برزيل در ديدار افتتاحيه مقابل کرواسي پيروز شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اسکولاري: حمايت مردم سائوپائولو فرازميني بود

سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل گفت:‌ حمايت مردم سائوپائولو از تيم ملي برزيل شگفت‌انگيز بود و نمونه آن را در هيچ کجاي کره خاکي نمي‌توانيد ببينيد.
00943405.gif

لوئيز فيليپ اسکولاري سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل در مورد عملکرد بازيکنانش در ديدار مقابل کرواسي گفت: بازيکنانم عالي بودند و با آرامش بازي کردند به طوري که در يک بازي حساس مثل افتتاحيه جام جهاني خوب ظاهر شدند و بازي توأم با آرامش انجام دادند که در بازي افتتاحيه جام جهاني انجام چنين کاري کار هر بازيکني نيست اما بازيکنان من اين کار را انجام دادند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: از هواداران تيمم تمجيد مي‌کنم چرا که آنها لياقت اين پيروزي را داشتند و حتي بيشتر از اينها لياقت آنها است حمايت از تيم ملي برزيل آن هم در سائوپائولو با اين وضعيت شگفت‌انگيز بود. اين نوع حمايت خارج از کره خاکي بود که هيچکس حتي نمي‌تواند آن را تصور کند. البته پيش از اين شايعاتي وجود داشت که مردم سائوپائولو از تيم ملي حمايت نمي‌کنند آما آنچه امروز اتفاق افتاد باعث مي‌شود که کسي نتواند ديگر در مورد سائوپائولو چنين صحبتي انجام دهد.

سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل در خصوص تيم کرواسي که با 3 گل مغلوب شاگردانش شد، خاطرنشان کرد: کرواسي تيم بسيار خوبي است و بازيکنان اين تيم مهارت بالايي در بازي دفاع و عقب زمين دارند و بازيکنان تيم کرواسي شايستگي زيادي دارند و مي‌توانند لياقت خودشان را در ادامه بازي‌ها نشان دهند.

اسکولاري در پايان در مورد پنالتي که نيشي‌مورا براي بازيکنان برزيل گرفت، افزود: پنالتي که براي ما گرفته شد کاملاً درست بود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نيمار: به سختي گل زديم

مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل گفت: گل‌هايي که زديم به سختي به دست آمد و کار راحتي نبود.
00946866.jpg

نيمار زننده 2 گل از 3 گل به کرواسي در خصوص اين بازي گفت: اين بازي بهترين افتتاحيه‌اي بود که مي‌شد رقم بخورد و من هم خوشحالم که با 2 گل کارم را در جام جهاني آغاز کردم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ ما مي‌خواستيم در اين بازي برنده شويم و سرانجام هم به هدفي که خواستيم رسيديم و من خيلي خوشحالم که 2 گل از 3 گل برزيل را وارد دروازه کرواسي کردم.

مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل افزود: اگر به گل‌هايي که زديم دقت کنيد خواهيد ديد که زدن اين 3 گل کار بسيار سختي بود و من در شرايط سخت توانستم براي تيم ملي برزيل گل بزنم.

نيمار در مورد گل اولي که وارد دروازه برزيل کرد، خاطرنشان کرد: گل اولي که زدم توپ را از بين پاي بازيکن حريف زدم که البته زياد قدرت نداشت اما مهم اين بود که توپ وارد دروازه شود که خوشبختانه اين اتفاق افتاد اما در مورد ضربه پنالتي بايد بگويم که من روي ضربات پنالتي تمرين کردم و در تمرينات پنالتي را محکم مي‌زدم که امروز هم همين کار را انجام دادم. البته دروازه‌بان حريف تا حدودي توپ من را گرفت اما خوشبختانه اين توپ وارد دروازه شد.

مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل در پاسخ به اين سؤال که آيا مودريچ بازيکن تيم کرواسي که در رئال مادريد بازي مي‌کند را عمداً با خطا سرنگوني کردي اظهار داشت: من کاري به اين مسائل ندارم و فوتبالم را بازي مي‌کنم و اگر به فوتبال حاشيه‌اي نگاه کنم برايم بد خواهد شد بعد از آن صحنه من از مودريچ عذرخواهي کردم چون واقعاً‌ او را در آن صحنه نديديم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
حاشيه‌هاي نشست خبري اسکولاري و کواچ

نشست خبري سرمربي دو تيم برزيل و کرواسي به محلي براي انتقاد کواچ از نيشيموراي آسيايي و همچنين پاسخ اسکولاري، صحبت‌هاي سرمربي کرواسي تبديل شد.
00957407.jpg

پس از انتقاد شديد نيکو کواچ از داوري بازي برزيل مقابل کرواسي و دو بار استفاده او از کلمه مضحک يکي از خبرنگاران برزيل از اسکولاري خواست که به حرف‌هاي کواچ واکنش نشان دهد که اسکولاري هم با خنده‌اي جالب گفت: ما 5 بار قهرمان جهان بوده‌ايم. ما پله، رونالدو، ريوالدو، نيمار و... را داشته‌ و داريم.

به نقل از ايسنا، البته به غير از اين مسئله يکي از موضوعات ديگري که مورد انتقاد خبرنگاران برزيلي قرار گرفت نمايش اسکار بود. آن‌ها دو بار از اسکولاري درباره اسکار پرسيدند که او هم به شدت از بازيکن جوان تيمش حمايت کرد.

از نشست خبري سرمربيان دو تيم استقبال چشمگيري شده بود اما به دليل کمبود صندلي تنها رسانه‌هايي که از سوي فيفا مجوز دريافت کرده بودند، توانستند در نشست خبري شرکت کنند.

نشست خبري امروز به صورت همزمان به سه زبان انگليسي، پرتغالي و کروات ترجمه شد. اما بيشتر خبرنگاران سوال‌هاي خود را به انگليسي از سرمربيان دو تيم پرسيدند. جالب اينکه اسکولاري و کواچ پس از شنيدن سوال‌ها به زبان انگليسي ترجيح مي‌دادند به زبان مادري خود پاسخ سوال انگليسي خبرنگاران را بدهند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
لاورن: پنالتي برزيل فسادي براي فيفا است

مدافع 24 کرواسي پس از اتمام ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 داور ژاپني بازي و فيفا را به باد انتقاد گرفت.
00957409.jpg

پس از شکست 3 بر يک تيم ملي کرواسي برابر برزيل در ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 که در آن نيشيمورا، داور ژاپني بازي يک پنالتي مشکوک را به سود برزيلي‌ها اعلام کرد تا ميزبان به گل دومش برسد نيکو کواچ، سرمربي کروات‌ها به نحوه قضاوت اين داور ژاپني اعتراض کرد اما اين اعتراض‌ها فقط به اينجا ختم نشد چون مدافع اين تيم اروپايي هم به نوع قضاوت اين بازي اعتراض کرد.

به نقل از تسنيم، دژان لاورن، مدافع تيم کرواسي در اين باره گفت: آنقدر ناراحت هستم که مي‌خواهم گريه کنم. همه ديدند که پنالتي نبود و اين فسادي براي فيفا است.

وي افزود: ما در مورد احترام صحبت مي‌کنيم و مسئولان فيفا هم در اين رابطه با ما صحبت‌هايي داشته‌اند اما حالا چه شد؟ بهتر است جام قهرماني را خيلي سريع‌تر به برزيل تقديم کنند.

مدافع ساوتهمپتون تصريح کرد: به نظرم کرواسي خيلي خوب بازي کرد و کيفيت لازم براي مقابله با سلسائو را داشت ولي نمي‌توانستيم مقابل برزيل 12 نفره رقابت کنيم.

