✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
u.goal.com_268800_268805hp2.jpg


[h=2]مدیربرنامه های والدس: هنوز یک سال از قرارداد او با بارسا باقی مانده[/h]

مدیربرنامه های ویکتور والدس در صحبت هایی اعلام کرد که به احترام والدس و بارسا نمی خواهد صحبت کند
سایت گل- در حالی که تنها یک سال دیگر تا اتمام قرارداد ویکتور والدس با باشگاه بارسلونا باقی مانده، گمانه زنی های متعددی در مورد احتمال جدایی او از این تیم در پایان رقابت های این فصل به گوش می رسد و شنیده می شود که والدس با اتمام این فصل بارسا را ترک کرده و مقصدش یک تیم لیگ برتری خواهد بود.


البته خود والدس بعد از آنکه قراردادش را با بارسا تمدیدنکرد، رسما اعلام کرد که به دنبال ماجراجویی جدیدی است و در جدایی او از بارسا شکی نیست ولی در مورد زمان این جدایی تردید هایی وجود دارد.​
دراین میان خینس کارواخال، مدیربرنامه های والدس در مورد اینده او در باشگاه کاتالان صحبت کرده و گفته:« هنوز یک سال دیگر از قرارداد والدس با بارسا باقی مانده و هیچ چیزی نمی دانیم. نمی دانیم که شرایط ما را به کدام سو خواهدبرد.به احترام باشگاه بارسلونا و والدس بیشتر از این حرف نمی زنم.»​
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اظهار نظر عجیب مدافع بارسلونا
[h=1]آبیدال: از دکترم خواستم مرا به کما ببرد تا درد نکشم![/h]
[h=2]مدافع بارسلونا از پزشک خود خواسته تا وی را به کما ببرد تا درد نکشد.[/h] به گزارش نامه، اریک آبیدال در گفتوگو با TV1 فرانسه در مورد دوران بیماری و پیوند کبد خود توضیحاتی داده است.
«دکترم از اینکه چگونه توانستم با آن بیماری کنار بیایم تعجب کرده بود. او در مورد پیوند کبد با من صحبت کرده بود ولی باید بگویم در مدت زمان بسیار کوتاهی ۴ یا ۵ بار جراحی شدم که ۱۹ کیلو گرم وزن کم کردم. هیچ وقت در مورد مرگ فکر نکردم زیرا میدانستم همه چیز دست خدا است.»


وی افزود: درد زیادی داشتم. یک روز یکشنبه را به خاطر دارم که آنقدر درد کشیدم که از پزشکم خواستم مرا به کما ببرد تا درد نکشم.
آبیدال تاکید کرد: پس از عمل جراحی چهارم بود که پزشکان به من گفتند مقدار زیادی مایع در شکمم انباشته شده بود. آنها از اینکه چگونه من آن درد را تحمل کردم متعجب بودند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

گزارش آماري از وضعيت فني کاتالانها
[h=1]بارسلونا و رکورد 300 بازي خيرهکننده پياپي[/h]
[h=2] بنا به يک گزارش آماري منتشرشده، تيم فوتبال بارسلونا 300 بازي پياپي است که مالکيت توپ بيشتري نسبت به حريفان داشته و در واقع يکي از عوامل برترياش همين موضوع بوده است.[/h]
00001980.jpg

طبق اعلام نظر کارشناسان فوتبال يکي از عوامل موفقيت بارسا در سالهاي گذشته مالکيت بيشتر توپ نسبت به تيم رقيب، به عنوان برگ برنده ياران ليونل مسي عنوان شده است. به باور تحليلگران، کاتالانها در دوراني که پپ گوارديولا، مربي سابق آبي و اناري پوشان توانست با اعمال سبک خاص بازي مورد نظر خود يعني «تيکي تاکا» (رد و بدل کردن پاسهاي سالم و پرتعداد) بر حريفان غلبه کرده و بازي چشمنوازي را به معرض نمايش گذارد، در سايه مالکيت بيشتر توپ نسبت به حريف، تاکتيک خود را اجرا کرد.

