₪ اخبــار ورزشــی از باشگــاه پرسپـولیـس ₪

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]اظهارات فرکي در نشست خبري بعد از بازي[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مديري که از داور انتقاد ميکند آيا تا به حال وسط زمين فوتبال مقابل 100 هزار نفر بلکه 10 ايستاده است.[/h]
00941968.jpg

حسين فرکي پس از تساوي بدون گل برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: روز گذشته هم اعلام کردم که دوست دارم بازي زيبا باشد و تماشاگران لذت ببرند. اين بازي رضايت تماشاگران را جلب کرد هرچند که بازي مساوي شد. هر دو تيم براي برد به ميدان آمده بودند و اگر مهاجمان توجه بيشتري ميکردند ميتوانستيم سه امتياز بازي را بگيريم. گل محمدي مرب خوبي است و بازي به شکلي بود که توپ روي هر دو دروازه جريان داشت اما در 30 دقيقه ابتدايي مالکيت توپ مال ما بود اما پرسپوليس در 15 دقيقه آخر به علت اشتباه ما فشار را بيشتر کرد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: چيزي که براي ما جالب بود و از بازيکنانم هم تشکر کردم که به آنها فقط يک اوت دستي در نيمه اول داديم اما در نيمه دوم فشار روي دروازهها يکسان بود ولي موقعيتهاي فولاد خطرناک بودند و در نهايت امتيازها تقسيم شد.

فرکي در مورد رکورد 16 بازي بدون باخت براي فولادگفت: دوست داشتم بازي را ببريم اما خوشحالم که شکست نخورديم. رفاقت بازيکنانمان کامل شده است. البته اميدوارم همه منتظر نباشند که فولاد ببازد چون به نظر ميرسد کمي اين موضوع حساس شده است.

وي در مورد اينکه که از 95 دقيقه مسابقه 55 دقيقه توپ در جريان بود و آيا آمار خوبي است گفت: پاسخ اين سوال طولاني است و دوست دارم خود شما هم بگوييد که چه اتفاقي افتاده است با اينکه 45 دقيقه تماشاگر از فوتبال ما لذت برده است و اين بهتر از آن است که هيچکس از فوتبال ما لذت نبرد.

فرکي در مورد داوري مسابقه گفت: بايد از تيم داوري تشکر کنم اما ميخواهم به نکتهاي اشاره کنم. ميدانم در بازي با تيم هاي ذوب آهن و داماش در حق ما اجحاف شده است و کميته داوران از باشگاه فولاد عذرخواهي کرد و ميخواهم از جامعه داوري دفاع کنم. چه عادت بدي شده که تيمهاي در حال سقوط و بالا نشين به داور اعتراض ميکنند. مگر داوران ما در ايران قضاوت ميکنند و بازيکنانمان در اروپا بازي ميکنند؟ اگر حقي از سوي داوران در خصوص تيم ها اجحاف شود ميتوانند اعتراض کنند اما برخي از مربيان و مسئولان ميخواهند اشتباه خود را به گردن داوران بيندازند و اين بيانصافي است که عليه داوران هجمه وارد شود.تيمهايي که از امتياز ميزباني بهره ميبرند و تحمل يک باخت را ندارند. تيمهايي که پول ندارند حقشان را از چه کسي بگيرند؟ اين تفکر غلط است و بايد از داوران حمايت کرد.

وي ادامه داد: مديري که از داور انتقاد ميکند تاکنون وسط زمين فوتبال ايستاده تا 10 هزار تماشاگر را ببيند؟ نميگويم 100 هزار نفر آيا 10 هزار تماشاگر را ديده؟ اگر چنين بوده ميتواند قضاوت کند. در اينجا پول و تماشاگر داريم و در آخر با انداختن توپ به زمين داوران ميخواهيم فشار را از روي خودمان برداريم. از جامعه داوري تشکر ميکنم و از مديران و مربيان ميخواهم که به داوران کمک کنند و اگر همه چيز به گردن آنها بيفتد دردي از فوتبال ما درمان نميشود. حتي در زماني که با تيم کاوه در ليگ يک بودهام از داوري ضرر کردهام اما دوست ندارم تصور کنم تيمم در اروپا بازي ميکند و داوران ما آسيايي هستند.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]بگوويچ: تساوي عادلانه بود[/h]
[h=2] مربي تيم فوتبال پرسپوليس ميگويد تساوي نتيجهاي عادلانه در اين بازي بود.[/h]
00943850.jpg

وينگو بگوويچ درباره بازي اين تيم مقابل فولاد گفت: بازي خوبي را از هر دو تيم ديديم ولي در نيمه دوم ما بهتر عمل کرديم و دو، سه موقعيت خوب را از دست داديم. در هر حال مساوي نتيجهاي عادلانه بود.

