دربی 78 سرخابی ها ، پرسپولیس 0 - استقلال 0

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]محمد نوري: از نتيجه راضي نيستيم[/h]
[h=2] کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از نتيجه بازي مقابل استقلال به هيچ وجه راضي نيستيم.[/h]
00944261.jpg

محمد نوري بعد از تساوي بدون گل تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازي خوبي بود و ما به دنبال آن بوديم تا پيروز شويم. همه تلاش خود را براي کسب سه امتياز انجام داديم و بويژه در نيمه دوم آنقدر هجومي بازي کرديم که حتي يک موقعيت هم به استقلال نداديم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: برخورد توپ به تير و مسائل ديگر دست به دست هم داد تا بازي مساوي شود ما از اين نتيجه بسيار ناراضي هستيم به هر حال استقلال به خاطر 4 امتيازي که بيشتر دارد شايد از نتيجه راضي باشد اما ما عقب افتاديم و اين به ضرر ما بود شايد در جام حذفي و يا فصل آينده به استقلال برخورد کنيم و آنجا اين نتيجه را جبران کنيم.

کاپيتان پرسپوليس تاکيد کرد: در نهايت اين ديدار برنده خواهد داشت اما امروز با تساوي به پايان رسيد از کارشناسان هم تشکر ميکنم که من را به عنوان بازيکن برتر زمين انتخاب کردند.

نوري درباره درگيري ميان بازيکنان مليپوش دو تيم گفت: همه ما دوستان صميمي هستيم چه با خسرو، حيدري، چه با آندرانيک تيموريان و چه هاشم بيکزاده. صفا و صميميت بين بازيکنان دو تيم و همينطور درون تيم ما وجود دارد و حتي بيرون از محيط ورزشي با يکديگر رفت و آمد داريم اما طبيعي است که کريهاي بازي استقلال و پرسپوليس به اينجاها کشيده شود.

وي در پايان گفت: شرمنده هواداران پرسپوليس شديم و اميدواريم اين نتيجه را در بازيهاي بعد جبران کنيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه هاي دربي پايتخت23[/h]
[h=2] در پايان ديدار تيمهاي فوتبال استقلال و پرسپوليس برخي از تماشاگران معتقد بودند که اين بازي ساختگي بوده است.[/h]
00004945.jpg

ديدار تيمهاي فوتبال استقلال و پرسپوليس از ساعت 14 و 30 در ورزشگاه آزادي آغاز شد و در پايان با نتيجه بدون گل خاتمه پيدا کرد.

به گزارش فارس، اين بازي چهارمين مصاف پياپي بدون گل 2 تيم محسوب ميشد.

*برخي از هواداران تيمهاي استقلال و پرسپوليس از نتيجه اين بازي ناراحت بودند در گفتوگو با رسانههاي مختلف و دوربينهاي تلويزيوني اعلام ميکردند که اين بازي ساختگي بود!

*خسرو حيدري مدافع تيم فوتبال استقلال در پايان بازي با جانباز طرفدار پرسپوليس عکس يادگاري گرفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بنگر: تيموريان ميتواند قاضي شود[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آندرانيک تيموريان در هر صحنه به داور توضيح ميداد و بهتر است به جاي بازي در دادگاه قضاوت کند.[/h]
00940842.jpg

محسن بنگر پس از تساوي بدون گل پرسپوليس و استقلال در دربي 78 گفت: به نظر من آندرانيک تيموريان ميتواند از اين به بعد جاي بازي در دادگاه قضاوت کند؛ در هر صحنهاي که خطايي هم اتفاق ميافتاد او جلو ميآمد و اين مسئله را براي داور توضيح ميداد.

به نقل از فارس، وي در مورد درگيري که با مهدي رحمتي پيدا کرد، اظهار داشت: رحمتي از برادر به من نزديکتر است و هيچ مشکلي با يکديگر نداريم.

بنگر تأکيد کرد: تيمي که در صدر جدول قرار دارد، يک بار وارد محوطه جريمه ما نميشود. جا دارد به آنها به خاطر اين اتفاق تبريک بگوييم چرا که توانستند تساوي را به خود اختصاص دهند. وقتي استقلال 11 نفره دفاع ميکند بازي بهتر از اين نميشود.

