برزيل در ديدار افتتاحيه مقابل کرواسي پيروز شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
جام جهاني 2014 ؛

برزيل در ديدار افتتاحيه مقابل کرواسي پيروز شد

برزيل در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 موفق شد کرواسي را با نتيجه 3 بر يک از پيش رو بردارد.
00957406.jpg

برزيل و کرواسي ديدار افتتاحيه جام بيستم را در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو برگزار کردند که شاگردان لوئيز فيليپه اسکولاري موفق شدند با نتيجه 3 بر يک کرواسي را شکست دهند. اين پيروزي در شرايطي به دست آمد که داور ژاپني يک پنالتي مشکوک براي تيم ميزبان گرفت. نيمار در دقايق 29 و 71 و اسکار در دقيقه 90 براي برزيل گلزني کردند و تک گل کرواسي را مارسلو در دقيقه 11 به اشتباه درون دروازه خودي جاي داد.

دو تيم برزيل و کرواسي در حالي ديدار افتتاحيه جام بيستم را برگزار کردند که برزيلي‌ها در همان ابتداي مسابقه توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و در دقيقه 5 صاحب اولين موقعيت گل خود شدند که داويد لوئيز با ضربه سر اين فرصت را از دست داد.

دو دقيقه بعد ايليکا اوليچ جدي‌ترين خطر کرواسي را روي دروازه برزيل ايجاد کرد تا پاسخ حمله برزيلي‌ها را بدهد اما ضربه سر اوليچ با فاصله‌اي بسيار کم از کنار دروازه بيرون رفت.

کرواسي در دقيقه 11 به گل رسيد. سانتر ايليکا اوليچ از جلاويچ عبور کرد اما مارسلو به اشتباه دروازه خودي را گشود تا اولين گل جام بيستم را يک بازيکن به اشتباه وارد دروازه خودي کند.

در ادامه مسابقه، بازيکنان برزيل سراپا حمله شدند. جدي‌ترين خطر مسابقه را نيمار در دقيقه 21 به وجود آورد. حرکت نفوذي اين بازيکن و پاس رو به عقب او باعث شد تا اسکار با ضربه سنگين دروازه کرواسي را نشانه بگيرد اما پله‌تيکوسا دروازه‌بان کرواسي به زيبايي توپ را به کرنر فرستاد.

نيمار در دقيقه 29 قفل دروازه کرواسي را گشود. حرکت پا به توپ اين بازيکن و شوت دقيقش باعث شد تا برزيل به گل تساوي دست يابد و هواداران حاضر در ورزشگاه سراپا خوشحال شوند.

در ادامه مسابقه بازي حالت متعادلي به خود گرفت و در نهايت اين نيمه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

نيمار زننده گل برزيلي‌ها در اين ديدار در دقيقه 27 از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد تا اولين بازيکن اخطاري جام بيستم لقب بگيرد.

در دقايق پاياني نيمه نخست برزيل صاحب چند فرصت گلزني نصفه و نيمه شد اما نتوانست دروازه تيم کرواسي را براي دومين بار فرو بريزد.

برزيل در نيمه دوم مسابقه توپ و ميدان را در اختيار گرفت اما دفاع هوشمندانه کروات‌ها مانع از گلزني زرد‌پوشان برزيلي شد. اين نيمه البته نسبت به 45 دقيقه اول کيفيت پايين‌تري داشت.

در ادامه نيکو کواچ، برزوويچ را به جاي خواسيچ به زمين مسابقه فرستاد تا اولين تعويض جام بيستم انجام شود. برزيلي‌ها در ادامه مسابقه توانستند رفته رفته خودشان را به دروازه کرواسي نزديک کنند. فرد مهاجم برزيل در دقيقه 69 در محوطه جريمه کرواسي سرنگون شد. در حالي که تصاوير تلويزيوني نشان مي‌داد برخورد چندان جدي ميان او و اوليچ صورت نگرفته، داور ژاپني در سوت خود دميد تا برزيل صاحب يک ضربه پنالتي شود. نيمار نيز اين ضربه پنالتي را به گل دوم خود و تيمش تبديل کرد تا در پايان روز نخست با دو گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گيرد و براي مدعيان کفش طلاي مسابقه‌ها خط و نشان بکشد.

