فريادهای "الله اکبر" ساعت 21 در سراسر ايران طنين انداز میشود

فدایی رهبر

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
ساعت 21 امشب با نورافشانی آسمان شهرهای مختلف کشور؛
فريادهای "الله اکبر" در سراسر ايران طنينانداز میشود


در شامگاه 21 بهمن سال 1392 و همزمان با غریو فریادهای بانگ "اللهاکبر" ملت حقطلب، آزاده و سربلند ایران اسلامی و به مناسبت ورود به سی و ششمین سال تولد انقلاب اسلامی آسمان سراسر کشور نورباران میشود.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه طلیعه سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد:
2010502_665.jpg

نوای روحانی، دلانگیز و روح بخش گلبانگ تکبیر ملـت بزرگ و استوار ایـران اسلامی امشب ساعت 21 در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان طنینانداز میشود و با مدد دم قدسیایی شهدا و امام شهدا، همراه با فریادهای الله اکبر ملت شـجـاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از مل های مسلمان و ستم دیـده جهان، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخهای ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته و تحریم های یک جانبه استکبار را دور میزند.

الله اکبر،
رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینه برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی در برابر تهدیدات و زیاده خواهیها و یاوه گوییهای نظام سلطه و استکبار جهانی است.

الله اکبر؛
به سی و پنج سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه و انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی و همراهی مردم و مسئولان با نظام اسلامی.

الله اکبر؛ به سی و پنج سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

الله اکبر ؛
به سی و پنج سال عزت و سربلندی در سایهسار اندیشههای ناب قرآن کریم و ائمه معصومین (ع).

الله اکبر؛ به سی و پنج سال صیانت و حفاظت و حراست از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.

اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکرانه سی و پنج سال افتـخار و اقتدارآفـریـنی و با پشتوانه ارادههای راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران، امشب در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه میخروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنهها و گلدستههای مساجد، پشت بام منازل، اماکن و در میادین و خیابانهای سراسر کشور به گوش جهانیان میرساند.

 

فدایی رهبر

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
1__D8_A7_D9_84_D9_84_D9_87-_D8_A7_D9_83_D8_A8_D8_B1.jpg
 
بالا