استقلال بي دردسر به صدر جدول برگشت

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاتمي: اميدوارم تشويقها به استقلال کمک کند[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم همه تشويقها به استقلال کمک کند.[/h]
00943838.jpg

فرزاد حاتمي پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل گهر درباره تشويق فرهاد مجيدي و اينکه آيا اين موضوع روي تمرکز بازيکنان داخل زمين تاثير ميگذارد عنوان کرد: بالاخره هواداران يک روز از برد تيم خوشحال هستند و روزي هم از باخت ناراحت. اين موضوع طبيعي است. من در آن بازي در زمين نبودم که بخواهم در مورد تمرکز بازيکنان صحبت کنم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به هر حال تماشاگران هر بازيکني را که دوست دارند، تشويق ميکنند تشويقها بايد به گونهاي باشد که به تيم کمک کند و اميدوارم اين موضوع وجود داشته باشد که استقلال ديده شود.

بازيکن استقلال در مورد اينکه مخالفان تشويق فرهاد مجيدي امروز مصاحبه نکردند يادآور شد: من مخالف اين موضوع نيستم. به هر حال هر کسي دوست دارد بازيکن محبوب خود را تشويق کند. اول استقلال مهم است و بعد بازيکن محبوب که بايد سعي شود تشويقها به تيم کمک کند.

در ادامه مصاحبه زماني که امير قلعهنويي از کنار خبرنگاران در حال عبور بود يکي از خبرنگاران با صداي بلند اعلام کرد که فرهاد مجيدي بازيکن محبوبي است که حاتمي ادامه صحبت او را قطع کرد و گفت: نبايد باعث بروز اختلاف در تيم باشيم. شما کلمه محبوب را با هدف، بلند گفتيد. اول استقلال مهم است و بعد تمام بزرگان اين تيم از آقا فرهاد و حجازي و هر شخص ديگر. همه براي موفقيت تيم تلاش ميکنند.

وي افزود: شما پيش از اين کلمه محبوب را نگفتيد. لزومي ندارد که وقتي قلعهنويي رد ميشود شما محبوب را بلندتر بگوييد. نبايد دنبال ايجاد اختلاف بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
صالح:
[h=1]ميخواستند مجيدي را مقابل کادر فني قرار دهند[/h]
[h=2] مربي تيم فوتبال استقلال گفت: ميخواستند مجيدي را مقابل کادر فني قرار بدهند.[/h]
00942696.jpg

مجيد صالح پس از پيروزي 2 بر صفر برابر گهر در نشست خبري اظهار داشت: قلعه نويي به دليل حساسيت بازي با سپاهان و ريکاوري تيم به نشست نيامد. ما بازي نزديک بهم داريم. سه روز ديگر بازي داريم و مجبور بوديم ريکاوري را امروز انجام بدهيم تا فردا يک جلسه تمرين کنيم و وقت را از دست ندهيم.

به گزارش فارس، وي افزود: تسليت ميگويم به مردم بوشهر و اميدوارم که از اين مصيبتها کمتر ببينيم. اين ماجرا کمتر از آذربايجان نبود. وقايع تلخي است و اميدوارم ديگر شاهد اين ماجرا نباشيم.

مربي استقلال ادامه داد: ممکن است به ظاهر بازي با سپاهان که حساس است سخت باشد و نتيجهاش قهرمان ليگ را مشخص کند اما اگر پله اول رد نشود، نميتوانيم به پله پنجم برسيم. بازي امروز بدون هوادار بود. مسئولان گهر وعده داده بودند که جوانمردانه بازي کنند و امروز اين کار را کردند و اگر غافل ميشديم اين نتيجه به دست نميآمد. انديشه حرفهاي را رعايت کرديم و در دو بازي خوب نبوديم، يکي از آن بازيها الهلال بود. به برخي از بازيکنان مخصوصا ملي پوشان استراحت داديم و با آرامش به مصاف سپاهان ميرويم.

وي در مورد فرهاد مجيدي و اينکه چه شد که در ترکيب اصلي قرار گرفت، گفت: امروز هوادار نداشتيم. براي انتقاد بهتر است ابتدا نقاط مثبت را بگوييم. آنهايي که ما را به شرايط خوب برگردانند تا مقابل الهلال نتيجه بگيريم هواداران با مرام ما بودند. اگر به کارمان اعتقاد داشته باشيم نتيجه ميگيريم. روحيهاي که هواداران به ما ميدهند نبايد براي يک بازي و دو بازي باشد.