کروات‌ها در ادامه يک بار به گل مساوي دست يافتند اما نيشي‌مورا خطاي مهاجم اين تيم را گرفت و گل را مردود دانست.

در ادامه مسابقه دو تيم حملات نصفه و نيمه‌اي روي دروازه هم ايجاد کردند و اسکار توانست گل سوم را با شوتي زميني به ثمر برساند.

ديگر ديدار اين گروه را امشب مکزيک و کامرون برگزار مي‌کنند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اولين پنالتي جام بيستم تبديل به گل شد

اولين پنالتي جام بيستم در بازي برزيل و کرواسي رقم خورد و نيمار آن را به گل تبديل کرد.
00946866.jpg

در دقيقه 69بازي برزيل و کرواسي اولين پنالتي جام بيستم رقم خورد.

نيمار اين پنالتي را تبديل به گل کرد تا نتيجه دو بر يک به سود برزيل شود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کواچيچ اولين بازيکن تعويضي جام جهاني 2014

کواچيچ اولين بازيکن تعويضي جام‌جهاني 2014برزيل شد.
00024497.jpg

با ورود بروزوويچ به جاي کواچيچ در دقيقه 61 اولين تعويض جام جهاني 2014 برزيل رقم خورد.

ديدار تيم‌هاي برزيل و کرواسي تا 62 دقيقه با نتيجه يک در يک جريان است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

گل به خودي، اولين گل جام‌جهاني

اولين گل جام‌جهاني گل به خودي بود و توسط برزيلي‌ها انجام گرفت.
00938859.jpg

اولين گل جام جهاني 2014 اتوگل بود!

در دقيقه 11 بازي برزيل و کرواسي مارسلو مدافع تيم ملي فوتبال برزيل با گل به خودي تيم کرواسي را پيش انداخت. توپ ارسالي جلااوويچ بازيکن تيم ملي فوتبال کرواسي به پاي اين بازيکن برخورد کرد و تبديل به اولين گل جام بيستم شد.

اين اولين گل جام جهاني 2014 برزيل بود که با گل به خودي همراه شد.

اين بازي تا دقيقه 17 با نتيجه يک بر صفر به سود کرواسي در جريان است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نيمار اولين بازيکن اخطاري جام جهاني 2014

اولين کارت زرد در بيستمين دوره از رقابت‌هاي جام جهاني به نام نيمار، مهاجم تيم ملي برزيل به ثبت رسيد.
00946866.jpg

ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 برزيل بامداد امروز (جمعه) از ساعت 30 دقيقه به وقت تهران در شهر سائوپائولو ميان تيم‌هاي برزيل و کرواسي آغاز شد.

در اين ديدار نيمار، مهاجم تيم ملي برزيل با دريافت کارت زرد به خاطر خطاي روي مودريچ به اولين بازيکن اخطاري بيستمين دوره از مهمترين تورنمنت فوتبالي دنيا تبديل شد.

تيم‌هاي برزيل و کرواسي در گروه نخست رقابت‌ها با تيم‌هاي کامرون و مکزيک همگروه هستند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کواچ:‌ نيشي‌مورا در حد بازي نبود

سرمربي تيم فوتبال کرواسي گفت که با اين داور ژاپني بايد به جاي فوتبال، بسکتبال بازي کرد.
00957407.jpg

نيکو کواچ پس از شکست سه بر يک مقابل برزيل در مورد گل دوم اين تيم و ضربه‌اي که توسط نيمار از روي نقطه پنالتي زده شد، با عصبانيت در مورد قضاوت نيشي‌مورا، داور ژاپني اظهار داشت: بايد بگويم داور در اندازه‌‌ حضور در چنين ديداري نبود. اگر آن حرکت پنالتي بود، ديگر لازم نيست که برويم و فوتبال بازي کنيم. به جاي فوتبال بايد رفت و بسکتبال بازي کرد. اگر قرار باشد اوضاع همينگونه باشد، بهتر است کار را رها کرده و به خانه بازگرديم.

