✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]شوستر:ميخواهندچهره مسي را خراب کنند[/h]
[h=2] سرمربي سابق رئالمادريد مسي را بازيکني حرفهاي خواند و مادريديها را به تلاش براي لکهدار کردن چهره او متهم کرد.[/h]
00943775.jpg

هر چند کايخون، مهاجم رئالمادريد به درگيري لفظي ليونل مسي با کارانکا اعتراف کرد، برند شوستر، سرمربي آلماني سابق رئالمادريد او را بازيکني مودب دانست و مادريديها را به تلاش براي خراب چهره مسي متهم کرد.

به گزارش ايسنا،شوستر که سابقه بازي با پيراهن هر دو تيم رئالمادريد و بارسلونا را در کارنامه دارد، گفت: آنها ميخواهند، چهره مسي را لکهدار کنند. نميدانم چرا دست به چنين کارهايي ميزنند. فکر نميکنم که مسي چنين رفتاري را از خود نشان دهد؛ چرا که انساني حرفهاي و پاک است و چنين رفتارهايي از او بعيد است.

کايخون، مهاجم رئالمادريد درگيري مسي با کارانکا را تاييد و اعلام کرده بود، شاهد بياحترامي مسي به دستيار ژوزه مورينيو بوده است.

شوستر در واکنش به سخنان مهاجم رئالمادريد گفت: هر چند کايخون درگيري مسي با کارانکا را تاييد کرد، اما ذرهاي به مسي شک ندارم. بهتر است که کايخون ادعاي خود را با ارائه تصاويري اثبات کند. معتقدم که اين کار ساخته و پرداخته رسانههاست.

شوستر از سال 1980 تا 1988 با پيراهن بارسلونا به ميدان رفت و بازيهاي درخشاني را براي اين تيم انجام داد . او در 170 بازي که با پيراهن اين تيم انجام داد، 63 گل را به ثمر رساند و به چهره محبوب نوکمپ تبديل شد اما همانند فيگو دست به اقدامي جنجالي زد و پس از هشت سال حضور در بارسا اين تيم را به مقصد رئالمادريد ترک کرد. او در دو سالي هم که با رئال بازي کرد، درخشيد و دو بار قهرمان ليگا شد. شوستر با پيراهن رئال 62 بازي انجام داد و 13 گل به ثمر رساند. جنجالسازي اين هافبک آلماني در رئال هم تمام نشد و پس از دو سال از اين تيم هم جدا شد و اين بار از آتلتيکو مادريد، رقيب همشهري رئالمادريد سر در آورد.




ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿


[h=1]حمايت خبرنگاران اسپانيايي از مسي[/h]
[h=2] سردبير راديو مارکا و روزنامهنگاران حاضر در پارکينگ ورزشگاه سانتياگوبرنابئو درگيري مسي با آربلوآ و کارانکا را ساختگي و در جهت تخريب بهترين بازيکن جهان عنوان کردند.[/h]
00942939.gif

به گزارش ايسنا، با اينکه چندين رسانه اسپانيايي از درگيري مسي و آربلوآ در پارکينگ سانتياگو برنابئو خبر دادند، راديو مارکا و روزنامه الموندو ديپورتيوو مدعي شدند، درگيري مسي با آربلوآ ساختگي و به خاطر خراب کردن ليونل مسي در اذهان عمومي ساخته شده است.

آلبرتو پريو يکي از روزنامهنگاران ورزشي اسپانيا که در پارکينگ برنابئو حاضر بود، درباره درگيري ليونل مسي و آربلوآ گفت: در پارکينگ بودم که ديدم مسي سوار اتوبوس ميشود و آربلوآ هم با ماشين از پارکينگ خارج ميشود. هيچ حرفي هم بين اين دو ردوبدل نشد.

پاکو گارسيا، سردبير راديو مارکا نيز در برنامه زنده راديويي درباره اين اتفاق گفت: اينها برنامههايي در جهت تخريب ليونل مسي است. چه کسي شاهد اين اتفاق بوده است؟ هيچکس. بهتر است درباره فوتبال صحبت شود نه حرفهاي حاشيهاي.

ديدار رئالمادريد و بارسلونا از جام حذفي اسپانيا در دور رفت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

u.goal.com_123500_123573hp2.jpg

سایت گل- خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، از لیونل مسی، ستاره آبی و اناری ها، در مقابل اتهام تلاش برای درگیری با آلوارو آربلوا، مدافع رئال، دفاع کرد.
خوسه کایه خون، مهاجم جوان رئال، در پایان بازی چهارشنبه شب رئال- بارسا ادعا کرد که مسی بعد از بازی در پارکینگ ورزشگاه منتظر ماند و به آیتور کارانکا و آلوارو آربلوا توهین کرد.


