استقلال 10 نفره تراکتورسازي را شکست داد/ویدئو خلاصه بازی،حواشی و...

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيههاي ديدار استقلال و تراکتورسازي 9[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال در دقيقه 41 از زمين مسابقه اخراج شد تا عليه داور اين ديدار شعار داده شود.[/h]
00943115.gif

در چارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر تيمهاي استقلال و تراکتورسازي تبريز از ساعت 17.30 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند.

*بعد از مصدوميت خسرو حيدري، دکتر نوروزي از اعضاي استقلال درخواست کرد اين بازيکن را بالا بياورند تا پايش را معاينه کند.

*هواداران استقلال عليه تيم تراکتورسازي شعار ميدادند. آنها اعتقاد داشتند قلعهنويي سال گذشته اين تيم را راهي آسيا کرده است. به همين دليل آنها نبايد عليه او شعار دهند.

*در دقيقه 41 درگيري بين مصطفي اکرامي و آرش برهاني به وجود آمد که مهاجم استقلاليها با ضربه سر به صورت بازيکن تراکتورسازي کوبيد. اين مسئله منجر به اخراج آرش برهاني شد.

*هواداران استقلال بعد از اخراج آرش برهاني عليه داور مسابقه سعيد مظفريزاده به شدت شعار سر دادند.

*بعد از اخراج آرش برهاني، فرهاد مجيدي به نشانه اعتراض از روي نيمکت بلند شد و با حضور در کنار خط به شدت به تيم داوري اعتراض ميکرد. ميرشاد ماجدي و اعضاي نيمکت نشين استقلال سعي در آرام کردن مجيدي داشتند و او را روي نيمکت نشاندند.

*تونياليويرا، سرمربي تراکتورسازي در کنار خط از خود حرکتهاي عجيبي نشان ميدهد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و تراکتورسازي 10[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز از فحاشي تماشاگران استقلال به شدت ناراحت شد.[/h]
00942944.gif

نيمه دوم ديدار تيمهاي فوتبال استقلال و تراکتورسازي در حالي آغاز شد که بين دو نيمه جواد کاظميان وارد زمين شد تا خود را گرم کند.

کاظميان قبل از شروع بازي با حرکت زشت و زننده باعث تحريک هواداران استقلال شد و آنها نيز عليه کاظميان به شدت شعار دادند. زماني که کاظميان وارد ميدان شد، تماشاگران استقلال بازهم به شدت عليه وي فحاشي کردند که اين موضوع موجب ناراحتي اين بازيکن تراکتورسازي شد.

* نکونام بين دو نيمه به سمت يکي از مسئولان برگزار کننده مسابقه رفت. مسئولان از نکونام ميپرسيدند که چرا تماشاگران اينقدر فحاشي ميکنند؟ در اين هنگام کاظميان هم ناراحتي خود را به آنها اعلام کرد و خواستار پيگيري موضوع شد.

* در آغاز نيمه دوم فرزاد حاتمي به سمت کاظميان رفت و با وي خوش و بش کرد. حنيف عمرانزاده هم که ميرفت خودش را پشت دروازه تراکتورسازي گرم کند با مربي تبريزيها چند دقيقه خوشوبش کرد.

* تماشاگران استقلال پيگير نتيجه بازي سپاهان بودند.

* خسرو حيدري که در اوايل نيمه نخست مصدوم شد و بيرون رفت، در رختکن ماند و براي نيمه دوم بيرون نيامد.

* فرهاد مجيدي که در اين بازي روي نيمکت نشسته بود، به شدت تشويق شد.

* تعدادي از خبرنگاران در ايست بازرسي راهنمايي و رانندگي معطل شدهاند؛ اين درحالي است که ماموران کارتهاي خبرنگاري آنها را هم نميپذيرند.

* هنگامي که فرهاد مجيدي براي حضور در زمين صدا زده شد نارنجکي از سمت هواداران استقلال پرتاب شد.

* مهدي تاج و مارکار آقاجانيان در جايگاه ويژه حضور دارند.

* قاسم دهنوي طي برخوردي دچار مصدوميت شد و پس از تعويض با کاظميان با برانکارد به نيمکت منتقل شد.

