آغاز نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
farhangnews_105759-299649-1418715209.jpg

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، گفت: هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب که از امروز کار خود را آغاز می‌کند فرصت ارزشمند الگوسازی در جامعه است.
به گزارش فرهنگ نیوز،‌ حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، گفت: هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب که از امروز کار خود را آغاز می‌کند فرصت ارزشمند الگوسازی در جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: این رویداد فرصت ارزشمندی برای الگوسازی بحث حجاب برای عموم اقشار جامعه است.

قبادی با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی و با حمایت و نظارت و همراهی کار گروه ساماندهی مد و لباس برگزار می‌شود و تلاش دارد تا طراحان و تولیدکنندگان حوزه چادر و حجاب اسلامی را هر چه بیشتر با مخاطبان آشنا سازد.

فارس-به گفته قبادی «نمایشگاه گوهر زیبایی» به عنوان هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب، با حمایت بنیاد ملی مد و لباس از امروز در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب تنها محدود به ماه مبارک رمضان نیست و کار گروه تلاش دارد تا این نمایشگاه‌ها را به شکل گسترده در سرتاسر سال و در تمام استان‌های کشور برگزار کند.

وی افزود: این نمایشگاه شامل صد غرفه نمایش و فروش در زمینه محصولات عفاف حجاب اسلامی و ایرانی از جمله چادر، روسری، مقنعه، مانتو و محصولات مرتبط با این حوزه است.

نمایشگاه گوهر زیبایی از امروز تا یک دی ماه در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


********************
البته امیدوارم مثل پارسال قیمت هاش نجومی نباشه یا طرح های جالبی داشته باشه :|:|:|
 

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
چی بگم...
مسولین اگر به فکر وضعیت حجاب و عفاف تو جامعه بودن که الان وضع اینجوری نبودش
اینا فقط میگن فلان نمایشگاه و فلان سمینار و فلان کارگاه و ... گذاشتیم
مسولین خوابن...
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ~(neda)~
بالا