✿ ✿ اخبـار ورزشی از باشگـاه بارسلونـا ✿ ✿

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

u.goal.com_250500_250597hp2.jpg
Getty

سایت گل-آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که بارسا تمایلی برای فروش داوید ویا ندارد.

چند روز قبل بخش بریتانیایی سایت گل خبر داد که دو باشگاه مذاکرات شان را برای انجام این انتقال آغاز کرده اند و دیک لاو، نماینده آرسنال در اسپانیا، مشغول مذاکره با مدیران باشگاه کاتالانی است اما ونگر اعلام کرد که این انتقال انجام نخواهد شد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بارسا نمی خواهد ویا را بفروشد. آنها این را به صراحت اعلام کرده اند."
سرمربی فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که مذاکرات ادامه پیدا کند، گفت:" نه. مسئله مهم در خرید بازیکن این است که بازیکنی به خدمت بگیرید که بتواند تیم را قتویت کند. در غیر این صورت، اهمیتی ندارد. ما بازیکنان کافی و مهاجمانی باکیفیت داریم."

او همچنین احتمال به خدمت گرفتن دیوید بکام برای مدتی کوتاه را رد کرد و گفت:" او با من تماس گرفت و خواست که برای حفظ آمادگی با ما تمرین کند. هیچ بحثی در مورد خرید او وجود ندارد."

آرسنال فردا شب میزبان لیورپول خواهد بود و ونگر در مورد این دیدار گفت:" این دیدار برای ما بسیار مهم است. نمی توانیم دیگر امتیاز از دست بدهیم."


او همچنین در مورد لوئیس سوارس، مهاجم گلزن قرمزها که در 31 دیدار اخیر، 21 گل برای تیمش به ثمر رسانده، گفت:" او بازیکن فوق العاده ای است. کسی این را تکذیب نمی کند. آنها همیشه تیم خوبی داشتند. حذف شدن از جام حذفی همیشه ناراحت کننده است. نمی دانیم آنها بعد از شکست مقابل الدهام، چه واکنشی خواهند داشت."
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]رورا:تساوي دربرنابئو هميشه نتيجه خوبي است[/h]
[h=2] دستيار سرمربي بارسلونا معتقد است که تساوي در ورزشگاه خانگي رئال مادريد نتيجه خوبي است.[/h]
00943912.jpg

جوردي رورا پس ار تساوي يک بر يک شب گذشته تيمش در سانتياگو برنابئو مقابل رئال مادريد در دور رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دلري اظهار داشت: تساوي در برنابئو هيچوقت نتيجه بدي نبوده است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: فکر نميکنم تنبيه شده باشيم. باور ما اين است که تساوي در برنابئو هميشه نتيجه خوبي بوده است؛ هرچند هنوز هيچچيز قطعي نشده است. در دور برگشت براي پيروزي تلاش ميکنيم، مثل کاري که امشب کرديم.

دستيار تيتو ويلانووا خاطرنشان کرد: پيش از بازي گفتم که اين مسابقات هميشه بسيار سخت هستند و برنده با کمترين اختلاف مشخص ميشود. پيش از اين هم گفتيم که احتمالا تيم صعود کننده در بارسلونا مشخص ميشود و اکنون همين طور شده است. آنها در دقايق ابتدايي مسابقه براي ما مشکلاتي به وجود آوردند اما من فکر ميکنم پس از آن، ما کنترل بازي را در دست گرفتيم. در حقيقت انتظار داشتيم آنها فشار بيشتري در نيمه اول به ما وارد کنند. هميشه ميدانيم که رئال تيمي از لحاظ بدني قوي است و هميشه کنترل بازي را در دقايق ابتدايي مسابقه در دست ميگيرد.

رورا اضافه کرد: رسانهها پيش از بازي ميگفتند که رئال بسياري از بازيکنان خود را در اختيار ندارد اما مادريد ضعيف نبود و ميدانستيم که ضعيف نخواهد بود.

وي تصريح کرد: پيش از بازي هميشه تلاش ميکنم با ويلانووا صحبت کنم و با او در خصوص لحظات کليدي بازي تبادل نظر کنم نه چيزي بيشتر از اين.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]فابرگاس:نتيجه ميتوانست بسيار متفاوت باشد[/h]
[h=2] هافبک بارسلونا معتقد است که نتيجه الکلاسيکوي شب گذشته ميتوانست به صورت ديگري رقم بخورد.[/h]
00036004.jpg

سسک فابرگاس با ابراز نارضايتي از تساوي يک بر يک بارسلونا مقابل رئال مادريد در دور رفت مرحله نيمهنهايي کوپادلري اظهار داشت: نتيجه ميتوانست بسيار متفاوت باشد.

به گزارش فارس،فابرگاس در نيمه دوم گل اول بازي را براي تيمش به ثمر رساند و پس از آن رافائل واران بازي را براي ميزبان به تساوي کشاند.

