استقلال 10 نفره تراکتورسازي را شکست داد/ویدئو خلاصه بازی،حواشی و...

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اميرحسين صادقي:
[h=1]با اين هواداران هر تيمي را شکست ميدهيم[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: اگر برهاني اخراج نميشد، ميتوانستيم با اختلاف 2 يا 3 گل حريف خود را شکست دهيم.[/h]
00001239.jpg

اميرحسين صادقي پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازي در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: متأسفانه از دقيقه 40 با اخراج برهاني 10 نفره شديم اما توانستيم با حمايت هواداران حريف خود را شکست دهيم. پيش از اين هم اعلام کرده بودم که با اين هواداران هر تيمي را ميتوانيم در آزادي شکست دهيم.

به گزارش فارس، وي با بيان اينکه براي قهرماني بايد تمام تيمها از جمله سپاهان و تراکتور را شکست دهيم، خاطرنشان کرد: تا لحظاتي از بازي برخوردهايي با سيدصالحي مهاجم تراکتورسازي داشتم که فکر ميکنم اين برخوردها در فوتبال طبيعي است.

صادقي در خصوص اين موضوع که سيد صالحي معتقد بود به وي فحاشي شده است، گفت: من اصلاً به وي بياحترامي نکردم و 12 سالي که در ليگ حضور دارم به هيچ بازيکني فحاشي نکردهام و فکر ميکنم سيد صالحي اشتباه کرده است.

مدافع تيم فوتبال استقلال در خصوص اخراج برهاني گفت: در آن صحنه کمک داور به صحنه نزديک بود و به داور کمک کرد و فکر ميکنم تصميم درستي گرفت. بايد حمايت بيشتري از داوران شود تا هر کسي نتواند حصار شيشهاي دور آنها را به راحتي بشکند.

صادقي در پايان گفت: فکر ميکنم با روندي که در نيمه نخست داشتيم اگر 10 نفره نميشديم ميتوانستيم با اختلاف 2 يا 3 گل تراکتورسازي را شکست دهيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اکبرپور: 9 نفره هم تراکتورسازي را ميبرديم[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: 10 نفره که هيچ، اگر 9 نفره هم ميشديم به پيروزي ميرسيديم.[/h]
00939920.jpg

سياوش اکبرپور پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازي گفت: بعد از 10 نفره شدن استقلال شرايط ما خيلي پيچيده شد و فشار زيادي روي تيم ما وجود داشت. در صحنهاي که به داور اعتراض کردم به اين خاطر بود که به بازيکن حريف برخورد نکرده بودم اما داور به من کارت زرد نشان داد.

وي افزود: بازي بسيار حساس بود و هر 2 تيم براي کسب قهرماني انرژي زيادي را در اين بازي به کار گرفتند. خيلي خوشحال هستم و انرژي زيادي دارم به شکلي که انگار اصلا بازي نکردهام. متاسفانه هم در اين بازي و هم در مسابقه رفت بارها عليه من شعار دادند و انگار نه انگار که سال گذشته براي تراکتور سازي زحمات زيادي کشيديم. ثابت کرديم تيم ما استقلال است.

مهاجم استقلال تاکيد کرد: خيلي دوست داشتم در اين بازي به پيروزي برسيم به خاطر شادي دل اين هواداران که امروز از ما حمايت کردند تلاش زيادي انجام دادم. تراکتورسازي سال قبل پول ما را نداد و متاسفانه امروز فحش و هر بياحترامي که ميخواستند عليه ما انجام دادند. 10 نفره که هيچ اگر 9 نفره هم مي شديم امروز به پيروزي ميرسيديم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاتمي: بازي سخت و نفسگيري بود[/h]
[h=2] بازيکن تيم استقلال پس از برتري تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: بازي سخت و نفسگيري داشتيم و خوشحالم که توانستيم 10 نفره به پيروزي برسيم.[/h]
00943838.jpg

فرزاد حاتمي پس از برد يک بر صفر تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: بازي سخت و نفسگيري بود.

