاه بارسا مي آوردم.

به گزارش سايت گل، ويلشر همچنين در بازي اخير برزيل و انگليس در پي نمايش فوق العاده اي که در ترکيب تيم ملي انگليس داشت، بارديگر همه چشمها را به خود جلب کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]مونتوليوو: منتظر بازي برابر بارسا هستيم[/h]
[h=2] مونتوليوو در کنفرانس مطبوعاتي که به همراه آلگري حضور داشت در صحبت هايي کوتاه گفت:"به خوبي از مشکلات بازي برابر بارسلونا با خبريم اما بي صبرانه در انتظار اين بازي هستيم".[/h]
00030556.jpg

چهارشنبه شب از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان در سن سيرو به ميزباني بارسلونا صدرنشين لاليگا خواهد رفت و ريکاردو مونتوليوو 28 ساله بي صبرانه در انتظار بازي برابر يکي از بهترين تيم هاي حال حاضر اروپا مي باشد.

او در ادامه گفت: " از اينکه برابر بهترين تيم حال حاضر اروپا مي توانيم عملکرد خودمان را ارزيابي کنيم بسيار هيجان زده هستيم".

مونتوليوو در پايان چنين گفت: "از سختي هاي اين بازي آگاه هستيم اما تنها بايد بر روي بازي خودمان تمرکز کنيم،چع کسي مي دانيد چه اتفاقي مي افتد."

ميلان چهارشنبه شب راس ساعت 20:45 به وقت محلي ايتاليا در سن سيرو به ميزباني بارسلونا مي رود و اين در حاليست که تمامي بليط هاي سن سيرو چند روز مانده به بازي سولداوت شده و ظرفيت سن سيرو براي اين بازي تکميل شده است.


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]رورا: ميلان هميشه در سنسيرو ترسناک است[/h]
[h=2] دستيار سرمربي بارسلونا ميلان را در سنسيرو تيم مخوفي توصيف کرد.[/h]
00943912.jpg

جوردي رورا که در زمان بازي مقابل ميلان در سنسيرو بازي کرده است، به خوبي ميداند که شکست دادن روسونري در خانه شاهکار است.

به گزارش فارس، وي در اين باره اظهار داشت: نميدانم که آيا ما دورنماي ترسناکي داريم يا نه اما ميلان باشگاه بزرگي است. آنها بازيکنان زيادي دارند و هميشه در سنسيرو مخوف هستند. کاملا با اين موضوع مخالفم که ما بخت اول صعود به دور بعد هستيم. ميلان يکي از موفقترين تيمهاي اروپا است. بازيکنان بزرگي دارد و بازي در ورزشگاه خانگي آنها کار سختي است.

دستيار سرمربي بارسلونا همچنين در خصوص مشکلات خط دفاعي تيمش در هفتههاي اخير خاطرنشان کرد: معمولا هميشه بيش از اينکه گل بخوريم گل ميزنيم اما اين باعث نميشود خط دفاعي ما اهميت کمتري داشته باشد. کار ما اين است که به اين شرايط رسيدگي کنيم و مطمئن شويم که اين اتفاقات تکرار نخواهد شد در غير اين صورت روزي ميرسد که زمان کافي براي جبران گلهاي خورده نداريم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿


ميلان تيم دوم من است
[h=1]پويول:جز امشب هميشه دوست دارم ميلان ببرد[/h]
[h=2] مدافع بارسلونا از علاقهاش به ميلان پرده برداشت و گفت هميشه به جز بازي امشب دوست دارد ميلان در مسابقاتش به پيروزي برسد.[/h]
00942050.jpg

کارلوس پويول که تيمش امشب در ليگ قهرمانان اروپا مقابل ميلان به ميدان خواهد رفت، اظهار داشت: مدعي صعود بودن خطرناک است زيرا مقابل تيم بزرگي بازي خواهيم کرد. ما ميدانيم که اين بازي سختي در مرحله حذفي است. اگر عالي بازي نکنيم به مشکل برميخوريم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ميلان بازيکنان بسيار خوبي دارد که همگي در آمادگي خوبي به سر ميبرند. اين پروژه جديدي است زيرا چند بازيکن مهم تيم را ترک کردهاند اما آنها در حال پيشرفت هستند.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: الشراوي آمادگي بسيار خوبي دارد. پاتزيني، بويان و ... همگي بازيکنان بسيار خوبي هستند و به همين دليل است که در ميلان حضور دارند.