در اين مصاف که در ورزشگاه سائوپائولو انجام شد، نيمار دقايق 29 و 71 و اسکار 90+1 براي برزيل گلزني کردند.

تک گل کروات‌ها نيز دقيقه 11 توسط مارسلو، بازيکن تيم ميزبان به اشتباه زده شد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
واکنش فرد به انتقادات تند کواچ به داوري

ملي‌پوش تيم فوتبال برزيل که يک ضربه پنالتي به سود تيمش در ديدار افتتاحيه جام‌جهاني گرفت، نسبت به اظهارات سرمربي کرواسي درباره عملکر داور ژاپني بازي واکنش نشان داد.
00945046.jpg

تيم فوتبال برزيل موفق شد در ديدار افتتاحيه مقابل کرواسي با نتيجه سه بر يک پيروز شود.

نيکو کواچ سرمربي کرواسي پس از اين بازي در کنفرانس خبري به شدت به عملکرد نيشي‌مورا داور ژاپني معترض بود و صحبت‌هاي تندي را بر عليه او مطرح کرد.

به نقل از فارس، «فرد» بازيکن تيم ملي فوتبال برزيل که خطاي پنالتي روي او انجام شد، در واکنش به اين سوال که کواچ سرمربي کروات گفته نيشيمورا داخل زمين نبود و بايد داوري را رها کند، گفت: ما اينجا هستيم که به يکديگر احترام بگذاريم و دنبال چنين مباحثي نيستيم. بهتر است بنام شعار فيفا به هم احترام بگذاريم.

وي ادامه داد: در صحنه پنالتي داور در بهترين صحنه بود و بهترين سوت را زد و صحنه خطا خارج از ديد او نبود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
گوستاو: اين برتري به برزيلي‌ها انرژي مي‌بخشد

هافبک تکنيکي تيم ملي فوتبال برزيل گفت: اين برد براي کل کشور با اهميت است و انرژي زيادي مي‌بخشد.
00945404.jpg

لوئيس گوستاو يکي از بازيکناني بود که در ديدار افتتاحيه جام جهاني توسط لوئيس فليپه اسکولاري در ترکيب سلسائو(برزيل) قرارگرفت.

به نقل از فارس، وي پس از بازي اظهار داشت: اين برد براي کل برزيل با اهميت است. مطمئنا به تيم ملي انرژي زيادي مي‌بخشد که در بازي‌هاي بعدي بهتر کار کند و نتايج مطلوبي هم بگيرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نيمار؛ بهترين بازيکن ديدار افتتاحيه

کميته برگزاري جام جهاني 2014 برزيل مهاجم تيم ملي برزيل را به عنوان بهترين بازيکن ديدار افتتاحيه اين دوره از مسابقات انتخاب کرد.
00946866.jpg

نيمار که در برتري 3 بر يک برزيل مقابل کرواسي زننده دو گل تيمش بود، در پايان ديدار افتتاحيه جام بيستم به عنوان بهترين بازيکن اين ديدار انتخاب شد. ديگر گل تيم ملي برزيل را نيز اسکار به ثمر رساند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
لوييز: فشار از روي دوش‌مان برداشته شد

مدافع مياني تيم ملي فوتبال برزيل گفت: با اين برد راحت‌ و آرام‌تر براي بازي‌هاي بعدي تلاش مي‌کنيم.
00946653.jpg

داويد لوئيز پس از برد 3 بر يک تيمش در ديدار افتتاحيه جام جهاني 2014 مقابل کرواسي اظهار داشت: خيلي خوشحالم و در کنار مردم از اين برد احساس شور و شعف مي‌کنم. اين نتيجه براي ما بسيار حائز اهميت است. اين نتيجه فشار را از روي دوش ما برمي‌دارد و اجازه مي‌دهد راحت و بدون استراس براي بازي‌هاي بعدي کار کنيم.

در اين مصاف که در ورزشگاه سائوپائولو انجام شد، نيمار دقايق 29 و 71 و اسکار 90+1 براي برزيل گلزني کردند.

تک گل کروات‌ها نيز دقيقه 11 توسط مارسلو، بازيکن تيم ميزبان به اشتباه زده شد.
 
بالا