وي ادامه داد: ما در جريان بازي 10 نفره شديم و خوشحالم که خط دفاعي ما عملکرد خوبي داشت و توانستيم به پيروزي برسيم.

بازيکن تيم استقلال ادامه داد: قرار شده است باشگاه در هفته جاري طلب ما را پرداخت کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]صالح: از مسئولان ورزش حمايت ميخواهيم[/h]
[h=2] مربي تيم فوتبال استقلال گفت: تنها چيزي که از مسئولان ورزش ميخواهيم اين است که از ما حمايت شود.[/h]
00942696.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس، مجيد صالح پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازي گفت: با اين پيروزي به قهرماني نزديک شديم و موفقيت در ليگ امسال تا اندازه زيادي در گرو اين بازي مهم بود.

وي افزود: بايد از بازيکنانمان که بدون هيچگونه چشمداشتي و با وجود عدم دريافت 8 ماه حقوقشان و با وجود آنکه در 20 مسابقه به پيروزي رسيدند و هيچ پاداشي دريافت نکردند، تشکر کنيم. بايد در تاريخ نوشت که بازيکنانمان با اين شرايط و با وجود 10 نفره شدن و در چنين شرايطي اينقدر با روحيه بازي ميکنند.

صالح خاطرنشان کرد: در برنامه ورزش و مردم مجري اين برنامه از وزير ميپرسد که درست است که شما از استقلال و پرسپوليس حمايت بيشتري ميکنيد؟ سؤال من اين است که کدام حمايت را ميگوييد و اگر حمايتي انجام شده آن را به ما نشان دهيد. بازيکنانمان تا به اينجا تنها 20 درصد و همکاران من چيزي در حدود 5 تا 10 درصد از قرارداد خود را دريافت کردند در اين شرايط بايد در آسيا به مصاف حريفاني برويم که تا دندان مسلح هستند و از حمايتهاي همه جانبهاي برخوردارند.

وي افزود: ما فقط يک مقدار حمايت ميخواهيم، واقعاً نميدانم چه حمايتي از استقلال ميشود. اينکه آيا از پرسپوليس حمايت ميشود را من نميدانم اما نکته قابل اهميت اين است که بايد بيشتر مورد حمايت قرار بگيريم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قلعهنويي: خوشحالم که مافياي خوب هستم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:من معني واژههايي مانند گاد فادر يا آپاچي را نميدانم.[/h]
00943686.gif

امير قلعهنويي پس از پيروزي يک بر صفر برابر تراکتورسازي در نشست خبري اظهار داشت: به مسئولان برگزاري مسابقه و سازمان ليگ، يگان ويژه، هيئت فوتبال تبريک ميگويم. به سعيد مظفريزاده هم بابت داوري خيلي خوبش تبريک ميگويم. به خاطر داوري خوب. تبريک اصلي هم به دو تيم که فوتبال خيلي خوبي به نمايش گذاشتند. به خاطر اخراج يک بازيکن درگيرانهتر بازي کرديم و اين بازي بالاتر از سطح ليگ بود.

وي ادامه داد: درگذشت نوري خداياري استاد تکنيک ايران را تسليت ميگويم، او يکي از بزرگان فوتبال ما بوده است.

قلعهنويي در مورد احيا شدن هاشم بيکزاده گفت: او بازيکني است که استاندارد يک بازيکن بينالمللي را دارد اما در ابتداي ليگ شرايطي درست کردند که از نظر روحي و فني افت کرد و مجبور شديم در خيلي بازيها از او چشم پوشي کنيم. در سه بازي اخير خوب شده و اگر اشتباه نکنم جز پرافتخارترين بازيکنان ليگ است، اگر چه در ابتداي فصل با او خوب رفتار نشد.

