کلامی از شهیدان

گمنام

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
پاسخ : کلامی از شهیدان

شهید عباس محمدی:


خدایا، چه خوش است هجرت گزیدن و جهاد کردن! خدایا، چه خوش است جهاد کردن و به شهادت رسیدن! خدایا، چه خوش است از علایق بریدن و به ذات کبرایی پیوستن! خدایا، آنقدر در این راه پا نمینهم تا از پای بیفتم، آنقدر بر خاکت سجده میکنم تا تو را پیدا کنم. آنقدر دعا میکنم تا قلبم را خانهات گردانی و آنقدر در میزنم تا تا به رویم در واکنی و مشتری جانم شوی.


 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
سید شهیدان اهل قلم(سید مرتضی آوینی).... عموم انسان ها میان منطق حس و منطق عقل و منطق دین که مبتنی بر فطرت است سرگردانند و این سرگردانی، قلمرو حاکمیت لیبرالیسم است. .......نام مقاله : ژورنالیسم حرفه ای
 

ثنا

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
زمین نه جای درنگ و فراغت بلکه محمل رنجی ست که ادمی پای در ان مینهد تا روح در کشاکش ابتلائات عظیم راهی به
عالم قرب بجوید و انگاه محیای رجعت شود

شهید اوینی:53:
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
خاطره ی شهید معرفت شهید شانزده ساله




به دوستاش سپرده بود مریضم منو ساعت 4 بیدار کنید که قرصم را بخورم ساعت رو کوک کردم 4 صبح بیدارش کردم گفتم پاشو قرص هایت را بخورد ازم تشکری کرد و از سنگر بیرون رفت منتظرش بودم تا برگرده دیدم ظول کشید و نیومد دلم شور افتاد و نگرانش شدم رفتم دنبالش پیداش کردم توی یه قبری که خودش کنده بود دیدمش که داشت زار زار گریه می گرد و مشغول نماز بود فهمیدم قضیه از چه قراره برگشتم رو بهش کردم و گفتم چرا تو که میخواستی نماز شب بخونی بهم دروغ گفتی که مریضم و می خوام قرص بخورم اما الان اینجایی و نماز میخونی

صورتش به ظرفم گرفت و گفت خداشاهده مریضم دلم مریضه چشمام مریضه شانزده ساله روی ماه امام زمانم رو ندیدم مریضم .... مریض .....




جهت نمایش تصویر با اندازه اصلی 800x600 پیکسل کلیک کنید
member43-albums310-3018.jpg

 

mahdi gh

کاربر با تجربه
"بازنشسته"
فرازی از وصیت نامه شهید قدرت الله هرمز نصیری


شما را به خدا قسم حــــــراست از خون شهيدان مظلوم كه براى حفظ اسلام و اين مملكت اسلامى جان دادند و اين معلولين كه بخاطر انقلاب اسلامى دچار نقص عضو گرديدهاند فراموش ننمائيد كه بار مسئوليت آنها بر دوش شما است و فرداى قيامت بايد پاسخ گو باشيد.


 

mahdi gh

کاربر با تجربه
"بازنشسته"
فرازی از وصیت نامه شهید حسين على كاظمى

1. سلام به همه خانوادههاى شهيد كه چنين جوانانى را تربيت كردند كه براى يارى و نجات اسلام جان فشانی کردند.

2. اسلام عزيز یكه مىرفت از ياد همه برود و به فراموشی سپرده شود با حركت ملت شهيد پرور و يارى خداوند متعال و رهبرى امام روح ا...بت شكن زمان چنان جلوه گر شد كه نورش عالم را گرفت.

3. اى اهل خانواده و اى دوستان و آشنايان پيام من به شما اين است كه اسلام راحتى الامكان در خود و در برنامه زندگى خود پياده كنيد.

4. من از شما بستگان مىخواهم که دعا كنيد تا من هم در رديف شهداى اسلام باشم راضى نيستم كه كسى در عزايم گريه كند در عزاى من شادى كنيد.

5. مادر عزيز و گران قدرم من با چه زبانى از شما تشكر كنم من كه وجود من توانست براى شما فرزندى مفيد باشد اميدوارم كه مرگم و اين خون ناقابلم كه براى دفاع از اسلام و براى يارى از حق در اين سرزمين ريخته مىشود باعث افتخار و سربلندى شما شود.

6. اما شما برادران عزيز، مادر را در اولين فرصت به جماران براى زيارت امام ببريد راه كربلا باز مىشود و او را به زيارت حضرت امام حسين (ع) ببريد.

 
بالا