به گزارش فارس ، مطابق آماري که سايت رفير آلمان منتشر کرده، عامل عمده موفقيتهاي اين تيم حتي براي دوران پس از خروج گوارديولا (از تابستان گذشته تا به حال) همين نکته يعني مالکيت بيشتر توپ بوده است.

media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1392_01_22_13920122000006_PhotoL.jpg



*5 سال برتري «توپي» بيشتر به حريفان!

مطابق اين گزارش آخرين مرتبه که مالکيت توپ بارسا کمتر از حريف بود، روز هفتم ماه مه سال 2008 بود که در الکلاسيکو با رئال، کمتر از حريف کهکشاني صاحب توپ شدند. در آن بازي بارسا که توسط فرانک ريکارد هلندي هدايت ميشد، رئال 50.5 درصد زمان بازي صاحب توپ بود در حاليکه سهم بارسا 49.5 درصد بود. پيکاري که سلاطين کهکشاني 4 بر يک در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برنده شدند.

پس از آن دوره اقتدار کاتالانها شروع شد و در 300 بازي متوالي، آنها تيم صاحب توپ زمين بودند.

media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1391_12_22_13911222000717_PhotoL.jpg

*300 بازي فراموشنشدني از بارسا با برتري

براساس آمار موجود بارسا در 185 بازي لاليگا، 62 بازي در ليگ قهرمانان، 39 بازي در کوپا دلري، 8 بازي در سوپرجام اسپانيا، 4 بازي از جام باشگاههاي جهان و همينطور 2 بازي سوپرجام (در مجموع 300 بازي) مالکيت بيشتر توپ داشته است.

البته از اين تعداد بازي، 2 ديدار مربوط به زماني بوده که ريکارد تيم را هدايت ميکرد، 247 بازي تحت هديت گوارديولا بود و 51 بازي نيز با هدايت تيتو ويلانووا و جوردي روروا انجام گرفت.

media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1391_12_02_13911202000772_PhotoL.jpg



*برتري 89 درصدي و يک شکست عجيب !

اگر قرار باشد بهترين بازي بارسا از نظر درصد مالکيت توپ در خلال اين 300 بازي شناسايي و معرفي شود، بايد به مصاف با سلتيک گلاسکو در ليگ قهرمانان در تاريخ 8 نوامبر سال 2012 اشاره کرد که کاتالانها صاحب مالکيت 89 درصدي شدند. در اين ميان نکته عجيب آن بود که کاتالانها با اين همه برتري، 2 بر يک نتيجه را واگذار کردند.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ماگات: بارسا هيچشانسي مقابل بايرن ندارد[/h]
[h=2] سرمربي سابق بايرنمونيخ مدعي شد که بارسلونا هيچ شانسي مقابل اين تيم در نيمهنهايي ليگ قهرمانان اروپا ندارد.[/h]
00036550.jpg

فليکس ماگات اعلام کرد: در حال حاضر بايرنمونيخ بهترين تيم اروپا است.

به گزارش فارس، ماگات که از سال 2004 تا 2007 هدايت بايرنمونيخ را در دست داشت، خاطرنشان کرد: بارسا تيم بسيار خوبي است اما مقابل بايرن هيچ شانسي ندارد. بايرن از بارسلونا نميترسد.

گونتر نتسر، بازيکن سابق رئال مادريد و تيم ملي آلمان نيز پيش از اين اعلام کرده بود: فينالي تمام آلماني را در ليگ قهرمانان شاهد خواهيم بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دل بوسکه: همه در فينال، الکلاسيکو ميخواهند[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي اسپانيا مشتاق تماشاي الکلاسيکو در فينال ليگ قهرمانان اروپا است.[/h]
00005707.jpg

ويسنته دل بوسکه روياي برگزاري الکلاسيکو در فينال را دارد. وي بر اين باور است که فينال ليگ قهرمانان اروپا ميان رئال مادريد و بارسلونا پاياني فوقالعاده در رقابتها است.