وي در مورد وضعيت خسرو حيدري گفت: 24 ساعت بايد يخ درماني کند و بايد از کادر پزشکي استقلال تشکر کنم و اميدوارم به بازي با العين برسد. از هواداران هم بايد تشکر کنم که 90 دقيقه ما را تشويق کردند و بازيکنان ما هم مردانه و شرافتمندانه 55 دقيقه جنگيدند و تراکتورسازي هم فوتبال رواني ارايه کرد و بايد تبريک بگويم به آنها. هر دو تيم برنامه تاکتيکي داشتيم و اگر 10 نفره نميشديم بيشتر گل ميزديم و اشتباه بچگانه برهاني ما را 10 نفره شديم.

قلعهنويي در مورد فحاشي هواداران استقلال به جواد کاظميان گفت: من نشنيدم و جايي که شنيديم گفتم اين کار را نکنيد. ما اين موضوع را محکوم ميکنيم و در اين بازي سنگين گاهي اوقات احساسات غلبه ميکند و اگر اتفاقي رخ داده از کسي که ناراحت است عذرخواهي کرديم.

وي در مورد اينکه مدرن بازي کرديد، گفت: (باخنده) فوتبال سنتي مدرن بازي کرديم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه چرا بازيکنان شما عصبي هستند گفت: بايد آسيب شناسي کنيم که چرا اواخر ليگ اين رفتارها انجام ميشود. شايد بحث مالي باشد يا مسايل ديگر حتما بايد آسيب شناسي کنيم و دو بازي که مساوي شد مي برديم اکنون بالاي جدول بوديم. با حاتمي اين کار را کردم. يک بازي او را بازي ندادم و با آرش برهاني هم يا جريمه نقدي يا بازي ندادن با او برخورد ميکنم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اخراج برهاني درست بود يا نه گفت: فاصلهام با صحنه زياد. او شروع کننده نبود ولي کارش بچهگانه بود. کمک داور به داور گفت و داور او را اخراج کرد اما هر کاري بازيکن حريف کرده باشد من کار آرش را محکوم ميکنم و از الان بايد به فکر بازي با العين باشيم و بازيها يکي به يکي در پيش است و همه مانند فينال است و اگر بخواهيم اسم قهرماني بياوريم فشار به تيم زياد ميشود تا الان از برد تراکتورسازي خوشحاليم اما از فردا به بازي با العين فکر ميکنيم. روزي که جام را بالا ببريم نشان دادهايم که به هدفمان رسيدهايم.



وي در مورد دفاع استقلال در نيمه دوم و شباهت اين مسابقه به چلسي و بارسلونا ، جو رسانهاي عليه قلعهنويي است؛ هرجا اسم استقلال است،اسم مافيا هم هست دليلش چيست، گفت: من يک مثال ميزنم سال اولي که سرمربي استقلال شدم 2سال قبلش در اهواز بودم و در اهواز قهرماني را از دست دادم و آن زمان فوتبال پاک براي ما بود و بعد کريم بوستاني را به تيم ملي آورديم اگر ميبرديم و کريم را ميآورديم چه ميشد؟ آنجا که اين کارها را ميکنيم خوب هستيم. خوشحالم که برخي آدمها از من اينطور حرف مي زنند، چون يقين دارم که راه را درست ميرويم. تاريخ معلم هميشه زنده است و اگر اين حرفها را نزنند چه ميخواهند بگويند. امروز 10 نفره شديم. چه مافيايي؟ دو سردار اين حرفها را زدند و يک سايت اين حرفها را نوشت، اگر تحمل داشتم مافيا نبودم؟ قلم هميشه بايد به حق باشد و خوشحالم که راهم را درست ميروم. در آينده مشخص ميشود چه کساني مافيايي هستند و الان هم نميدانم دستيارانم چقدر پول گرفتهاند و در اين کشور صادق کار کردن هزينه دارد و خوشحالم که آخرتم را براي اين فوتبال نگذاشتهام. چطور تراکتورسازي با کمترين هزينه به گفته جعفري که 6 ميليارد بود که اگر طلبم را ميداد 8 ميليارد اين تيم چطور آسيايي شده است؟!

