دانلود نرم افزار ایرانی هواشناسی برای اندروید

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
با نرم افزار ایرانی "هواشناسی" می توانید وضعیت هوا را برای چند روز متوالی یا چند هفته پیش بینی کنی همچنین می توانید اطلاعات آب و هوای 10 سال گذشته و 60 سال آینده را ببینید. امکان خطا بسیار کاهش یافته چرا که نرم افزار از 18 مرکز علمی و تحقیقاتی بین المللی اقدام به جمع آوری اطلاعات می کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ هواشناس بجای دریافت اطلاعات از یک منبع، تقریبا از 18 مرکز علمی و تحقیقاتی بین المللی اقدام به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود می کند. این مساله به این خاطر مهم است که تمام عملیات تحلیل اطلاعات به وسیله کامپیوتر ها و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و امکان اشتباه وجود دارد. لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بالاتر رود.

2000867_940.png
2000866_218.png


از جمله امکانات برنامه میتوان به پشتیبانی از تمام استانهای ایران به همراه تمام شهرهای زیر مجموعه آنها، نمایش وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی و در قالب یک ساعته عقربهای، نمایش هفتگی اطلاعات آب و هوا با امکاناتی مثل نمایش درصد احتمال بارش باران و... ، نمایش وضعیت آب و هوا در بخش آگاه سازی اندروید، سرویسهایی مثل ارسال پیامک هشدار به صورت خود کار چند ساعت قبل از بارش باران و برف، دریافت اطلاعات آب و هوا در قالب پیامک و بدون نیاز به اینترنت و موارد دیگر اشاره کرد.

مشخصات
حجم: 3.93 مگابایت
نسخه: 2
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر



 
بالا