دستکش خشک‌کن مو، رقیب تازه سشوار

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
rasekhoon.net__files_images_news_hair_glove.jpg

محققان انگلیسی جایگزین مناسبی برای سشوارهای سنتی ابداع کرده‌اند که شامل یک جفت دستکش ساخته شده از ریز الیاف است که در مدت زمان کوتاهی، تمام موها را خشک می‌کند.



به گزارش راسخون به نقل از ایسنا : دستکش " Hair Drying Gloves" با استفاده از فناوری ریز الیاف (میکروفیبر) ساخته شده و ظاهری کاملا مشابه دستکش‌های معمولی دارد.



این دستکش می‌تواند با سرعت دو برابری نسبت به حوله‌های معمولی، موها را خشک کند. ریز الیاف درون این دستکش از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار هستند که بدون پاک کردن مواد نرم‌کننده از روی موها، آب را به خود جذب می‌کنند.



یک جفت دستکش خشک‌کن موها به قیمت 13 پوند فروخته می‌شود.



rasekhoon.net__files_userfiles__news_1393_Bargozari_dastkesh_sshvar.jpg


/117/
 

Mehrban

دوست خوب همه
"منجی دوازدهمی"
موهامونا نکنه؟؟؟؟؟؟؟کچل بشیم!!!!!!!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ~(neda)~

*مریم*

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سشوار خودش نوعی کچل کنندست:Dجدی گفتم:|
 

راز

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
مریم:|
در شرف کچل شدنم.با این امتحانا:hear:
کشتین مارا با این امتحان امتحان گفتنهاتون:Stick Out Tongue:.آخه نه که خیلی هم درس میخونین .:Big Grin:طول ترم اگه بخاطر خدا لای اون کتابهای بینوا را یه نگاهی بندازین الان موقع امتحان چه کنم چه کنم نمی فرمایید! ببینم برا هر درس مگه چند صفحه جزوه میخوای بخونی ؟ مگه استادتون نمونه سوال ! ! نگفته
نخندین با همتونم .ای جماعت دانشجو! :-w

شما اگه زمان درس خوندن ما که برا هر درس چند تا کتاب معرفی میکردن و خواهش وتمنا و......;)) کارساز و نمره آور نبود درس میخوندین چیکار میکردین.البته کتابها دست نوشته بود و چراغ نفتی روشن میکردیم و درس میخوندیم خدا رحمتش کنه ابوعلی سینا را هم کلاسیمون بود :p
 
بالا