وي افزود: هنوز راه زيادي تا پايان مسابقات باقي است ما با تمام تيمهاي صدرنشين بازي کرديم. از اين پس آنها با هم بازي دارند و اتفاقات زيادي ميافتد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عليعسگر: به نتيجه ي دلخواه نرسيديم[/h]
[h=2] بازيکن تيم پرسپوليس ميگويد استقلال براي تساوي به ميدان آمده بود و در نهايت هم موفق شد با يک امتياز اين ديدار را به پايان برساند.[/h]
00941375.jpg

حميدرضا عليعسگر پس از تساوي بدون گل تيمهاي پرسپوليس و استقلال در داربي 78 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما براي پيروزي پا به ميدان گذاشته بوديم و تمام تلاش خود را براي کسب نتيجه انجام داديم اما متاسفانه نتيجهي دلخواه براي ما به دست نيامد.

به گزارش ايسنا، او اضافه کرد: استقلال براي کسب يک امتياز به ميدان آمده بود و ميخواست بازي را با تساوي به پايان برساند که در نهايت هم موفق شد.

بازيکن تيم پرسپوليس افزود: تمام تلاش خود را براي برد به کار بستيم ولي کمي هم بدشانسي در عدم نتيجهگيري تيم ما تاثيرگذار بود.

عليعسگر ابراز اميدواري کرد پرسپوليس در بازيهاي آينده بتواند با کسب نتايج خوب به صدر جدول بازگردد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حسيني: استقلالي ها دفاعي بازي کردند[/h]
[h=2] مدافع - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استقلاليها در دربي 78 براي حفظ صدر جدول بسته بازي ميکردند.[/h]
00946111.jpg

ميثم حسيني، مدافع پرسپوليس پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل استقلال گفت: عادت ندارم بيجهت تعريف کنم اما واقعيت اين است که امروز پرسپوليس خوب بود. در مقابل استقلاليها براي حفظ صدر جدول کاملاً بسته بازي ميکردند.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: براي 3 امتياز به ميدان آمده بوديم و در هر 2 نيمه نيز حتي يک دقيقه در لاک دفاعي نرفتيم ولي متاسفانه استقلال به هدفش رسيد و بازي را مساوي به اتمام رساند.

مدافع - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: توپ نوري متاسفانه به تير دروازه خورد و دربي گل نداشت اما به نظر من مسابقه خوبي را شاهد بوديم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حقيقي: انتظار بيشتري از استقلال داشتم[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: انتظار بيشتري از تيم استقلال در دربي داشتم.[/h]
00945751.jpg

رضا حقيقي پس از مساوي در دربي گفت: در نيمه دوم بازي در دست ما بود اما وقتي تيمي ميخواهد دفاعي بازي کند ميتواند بازي را به خوبي اداره کند.استقلال امروز خيلي دفاعي بازي کرد.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه در ادامه ليگ براي جبران اختلاف 4 امتيازي با استقلال چه برنامهاي دارند، گفت: بازيهاي سخت استقلال مانده است. البته ما هم بازيهاي سختي داريم.

حقيقي در خصوص ناراحتي هواداران از تساوي در دربيها، گفت: خود ما هم ناراحتيم و در رختکن ميگفتيم که دربي اينگونه نميشود. استقلال به چيزي که ميخواست رسيد.

حقيقي تصريح کرد: از نحوه بازي استقلال ناراحتم. از اين تيم به عنوان صدرنشين ليگ انتظار بيشتري داشتم و فکر ميکردم طوري بازي ميکنند که فوتبال زيبايي را شاهد باشيم. استقلاليها از مساوي راضي و خوشحال بودند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حسيني: استقلال مساوي مي خواست[/h]
[h=2] کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استقلال از دربي مساوي ميخواست که به آن هم رسيد.[/h]
00940841.jpg

سيدجلال حسيني پس از تساوي در دربي، گفت: بازي سختي بود و در تمام نيمه دوم در زمين استقلال بوديم. اما آنها 11 نفره دفاع ميکردند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: وقتي تيمي در فوتبال مساوي ميخواهد با اين روش نتيجه ميگيرد. استقلال مساوي ميخواست و ما هم کاري نميتوانستيم انجام دهيم.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ناراحتي هواداران از تساويهاي دربي، گفت: مردم حق دارند ناراحت باشند و حق را به آنها ميدهيم.

حسيني در خصوص درگيري که با آندرانيک تيموريان در جريان مسابقه داشت، گفت: درگيري خاصي با آندو نداشتم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دايي: استقلال موقعيت يک درصدي هم نداشت[/h]
[h=2] سرمربي پرسپوليس با تمجيد از شاگردانش اعتقاد دارد پرسپوليس بر کل بازي مسلط بود و ا مروز فوتبال روي بدش را به تيمش نشان داد.[/h]
00946228.jpg