لاورن خاطرنشان کرد: پس از بازي همه به پوسترهايي (پوستر احترام فيفا) که روي ديوار اتاق رختکن نصب بود نگاه مي‌کرديم و پرسش‌هايي در ذهن‌مان نقش بسته بود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

مارسلو: با حمايت فوق‌العاده هواداران‌ برنده شديم

مدافع 26 ساله سلسائو پس از اولين پيروزي برزيل در جام بيستم از هواداران فوتبال سرزمين قهوه قدرداني کرد.
00938859.jpg

تيم ملي فوتبال برزيل بامداد امروز (جمعه) موفق شد در ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 با نتيجه 3 بر يک از سد کرواسي بگذرد و اولين گام خود را در اين رقابت‌ها محکم بردارد. در اين بازي مارسلو، مدافع سلسائو با گل به خودي که در دقيقه 11 به ثمر رساند براي لحظاتي تماشاگران ميزبان را شوکه کرد ولي شاگردان فيليپه اسکولاري در ادامه با حمايت تماشاگران‌شان به بازي بازگشتند و نتيجه را به سود خود به پايان بردند.

به نقل از تسنيم، مارسلو پس از پيروزي برزيل مقابل کرواسي در ديدار افتتاحيه گفت: پس از اشتباهي که مرتکب شدم با خودم گفتم که بهتر است آرام باشم و اوضاع را براي تيمم دشوارتر نکنم. اگر سرم را پائين مي‌انداختم و نااميد مي‌شدم کار براي‌مان سخت‌تر مي‌شد.

وي با تمجيد از تماشاگران حاضر در ورزشگاه کورينتيانس سائوپائولو گفت: تماشاگراني که در ورزشگاه بودند پس از اشتباهي که مرتکب شدم به خوبي حمايتم کردند و نام مرا صدا زدند. هم‌تيمي‌هايم هم پيشم آمدند و با دلداري که دادند باعث شدند تا سرم را مجدداً بالا بگيرم. همين باعث شد تا خيلي زود به بازي برگردم.

مدافع رئال‌مادريد در پايان خاطرنشان کرد: چنين اشتباهاتي در فوتبال اتفاق مي‌افتد. ما بازي را مقابل کرواسي کمي بد آغاز کرديم ولي در ادامه با وجود حمايت فوق‌العاده هواداران‌مان بود که پيروزي رسيديم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پيش‌بيني درست لاک‌پشت از نخستين بازي

لاک‌پشتي به نام «سر بزرگ» در منطقه «پرايا دو فورتي» نتيجه ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 برزيل را به درستي پيش‌بيني کرد.
00957388.jpg

پس از پيش‌بيني‌هاي يک هشت پا با نام پل در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، اين بار نوبت لاک‌پشتي به نام «سر بزرگ» در منطقه «پرايا دو فورتي» برزيل بود که ديدارهاي جام جهاني 2014 برزيل را پيش‌بيني کند.

اين لاک‌ پشت نتيجه بازي برزيل و کرواسي را به درستي پيش‌بيني کرد تا در نخستين کار خود سربلند خارج شود!
 

قبیله منتظر

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"

علاوه بر حضور پلیس فدرال، پلیس ایالتی، نیروهای ویژه پلیس و موتورسواران، دیروز پلیس های جدیدی با موتورهای ویژه و مجهز به همراه ارتش کشور برزیل به همراه گروه زره پوش به گارد حفاظتی تیم های ملی اضافه شدند.

پلیس برزیل با تدابیر شدید امنیتی فضای اطراف تیم‌های فوتبال حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله ایران را کنترل می‌کند.

به گزارش میهن فال به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) به همراه اسکورت به محـ ـل تمرین خود رفتند. این اتفاق هر روزه برای همه تیم های ملی حاضر در مسابقات می افتد و شمار پلیس و نیروهای اسکورت همراه تیم ها از جمله جمله تیم ملی ایران افزایش یافته است.

علاوه بر حضور پلیس فدرال، پلیس ایالتی، نیروهای ویژه پلیس و موتورسواران، دیروز پلیس های جدیدی با موتورهای ویژه و مجهز به همراه ارتش کشور برزیل به همراه گروه زره پوش به گارد حفاظتی تیم های ملی اضافه شدند.




ebd728de6fa7.jpg


0a665a28efd9.jpg


dc27f139c3b4.jpg


d89fef7ffdd4.jpg


562ae5e28654.jpg


a347fcc9a79f.jpg


eae62bba9ddf.jpg


cce2fab7336b.jpg


de55409d1224.jpg


763ea5a7e72d.jpg


 
بالا