عاشق شدیم رفت !! + نظر سنجی

عاشق بشید چی کار میکنید ؟!


  • مجموع رای دهندگان
    14

آسمان

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
خب دیگه منم با آشوب موافقم. به نظرم به عنوان یه دختر تنها راهش اینه عفیف و نجیب و متوکل باشیو هرگز علاقتو نشون ندی.:1:

من گزینه سایر رو انتخاب کردم چون هیچ کدوم از گزینه ها برای یه دختری که محجوبه و در برابر نامحرم مغروره مناسب نیست. دفن کردن احساس ، چیز خوبیه اما بعدش برای ما امکان نداره این گزینه برای آقایون شاید به درد بخوره.

خداییش دختر بودن خیلی شهامت میخواد، پر از احساس باشیو راه بروزش ازت سلب شده باشه.
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
جمع بندی گزینه ها !! از نظر شخصی خودم!

بسم رب الحسین .. .

گزینه اول : والدین

بهترین راه مسلما اینه که آدم انقدر با پدر و مادرش رفیق باشه که هرچیزی رو بتونه بدون ترس و دغدغه بهشون بگه و ارتباط داشته باشه.
برخی مشکلات اما امروزه نزاشته ما نسل سومی ها با والدینمون رفیق بشیم. و این بزرگترین مشکل نسل ماست که فکر میکنیم اونا قدیمین!! در صورتی که فقط تجربشون به اندازه ایه که فکر ما قادر به درک فلسفش نیست!! و میگیم اونا قدیمین!! خیلی خوب میشد اگر میتونستیم با پدر و مادرمون انقدر رفیق باشیم.

گزینه دوم : به خود معشوقه !

از نظر من این بدترین کار ممکنه!! شرایط ازدواج نداری ! بعد بلند شی بری به دختر یا پسر نامحرم بگی آی لاو یو!؟
اینطوری فقط ذهن اون رو هم درگیر کردی!! و صد البته خودت رو خورد کردی ، شاید اولش سبک بشی که خالی شدی! اما بعدش بیشتر اذیت میشیم که بهش نمیرسیم!!! و .. .

گزینه ی سوم : دوست و رفیق

یکی از راه هاای که مسلما همون بالاخره بهش میرسیم! دوسته ، دوست یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصه ، خواه یا ناخواه برخی مسائل رو به دوستانتون منتقل میکنید و اگر رفیق رفیق خوبی باشه گاه سعی در حل مشکلتون میکنه و اگر نباشه روز اول اشک و آخ آخ بعدش فراموش میکنه!! دوست خوب و به قولی برادر! اگر دارید یکی از بهترین گزینه ها میتونه باشه برای تخلیه .
البته اینجا قبلش باید یه تاپیک بزنیم دوست خوب کیه!؟ قابل اعتماد کیه!؟

گزینه چهارم : نوشتن در فضای سایبری

در مرحله اول رسیدن به هدف ، در مرحله دوم سخن گفتن و حرف زدن ، و در مرحله بعدی میشه به نوشتن اشاره کرد برای آروم شدن. بالاخره یه جوری تخلیه کردن خود آدم میتونه کمک کنه ، حالا به هر روشی (البته فکرتون جای بد نره :D) ، اما مشکلی که فضای مجازی داره اینه که دقیقا کسی نمیشناسه و همدردی نیست! تخلیش هم مجازیه!! هیچ کس نمیتونه همدردت باشه

گزینه ی پنجم : دفن کردن

یکی از سخت ترین راه هاست!! به روش های مختلف ، سرگرم کردن خودمون ، با رفقا تفریح کردن! اینور و اونور رفتن ، درس و دانشگاه ، کار و مشغله و یکی از اثرگزار ترین هاش میتونه ورزش های رزمی باشه ! (سنگین نه نمایشی)
به قولی رگ احساسو بریدن!! اما موقته بالاخره دوباره شروع به نوسان میکنه

گزینه ی آخر سایر .. .

و الله اعلم بما تعلمون
نحن اقرب من حبل الورید .. .

سر نماز که نشستی با خدات درد و دل کن ، از تمام راه های بالا موثر تره ، بگو خدایا ، هرکی صلاحه ، هروقت صلاحه . .. .
پ.ن : این آخری تست شده جواب داده! . ..

موفق و سربلند باشید


 

sadat

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
سلام و وقت بخیر
ببخشید من جا موندم...
به نظر من در مرحله اول بهترین روش (برای خودم) در میون گذاشتن با مشاورم هست .چون اون نه دوستمه که شاید یه روزی بر علیه من بشه . با خانوادم مخصوصا با مادر و خواهر هام خیلی راحتم ولی چون از احساسم مطمئن نیستم که هوس یا عشق واقعی به اونا چیزی نمیگم که نگرانشون نکنم.
صحبت با مشاوره هم میتونه باعث تخلیه احساساتم بشه و هم میتونه راهکارهای مناسب رو به من بده که چه کار کنم تا به شرایط مطلوب برسم .
مثلا :کار زیاد و مشغولیت های کاری ...
یا علی
 
بالا