علي دايي پس از پايان داربي 78 با تساوي بدون گل، درباره اين ديدار گفت: فکر ميکنم امروز عدالت فوتبال رعايت نشد. در روزي که خيلي بهتر از حريفمان بوديم نشد پيروز شويم. همه کار کرديم. اگر نيمه اول را ميديديد ما حاکميت توپمان خيلي بيشتر بود با اين حال ميتوان گفت تقريبا تيم استقلال در نيمه اول پا به پاي ما بود اما در نيمه دوم آنها حتي شانس يک درصدي هم روي دروازه ما نداشتند. آنها نتوانستند روي دروازه ما ايجاد خطر کنند. متاسفانه بازيکنان ما در لحظاتي که بايد شوت ميزدند يا پاس به موقع ميدادند اشتباه ميکردند. من فقط ميتوانم افسوس برخي اتفاقات نيمه دوم را بخورم. ما چند موقعيت ايجاد کرديم و خيلي خوب کار کرديم. سر زديم، موقعيت گل داشتيم اما فوتبال همين است. از طرف ديگر براي مظفريزاده آرزوي موفقيت در زندگياش ميکنم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به سوالي که نظرش راجع به درگيري صادقيان در اوايل بازي و اينکه اين مسئله چقدر در به هم خوردگي نظم بازي و تيمش موثر بوده است گفت: اين نظر شماست. من اعتقاد دارم در فوتبال درگيري وجود دارد. در همان نيمه اول سيد جلال حسيني را زدند. از روي صورت عليعسگر رد شدند. آقاي تيموريان در اکثر صحنههاي بازي در شکم داور بود ولي صحبتهايي بين دو نيمه با بازيکنان کرديم، چون استقلال را عين کف دستمان ميشناختيم و راههاي نفوذش را بسته بوديم به ندرت توانست از چپ و راست ما نفوذ کند. ما آنها را خلع سلاح کرده بوديم. در کار هجومي خيلي خوب بوديم ولي کمي بدشانس بوديم و بايد در ضربات آخر دقت ميکرديم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با توجه به فاصله 4 امتيازياش از صدر جدول آيا هنوز هم به قهرماني در اين رقابتها اميدوار است يا خير، اظهار کرد: اصلا و ابدا قبول ندارم. بعد از اين بازي از لحاظ جدولي با تيمهاي ردهپايين جدولي جز سپاهان بازي داريم. ما بازيهاي سختمان مثل تراکتور و نفت تهران را پشت سر گذاشتيم. ما ميتوانيم به قهرماني همچنان اميدوار باشيم. در هفت هفته 4 امتياز چيز عجيبي نيست. مطمئن باشيد بهتر از اين تمرين و کار ميکنيم تا بتوانيم قهرمان ليگ شويم. به شرايطي که تيم من در اين مدت داشته نگاه نکرديد. تيم من بحران بزرگي را پشت سر گذاشت. حل اين بحران و ارائه اين بازي تنها از بچههاي من برميآيد. بازيکنان من آنقدر شايستگي دارند که بتوانند قهرمان ليگ شوند.

دايي در پايان و در پاسخ به اين سوال که چرا در اين ديدار تعويضي نکرد بيان کرد: فکر ميکنم از لحاظ فني بهترين نفر من باشم که نظر دهم. مطمئن باشيد تيم من آنقدر خوب بود که احتياج به تعويض نداشت. عاليشاه تا دقيقه 90 هم عالي کرد. يک بازيکن در زمين بايد کار حمله و دفاعي انجام دهد. ما سمت راست استقلال را کنترل کرده بوديم. اين به تلاش اميد و ميثم و باقي بازيکنانم ارتباط دارد. لزومي نديدم تعويض کنم. موقعي که بازيکني ضعيف باشد و نتواند کارهايي که خواستهام را انجام دهد، تعويضش ميکنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عمران زاده: دربي صفر صفر شده، چه بگوييم؟[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: وقتي دربي صفر صفر شده چه چيزي ميتوانيم بگوييم.[/h]
00940834.jpg

حنيف عمرانزاده پس از تساوي بدون گل استقلال مقابل پرسپوليس گفت: چه بگويم بازي بدون گل تمام شده است در حال رفتن به مشهد هستم و وقتي که برگردم در مورد دربي صحبت خواهم کرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]محمد دايي: بايد دربي را مي برديم[/h]
[h=2] مربي پرسپوليس گفت: استقلاليها فقط براي کسب يک امتياز پا به ميدان گذاشته بودند.[/h]
00945500.jpg

محمد دايي در پايان ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال گفت: بايد بازي را ميبرديم به نظرم بچههاي ما امروز بد بازي نکردند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: استقلاليها ميخواستند تنها يک امتياز بگيرند که به خواسته خود رسيدند. آنها در زمين خود جمع شده بودند و به صورت کامل در لاک دفاعي بودند تا بتوانند به اين خواسته خود دست پيدا کنند.

 
بالا