آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

www.guinness.ir_wp_content_uploads_2013_01_largest_Rocky_Road_Darrell_Lea.jpg
بزرگترین بستنی راکی رود

5 شکلات ساز استرالیایی از کمپانی Darrell Lea در روز استرالیا یک بستی بزرگ راکی رود با طعم شکلات به درازای ۵٫۵ و پهنای ۲ متر ساختند و نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس برای بزرگترین راکی رود جهان ثبت کردند.
برای درست کردن این بستنی بسیار بزرگ از ۸۵ کیلوگرم شیر شکلات، ۸۰ کیلوگرم پفنبات، ۲۰ کیلوگرم آجیل مانند : بادام، گردو، ماکادمیا و ۸ کیلوگرم کرنبری استفاده شده بود.
 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

113180_most_expensive_tuna_fish_Kiyoshi_Kimura.jpg
ماهی تن بلوفین

یک ماهی تن بلوفین در حراج سال نو در فروشپگاه تسوکیجی توکیو به قیمت ۱٫۸ میلیون دلار به فروش رفت که بدین ترتیب با ۲۲۲ کیلوگرم وزن گرانقیمت ترین ماهی تن جهان شد.
یعنی بابت هر یک کیلوگرم این ماهی ۸۰۰۰ دلار پرداخت شده است.
 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

www.guinness.ir_wp_content_uploads_2012_12_Thanksgiving_Article_580_327.jpg
بزرگترین گردهمایی با لباس بوقلمون

در یک گردهمایی سالانه در ۲۴ نوامبر ۲۰۰۱ در شهر دالاس ایالت تگزاس آمریکا ۶۶۱ نفر از مردم با پوشیدن لباس هایی به شکل بوقلمون توانستند رکورد بزرگترین گردهمایی انسان های با لباس بوقلمون را از آن خود کنند.
 

mitra*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

[h=1]
www.taknaz.ir_user_files_L133679349331.jpg

عکس هایی از بلندترین ناخن های جهان مربوط به یک خانم تقریبا بیکار ! این رکورد در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است.​
من که متوجه نشدم این خانم تا حالا چه جوری غذا خورده و یا .....


[/h]
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد



تکناز،بسیاری از رکوردهای جهان مانند طولانی ترین زمان ازدواج، طولانی ترین رود دنیا و غیره در زمره رکوردهای طولانی ترین ها ثبت میشوند. این رکوردها همیشه در میان جالب ترین رکوردهای جهان قرار داشته اند.


طولانی ترین زوج زنده





ازدواج هایی که با تفاهم باشند همیشه بادوام می مانند اما برای اینکه طولانی باشند نیاز به عمر طولانی زوج ها نیز دارد. هربرت و زلمیرا فیش از اهالی کالورینای شمالی نزدیک به 88 است که با یکدیگر زندگی می کنند. زلمیرا 104 ساله و همچنین هربرت 107 سال سن دارد. آنها همچنین نزدیک به 50 سال است که خانه خودشان را عوض نکرده اند.



با سابقه ترین گارسون دنیا





گارسون ها معمولا از میان جوانان انتخاب می شوند اما آنجلو کامارات کسی است که نزدیک به 77 سال پیشخدمت در رستوران بوده است و نامش را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. او در این مدت در یک رستوران کوچک کار می کرده است که بعدها آن را خریده ولی بازهم به کار پیشخدمتی مشغول بود. او البته در سال 2009 و در سن 95 سالگی تصمیم گرفت باز نسشته شود.



بلندترین سخنرانی





یکی از عجیب ترین رکوردهایی که در دنیا به ثبت رسیده است طولانی ترین زمان سخنرانی است. لویس کولت فرانسوی توانست بعداز 124 ساعت سخنرانی بدون وقفه رکورد بلندترین سخنرانی دنیا را ازآن خودش کند. او در این مدت تنها در مورد نقاشی های سالوادور دالی اسپانیایی سخنرانی کرد. به گزارش پارس ناز این مرد 62 ساله به مدت 5 روز و 4 شب کاملا بیدار بود تا بتواند این کار را به اتمام برساند.



طولانی ترین مدت روشن بودن لامپ



www.taknaz.ir_upload_73_0.936299001357730477_taknaz_ir.jpg


این رکورد نیز یکی دیگر از رکوردهای جالب در کتاب گینس است. در یکی از ایستگاه های آتش نشانی در کالیفرنیا لامپی روشن است که رکورد دار طولانی ترین مدت روشن بودن است. این چراغ در سال 1902 روشن شده است و این روزها تقریبا 111 سالگی خود را جشن می گیرد. بسیاری از اتش نشان هایی که از این ایستگاه باز نشسته شده اند با این لامپ خاطرات مختلفی دارند و همچنان به آن سر می زنند.