گاسپارت در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" من مسی را می شناسم. او پسر مودبی است و در داخل و خارج زمین رفتار مناسبی دارد. تردید دارم که او تنها برای اینکه به کسی توهین کند، مدتی را منتظر بماند.
ما تنها باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. بقیه هرچه بخواهند می توانند بگویند.


روی کاغذ، تساوی خارج از خانه همیشه نتیجه خوبی است؛ به ویژه اگر حریف رئال باشد. با این وجود، بارسا در دیدار برگشت تنها به پیروزی نیاز دارد."
گاسپارت همچنین حرکت پویول در هنگام بازی را مورد ستایش قرار داد و گفت:" رفتار پویول در مورد گرفتن فندک و بیرون انداختن آن درست بود. تنش زیادی در کشور وجود دارد و در فوتبال هم همین مسئله هست."
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

هفته بيست و دوم لاليگاي اسپانيا
[h=1]توقف بارسا برابر والنسيا در مستايا[/h]
[h=2] تيم فوتبال بارسلونا برابر حريف خود والنسيا متوقف شد.[/h]
00023216.jpg

در ادامه مسابقات هفته بيست و دوم لاليگاي اسپانيا، سه بازي انجام شد و طي آن بارسلونا در ورزشگاه مستايا مهمان والنسياي متحول شده بود که اين بازي در آخر با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

گل اول بازي توسط اور بانگادر دقيقه 33 براي والنسيا به ثمر رسيد. در دقيقه 38 روي يک خطاي پنالتي ليونل مسي سي و چهارمين گل اين فصل خود را به ثمر رساند و بازي را يک بر يک مساوي کرد. اين بازي در نهايت نيز با همين نتيجه خاتمه يافت.

بارسلونا با اين تساوي 59 امتيازي شد و والنسيا با 34 امتياز به رده ششم صعود کرد.

نتايج ساير ديدارها به شرح زير است:

سويا 2 رايووالکانو 1

راکيتيچ 45 و نگردو 54 براي سويا

دومينگز 51 براي رايووالکانو

مالاگا 1 ساراگوسا 1

ايسکو 23 براي مالاگا

پوستيگا 13 براي ساراگوسا

در آخرين بازي امشب نيز از ساعت 23:30 رئال سوسيداد ميزبان مايورکا است و اتلتيکو مادريد به مصاف بتيس ميرود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]يورنته: بارسا ميتواند گايتا را فراموش کند[/h]
[h=2] رئيس باشگاه والنسيا تمايل به فروش دروازهبان تيمش به بارسلونا را تکذيب کرد.[/h]
00034283.jpg

از زماني که ويکتور والدس اعلام کرد در بارسلونا نخواهد ماند، خبرهاي زيادي درباره علاقه باشگاه به دروازهبانهاي تيمهاي مختلف به گوش ميرسد.

با در نظر گرفتن اين موضوع که قرارداد دروازهبان فعلي بارسلونا در سال 2015 به پايان ميرسد، منطقي است که اين تيم والدس را بفروشد و دروازهبان ديگري را جذب کند.

يکي از نامهايي که در ليست احتمالي خريدهاي باشگاه قرار دارد، ويسنته گايتا دروازهبان والنسيا است. با اين حال او فصل چندان درخشاني نداشته است و پيگرينو و والورده، سرمربيان سابق و فعلي باشگاه ترجيح دادند که ديگو آلوز را در ترکيب اصلي به کار بگيرند.

گايتا در رقابتهاي کوپادلري و ليگ قهرمانان به ميدان رفت؛ اما از اين شرايط راضي نيست.

شايعاتي از والنسيا به گوش ميرسد که يکي از دروازهبانان اين تيم تابستان آينده باشگاه را ترک خواهند کرد زيرا هر دو دروازهبان اين تيم معتقدند که بايد دروازهبان اصلي باشند.