آبياناريها در مرحله نيمهنهايي مقابل بايرنمونيخ به ميدان خواهند رفت؛ در حالي که پايتختنشينان براي رسيدن به ومبلي با بورسيا دورتموند ديدار ميکنند.

سرمربي سابق رئال مادريد بر اين باور است که مسابقه ميان 2 غول اسپانيا ايدهآل خواهد بود.

دل بوسکه اظهار داشت: همه ميخواهند فينال بين رئال مادريد و بارسلونا را شاهد باشند. اگر بارسا و رئال مادريد به فينال برسند، فوقالعاده خواهد بود به خصوص اينکه بسياري از بازيکنان دو تيم در تيم ملي حضور دارند. اين گام بزرگ ديگري به سود فوتبال اسپانيا است.

وي ادامه داد: در دهه گذشته استيلاي فوتبال اسپانيا را با تيم هايي چون والنسيا، سويا، ويارئال و دپورتيوو هم ديده بوديم.

تيمهاي اسپانيايي از شروع قرن 21، پنج بار قهرمان 13 دوره ليگ قهرمانان شدهاند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نيمار: علاقهاي به بارسلونا ندارم[/h]
[h=2] ستاره برزيلي سانتوس در تازهترين اظهارات خود اعلام کرد تمايلي به باشگاه کاتالانها ندارد.[/h]
00037158.jpg

نيمار همچنان از اظهار نظر مشخص درباره آيندهاش امتناع کرد و اظهارات اخير وي که در رسانهاي برزيلي منتشر شده به اين شرح است: علاقهاي به بارسلونا ندارم. شايد آنها باشگاه بزرگي باشند اما من در سانتوس احساس خوبي دارم. نميخواهم اينجا را ترک کنم. خوشحالم و نميخواهم به اروپا بروم.

آخرين اظهارات نيمار در تضاد مستقيم با صحبتهاي هفته گذشته آندره کري، مدير برنامههايش است که گفته بود: بارسلونا همچنان به شدت بر روي نيمار تمرکز کرده است. او نفر اول در ليست خريد بارسا است و خودش هم اين را ميداند. وقتي او تصميم به ترک سانتوس بگيرد براي انتقال به نيوکمپ آماده خواهد بود. اگر لازم باشد تا پس از جامجهاني 2014 منتظر او خواهيم ماند.

کري همچنين اعلام کرده بود که حضور نيمار در بارسلونا ميتواند به وابستگي اين تيم به مسي پايان دهد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]چهره بارسا در فصل آينده تغيير مي کند[/h]
[h=2] مطبوعات اسپانيايي از تغييرات اساسي در ترکيب تيم فوتبال بارسلونا در فصل آينده خبر دادند.[/h]
00001980.jpg

به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، باشگاه بارسلونا با نظر تيتو ويلانووا سرمربي اين تيم در صدد تغيير در ترکيب تيم در فصل 14 - 2013 است تا اين تيم بتواند فلسفه فوتبال کلاسيک کاتالاني را به مانند گذشته به خوبي اجرا کند.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالان نوشت در راس تغيير در ترکيب تيم مي تواند به عزم جدي براي خريد نيمار ستاره برزيلي تيم سانتوس و تغييرات در درون دروازه و قلب خط دفاعي اشاره کرد.

از جمله بازيکناني که در تابستان نيوکمپ را ترک خواهند کرد از قبل جدايي ويکتور والدز دروازه بان اول تيم مسجل شده است اما به نظر مي رسد اريک آبيدال مدافع کهنه کار فرانسوي که پس از يک سال دوري به علت پيوند کبد به تازگي به ترکيب بارسا بازگشته نيز از اين تيم جدا شود.قرارداد کنوني آبيدال تا تابستان اعتبار دارد.