طولانی ترین قطعی برق





درسال 1998 رکورد طولانی ترین قطعی برق به شهر آیوکلند در نیوزیلند رسید. این شهر که تنها با دو کابل بسیار قوی روشن می شد دچار مشکل پوسیدگی شد و این مورد در پی خود قطع کلی برق ر ا به همراه آورد. این شهر نزدیک به 5 هفته یا 66 روز بدون برق بود. در آن زمان نزدیک به 7500 شغل از بین رفت و همچنین نزدیک به 156 میلیون دلار نیز خسارت به این کشور وارد شد.



طولانی ترین زمانی بازی رایانه ای





اوکان کای جوان ۲۸ ساله ای است کە توانست با انجام بازی تازه ندای وظیفه بە مدت ۱۳۵ ساعت و ۵۰ دقیقه و بدون استراحت رکورد بازی های رایانه ای را بە نام خودش بە ثبت برساند. او برای به ثبت رساندن این رکورد تنها برای استراحت های کوتاه و غذا مکث میکرد.

 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

[h=3]تصادف سنگین 52 خودرو در آلمان ![/h]
19 نوامبر 2011 بود که در یکی از بزرگراه های شمال آلمان در نزدیکی Heek ، سانحه ای رخ داد که 52 وسیله نقلیه در آن درگیر شدند. شاید از این تصادف بتوان بعنوان یک اتفاق نادر نام برد که در آلمان رخ داده است. علت این تصادف، مه شدید و دید ناکافی و همچنین عدم کنترل سرعت برخی رانندگان گزارش شده که 3 نفر جان خود را از دست داده اند و 35 نفر دیگر به طور جدی زخمی شدند.

تصاویر این تصادف حیرت انگیز گرچه دلخراش است اما هشداریست برای عزیزان هموطنی که در جاده ها و بزرگراه ها با سرعت غیرقابل کنترل رانندگی می کنند خصوصا اینکه کشور ما متاسفانه بدلایل متعددی رکوردار تصادفات جاده ای در جهان نیز هست ...

persian_star.net_template_loading.gif
را انتخاب کنید

 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

[h=1]سنگین ورزن ترین زن زنده جهان[/h]
پائولین پاتر ( Pauline Potter ) زن ۴۷ ساله آمریکایی از ساکرامنتو ( Sacramento ) ایالت کالیفرنیا ( California ) با ۲۶۱٫۷ کیلوگرم هم اکنون چاق ترین زن جهان می باشد.
پائولین پاتر :: Pauline Potter

وی می گوید:دلیل اینکه با رکوردهای جهانی گینس برای ثبت رکوردش تماس گرفته این است که شاید متخصصی داستان زندگی وی را خوانده و در کم کردن وزنش به او کمک کند.
همچنین امیدوار است تا کسب این رکورد کمکی در جهت یک زندگی سالم برایش باشد.
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

[h=1]درازترین بینی جهان[/h]
مرد ۸۰ ساله ترکیه ای با ۱۴ سانتی متر بینی، صاحب درازترین بینی جهان است! این مرد اهل استان اردو در ترکیه محمت گل نام دارد و همسایگان او را با نام دده پینوکیو خطاب می کنند.دده پینوکیو شکایت خاصی از بینی درازش ندارد و اقوامش هم می گویند به این مرد بینی دراز عادت کرده اند.

درازترین بینی جهان
وی که تا کنون در مسابقات درازی بینی شرکت نکرده است گفته است: “افرادی که در این مسابقات برنده شده اندبینی شان بین ۸ تا ۹ سانتی متر طول دارد. اگر من شرکت می کردم قطعا برنده این مسابقات می شدم چرا که تاکنون درازتر از بینی خودم ندیده ام!”
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : آلبوم ترينهاي دنيا....لطفا شما هم كمك كنيد

[h=1]کوچک‏ترین مرد جهان[/h]

خاگندرا تاپا ماگار ( Khagendra Thapa Magar ) جوان ۱۸ ساله نپالی با ۶۷٫۸ سانتی متر قد در سال ۲۰۱۰ توانست به عنوان کوچک ترین مرد جهان به کتاب رکوردهای جهانی گینس راه پیدا کند.
خاگندرا تاپا ماگار :: Khagendra Thapa Magar

وی زاده ۱۴ اکتبر ۱۹۹۲ می باشد و از اهالی شهر Baglung در نپال می باشد وی در هنگام تولد تنها ۶۰۰ گرم وزن داشته و مردم روستا به او بودای کوچک می گویند.
خاگندرا پسر یک میوه فروش می باشد و هم اکنون ۶ کیلوگرم وزن دارد.
به دلیل ویژه بودن این رکورد،وبلاگ گینس عکس های بیشتری را برای خوانندگان و دوست داران رکوردها در ادامه گذاشته که با هم به تماشای این عکس های زیبا می رویم .
مادر خاگندرا در حال بردن وی به بیمارستان برای چکاپ


خاگندرا در حال رقص در کنار خویشاوندان خود


خاگندرا در حال گفت و گو با پدرش


خاگندرا در شستن ظرف ها به خانواده اش کمک می کند


اندازه گرفتن قد خاگندرا توسط یک پزشک در کنار فرستاده گینس


وزن کشی خاگندرا توسط همان پزشک


 
بالا