مانوئل يورنته، رئيس باشگاه والنسيا در گفتوگويي راديويي اعلام کرد: گايتا جايي نميرود. بارسلونا ميتواند گايتا را فراموش کند. او يکي از بازيکنان والنسيا است و مدت طولاني در همين تيم باقي خواهد ماند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]رورا: تساوي مقابل والنسيا عادلانه بود[/h]
[h=2] دستيار سرمربي بارسلونا تساوي مقابل والنسيا در مستايا را عادلانه دانست.[/h]
00943912.jpg

جوردي رورا پس از توقف تيمش در مستايا اين تساوي را عادلانه خواند. بانگا گل اول بازي را براي ميزبان به ثمر رساند و پس از آن مسي از روي نقطه پنالتي گل تساوي را وارد دروازه والنسيا کرد.

به گزارش فارس، رورا بر اين باور است که بارسا پس از الکلاسيکوي روز چهارشنبه از شادابي کمي برخوردار بود.

وي پس از اين مسابقه اظهار داشت: شکي نيست که پس از يک مسابقه بسيار سخت در مادريد در اين ديدار حاضر شديم.

دستيار سرمربي بارسلونا ادامه داد: عملکرد ما در نيمه اول برايمان گران تمام شد و والنسيا در نيمه دوم به شدت هجومي بازي ميکرد.

جوردي رورا خاطرنشان کرد: ما مثل هميشه با هدف پيروزي به ميدان آمديم، اما آنچه اتفاق افتاد اين کار را در مستايا براي ما سخت کرد و در پايان بايد گفت تساوي نتيجه عادلانهاي است.

وي افزود: در نيمه اول شدت عمل کمي داشتيم و در نيمه دوم نيز چندان عمقي بازي نميکرديم. 3 يا 4 موقعيت بسيار خوب داشتيم. ما شادابي بازي خود را نداشتيم، اما اين قابل درک است.

دستيار تيتو ويلانووا همچنين به تمجيد از ويکتور والدس به دليل عملکردش در بازي ديشب پرداخت و گفت: از عملکرد ويکتور راضي هستيم و هميشه گفتهايم که او بهترين دروازهباني است که ميتوانيم داشته باشيم.

رورا تصريح کرد: امروز او بسيار عالي بازي کرد و ما همچنان هر طور که بتوانيم به هر روشي به او کمک خواهيم کرد هر چند او هنوز با ما است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]اينيستا: بارسلونا تنها مسي نيست[/h]
[h=2] اين مليپوش اسپانيايي گفته فوتبال ورزشي انفرادي نيست و همه بازيکنان بارسلونا در نمايش درخشان مسي نقش دارند.[/h]
00025322.jpg

آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا بر اين باور است که نمايش درخشان ليونل مسي نتيجه تيمي است که دارد متحد کار ميکند.

مسي در سال 2012 توانست با 90 گل از رکورد 85 گل گرد مولر پيشي بگيرد. اما اينيستا ميگويد: «به نظرم هر گاه هر بازيکني با نهايت پتانسيل خود بازي کند عملکرد تيم عالي ميشود. بارسا با حضور ليو بهتر ميشود و ليو هم در بارسا بهتر ميشود.

فوتبال ورزشي انفرادي نيست، بلکه تيمي است و در آن افراد هنگامي که همه با هم خوب بازي کنند عملکرد انفرادي بهتري نيز مييابند.

وقتي ليو باشد من هم بهتر بازي ميکنم و او هم در کنار ما بهتر بازي ميکند. همين مهم است. در واقع همه حس ميکنيم بايد نقش خود را به خوبي ايفا کنيم تا عملکرد کلي عالي شود.»

مسي چهارمين توپ طلاي پياپي خود را برد اما گفت که به نظرش اينيستا بايد اين جايزه را ميبرده. اما اين بازيکن اسپانيايي ميگويد: «از ليو ممنونم که اينطور گفته، به ويژه چون او همتيمي من است که مدتهاست ميشناسمش و در کنار من بازي کرده. او بسيار لطف دارد.

با اين که هر دو روي سکو رفتيم اما من او را يک لحظه هم رقيب نميدانم. او همتيمي من است و خوشحالم که براي چهارمين بار برنده توپ طلا شد.»

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]اينيستا: مسي رقيب من نيست[/h]
[h=2] هافبک بارسلونا معتقد است که بازي در کنار ستاره آرژانتيني به او اجازه درخشش بيشتري ميدهد.[/h]
00941931.jpg

آندرس اينيستا تأکيد کرد: بازي با ليونل مسي به پيشرفت من کمک ميکند و بازي در بارسلونا نيز به بهتر شدن مسي کمک ميکند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بارسا با مسي بهتر است و مسي با بارسلونا. فوتبال يک ورزش تيمي است که گروه اجازه شکوفايي بهتر استعدادها را به بازيکنان ميدهد. من در کنار ليونل بهتر هستم و او در کنار تيم. من بايد افتخاراتم را با او قسمت کنم؛ اما او به هيچ وجه رقيب من نيست.