هافبک بارسلونا ادامه داد: ما در حال حاضر عالي بازي ميکنيم و اينکه آنها چگونه بازي ميکنند، به خودشان مربوط است. براي حضور در بازي برگشت در خانه، نتيجه خوبي کسب کردهايم. اکنون بايد بار ديگر بر مسابقات ليگ تمرکز کنيم.

وي با بيان اينکه بارسا در ابتداي بازي خوب نبود، افزود: در چند دقيقه ابتدايي زياد درگير بازي نشده بوديم اما بعد از آن توانستيم عالي بازي کنيم.

فابرگاس خاطرنشان کرد: نميدانم مادريد بهتر شده است يا نه؛ آنها هميشه مقابل ما با انگيزه هستند.


ورزش3


 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]اينيستا:بارسلونا با تلخ کامي برنابئو را ترک کرد[/h]
[h=2] آندرس اينيستا هافبک ملي پوش تيم فوتبال بارسلونا پس از تساوي اين تيم مقابل رئال مادريد در جام حذفي اسپانيا گفت: بارسلونا با تلخ کامي برنابئو را ترک کرد.[/h]
00941931.jpg

به گزارش ايرنا از ساکر نت، دو تيم چهارشنبه شب در مسابقه رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي اسپانيا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به مصاف هم رفتند تا اولين ال کلاسيکوي سال 2013 را برگزار کنند اما اين ديدار نتيجه اي بيش از تساوي يک بر يک در بر نداشت.

مسابقه برگشت دو تيم کمتر از يک ماه ديگر در ورزشگاه نيوکمپ برگزار خواهد شد.

اينيستا بعد از پايان اين مسابقه به خبرنگاران گفت: با تلخ کامي از برنابئو مي رويم چون مي توانستيم پيروز شويم. البته آنها هم شانس هاي خوبي داشتند ولي ما تيم برتر ميدان بوديم. در مجموع مسابقه دشواري بود.

وي افزود: گرچه گاهي خيلي دقيق بازي نکرديم ولي در کل مسابقه دست ما بود. فرصت هايي را خلق کرديم و مي توانستيم يک گل ديگر بزنيم ولي در پايان مساوي شديم.

اين بازيکن ادامه داد: با وجود اين بايد مثبت فکر کنيم چرا که رسيدن به پيروزي در برنابئو ساده نيست.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]ژاوي :گل رئال درست نبود[/h]
[h=2] هافبک بارسلونا که در بازي شب قبل دو فرصت گلزني از دست داد گل رئال مادريد را حاصل اشتباه داوري ميداند.[/h]
00032721.jpg

به گزارش ايسنا، ژاوي پس از الکلاسيکو شب قبل گفت: گل واران روي اشتباه داور به دست آمد که قبل از آن به اشتباه براي رئال مادريد کرنر گرفت. همچنين رونالدو نيز بايد در اين ديدار اخطار ميگرفت اما داور مسابقه بي جهت با او مدارا کرد.

ژاوي ادامه داد: در نيمه دوم موقعيتهاي گلزني زيادي را از دست داديم که خيلي عجيب بود. در کل از نتيجه به دست آمده راضي هستيم اما در نيمه دوم ميتوانستيم گلهاي بيشتري به ثمر برسانيم.

ژاوي در پايان گفت: تلاشمان اين بود که بازي را کامل در اختيار بگيريم اما رئال مادريد در ضد حملات بسيار خطرناک بود به همين خاطر کمي محتاط بازي کرديم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]آلوس: نميدانم چرا رونالدو کارت زرد نگرفت[/h]
[h=2] دني آلوس، مدافع بارسا، معتقد است داور ديدار شب گذشته تيمش مقابل رئال به اين دليل که نمي خواست موجب خراب شدن ديدار برگشت دو تيم شود، به کريس رونالدو کارت زرد نشان نداد.[/h]
00026251.jpg

دو تيم در ديدار رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري به تساوي 1-1 رسيدند و بايد چهار هفته ديگر در نوکمپ در ديدار برگشت مقابل هم قرار بگيرند. آلوس معتقد است علاقه طرفداران براي ديدن نبرد مسي- رونالدو، روي داور ديدار هم تاثير گذار بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما از قبل مي دانستيم که او چطور عمل مي کند و اين اتفاقات چطور رخ خواهد داد. کاري نمي توانستيم بکنيم. همه اين مسئله را رد مي کنند اما درک نمي کنم که چرا کريس رونالدو در بازي ديشب کارت زرد نگرفت.

اگر آن خطا را من انجام داده بودم، کارت قرمز مي گرفتم. اما اگر او بازي بعد را از دست مي داد، ال کلاسيکويي ديگر وجود نداشت و براي خيلي ها، ديگر اين ديدار جذاب نبود. ديگر مسي هيچ مبارزه اي در پيش نداشت.