پويول به تمجيد از روسونري پرداخت و گفت: من عاشق ميلان هستم؛ ميلان تيم دوم من است و هميشه به جز امشب دوست دارم پيروز شود.

وي تأکيد کرد: اگر مجبور به ترک بارسا بودم، دوست داشتم به ميلان بروم اما حالا سنم بالا رفته است و ميخواهم تا بازنشستگي در همين باشگاه بمانم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]ژاوي: بارسلونا در خاطره فوتبال ماندگار خواهد شد[/h]
[h=2] هافبک بارسلونا معتقد است که آبياناريها به خاطر شيوه بازيشان در خاطره فوتبال ماندگار خواهند شد.[/h]
00938569.jpg

ژاوي هرناندس در گفتو گو با فدراسيون فوتبال کاتالان در خصوص ميراثي که بارسلونا در ذهن فوتبال به يادگار خواهد گذاشت، صحبت کرد و گفت: اگر اين تيم را با ساير تيمهاي افسانهاي مقايسه کنيد، هرگز تيمي را مثل بارسا نخواهيد ديد. آنها ما را به خاطر خواهند سپرد همان طور که ما ليکرز 30 سال پيش را به ياد داريم.

وي ادامه داد: مسيري که پپ و همين طور هم تيتو و حالا جوردي تيم را در آن قرار دادند، دوست دارم. اين همان ساختاري است که کرويف 30 سال پيش ميخواست آن را بنا نهد. من عاشق آن هستم و نميتوانم به فوتبال به يک روش ديگر فکر کنم.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: ريکارد روش حمله را به ما داد که مثل يک انقلاب بود. پپ گفت «اکنون ما از عقب بازي ميکنيم، با دروازهبان 2 به يک ميشويم» و اولين واکنش ما اين بود که «درباره چه چيزي صحبت ميکني؟»

ژاوي همچنين در خصوص دل بوسکه و لوئيس آراگونس گفت: دل بوسکه بيشتر بر روي سيستم دفاعي کار ميکند و اين باعث ميشود ما در حمله آزاد تر باشيم. ما در زمان آراگونس بيشتر در ضدحملات بازي ميکرديم و به دنبال گلهاي سريع و سپس 15 دقيقه دفاع کردن بوديم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿


ماسکرانو:
[h=1]پيدا کردن تيمي با خصوصيات بارسا مشکل است[/h]
[h=2] هافبک آرژانتيني بارسلونا با تمجيد از کاتالانها معتقد است که پيدا کردن يک تيم ديگر با ويژگيهاي انساني اين باشگاه کار دشواري است.[/h]
00031225.jpg

خاوير ماسکرانو بازيکني است که فوتبال را در تيمهاي زيادي تجربه کرده و در هر تيمي عناويني کسب کرده است. وي پس از ايفاي نقشي کليدي در ليورپول زير نظر رافا بنيتس، با وجود اينکه نقشش در تيم تغيير کرده است، از حضور در بارسا پشيمان نيست.

به گزارش فارس، وي در اين باره اظهار داشت: از زماني که به بارسلونا آمدم هميشه اين ذهنيت را داشتم که براي ارائه بهترين عملکردم تلاش کنم تا يکي از نفرات اصلي در ترکيب تيم باشم و اغلب مجبور بودم خودبينيام را کنار بگذارم.

ماسکرانو ادامه داد: فکر ميکنم از اين لحاظ همه چيز براي من عالي پيش رفت و آنها قدردان من هستند. هرگز مشکلي ندارم که تأييد کنم بازيکني که به جاي من در ترکيب اصلي بازي ميکند، از من بهتر است.

وي خاطرنشان کرد: در اين باشگاه هر روز چيز تازهاي ياد ميگيرم اما اگر تنها يک چيز فهميده باشم اين است که در فوتبال کسي که بزرگتر است، افتادهتر است. کساني مثل ژاوي، اينيستا، پويول، والدس، پيکه، بوسکتس و ... بازيکناني که نه تنها هر افتخاري را با بارسا کسب کردهاند بلکه با کسب قهرماني در اروپا و جهان با تيم ملي اسپانيا اسطوره شدند، زندگي بسيار معمولي دارند که من در جاهاي ديگر نديدم.