هافبک بارسلونا قهرماني در اروپا را بهترين لحظه خود در سال 2012 عنوان کرد.

وي در اين سال همچنين به عنوان بهترين بازيکن اين رقابتها انتخاب شد.

هافبک بارسا در اين باره گفت: من بيش از هر چيز ديگري احساس خوبي دارم که عالي بازي ميکنم و از اينکه هر روز ميتوانم پيشرفت کنم، خوشحالم.

اينيستا اضافه کرد: ما هميشه در ورزش يا با بارسلونا بايد براي رسيدن به هرچيزي بجنگيم؛ اين کار را انجام دادهايم و در سالهاي قبل افتخارات زيادي نيز به دست آوردهايم. امسال هم بار ديگر براي رسيدن به هر عنوان ميجنگيم.

هافبک کاتالانها خاطرنشان کرد: رويا و آروزي من خداحافظي با فوتبال در باشگاهي است که در سن 12 سالگي به آن ملحق شدم.

وي ادامه داد: در بهترين جايگاهي هستم که ميتوانستم باشم. همچنين ميتوانم بگويم که عملکرد من نشان ميدهد که چه پيشرفتي کردهام. روزي که احساس کنم 100 درصد توانم را براي باشگاه نگذاشتهام، به باشگاه دروغ نميگويم و اين منطقي است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]نام مسي باز هم براي رونالدو دردسرسازشد[/h]
[h=2] ستاره رئالمادريد قبل از ديدار دوستانه تيم ملي کشورش با اکوادور با يک هوادار پرتغالي درگير شد.[/h]
00033606.jpg

به گزارش ايسنا، کريستيانو رونالدو که براي بازي دوستانه تيم ملي پرتغال با اکوادور به کشورش رفته است، با يک هوادار درگير شد.

کاپيتان تيم ملي فوتبال پرتغال به محض ورود به کشورش با هواداري که از او تقاضاي امضا داشت روبهرو شد اما مهاجم رئال مادريد درخواست هموطن خود را رد کرد که منجر به خشم هوادار پرتغالي شد. اين هوادار خشمگين در واکنش به رفتار ستاره رئالمادريد نام مسي را فرياد زد.

هر چند CR7 از حرکت هموطنش به خشم آمد و نشانههاي ناراحتي در چهره او پديدار شد اما در نشست خبري قبل از بازي اعلام کرد که چنين حرکاتي باعث کم شدن علاقه او به کشورش نخواهد شد. رونالدو که روزهاي خوبي را با رئالمادريد پشتسر نميگذارد، افزود: "صددرصد آماده اين بازي نيستم. از ناحيه عضله احساس درد خفيفي ميکنم اما آمدهام تا بازي کنم. با پزشکان بيشتر صحبت خواهم کرد اما ترجيح ميدهم، بازي کنم."

دو تيم پرتغال و اکوادور بامداد پنجشنبه در پرتغال برابر هم صفآرايي دوستانهاي خواهند داشت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

در آستانه بازي «سهشير» با «سلسائو» در ومبلي مطرح شد
[h=1]حضور نيمار در بارسلونا در سال 2014[/h]
[h=2] يک روزنامه چاپ انگليس در آستانه رويارويي انگليس با برزيل گزارش کرد نيمار سال 2014 به جاي ليگ برتر راهي لاليگا خواهد شد.[/h]
00941407.jpg

روزنامه سان در گزارشي که به بازي فردا شب (چهارشنبه) «سه شير» (انگليس) و «سلسائو» (برزيل) اختصاص دارد، وضعيت قرارداد «نيمار» گلزن جوان تيم ميهمان را مورد تحليل قرارداده است.

به گزارش فارس،اين نشريه از قول يکي از دستاندرکاران تيم برزيل که نامش فاش نشده، پيشبيني کرد مهاجم 20 ساله قبل از پايان جام جهاني 2014 در سانتوس، بازي خواهد کرد و آنگاه به تيم بارسلونا محلق خواهد شد.

طبق اين گزارش نيمار مورد توجه چند تيم انگليسي است؛ اما خود علاقهاي براي فعاليت در سطح ليگ برتر ندارد.

مصاف تيمهاي فوق ساعت 23:15 در ويمبلي آغاز خواهد شد.

 
بالا