* بين مهدي سيد صالحي و اميرحسين صادقي درگيري لفظي به وجود آمد که با دخالت داور اين موضع ختم به خير شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و تراکتورسازي11[/h]
[h=2] داور ديدار تيمهاي استقلال و تراکتورسازي به خاطر توهين تماشاگران در بين دو نيمه قصد بازگشت به زمين و قضاوت را نداشت اما با وساطت رئيس سازمان ليگ و رئيس کميته انضباطي به زمين بازي برگشت.[/h]
00002294.jpg

ديدار تيمهاي استقلال و تراکتورسازي از ساعت 17.30 عصر امروز در ورزشگاه آزادي آغاز شده است.

* يکي از هواداران استقلال در جريان اين ديدار در زير جايگاه vip به علت هيجان بيش از حد از هوش رفت.

* پس از ورود فرهاد مجيدي به زمين مجتبي جباري بازوبند کاپيتاني را به وي داد.

* هواداران استقلال سرود قهرماني در ورزشگاه سر دادند و به خوشحالي و پايکوبي پرداختند.

* مزدک ميرزايي گزارشگر بازي در جريان گزارش خود گفت «تاج رئيس سازمان ليگ به من اشاره کرد که مظفريزاده در بين دو نيمه به خاطر اهانتهايي که به وي شده بود، نميخواست به زمين بازي برگردد اما با وساطت من و حسنزاده به بازي برگشت.»

* پس از پايان بازي قلعهنويي و بوستاني به سمت نيمکت تراکتورسازي رفتند و به کادر فني اين تيم خسته نباشيد گفتند.

* بازيکنان استقلال و تراکتورسازي پس از پايان ديدار به ابراز احساسات تماشاگران خود پاسخ دادند و به سمت جايگاه استقرار آنها رفتند.

* حنيف عمرانزاده و عباس محمدرضايي بازيکنان تيم استقلال پس از پايان بازي براي تست دوپينگ احضار شدند. حنيف عمرانزاده نسبت به اينکه در طول يکسال گذشته 7 بار براي تست فرا خوانده شده است، معترض بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]جعفري: تراکتورسازي درخشش لازم را نداشت[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: تراکتورسازي درخشش لازم را مقابل استقلال نداشت ولي يک پاي قهرماني هستيم.[/h]
00943345.gif

محمدحسين جعفري پس از شکست يک بر صفر برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود. به استقلال تبريک ميگويم البته بازي حاشيههايي هم داشت و حاشيههاي بازي برگشت در تهران بيشتر از حاشيههاي رفت در تبريز بود. ضمن اينکه تراکتورسازي درخشش لازم را در اين بازي نداشت.

وي در مورد شعار عليه خودش گفت: هواداران بايد به همديگر احترام بگذارند، اين کارها خودزني است. هواداران بايد احترام تيم رقيب را داشته باشند. اين کارها با فرهنگ ايراني اسلامي ما همخواني ندارد. بايد اين اتفاقات جمع شود، بحث من فقط توهين به من نيست، بلکه فوتبال براي شور و نشاط اجتماعي است نه براي اعصاب خردکني.

وي در مورد اينکه از اين باخت ناراحت هست، گفت: طبيعي است تيمم باخته و من ناراحتم اما چيزي از شايستگيهاي تراکتورسازي کم نشده است. 5 بازي ديگر باقي مانده و مدعيان بالاي جدول بازيهاي سختي پيش رو دارند. تراکتورسازي فعلا يک پاي قهرماني است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دهنوي: فکر نميکنم مصدوميتم جدي باشد[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال تراکتور سازي تبريز گفت: در جريان بازي صادقي تکلي زد و دچار مصدوميت شدم ولي فکر نميکنم چندان جدي باشد.[/h]
00944207.jpg

قاسم دهنوي در مورد شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال و اينکه همچنان شانس قهرماني دارد گفت: مشکل خاصي وجود ندارد و 6 هفته تا پايان مسابقات ليگ باقي مانده است. اتفاق خاصي نيفتاده و در ادامه تلاش ميکنيم تا به موفقيت برسيم.

وي در مورد مصدوميتش اظهار داشت: در جريان بازي صادقي تکلي زد که دچار مصدوميت شدم اما فکر نميکنم اتفاق مهمي افتاده باشد و در ادامه بازيها مشکلي نخواهم داشت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حمودي: برد حق استقلال بود[/h]
[h=2] بازيکن تيم استقلال پس از برتري تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: برد در اين ديدار حق ما بود و با اينکه 10 نفره بوديم توانستيم به پيروزي ارزشمندي دست يابيم.[/h]
00037436.jpg

علي حمودي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر تراکتورسازي گفت: فشار بازي بالا بود و ممکن بود به همين علت برخوردهاي زيادي بين بازيکنان بوجود بيايد که موضوعي طبيعي است.