من چيزي را مي گويم که فکر مي کنم؛ من به کسي بدهکار نيستم."

در ديدار شب گذشته، شعارهاي نژادپرستانه اي هم عليه دني آلوس داده شد. او در اين مورد گفت:" من به ترک زمين فکر نمي کردم اما اين يک توهين است. اين تنها در برنابئو اتفاق نمي افتد، بلکه در همه ورزشگاه هايي که مي رويم، هست. هستند کساني که با اين اقدامات مقابله مي کنند اما همچنان چنين چيزهايي وجود دارد.

واقعا حيف است. ممکن است شما خوب بازي کنيد يا بد اما هر کسي بايد از تيم خودش حمايت کند. تا زماني که اقدامات جدي صورت نگيرد، جنگ بر عليه نژادپرستي در فوتبال شکست خورده است.

من 10 سال است که در اسپانيا هستم و هنوز هم اين اتفاقات رخ مي دهد. برنابئو تنها جايي نيست که احساس قرباني بودن مي کنم. اين اتفاق در سراسر اسپانيا رخ مي دهد."

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

[h=1]آلوس: چرا رونالدو را جريمه نميکنند؟[/h]
[h=2] مدافع برزيلي بارسلونا به انتقاد از داور بازي ال کلاسيکو پرداخت و او را به جانبداري از رونالدو متهم کرد.[/h]
00030536.jpg

دو تيم رئال مادريد و بارسلونا در دور رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

به گزارش ايسنا،دني آلوس، مدافع برزيلي بارسلونا يک روز پس از نخستين ال کلاسيکو سال 2013 به شدت از عملکرد داوري در اين ديدار انتقاد کرد و گفت: نمي دانم چرا داور با کريستيانو رونالدو مدارا کرد. او از پشت بر روي پاي من تکل رفت اما داور او را جريمه نکرد. بعضي دوست دارند در اين باره صحبت نکنند اما من دليلي براي سکوت نمي بينم و هر آنچه را که دوست داشته باشم بر زبان مي آورم چرا که خود را مديون کسي نمي بينم. مطمئنا اگر من روي پاي رونالدو آن تکل را مي رفتم از بازي اخراج مي شدم. گويا اگر رونالدو کارت مي گرفت ال کلاسيکو بي معني مي شد چرا که ديگر برابر مسي به ميدان نمي رفت.

مدافع برزيلي بارسلونا به انتقاد از رفتارهاي آربلوا و ژابي آلونسو در ميدان پرداخت و گفت: آنها همواره تلاش مي کنند تا حرکات خود را در ميدان انکار کنند. بازي خشن آنها فقط مختص اين بازي نبود بلکه در ديدارهاي قبلي هم دست به چنين حرکت هاي مي زدند، با اين حال آماده روياروي با آنها هستم. وقتي رئال پيروز مي شود کسي حرفي نمي زند و انگار همه چيز طبق روال است اما به محض پيروزي ما حاشيه ها شروع مي شود. از زماني که به بارسلونا آمده ام همواره شاهد کارشکني مادريديها در ميدان بوده ام. بايد با آنها برخورد شود.

آلوس تيمش را مستحق پيروزي در بازي چهارشنبه شب دانست: " شايسته پيروزي بوديم. فرصت هاي بيشماري را از دست داديم. با خشم و ناراحتي مادريد را ترک کرديم چرا که مستحق پيروزي بوديم".

وي درباره شعارهاي نژاد پرستانه در سانتياگو برنابئو گفت: در انديشه ترک بازي نبودم چرا که اين شعارها در عملکردم تاثير نخواهد گذاشت. اين شعارها فقط مختص به سانتياگو برنابئو نيست بلکه در تمام ورزشگاهاي اسپانيا شنيده مي شود. اين واقعا تاسف آور است. مسئولان فوتبال اسپانيا تلاش مي کنند تا با اين معضل مبارزه کنند اما در عمل شاهد تغييري نيستيم. بر اين باورم که مبارزه با نژاد پرستي در اسپانيا به شکست انجاميده است. مبارزه با نژاد پرستي در اسپانيا جنگ خاموش است چرا که شعارهاي نژادپرستانه همواره در ورزشگاه ها شنيده مي شود. حتي وقتي که در سويا هم بازي مي کردم با چنين مشکلي مواجه بودم. اسپانيا بايد از انگليس درس بگيرد. در ليگ برتر انگليس به شدت با شعارهاي نژاد پرستانه برخورد مي شود و جريمه هاي سنگيني براي باشگاه هاي خاطي در نظر گرفته مي شود. بايد در اسپانيا هم اين قانون حاکم شود.

