»»»» توجه توجه >>> اسم سایت های اهانت کننده را مطرح نکنیم.<<<««««

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از مباحثی که این روزها خیلی مورد دید ما شده اهانت به امام نقی(ع) است که بخاطر اعتقاد و عقیده مان نسبت به این امام همام(ع) می خواهیم از حریم ایشان دفاع کنیم. اما بحث اصلی این است که سایت های اهانت کننده چگونه گسترش پیدا کردند و چرا؟
این سایت ها با وجود فیلتر شدن اما هنوز هم به راحتی به کار های خودشون ادامه می دن و در واقع اهدافشون رو از طریق خود ما محبین دارن گسترش میدن...!!!
بله ممکنه اول بگیم مگه میشه؟ ما که داریم دفاع می کنیم ولی در حقیقت داریم راه و رسم این سایت ها رو گسترش میدیم... متاسفانه وقتی که این مطلب مطرح شد که توهین به امام نقی(ع) در سایت.... انجام شده,اسم این سایت سر همه زبونا افتاد و2 گروه(شایدم بیشتر) وارد این سایت شدند: عده ای برای اینکه از اعتقاداتشون دفاع کنند وارد این سایت شدند و ممکن هم هست نظر داده باشند حالا هر نوع نظری, واین خودش باعث میشه که امار و بازدید این سایت ها بالا بره و بیشتر دست به جنایت بزنند.
گروه دوم کسانی بودند که اعتقادات دینیشون یک مقدار سست بود و با وارد شدن به این سایت ها و دیدن اون چرت و پرت ها ممکن است که به انحراف کشیده شده باشند..
حالا راه پیشنهادی برای مقابله با این سایت ها اینه که
به صورت نامحسوس فعالیت های مذهبیمون رو بیشتر کنیم و وارد سایت های مذکور نشیم و اسمشون رو به هیچکس هم نگیم ولی بهشون بگیم,به صورتی که اسم سایت ها مطرح نشه,فعالیت هاشون رو توی فضای مجازی بیشتر کنند.
یا علی مدد....

 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
یا علی النقی(علیه السلام)
 
بالا