هافبک آرژانتيني بارسلونا افزود: بارسا تيم خاصي است. پيدا کردن يک تيم ديگر با چنين خصوصيات انساني واقعا سخت است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

ميلان تيمي با سابقهاي درخشان است
[h=1]زوبيزارتا: هيچ تيمي مدعي نيست[/h]
[h=2] مدير فوتبال باشگاه بارسلونا معتقد است که در ديدار امشب تيمش مقابل ميلان در دور رفت مرحله يکهشتم ليگ قهرمانان اروپا هيچ تيمي مدعي صعود نيست.[/h]
00943639.gif

آندوني زوبيزارتا در آستانه بازي امشب بارسلونا مقابل ميلان در ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ميلانيها ميدانند چگونه رقابت کنند. ميلان تيمي با سابقهاي درخشان است که ميداند چگونه در مسابقات بزرگ بازي کند و هميشه کار را براي حريف سخت ميکند زيرا هميشه بازيکنان خوبي داشته است. اين مسابقه قطعا سخت خواهد بود.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: وقتي در مسابقاتي مثل ليگ قهرمانان اروپا مقابل تيمي مثل ميلان به ميدان ميرويد، اين که فکر کنيد مدعي صعود هستيد يا نه معمولا در دنياي فوتبال وجود ندارد. هيچ تيمي مدعي نيست.

مدير فوتبال باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: باشگاههاي بزرگ ميدانند چگونه رقابت کنند؛ آنها ميدانند چطور به دنبال کسب نتيجه باشند و فشار تأثيري بر عملکرد آنها ندارد. ميلان، بارسا، تيمهاي بزرگ ميدانند چه زماني در ميدان بزرگي هستند و من مطمئنم ميلان اين را به ما ثابت خواهد کرد.

زوبيزارتا اضافه کرد: در دست داشتن مالکيت توپ و چنين چيزهايي يک شيوه بازي است. بايد بازيخواني کنيد؛ ما تيمي هستيم که براي پيروزي به ميدان ميرويم و به دروازه حريف حمله ميکنيم. اين شيوه بازي ما است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]گالياني: اميدوارم بارسلونا بيدار نشود[/h]
[h=2] نايب رييس ميلان با وجود شکستهاي پياپي اخير بارسلونا هنوز اين تيم را بهترين تيم جهان ميداند.[/h]
00940582.jpg

ميلان با پيروزي دو بر صفر در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا شانس خود را براي صعود به يک چهارم نهايي بيشتر کرد.

گالياني با وجود پيروزي دو بر صفر تيمش در سن سيرو هنوز چيزي را تمام شده نميداند چرا که معتقد است بارسلونا با وجود شکستهاي پياپي اخير هنوز بهترين تيم جهان است.

نايب رييس باشگاه ميلان گفت: بر اين باورم که بارسلونا هنوز بهترين تيم جهان است. اميدوارم که اين تيم برابر ما به خود نياييد و بيدار نشود. الان نميخواهيم به بازي هفته آينده در نوکمپ فکر کنيم بلکه فقط بر روي بازي برابر جنوا تمرکز داريم. در نوکمپ بايد به خوبي دفاع کنيم. ديدار زيبايي خواهد بود، چرا که دو غول فوتبال اروپا برابر هم صف آرايي ميکنند.

ميلان فصل جديد رقابتهاي سري A را با هدايت ماسيميليانو آلگري کابوسوار شروع کرد و اين مربي جوان تا آستانه اخراج پيش رفت، اما سران روسونري به او اعتماد کردند و ثمره اعتماد خود را ديدند.

گالياني به ستايش از آلگري پرداخت و گفت: آلگري مربي بسيار خوبي است. او در ميلان عملکرد مناسبي داشته است. با اين حال هنوز بسيار زود است که درباره تمديد قرارداد او صحبت کنيم.

ميلان در جدول ردهبندي سري A با 48 امتياز در جايگاه سوم جاي دارد. يوونتوس با 59 امتياز صدرنشين است و ناپولي هم با 53 امتياز دوم است.

 
بالا