وي ادامه داد: با اينکه 10 نفره شديم، توانستيم بازي را ببريم و برد حق ما بود. تيم تراکتورسازي هم نتوانست از 10 نفره بودن ما استفاده کرده و موقعيتهاي زيادي روي دروازه ما خلق کند.

بازيکن تيم استقلال افزود: اين بازي حکم 6 امتياز را داشت و اميد ما را براي قهرماني بسيار زياد کرد. خدا را شکر که نتيجه خوبي گرفتيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تاج: بازي از نظر فني بسيار خوب بود[/h]
[h=2] نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در ديدار استقلال مقابل تراکتورسازي مشکلي که براي داور پيش آمد تنها نقطه سياه بازي بود.[/h]
00034551.jpg

مهدي تاج در گفتوگو با خبرگزاري فارس در خصوص پيروزي يک بر صفر استقلال برابر تراکتورسازي و مشکلاتي که در اين مسابقه براي مظفريزاده داور بازي به وجود آمد، اظهار داشت: بازي از نظر فني بسيار خوب بود و هر دو تيم براي پيروزي تلاش ميکرد.

وي افزود: به عقيده من مشکلي که براي داور مسابقه پيش آمد تنها نقطه سياه اين بازي مهييج بود که خوشبختانه با وساطت مسئولان برگزارکننده ختم به خير شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کاظميان: به پدر و مادرم تعصب دارم[/h]
[h=2] بازيکن تيم تراکتورسازي پس از شکست تيمش مقابل استقلال در حالي که از فحاشي تماشاگران تيم رقيب ناراحت بود، خواستار رسيدگي رئيس سازمان ليگ به اين موضوع شد.[/h]
00942944.gif

جواد کاظميان پس از شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال درحالي که به شدت از فحاشي تماشاگران استقلال ناراحت بود خطاب به تاج گفت: امروز حدود 50 تا 60 هزار هوادار استقلال به خانواده من فحاشي کردند.

وي ادامه داد: آيا اين موارد را يادداشت کرديد يا ميخواهيد از اين موضوع به سادگي بگذريد؟ گزارشگر بازي هر چه خواست به من گفت و اين موضوع را به پاي من گذاشت.

کاظميان خطاب به تاج ادامه داد: من به پدر و مادرم تعصب دارم. خواهشا پاسخ بياحترامي 60 هزار نفر را به من بدهيد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اوليويرا: دنيا براي ما تمام نشده است[/h]
[h=2] سرمربي تراکتورسازي گفت: اين بازي مرا به ياد بازي منچستر و رئال انداخت اما ما رونالدو نداشتيم که گلزني کند.[/h]
00941514.jpg

توني اوليويرا پس از شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال در نشست خبري اظهار داشت: به همه خسته نباشيد ميگويم، آخرين باري که در ورزشگاه آزادي بازي کرديم مقابل پرسپوليس برنده شديم اما متاسفانه مقابل استقلال بازنده شديم. دو تيم شرايط متفاوتي داشتند اما در کل از بازيکنانم راضي هستم و فقط 25 دقيقه اول خوب بازي نکرديم. متاسفانه خوب وارد بازي نشديم. استقلال خيلي خوب و بسيار قوي شروع کرد. خوب توپ را در ميدان چرخاندند و با قدرت بازي را شروع کردند.

وي ادامه داد: در دقايق اول خوب نبوديم اما بعد تراکتور واقعي را نشان داديم و بهتر شديم. در نيمه دوم موقعيتهاي گلزني زيادي داشتيم اما بيدقت بوديم. استقلال 10 نفره و با کمک هوادارانش خوب دفاع کرد و ما مجبور بوديم فقط حمله کنيم اما نه حمله سريعي داشتيم و نه ضد حمله،به همين دليل موقعيت گل ايجاد کرديم اما گلزني نکرديم. نيمه دوم آن طور که ميخواستيم بازي نکرديم و متاسفانه با يک گل واگذار کرديم.

اوليويرا تصريح کرد: اين بازي مرا ياد بازي منچستر و رئال مادريد انداخت ولي ما فقط من رونالدو را نداشتيم تا گلزني کند و ما برنده شويم. مثل رئال، امروز استقلال برد و بايد تمرکزمان بر روي بازيهاي آينده مان باشد و اين بازي امروز برايمان تمام شد.

