در باره تایلند و دو جاذبه دیدنی پوکت

بهنوش

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
معرفی تایلند
httpsthailandtor.com-.jpg


کشور پادشاهی تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که میانمار در غرب و شمال، لائوس در شمال و شمال شرق، کامبوج در جنوب شرق و مالزی در جنوب آن واقع گشته اند. کشور زیبای تایلندچون تایلند به دریا نزدیک است. بسيار حاصلخيز مي باشد. شمال كشور كوهستاني و داراي جنگلهاي انپوه است و نواحي مركزي آن پوشيده از شاليزارهاي سرسبز برنج است. قسمت غرب و شرق سرزمين لبخندها داراي باغهاي ميوه، درختان كائوچو، جنگلهاي هميشه سبز و سواحل شني سفيد است که در نوع خود بینظیر است.علاوه بر آن داراي جزاير بسياري است كه هر كدام، گويي تصويري از بهشت را براي گردشگران تور تایلندبه نمايش مي گذارد. پرچم کشور تایلند از سه رنگ سفید و قرمز و آبی تشکیل شده که رنگ قرمز نماد ملت ، رنگ سفید نشان مذهب و رنگ آبی نماد حکومت سلطنتی است. گردشگران تور تایلند با اقامت در تایلند رویایی ترین خاطرات را در ذهن خود ثبت می کنند.
سیمیلان

(Similan) مجمع الجزایر بسیار زیبایی است که در شهر پوکت واقع شده است. یکی از دیدنی های تور پوکت می باشد که سالیانه گردشگران بیشماری از این مکان رویایی دیدن میکنند و روزهای به یادماندنی را در این جزیره زیبا میگذرانند. برجسته ترین ویژگی این جزایر در نگاه اول ، تخته سنگ های بزرگی است که در بستر سواحل غربی و جنوبی این جزایر وجود دارد. با این حال جالب ترین مناظر این منطقه بر زیر امواج یافت می شد. گردشگران عزیز تور پوکت می توانند در این جزیره غواصی کنند و لذت ببرند. آب این جزیره بسیار شفاف است. این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری و گیاهی است. مانند خرچنگ میش سنجاب خفاش . شنا کردن در این جزیره بسیار لذت بخش است. همچنین امکانات رفاهی مختلفی برای گردشگران تور پوکت وجود دارد. مانند رستوران ها کافه ها و … تفریحات مختلفی در این جزیره زیبا وجود دارد. . زیبایی طبیعت این جزیره در جهان مشهور است. در سفر به پوکت رفتن به این جزیره را فراموش نکنید.

thailandtor.com-island-simalans-phuket.jpg


بـاغ پـروانـه هــا و دنیای حشرات در پوکت

یکی از پربازدید ترین مکان های گردشگری تور پوکت و شهر پوکت بـاغ پـروانـه هــا و دنیای حشرات می باشد. این باغ در 3 کیلومتری از شهر پوکت واقع شده است و در معرض دید علاقه مندان و گردشگران تور پوکت قرار گرفته است. این باغ یکی از بهترین باغ های پروانه در سراسر جهان می باشد و به خوبی از پروانه ها وحشرات نگه داری می کند. صدها پروانه ی بزرگ و زیبا به آزادی در زیر گنبد عظیم این باغ پرواز می کنند و کرم های پروانه نیز بر روی درختان انبوه مشغول تغذیه و رشد هستند. در اینجا دریاچه هایی هم هست که در آن ماهی های بزرگ، پرندگان بومی و آبشارهایی مستقر شده اند. مجموعه ی “جهان حشرات” نیز در مجاورت این باغ است و کلکسیون عظیمی از گونه های مختلف حشرات و بی مهره گانی مانند هزارپاهای بزرگ، رتیل های پرنده خوار و عقربها را به نمایش گذاشته است. گردشگران تور پوکت می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر از این باغ زیبا دیدن کنند.

thailandtor.com-garden-butterfly-insect-phuket.jpg
 
بالا