انتخاب دامنه مناسب در طراحی سایت

forouzan99

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
انتخاب دامنه مناسب در طراحی سایت
دامنه در حقیقت آدرس اینترنتی طراحی سایت شما است که آن را domain نیز مینامند. اما اینکه آدرس اینترنتی طراحی وب سایت شما دارای چه اهمیتی باشد و اینکه چگونه باید آن را انتخاب کنیم. موضوع مقاله ای است که قصد داریم در رابطه با آن به شما بیشتر توضیح دهیم.

web-design-topnonegar-300x153.jpg


طراحی سایت اهمیت نام دامنه در طراحی سایت انتخاب نام دامنه از دو نظر دارای اهمیت ویژه ای است. ابتدا اینکه مخاطبین شما باید بتوانند نام دامنه شما را به راحتی بیاد بیاورند و از نظر دوم انتخاب نام دامنه برای موتورهای جستجو دارای اهمیت بالایی میباشد برای پوشش دادن هر دو حیطه بهتر است نکاتی را رعایت کنیم. دامنه خود را در طراحی سایت معنا دار انتخاب
کنید

web-design-top-300x200.jpg
طراحی وب

معنا دار بودن دامنه باید از دو نظر مخاطبان و موتورهای جستجو مورد بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال اگر شما نام شرکتتان را به عنوان دامنه انتخاب نمایید اگرچه ممکن است برای مخاطبانتان دارای معنی و مفهوم باشد، اما برای موتورهای جستجو فاقد معنا است به همین دلیل باید نامی انتخاب کنید که از نظر لغوی معنی داشته باشد . چه راهکار هایی توصیه میشود با استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجوگر شما میتوانید دو دامنه داشته باشید. یکی میتواند دامنه تجاری باشد و دیگری دامنه ای که برای موتورهای جستجو معنا دار باشد به نحوی که برای سئو سایت شما نیز مشکلی ایجاد نکند .فراموش نکنید که یک قانون طلایی در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو وجود دارد که میگوید:هر صفحه وب فقط باید با یک آدرس اینترنتی خوانده شود.پس توجه داشته باشید شما نمیتوانید دامنه های مختلف را حتی اگر معنا دار باشند به سایتتان لینک کنید. این کار تخصصی است و انجام آن ممکن است به رتبه سایت شما صدمه وارد کند. کارشناسان ما براحتی این کار را برای شما انجام خواهند داد.
طراحی سایتطراحی سایتطراحی سایتطراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهرانشرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ،


web-design-nonegartop.jpg


طراحی سایت دامنه خود را کوتاه انتخاب کنید مخاطبان باید بتوانند دامنه ی شما را براحتی به یاد بیاورند . بارها مشاهده کرده ایم که برخی مشتریان دامنه هایی انتخاب مینمایند که اصطلاحا آن را فینگیلیش مینامیم به عنوان مثال tanpoosh.com این دامنه علاوه بر آن که دارای معنی نمیباشد ممکن است در دیکته آن نیز اشتباهی رخ دهد و افراد آن را tanpoush.com و یا tanpush.com تایپ کنند. به همین خاطر در زمان انتخاب دامنه تنها کوتاه بودن آن را تنها در نظر نگیرید ما دامنه تجاری شما را با دامنه ای که برای موتورهای جستجو مناسب باشد به نحوی از هم جدا میکنیم که بتوانید برای مقاصد تجاری از دامنه تجاری خود استفاده کنید. به همین خاطر نگران انتخاب دامنه خود نباشید تنها به نکات کلیدی توجه کنید.
 
بالا