ملاباسم کربلایی: به امام حسین شکایت کرده ام !!

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
31813_FT26GI3H_pic.jpg

به گزارش شيعه آنلاين، "ملا باسم کربلايي" مداح سرشناس اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در جهان عرب که طي يک هفته اخير از سوي شبکه "نصر تي وي" مورد اتهام توهين به رهبر انقلاب اسلامي ايران، حضرت آيت الله خامنه اي قرار گرفت، به اين اتهام وارد شده واکنش نشان داد.

گفته مي شود "ملا باسم" ضمن تکذيب شديد اتهامات وارد مبني بر تمسخر و يا توهين به حضرت آيت الله خامنه اي، در اين باره گفت: من نزد أبا عبدالله الحسين عليه السلام از اتهام زنندگان به من شکايت کردم.

اين مداح اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در ادامه افزود: شنيده ام که گفته اند در پايان اين کيليپ تصاويري پخش شده که نشان مي دهد افراد حاضر در مجلس در حال تلاش براي حمله کردن به من و مورد ضرب و شتم قرار دادن من هستند. اکنون اين سوال را مطرح مي کنم: اگر آنان مي خواستند مرا بزنند، پس چرا در طول مجلس بجاي اينکه به من حمله کنند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دهند، در مجلس حضور داشته و در حال پاسخ دادن به عزاداري و سينه زني بودند؟! آنها مي توانستند در زماني که من در حال مداحي بودم، مرا مي زدند و يا حداقل مجلس را ترک مي کردند اما اين کار را نکردند و در طول مجلس در حال عزاداري و پاسخ دادن بودند.

ــــــــــــــــ
منبع:شیعه انلاین
 
بالا