پیرغلام اهل‌بیت «حاج علی آهی» تشییع شد

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
www.mashreghnews.ir_files_fa_news_1394_1_18_968528_403.jpg

حاج علی آهی پیرغلام اهل بیتعلیه السلام و رئیس خانه مداحان
پیکر پیرغلام اهل‌بیتعلیه السلام که به نوعی پدر معنوی مداحان و ذاکران محسوب می‌شود صبح امروز (سه‌شنبه 18 فروردین ماه) با حضور اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان، مداحان و ذاکرین اهل‌بیتعلیه السلام و شعرای آئینی و هیئت‌های شهر تهران از مقابل مسجد امیرالمومنینعلیه السلام به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.



این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا در مسجد امیرالمومنینعلیه السلام آغاز شد و نماز میت به امامت حجت‌الاسلام ابوالقاسم شجاعی اقامه شد و پس از آن حاج محسن طاهری، مدیرعامل خانه مداحان دقایقی به ذکر مصیبت و روزه‌خوانی پرداخت. در این مراسم شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام ثمری، امروی، سازگار، خرسندنی، حاج‌ماشاءالله عابدی، مرتضی طاهری و... حضور داشتند.



پیکر پیرغلام اهل‌بیتعلیه السلام حاج علی آهی پس از تشییع در قطعه 301 روضةالحسینعلیه السلام بهشت‌زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.



مراسم ختم پیرغلام اهل‌بیتعلیه السلام حاج علی آهی نیز روز پنج‌شنبه از ساعت 15 تا 17 در مهدیه تهران برگزار خواهد شد. همچنین روز یکشنبه 23 فروردین مراسمی از ساعت 10 تا 12 از سوی جامعه مداحان در مسجد امیرالمومنینعلیه السلام دایر خواهد بود.


براساس اعلام خانه مداحان اهل‌بیتعلیه السلام مراسم یادبود دیگری نیز هفته آینده روز چهارشنبه 26 فروردین‌ماه در حسینیه خانه مداحان برگزار می‌شود.


منبع: تسنیم
 
بالا