نام آلکس سانچس مهاجم شيليايي ، آلکس سونگ هافبک کامروني و خوناتان دوس سانتوس مکزيکي نيز در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

البته هنوز وضعيت ادامه حضور داويد ويا مهاجم ملي پوش اسپانيايي نامشخص است.کادرفني تصميم گرفته تا دني آلوز و آدريانو کوريا دو مدافع برزيلي ، کريستين تيو ، مونتويا و بارترا بازيکنان جوانتر و خاوير ماسکرانو هافبک آرژانتيني را حفظ کند.

در ترکيب اصلي بارسا در فصل آينده ليونل مسي ، پدرو رودريگس ، سسک فابرگاس ، سرخيو بوسکتس ، خرارد پيکه ، آندرس ايني يستا و خوردي آلبا با توجه به تمديد قرارداد خود جاي خواهند داشت.همچنين کارلوس پويول و ژاوي نيز تصميم گرفته اند تا زمان بازنشستگي در بارسا بمانند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پيشنهاد رئيس بارسلونا توسط فلسطينيها رد شد[/h]
[h=2] رييس فدراسيون فوتبال فلسطين پيشنهاد راسل در برگزاري ديدار دوستانه بارسلونا با تيمي مشترک از فلسطين و رژيم اشغالگر قدس را رد کرد.[/h]
00944483.jpg

ساندرو راسل، براي پايان دادن به جنگ و خشونت رژيم اشغالگر قدس با فلسطين پيشنهاد برگزاري ديدار دوستانه بارسلونا با تيمي متشکل از فلسطين مظلوم و رژيم صهيونيستي را داد که اين پيشنهاد توسط فلسطينيها رد و مهر بطلان را بر آن زده شد.

جبرئيل رجوب، رييس فدراسيون فوتبال فلسطين اعلام کرد که هيچ گاه با رژيم اشغالگر قدس در قالب يک تيم واحد به ميدان نخواهد رفت، اما از پيشنهاد بارسلونا براي ديدار با هر تيم فلسطيني استقبال خواهد کرد.

ساندرو راسل ، رييس باشگاه بارسلونا در ديداري که 22 فوريه گذشته از فلسطين داشت، پيشنهاد برگزاري بازي دوستانه بارسلونا با تيمي مشترک از بازيکنان فلسطين و اسرائيل را داد.

رجوب در سخناني که فدراسيون فوتبال فلسطين منتشر کرد، گفت: تا زماني که رژيم اشغالگر بر ما ظلم کند، بسيار سخت است که با آنها در قالب يک تيم واحد به ميدان رويم. حال اهداف اين ديدار دوستانه هر چه باشد، فرقي نميکند.

رييس فدراسيون فوتبال فلسطين با اين جملات نفرت خود را از اشغالگران صهيونيستي نشان داد: فاشيسم در قرن بيست و يکم، عدم پايبندي به آييننامه المپيک و اخلاق ورزشي، جلوگيري از سفر بازيکنان و کاروانهاي فلسطيني و زير پا گذاشتن حق مسلم ورزشکاران فلسطيني.

او افزود: اهداف خوبي پشت پيشنهاد راسل است، اما اين چيزي نيست که ما ميخواهيم. ميخواهيم رابطه خوب خود با رييس باشگاه بارسلونا را حفظ کنيم. حاضريم تا در فلسطين با هر تيمي از فوتبال جهان بازي کنيم. رژيم اشغالگر قدس اخيرا در اقدامي حتي اجازه نداد دو تيم از جوانان فلسطين در قدس با هم بازي کنند و اين کار شکني و اقدام ناجوانمردانه درست بعد از سفر انسان دوستانه راسل به فلسطين صورت گرفت. اين گوياي حقيقت اين رژيم است. کسي که چنين رفتارهايي را انجام ميدهد هيچ پايبنديي به صلح، تفاهم و احترام متقابل ندارد. بايد رژيم اشغالگر قدس از نقشه ورزشي جهان پاک و طرد شود.