به نقل از ايسنا؛ وي در پاسخ به اينکه تعدادي از بازيکنان پرسپوليس برد را حق اين تيم در اين بازي ميدانند، گفت: من فکر ميکنم بازي متعادلي بود و هم فولاد موقعيت داشت و هم ما موقعيتهايي را داشتيم. مانند موقعيتي که پولادي در نيمه اول به راحتي از دست داد چرا که او بايد آن توپ را به گل تبديل ميکرد.

مربي تيم پرسپوليس در پايان ابراز اميدواري کرد تيمش در پايان فصل در جايگاه بهتري قرار گيرد.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]قاضي: فولاد جز ضد حمله برنامهاي نداشت[/h]
[h=2] مهاجم پرسپوليس ميگويد تيمش تنها به جايگاه خودش در جدول فکر ميکند و اهميتي به اين نميدهد که نتايج تيمش چه تاثيري در جايگاه رقيبان دارد.[/h]
00940024.jpg

محمد قاضي پس از پايان بازي تيمهاي پرسپوليس و فولاد گفت: فوتبال همين است، گاهي وقتها توپ به دروازه ميرود و گاهي هم نميرود. امروز روز خوب ما نبود و متاسفانه توپ هاي ما وارد دروازه حريف نشد.

مهاجم تيم پرسپوليس در ادامه افزود: تيم فولاد سه بازيکن در زمين ما گذاشته بود که آماده ضد حمله بر روي دروازهي ما بودند و ما هم تلاشمان را کرديم تا بر روي دروازه فولاد فشار وارد کنيم. خدا را شکر مي کنم که بازي خوب و جذابي را به نمايش گذاشتيم.



به نقل از ايسنا، او در ادامه در پاسخ به اين سوال که با توقف فولاد، استقلال را در حاشيه امنيت در صدر جدول قرار داديد گفت: ما به اين چيزها کاري نداريم و تنها به فکر تيم خودمان هستيم تا امتياز بگيريم و در جدول جايگاه بهتري را به دست آوريم.

محمد قاضي در پايان گفت: فولاد در ضد حملات برنامه داشت و همين، کار ما را سخت ميکرد. فراموش نکنيد آنها جز ضد حمله برنامهاي نداشتند.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]دوست دارم مثل پدرم نفر اول پرسپوليس شوم[/h]
[h=2] دروازهبان پرسپوليس گفت: دوست دارم روزي مثل پدرم دروازهبان اول پرسپوليس شوم.[/h]
00938884.jpg

امير عابدزاده پس از تساوي بدون گل برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: من تابع تصميم کادر فني هستم و مشکلي با اين مسئله ندارم، امروز پرسپوليس خوب بازي کرد البته من در دربي نبودم و مشکلي با اين مسئله ندارم.

وي ادامه داد: من به آينده اميدوارم و دوست دارم مثل پدرم روزي دروازهبان اول پرسپوليس شوم با همه رفاقت دارم و از تجربه همه بازيکنان پرسپوليس استفاده ميکنم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]پروويچ: در زدن ضربات آخر بيدقت بوديم[/h]
[h=2] هافبک پرسپوليس گفت: موقعيتهاي گلزني خوبي روي دروازه فولاد ايجاد کرديم اما در زدن ضربات آخر بيدقت بوديم.[/h]
00943872.jpg

مارکو پروويچ پس از تساوي بدون گل برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: دو تيم بازي خوبي انجام دادند و ما پنج شش موقعيت گلزني را خلق کرديم ولي نتوانستيم از آنها استفاده کنيم زيرا در زدن ضربات آخر بيدقت بوديم و اين جزيي از فوتبال است.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه خودش خوب بازي کرد يا نه گفت: نميدانم خوب بازي کردم يا نه، کارشناسان بايد در اين مورد نظر بدهند. من با تمام وجود در خدمت پرسپوليس هستم و خيلي دوست دارم با اين تيم در جام حذفي قهرمان شوم تا يک نيمفصل خوب را با پرسپوليس پشت سر بگذاريم. ليگ برتر براي ما تمام شده است.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]بازيکنان پرسپوليس تحت تاثير دربي قرار داشتند[/h]
[h=2] کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس بعد از تساوي بدون اين گل اين تيم برابر فولاد تاکيد کرد بازيکنان اين تيم همچنان تحت تاثير دربي قرار داشتند.[/h]
00036161.jpg