اين مدافع برزيلي به پيروزي تيمش در بازي برگشت اميداور است: " شانس زيادي براي پيروزي در بازي برگشت و صعود به فينال داريم. بازي برگشت در نوکمپ برگزار مي شود و بايد از امتياز ميزباني خود نهايت استفاده را ببريم."


ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿


آرسنال مدافع اسپانيايي خريد
[h=1]هافبک بارسلونا راهي آژاکس شد[/h]
[h=2] در آخرين روز نقل و انتقالات ژانويه آرسنال با "ناچو مونرئال" دفاع چپ اسپانيايي قرارداد امضا کرد و "ايساک کوئنکا" هافبک بارسلونا به آژاکس هلند پيوست.[/h]
00939835.jpg

به گزارش ايسنا، آرسنال که در فصل نقل و انتقالات ژانويه نتوانسته بود خريدي داشته باشد در نهايت با 8.5 مليون پوند ناچو مونرئال دفاع چپ مالاگا را به خدمت گرفت.

تيم آژاکس نيز با قرارداد 5 ماهه و به صورت قرضي ايساک کوئنکا هافبک بارسلونا را به صورت قرضي به آمستردام آورد.

مطبوعات اسپانيا مدعي شده اند انتقال کوئنکا به آژاکس با نظر تيتو ويلانووا صورت گرفته است تا اين هافبک اسپانيايي که اين فصل فرصت کمي براي بازي کردن داشته است بتواند آمادگي خود را حفظ کند.



ورزش3


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

963-2.jpg


درگیری مسی با رئالی ها در پارکینگ

بازی چهارشنبه شب رئال مادرید و بارسلونا با وجود هیجان بالا خالی از حاشیه هم نبود.



به گزارش مدال نیوز، پس از بازی رئال مادرید و بارسلونا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، لیونل مسی که در طول بازی شب کم فروغی داشت عصبانیت خود را به پارکینگ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برد و در آنجا از خجالت آروالو آربلوا و آیتور کارانکا درآمد.
به گزارش روزنامه آ.س اسپانیا چاپ مادرید، قضیه از انجایی شروع شد که در یک صحنه آربلوا و آلونسو مانع حرکت مسی در بازی می شوند و آربلوا (به عمد یا غیر عمد) با دست به صورت مسی می زند. پس از این اتفاق در پایان بازی لیونل مسی ترجیح داد با آربلوا دست ندهد. کار به اینجا ختم نشد و مهاجم آرژانتینی و برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان که معمولا او را خونسرد دیده بودیم به پارکینگ ورزشگاه رفت و در حالی که همسر باردار آربلوا و دختر این مدافع اسپانیایی در ماشین بودند او را چند بار "احمق" خطاب کرد و به او حرف های ناسزا زد. در ادامه لیونل مسی با دیدن آیتور کارانکا، دستیار مورینیو در پارکینگ به سمت او رفت و گفت: به چه داری نگاه می کنی؟ تو عروسک خیمه شب باز مورینیو هستی!
کارانکا نیز ساکت ننشست و در واکنش به مسی اینگونه لب به سخن گشود: مسی، این رفتار تو به خاطر نقص در هورمون رشدت است!
پس از این اتفاقات کادر فنی بارسلونا، مسی را از این محل دور کردند.
لیونل مسی تاکنون از اظهارنظر درباره این اتفاق خودداری کرده است اما به گفته مارکا بازیکنان رئال مادرید به شدت از رفتار لیونل مسی پس از این دیدار ناراحت هستند.

مارکا همچنین مدعی شد این دو بازیکن (مسی و آربلوا) در طول بازی نیز با یکدیگر به جروبحث پرداخته بودند که هر کدام با گرفتن دست خود جلوی دهانشان مانع از ضبط این تصاویر از طرف دوربین های تلویزیونی شدند.

دیدار نیمه نهایی رئال مادرید و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : ✿ ✿ اخبار ورزشی از باشگاه بارسلونا ✿ ✿

u.goal.com_226500_226598hp2.jpg



سایت گل- جوردی آلبا، مدافع چپ بارسا، بعد از درگیری ای که بین مسی و آربلوا در دیدار ال کلاسیکو به وجود آمد، از هم تیمی آرژانتینی اش دفاع کرد.

گفته می شود در پایان دیدار ال کلاسیکوی چهارشنبه شب، مسی در پارکینگ ورزشگاه منتظر آربلوا ماند و با او درگیری لفظی پیدا کرد اما آلبا این شایعه را رد کرد.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من هیچ چیزی در مورد قضیه پارکینگ ندیدم. فقط مسی ناراحت بود."
آلبا همچنین تاکید کرد که برای رسیدن به فینال کوپا دل ری، نتیجه دیدار برگشت اهمیت زیادی دارد.

" دیدار خانگی بسیار مهم است. هنوز سرنوشت تیم فینالیست معلوم نشده است."
 
بالا