صالح افزود: هميشه هواداران بارسلونا خوب تيم خود را تشويق ميکنند. حتي اگر باز هم مقابل رئال بازنده شوند 80 هزار تماشاگر ميآيند. امروز آرامش داشتيم. مجيدي اگر اعتمادي به کادر دارد بايد کارش را انجام بدهد. کارنامه را آخر فصل ارزيابي مي کنند. نميتوان گفت فقط در يک مقطع خوب کار ميکنيم و بخاطر مسايل شخصي بگوييم کارمان خوب نيست. کار تيمي ميکنيم و بايد در موردش در آخر فصل قضاوت بشود.

وي ادامه داد: الهلال شيوهاي مثل وقت تلف کردن دارد. در فوتسال و واليبال تيمي براي جبران مربي تايم اوت ميگيرد تا بازي از گرما بيفتد اما در فوتبال چنين چيزي نيست اما تيم هاي عربي از دروازه تا خط حمله چنين شگردي دارند و 8 دقيقه خودشان را زمين مياندازند و 4 دقيقه وقت اضافه ميگيرند. وقتي هواداران ما با ترقه بازي را بهم ميزنند يعني براي حريف تايم اوت ميگيرند. القحطاني تعجب کرد چرا چنين اتفاقهايي ميافتد. فيلم بازي را ديديم. 11 دقيقه وقت تلف شده بود اما 5 دقيقه وقت محاسبه شد. هواداران ما فهيم هستند اما آنها بايد به خواسته قلبي خود نگاه کنند.

وي افزود: از سه کارشناس تشکر ميکنم که گفتند بايد نگاه، باشگاه محور باشد نه شخص محور. بايد به کادر اعتقاد داشته باشيم. نبود هوادار را حس کرديم اما انتقاد شخصي نبايد باشد. در کوچه و خيابان نديدم مردمي بگويند باشگاه مهم است و بازهم ميپرسند يک بازيکن چرا براي ما بازي نکرد. ما بازيکنان زيادي داريم. دوست دارم ميپرسيدند چرا کيانوش رحمتي بازي نکرد؟ ميخواهند مجيدي را مقابل کادر قرار بدهند. نبايد بگوييم حتما اين و آن باشد. اينها کار جمعي و تيمي است که با شرايط سخت تصميم ميگيريم.

وي ادامه داد: در بازي با الهلال يک مقدار پول گرفتيم. برخي از کادر فني هنوز 40 درصد گرفتهاند. فتحاللهزاده زحمت کشيده اما شرايط ما اين است. ما در ايران باختيم و الهلال در رياض باخته است و ما با اين کارها همه چيز را زير سوال ميبريم. در اين باخت دنبال علايق شخصي بوديم و اينکه آن بازيکن بايد بازي کند يا نبايد بازي کند. کنار هم بوديم تا اين فصل با موفقيت تمام شود. مجيدي براي ما امروز خيلي خوب بود. با نظر قلعهنويي از اول بازي کرد و تيم را خوب جمع کرد و بعد از تعويض هم ديديد که راحت بيرون آمد. سه امتياز اين بازي و بازي با سپاهان خيلي مهم است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
در نفت زير لباسم پيراهن مجيدي را ميپوشيدم
[h=1]موسوي: افتخار ميکنم کنار مجيدي بازي ميکنم[/h]
[h=2] بازيکن تيم استقلال پس از برتري تيمش برابر گهر گفت: فرهاد مجيدي بازيکن بزرگي است و افتخار ميکنم در کنار او بازي ميکنم.[/h]
00943857.jpg

سيد ايمان موسوي پس از برتري دو بر صفر تيمش مقابل گهر گفت: بازي خوبي بود و ما سخت تلاش کرديم تا در اين ديدار به برتري برسيم.

وي ادامه داد: دو گل زديم و چند موقعيت نيز استفاده نکرديم.

موسوي در مورد عدم حضور تماشاگران استقلال در اين بازي گفت: اميدوارم در بازيهاي بعدي هواداران در کنار ما باشند چون بازي در حضور آنها رنگ و بوي ديگري دارد.

وي در مورد تشويق فرهاد مجيدي از سوي تماشاگران گفت: فرهاد بازيکن بزرگ و خوبي است. وقتي در نفت بودم زير لباسم پيراهن فرهاد را ميپوشيدم و الان هم ميپوشم و افتخار ميکنم در کنار او بازي ميکنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ماجدي: تشويق فرهاد اعتراضي بود[/h]
[h=2] سرپرست تيم استقلال پس از برتري تيمش مقابل گهر گفت: همه در کنار هم براي موفقيت تيم تلاش ميکنيم اما تماشاگران با تشويق مجيدي او را روبروي تيم قرار دادند.[/h]
00943505.gif

ميرشاد ماجدي پس از برتري دو بر صفر استقلال مقابل گهر دورود گفت: بازي خوبي بود و دوست داشتيم که هواداران نيز در اين ديدار در کنار ما بودند. اما متاسفانه اين موضوع ميسر نشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من قبل از بازي با الهلال هم مصاحبه کردم و گفتم حضور هواداران در ورزشگاه بايد به نفع تيم باشد و نبايد با پرتاب ترقه و يا ديگر کارها براي تيمها حاشيه ايجاد کرد که خيليها نسبت به مصاحبه من واکنش نشان دادند و از آن ناراحت شدند.