محمد نوري در جمع خبرنگاران حاضر در ميکسدزون ورزشگاه آزادي ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان کرد: بازي سختي برابر فولاد داشتيم. ما خيلي خوب بازي را شروع کرديم ولي فولاد در ضد حملات برنامه داشت. آنها با گماردن سه بازيکن سرعتي در ضد حملات خيلي خوب حرکت مي کردند.

هافبک تکنيکي پرسپوليس در خصوص عدم گلزني اين تيم در دو ديدار اخير اظهار داشت: در طول 34 هفته ممکن است يکي دو بار از اين اتفاقات رخ دهد و براي همين نمي توان از پرسپوليس ايراد گرفت که چرا گلزني نکرده است. در روز سه شنبه هم ديديم که بسياري از بازيها کم گل بود.

به نقل از مهر، اين بازيکن ادامه داد: بازيکنان پرسپوليس تحت تاثير دربي قرار داشتند. ما چند موقعيت هم ايجاد کرده بوديم ولي موقعيت هاي فولاد از ما بهتر بود.

نوري درباره صحنه ايي که بازيکنان پرسپوليس معتقد بودند مدافع فولاد روي او مرتکب خطاي پنالتي شده است توضيح داد: در آن صحنه اصلا خطايي روي من رخ نداد. من ليز خوردم ولي نکته اي که وجود دارد اين است که ابتدا کمک داور پنالتي اعلام کرد و مظفري زاده حرف او را نپذيرفت. در حالي که خود مظفري زاده در نيمه نخست گفته بود هر تصميمي که کمک هايش بگيرند او مي پذيرد! با اين حال من فکر مي کنم که نتيجه عادلانه بود.

وي در خصوص اين که گفته مي شود کاپيتاني او براي پرسپوليس خوش يمن نيست، گفت: من اصلا به دنبال بازوبند و اين مسايل نيستم. پرسپوليس به دنبال قهرماني در جام حذفي و حتي ليگ برتر است و تلاش مي کنيم که سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]رويانيان: هواداران ديگر عليه افراد شعار ندهند[/h]
[h=2] مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: دست هواداران را ميبوسم و از حضور پر رنگ آنها در ورزشگاه آزادي تشکر ميکنم اما اميدوارم ديگر عليه ديگران شعار ندهند و فقط تيم خود را تشويق کنند.[/h]
00941670.jpg

به گزارش ايسنا، محمد رويانيان با بيان اين مطلب افزود: به حسين فرکي و بازيکنان تيم فولاد تبريک ميگويم که امسال توانستهاند نتايج درخشان و قابل توجهي کسب کنند. حسين فرکي را از سالهاي دور ميشناسم و بسيار خوشحالم که اين مربي اخلاق مدار توانسته امسال با تيم جوان فولاد نتايج خوبي کسب کرده و بازيهاي خوبي را به نمايش بگذارد و اميدوارم در ادامه مسابقات نيز موفق باشد.

وي افزود: معتقدم يحيي گلمحمدي و شاگردانش امروز بازي هجومي و خوبي را به نمايش گذاشتند و بايد از آنها حمايت کرد. پرسپوليس ميتوانست در بازي امروز برنده باشد ولي با اين وجود بايد به فکر بازي هاي بعد بود تا بتوان به جايگاه بهتري در جدول رده بندي دست يافت. يحيي گلمحمدي مربي جواني است که آيندهاي بسيار درخشان دارد و سلامت کاري و دانش فني او براي بنده ارزشمند است. همچنين بازيکنان پرسپوليس نيز امروز غيرتمندانه تمام تلاش خود را به کار بستند و ما زحمات آنها در اين بازي را نبايد ناديده بگيريم.

رويانيان درباره عملکرد داور بازي گفت: به آقاي مظفريزاده داور بينالمللي کشورمان خسته نباشيد ميگويم و اميدوارم که وي در کار خود موفق باشد.

