اوباما فیسبوک را برای دخترانش محدود کرد.

فدایی رهبر

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
همسر رئیسجمهور آمریکا در یک برنامه تلویزیونی با حضور «باراک اوباما» اعلام کرد اعتقادی به استفاده جوانان به ویژه دخترانش از فیسبوک ندارد. اوباما نیز گفت: به زودی یک زن رئیسجمهور آمریکا میشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» رئیسجمهور آمریکا به همراه «میشل اوباما» همسرش، در یک برنامه تلویزیونی شبکه «ای بی سی» حضور پیدا کردند.

«باراک اوباما» در این برنامه تلویزیونی در خصوص استفاده فرزندانش از فیسبوک گفت که دختر بزرگش که 15 سال دارد دسترسی محدودی به فیسبوک دارد و دختر کوچکترش که 12 سال بیشتر ندارد به اندازه کافی بزرگ نشده که بتواند از فیسبوک استفاده کند.

میشل اوباما درباره استفاده از فیسبوک گفت: من هنوز هم اعتقاد راسخی به استفاده از فیسبوک برای جوانان ندارم، به ویژه برای آنها (دخترانش) زیرا آنها در معرض دید عموم هستند. برخی از چرندیاتی هستند که آنها نباید ببینند و بخشی از آن باشند، بنابراین ما تلاش میکنیم تا آنها در مقابل اظهارنظر بیش از اندازه عموم محافظت کنیم.

در این مصاحبه تلویزیونی در حالیکه بانوی اول آمریکا در خصوص اینکه رئیسجمهور کشورش باشد ابراز بیتمایلی کرد، باراک اوباما ابراز کرد که به طور قطع همسرش میتواند رئیسجمهور باشد و گفت: تردیدی وجود ندارد که یک زن به زودی بعنوان رئیسجمهور آمریکا انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: ما کارکنان زن فوقالعادهای در سراسر کشور داریم و تردیدی نیست که به زودی، ما یک رئیسجمهور زن خواهیم داشت که کار فوقالعادهای انجام خواهد داد.

tabnak.ir
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
خداییش فرهنگ و نگاه خودشون رو ببینید و کشور ما رو در نظر بگیرین برا حمله به فیس بوک و عضویت در هر سنی:|
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
این قضیه مسی که پیش امد ایمان اوردم که بهتره فیس بوک فیلتر باشه با این جماعت بی فرهنگ خودمانی
 
بالا