·•●♥●• اخبار ویژه ی دهه ی کرامت ·•●♥●•

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
تشرف ۳ میلیون زائر در شب میلاد امام رضا(ع) به حرم رضوی



معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی گفت: پیشبینی میشود در شب و روز میلاد حضرت امام رضا(ع) ۳ میلیون زائر به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.




432943.jpg
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ محمود ممتاز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شب میلاد امام رضا(ع) 3میلیون نفر در یک بازه زمانی 24 ساعته توفیق حضور در حرم مطهر رضوی را پیدا میکنند که آمادگی لازم برای پذیرایی از این تعداد زائر و تسهیلات مورد نیاز برای رفاه حال آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت رضوی برای مجاوران نیز خدماتی در نظر گرفته شده است، گفت: اهدای هدیه به معلولان ذهنی حرکتی، عیادت 300 گروه خدام از تمام بیماران در بیمارستانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، اهدای بستههای متبرک به خادمین یک هزار مسجد در مشهد، عطر افشانی گلزار شهدا، آزادی 88 زندانی جرایم غیر عمد و دعوت از 90 گروه از خانواده تحت پوشش بهزیستی، امداد، ناشنوایان، سالمندان بیسرپرست و خانوادههای شاهد و ایثارگر جهت تشرف به حرم مطهر رضوی از آن جمله است.
وی تصریح کرد: برنامههایی مانند گلآرایی صحنهای حرم مطهر رضوی، ایجاد فرش گل 500 متری در صحن جامع رضوی، نورآرایی حرم مطهر و عطر افشانی در رواقهای مختلف از دیگر برنامههای در دست اقدام در دهه کرامت رضوی است.
ممتاز گفت: زائران برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir مراجعه و یا از تابلوهای راهنمایی که در سطح اماکن متبرکه نصب شده است، استفاده کنند.


abna.ir
 
بالا