سرپرست تيم استقلال ادامه داد: يک تيم شامل بازيکنان، کادر فني و کادر اجرايي است و اگر يک نفر را به طور خاص تشويق کنيم آن را جلوي ديگران بد ميکنيم و در حقيقت آن فرد را جلوي تيم قرار ميدهيم. ما همه در کنار هم هستيم و براي موفقيت تيم تلاش ميکنيم.

وي ادامه داد: فرهاد مجيدي بازيکني است که من خودم شخصا به او علاقمندم اما وقتي که اينگونه او را تشويق ميکنند در حقيقت دارند او را روبروي استقلال قرار ميدهند. آنطور تشويق کردن تشويق اعتراضي است و به نظرم اين کارها، قشنگ و حرفهاي نيست و بايد در يک جا جلوي آن گرفته شود.

ماجدي در مورد بيانيه مايليکهن نيز گفت: نظر ايشان قابل احترام است اما ساخت ورزشگاه يک کار فرهنگي نيست بلکه يک کار زيرساختي است. وقتي مايليکهن چنين پيشنهادي کرد ما هم از آن استقبال کرديم اما هنگامي که کميته انضباطي ما را نپذيرفت ديگر ما نميتوانستيم کاري انجام دهيم.

وي ادامه داد: قبل از اينکه به دورود برويم از حضور در آنجا هراس داشتيم ولي وقتي در آنجا حضور يافتيم ديديم که چگونه و به چه خوبي از ما ميزباني کردند.

سرپرست تيم استقلال تصريح کرد: خيلي از کارها حرفهاي نيست که ميتوان از آن جمله به محروم کردن تماشاگران و پرتاب نارنجک اشاره کرد. براي مايليکهن خيلي احترام قائلم اما سعي ميکنم بيشتر روي تيم خودم تمرکز کنم زيرا کسي که در دنياي حرفهاي است، خودش ميداند چگونه صحبت کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بيکزاده و برهاني محرومان بازي با سپاهان[/h]
[h=2] مدافع تيم استقلال ديدار آينده تيمش مقابل سپاهان را از دست داد.[/h]
00942653.jpg

هاشم بيک زاده با اخطاري که در ديدار روز گذشته مقابل گهر از داور بازي دريافت کرد سه اخطاره شد و ديدار با سپاهان را از دست داد.

به گزارش فارس،ديگر بازيکن جناح چپ استقلال حسن اشجاري است که او نيز با مصدوميت روبرو است و نمي تواند مقابل سپاهان به ميدان برود.

علاوه بر بيک زاده، آرش برهاني نيز به دليلي محروميت انضباطي در ديدار با سپاهان غايب خواهد بود.

ديدار تيم هاي استقلال و سپاهان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نوروزي:به وضعيت ساموئل خوشبين هستيم[/h]
[h=2] معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال از حضور بازيکنان در هتل براي بازگشت به شرايط مسابقه خبر داد.[/h]
00943604.gif

دکتر امين نوروزي در گفتوگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور بازيکنان در هتل اظهار داشت: با توجه به اينکه زمان مسابقات و فاصله آنها بسيار کم است و بنابر مشورتي که با متخصص تغذيه حاضر در گروه پزشکي باشگاه داشتيم مقرر شد براي تمامي بازيکنان برنامه غذايي پياده کنيم از همين رو و در اين شرايط که ريکاوري بايد سريعتر انجام شود بازيکنان را در هتل جمع کرديم تا علاوه بر تغذيه مناسب و نياز برخي از بازيکنان به ماساژ مکملهاي غذايي استاندارد و مجاز را براي آنها در نظر بگيريم تا بازگشت بازيکنان به شرايط مسابقه هر چه سريعتر انجام شود.

معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در خصوص آخرين وضعيت ساموئل گفت: قرار است از اين بازيکن صبح فردا تست بگيريم، اما با توجه به درماني که در چند روز گذشته انجام داده شرايط ساموئل بهتر شده و به وضعيت اين بازيکن براي بازي با سپاهان خوشبين هستيم.

ديدار تيمهاي استقلال و سپاهان از ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 

HIDDEN

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
سلام داداش
داداش پویا انگار خیلی به استقلال علاقه دارید نه؟!
 

HIDDEN

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
پس اگر به استقلال علاقه ای ندارید چرا هی درمورد اون مینویسید؟
اونوقت شما طرفدارچه تیمی هستید؟
 
بالا