وي گفت: پيشنهاد راسل در صورت عملي شدن منطقه خاورميانه را خواهد لرزاند و تکانهاي در آن به وجود خواهد آورد. اين فکر هنوز پخته نيست الان توپ در زمين رژيم اشغالگر است. هر گاه اسرائيل به اشغال خود پايان دهد، شهرک سازيهاي خود را متوقف کند و تماميت اراضي ما را به رسميت شناسد چه بسا اين فکر عملي شود. ما به عنوان خانواده ورزش فلسطين پايبند به حق خود هستيم. همه ما خواستار تعامل هستيم، هيچ کسي نيست که نخواهد به باشگاه بارسلونا تعامل کند و از تجربيات ارزنده اين باشگاه اسپانيايي استفاده نکند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]الموندو: آقاي ماگات به بارسلونا احترام بگذار![/h]
[h=2] پيشبيني نتيجه يک رويارويي از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا توسط مربي سابق بايرن باعث ناراحتي، خشم رسانههاي اسپانيايي شده است.[/h]
00015182.jpg

پس از آنکه 2 روز قبل فليکس ماگات در مصاحبه با يک سايت اينترنتي عنوان کرد بارسلونا در رويارويي با بايرن شانسي نخواهد داشت، اين گفته وي به کام ماتادورها خوش نيامد.

مربي 59 ساله که در سالهاي 2004 تا 2007 هدايت باواراييها را برعهده داشت، در ارتباط با پيکار شاگردان سابقش با کاتالانها گفت: با در نظر گرفتن شرايط کنوني بارسا، کاتالانها مقابل بايرن صاحب بختي براي صعود نخواهند شد.

بنابه به نوشته روزنامه اکسپرس، چاپ شهر کلن، اين حرف مربي ژرمني باعث شد تا نشريات اسپانيايي عليه وي جبههگيري کنند.

روزنامه الموندو ديپورتيو به همين منظور نوشت: آقاي ماگات،مراقب حرفهاي خود باشيد. بارسلونا لايق احترام بيشتر است.

اين نشريه ادامه داد: جناب ماگات بهتر است برود و از بازيکنان و کادر فني بايرن بپرسد واقعا به موضوع غلبه بر بارسا اطمينان کافي دارند.

اين نشريه وابسته به کاتالانها افزود: کافيست بارسا در فرم مطلوب با بايرن روبهرو شود. آنوقت ماگات و حرفهايش را يکجا خواهد بلعيد.

در همين ارتباط نشريات ديگر اسپانيا همچون آس و الپائيس نيز موضعگيريهاي مشابهي داشتند.

پيکار رفت بايرن و بارسا سهشنبه آينده در ورزشگاه آليانسآرهنا انجام خواهد شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
زوبی زارتا مدیر ورزش باشگاه بارسلونا گفت: در مسابقه دو تیم بارسا و بایرن مونیخ قلب گواردیولا به دو نیم تقسیم خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز زوبی زارتا مدیر ورزش باشگاه بارسلونا گفت: گواردیولا دوست من بوده و شخصاً به او علاقه ویژه ای دارم و مطمئن هستم که در بازی دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ قلب گواردیولا به دو نیم تقسیم خواهد شد زیرا دو تیم مقابل یکدیگر قرار می گیرند که برای گواردیولا بسیار مهم بوده و جایگاهی کاملاً ویژه دارد او در حال حاضر در نیویورک است و من هم دوست ندارم در مورد کسی صحبت کنم که در حال حاضر وجود فیزیکی در بین ما ندارد ولی چیزی که باید اشاره ای به آن داشته باشم این است که بهتر است وی آرامش خود را حفظ کرده و با خونسردی این مسابقه حساس را دنبال کند./آق
 
بالا