وي افزود: تيمي که 17 ميليارد هزينه کرد و در حال سقوط بود. ما پارسال در پادگان تمرين کرديم و 5 ماه پول نگرفتيم. اگر بازيکن ميگرفتم مافيا نبودم. خوشحالم که مافياي خوب هستم. يک مربي تيم ملي به من گفت گادفادر(پدرخوانده) و يا آپاچي اما من دهاتيام اين مسايل را متوجه نميشوم. تمام سيستم من 4-4-2 لوزي است اما برخي مواقع از ساموئل ميخواهم که با جواد نکونام باشد. من با دو هافبک دفاعي بازي نميکنم. نکونام يکي از بهترينها بود و جباري هم هميشه رو به جلو بازي ميکند اما چون 10 نفره شديم لايه دفاعي 4-4-1 بازي کرديم. در سپاهان 4-3-3 بازي کرديم اگر در ترکيب خودم جباري باشد 4-4-2 بازي ميکنم امروز 10 نفره شديم و تغييرات داديم بازهم فيلم را مي بينم و شايد در سيستم اشتباه کردم. من سنتيام زياد نبايد حرف بزنم. يک سيستم پايه داريم يک سيستم دفاع و حمله براي حمله و دفاع تغييرات خودش را داريم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]منتظري: اخراج برهاني سختگيرانه بود[/h]
[h=2] بازيکن تيم استقلال پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: داور در صحنه اخراج برهاني سختگيرانه عمل کرد در حالي که ميتوانست با يک کارت زرد ماجرا را تمام کند.[/h]
00940862.jpg

پژمان منتظري پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: نميدانم در صحنه اخراج برهاني چه اتفاقي افتاد.

وي ادامه داد: داور در آن صحنه سختگيرانه عمل کرد در حالي که ميتوانست با يک کارت زرد ماجرا را خاتمه دهد. خدا را شکر ميکنم که بازي را برديم.

منتظري در رابطه با صحنه درگيري خود با سيد صالحي گفت: سيد صالحي دوست من است و هيچ مشکلي بين ما نبود. او در زمين عادت به صحبت کردن دارد اما دوست خوب من است و مشکلي با هم نداشتيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عمرانزاده: کامرانيفر با لحن بدي با من حرف زد[/h]
[h=2] بازيکن تيم استقلال پس از برتري تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: کامرانيفر با لحن بسيار بدي با من برخورد کرد و فکر ميکنم او هنوز در باد جام جهاني که در آن قضاوت کرده است، خوابيده است.[/h]
00940834.jpg

حنيف عمرانزاده پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: کامرانيفر در صحنهاي که من با داور صحبت ميکردم با لحن بدي با من صحبت کرد.

وي ادامه داد: کامرانيفر با لحن بدي به من گفت «برو آن طرف» انگار که وي دارد با نوکر پدرش صحبت ميکند. کامرانيفر به جام جهاني رفته و فکر ميکند خبري است. او هنوز هم در باد جام جهاني خوابيده است.

به گزارش فارس، عمرانزاده افزود: من در آن صحنه با مظفريزاده صحبت ميکردم و داشتم به او ميگفتم که بازيکن تراکتورسازي در ابتدا ضربه زده است ولي کامرانيفر با من برخورد بدي داشت.

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: اگر هواداران در ادامه مسابقات همينگونه ما را حمايت کنند، ميتوانيم قهرمان شويم. سرپرستان ساير تيمها آنقدر عليه ما جوسازي کردند که در اين مسابقه از دقيقه 30 تيم ما 10 نفره شد.

وي افزود: هنوز 30 درصد هم از قراردادمان را نگرفتهايم و اميدوارم مسئولان فکري به حال اين موضوع بکنند.