مدير عامل پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که يکي از کمک داوران در ابتداي بازي، موقعيت تک به تک غلامرضا رضايي را به اشتباه آفسايد اعلام کرده و در نيمه دوم نيز از اعلام آفسايد موقعيت گلزني فولاد خودداري کرده است، سکوت کرد و پاسخي نداد.

رويانيان در پايان ضمن تقدير و تشکر از هواداران پرسپوليس به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: بنده دست هواداران پرسپوليس را ميبوسم. آنها با وجود اينکه تيم جايگاه مطلوبي در جدول رده بندي نداشته هيچ گاه تيم خود را تنها نگذاشتند و امروز هم که روز غير تعطيل بود حضور پر شوري در ورزشگاه آزادي داشتند و باز هم پرسپوليس همچون هفتههاي گذشته پرتماشاگرترين تيم هفته بود. بنده دست هواداران پرسپوليس را ميبوسم و از حمايت آنها از ما و بازيکنان تا دقيقه 90 بازي تشکر ميکنم اما نميپسندم که تماشاگران خوب ما عليه افراد ديگر شعار دهند. اينکه در بازي تيمهاي ديگر عليه ما، سرپرست تيم يا ديگر عوامل پرسپوليس شعار داده شود، موضوعي است که به ما ارتباطي ندارد و بنده از هواداران ميخواهم در بازيهاي پرسپوليس فقط از تيم محبوبشان حمايت کرده و عليه هيچ فرد يا افرادي شعار ندهند.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]نوروزي: تمرکز پرسپوليس روي جام حذفي است[/h]
[h=2] مهاجم تيم پرسپوليس گفت: ليگ برتر براي ما تمام شده و تمرکزمان روي قهرماني جام حذفي است.[/h]
00034633.jpg

هادي نوروزي پس از تساوي بدون گل برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تيم بازي خوبي انجام دادند و هر دو تيم براي پيروزي به ميدان آمده بودند اما ما نتوانستيم از موقعيتهاي گلزني خود استفاده کنيم و در نهايت بازي مساوي تمام شد.

وي افزود: ليگ برتر براي پرسپوليس تمام شده و تمرکز ما بر روي جام حذفي است با اين حال ميخواهيم در ليگ برتر هم به ردههاي بالاي جدول برسيم.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]افشين: مقابل پرسپوليس بدشانس بوديم[/h]
[h=2] بازيکن تيم فولاد خوزستان گفت: برابر پرسپوليس موقعيتهاي زيادي خلق کرديم و با بدشانسي روبرو بوديم که به گل دست نيافتيم.[/h]
00030888.jpg

به گزارش فارس، آرش افشين پس از تساوي بدون گل پرسپوليس و فولاد عنوان کرد: بازي خوبي بود و موقعيتهاي زيادي روي دروازهها خلق شد اما متأسفانه ما نتوانستيم از موقعيتها استفاده کنيم.

وي ادامه داد: به هر حال خدا را شکر ميکنم که توانستيم يک امتياز از پرسپوليس در تهران بگيريم و دست پر به اهواز برگرديم.

بازيکن تيم فوتبال فولاد درباره انصراف تعويضش يادآور شد: در مرحله اول اشتباه شده بود و قرار نبود که من از زمين خارج شوم.

افشين خاطرنشان کرد: ما در 20 دقيقه نيمه اول و 30 دقيقه نيمه دوم خوب بازي کرديم و موقعيتهاي زيادي هم خلق کرديم، اما با بدشانسي روبرو بوديم. اگر بيشتر دقت ميکرديم ميتوانستيم سه امتياز را کسب کنيم.

وي درباره مذاکرهاش با باشگاههاي فرانسوي گفت: هماکنون در حال مذاکره هستم و اين صحبتها ادامه دارد.

 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : ""اخبار ورزشی از باشگاه پرسپولیس""

[h=1]پرسپوليس از شنبه در کرج اردو ميزند[/h]
[h=2] تيم پرسپوليس از روز شنبه در کرج اردو ميزند.[/h]
00941770.jpg

به گزارش فارس، تيم فوتبال پرسپوليس روز شنبه به اردوي چهار تا پنج روزه در کرج ميرود و تمرينات خود را در اين شهر دنبال ميکند.
 
بالا