سرمربي تراکتورسازي در مورد اينکه با 10 نفره شدن استقلال چرا نتوانستيد گل بزنيد و خوب برنامهريزي نداشتيد، گفت: يکي از نقاط قوت استقلال ضربات ايستگاهي اين تيم است که هر حريفي را اذيت ميکند. فکر کنم استقلال خوب تراکتورسازي را شناخت و ميدانست با چه شيوهاي بازي ميکنيم البته ما هم از آنها شناخت داشتيم. سعي کرديم از کنارهها بيشتر رو به جلو حرکت کنيم. نيمه دوم استقلال بازي را با خط دفاعياش بست و بايد ما باز بازي ميکرديم که استقلاليها در مرکز دفاعي بازيکنان بسيار خوبي از نظر فيزيکي دارند و بازي را بستند. هميشه اينگونه نبوده که بخواهيم از کنارهها حمله کنيم. موقعيت گلزني به دست آورديم. اگر يک گل ميزديم شايد شرايط بازي و همه چيز عوض ميشد و آنها ديگر بسته بازي نميکردند. ما راه ديگري براي ورود نداشتيم فقط بايد از کنارهها حمله ميکرديم تا يک نفر با سرگلزني کند.



وي افزود: اگر ما هم گل ميزديم شايد همينطور دفاع مي کرديم اگر بازي 45 دقيقه ديگر ادامه داشت شايد بهتر بازي ميکرديم اما به گل نميرسيديم.

اوليويرا در مورد اينکه چرا تراکتورسازي فقط 45 دقيقه خوب بازي کرد، گفت: بازهم تکرار ميکنم در نيمه دوم بازي حريف يک بر صفر جلو بود و با 10 نفر مشخص بود که ميآيد که دفاع کند. دروازهبان ما خوب کار نکرد و استقلال بسته بازي کرد و ما هم حمله کرديم تا به گل برسيم و بازي کيفيت خودش را از دست داد و 57 دقيقه خوب نبوديم و يک تيم دفاع ميکرد و يک تيم حمله اما ما خوب حمله نکرديم.

وي تصريح کرد: ما خوب بازي کرديم و فکر کنم فيرپلي و بازي جوانمردانه را رعايت کنيم و ما سعي کرديم بهترين بازيمان را انجام بدهيم. ما رقيب هستيم و فوتبال خوبي به نمايش گذاشتيم. چه استقلال و چه هر تيمي ديگر وقتي پيروز ميشود ما به او تبريک مي گويم.

سرمربي تراکتورسازي در مورد اينکه چرا بازي حاشيههاي زيادي داشت گفت:« هميشه روزنامهها در مورد همه مسايل راست نميگويند. از زماني که آمدم هميشه گفتهام بالاتر از تيم تراکتورسازي نيست. تصميمگيري من هيچ ربطي به نوشته برخي روزنامهها ندارد. ما تنها بازي نکرديم ما مقابل تيمي با تجربه و بسيار خلاق بازي کرديم. ديديد که حساسيت و درگيري در بازي چقدر زياد بود. يک مقدار بازيکنان ما غافلگير شدند و 20 دقيقه را از دست داديم و در اين دقايق خوب بازي نکرديم و توپ را خوب نچرخانديم و گل هم خورديم. بعد بهتر شديم و چند موقعيت هم به وجود اورديم و نيمه دوم حريف خوب دفاع کرد. دنيا براي ما تمام نشده است. زندگي و راه رفتن خيلي راحت است و بازيهاي ديگر هم باقيمانده است و ما هنوز فرصت تلافي داريم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]برهاني: از کوره در رفتم و اخراج شدم[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: يک لحظه از کوره در رفتم و اخراج شدم.[/h]
00943115.gif

آرش برهاني پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازي در خصوص اين بازي اظهار داشت: متأسفانه تمام اتفاقات دست به دست هم داد که من يک لحظه از کوره در بروم و اخراج شوم. تاکنون سابقه نداشت که چنين اتفاقي برايم رخ دهد اما حرکات بازيکن تراکتور پيش از اخراج من موجب شد که اين اتفاق بيفتد.

وي با بيان اينکه از بازيکنان تشکر ميکنم که تا آخرين لحظه ايستادگي کردند، افزود: زماني که اخراج شدم از کادر فني اجازه گرفتم و به رختکن رفتم. مشکل خاصي از اين نظر وجود نداشت چرا که من با هماهنگي مسئولان تيم اين کار را انجام دادم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فکر ميکنم اگر از کوره در نميرفتم و اخراج نميشدم ميتوانستيم با نتيجه بهتري تراکتورسازي را شکست دهيم.

 
بالا