عمرانزاده در پايان صحبتهايش با اشاره به برنامه کلاه قرمزي خاطرنشان کرد: من عاشق کلاه قرمزي هستم؛ در خصوص رنگ کلاهش صحبت نميکنم، بلکه منظورم شخصيتش است. به نظر من ايرج طهماسبي يکي از بهترين هنرمندان ايران است و من شبها برنامهاش را تماشا ميکنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
در بازي با صبا به خودم فشار آوردم
[h=1]حيدري: اگر 11نفره بوديم بيش از يک گل ميزديم[/h]
[h=2] بازيکن تيم استقلال پس از برتري تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: اگر 10نفره نميشديم بازي را با بيش از يک گل ميبرديم.[/h]
00943130.gif

خسرو حيدري پس از برتري تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: بازيهاي ما خيلي فشرده است و فکر ميکنم علت مصدوميتم همين مسئله باشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در بازي با صبا چون يک بر صفر عقب بوديم، فشار زيادي به خودم آوردم. مصدوميت امروز من از ناحيه جديدي است که تاکنون به خاطر آن مصدوم نشدهام. فردا از آن آزمايش MRI ميگيرم تا موضوع مشخص شود. انشاءالله که چيزي نباشد.

بازيکن تيم استقلال راجع به شرايط بازي گفت: بچههاي ما واقعا جانانه بازي کردند و توانستيم 10 نفره به پيروزي برسيم، اگر 11 نفره بوديم حتما با تعداد گلهاي بيشتري به پيروزي ميرسيديم. بايد بازيهاي باقيمانده خود را نيز با قدرت انجام دهيم چون 2 تيم تراکتورسازي و سپاهان نيز هنوز رقباي ما هستند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]سيد صالحي: صادقي دوست من است[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: صادقي ميگفت تو سلطان فوتبال ايران هستي و طرف من بيا که از اين موضوع تعجب کرده بودم.[/h]
00942957.gif

سيد مهدي سيد صالحي در مورد اينکه صادقي اعلام کرده «اينکه چه کل کلي در زمين بين آنها رد و بدل شده را از او بپرسند»، گفت: چه چيزي را بايد بيان کنم؟ وقتي توپ بيرون ميرفت براي اينکه وقت تلف شود استقلاليها متأسفانه دنبال توپ نميرفتند.

به گزارش فارس، وي افزود: اميرحسين صادقي به من ميگفت تو سلطان فوتبال ايران هستي و به طرف من بيا که از اين حرف او خيلي تعجب ميکنم. البته اميرحسين رفيق من است و همه چيز تمام شده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کريميان: استقلال هنوز جام قهرماني نگرفته است[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: استقلال با اين پيروزي هنوز قهرمان ليگ نشده است.[/h]
00036914.jpg

مهدي کريميان پس از شکست يک بر صفر تراکتورسازي مقابل استقلال در خصوص اين بازي و صحنههاي داوري آن اظهار داشت: بازي خوبي بود و به نظر من داوري مشکل خاصي نداشت. کارشناسان بايد در خصوص اخراج برهاني نظر بدهند، فکر ميکنم تصميم داور در آن صحنه درست بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: قبل از بازي هم گفته بودم که تيم پيروز در اين بازي جام قهرماني نميگيرد و تيم بازنده هم از مسابقات حذف نميشود. در بازيهاي باقيمانده بايد تمام تلاشمان را به کار بگيريم و از حريفان امتياز بگيريم.

بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: در ادامه مسابقات ما با سپاهان بازي داريم و استقلال بايد به مصاف فولاد خوزستان برود. فکر ميکنم استقلال در ادامه راه امتيازاتي را از دست بدهد.

وي در پايان با اشاره به صحبتهاي کيروش در خصوص بازي جوانمردانه در فوتبال ايران خاطرنشان کرد: فکر ميکنم سرمربي تيم ملي صحبتهاي درستي انجام داد چرا که امروز شاهد بوديم بازيکنان استقلال در صحنههاي خيلي معمولي خود را زمين ميزدند و انتظار داشتند ما بازي جوانمردانه را رعايت کنيم.

 
بالا