دابل پانل یا دوبل، قالب ماندگار مسلح

janaaa

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
5004_1.jpg


%D9%BE%D8%A7%D9%86%D9%84_%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84.jpg


دهها سال است که صنعت ساختمان سازي درکشورهاي پيشرفته دنيا از حالت سنتي خارج گرديده و روند صنعتي بخود گرفت
است، وسعي گرديده که خصوصيات سبکي ،مقاومت، يکپارچگي، عايق بودن، سرعت در نصب، سهولت در اجرا و . . در مصالح مصرفي بکار گرفته شود. رشد جمعيت کشور و متعاقبا " بروز مشكل كمبود مسكن ، ضرورت استفاده از مصالح بهينه شده و سيستم هاي صنعتي را بديهي نموده است . اهداف افزايش كيفيت اجرا و دستيابي به توليد انبوه مسكن با بكارگيري روشهاي صنعتي به راحتي محقق خواهد شد .
در کشور پهناور ايران با دارا بودن شرايط اقليمي، اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي خاص و خصوصا" قرار گرفتن اکثر نقاط کشور در کمربند زلزله خيز جهاني و اتفاقات چند ساله اخير، لزوم استفاده از سازه هاي مقاوم از اولويت خاصي برخوردار مي*باشد. در سيستم RICF چون ديوارها (دابل پانل ها) و سقف بصورت يکپارچه و به شکل باکسBox است، بنابراين در پانل توزيع بارها و مقاومت در برابر نيروهاي خارجي به ويژه زلزله تقريبا يکنواخت و همگن مي باشد. بر اساس مشخصات اين کالا، مي توان آنرا يکي از مقاوم ترين مصالح ساختماني نام برد. انجام موفقيت آميز چندين آزمايش لرزه اي در كشورهاي ايتاليا ، اتريش ، چين و ايران مقاومت مناسب اين روش خانه سازي را مورد تاييد قرار داده است.
  • دیوار باربر بتنی ، جایگزین اسکلت در آپارتمان سازی
  • ضخامت بتن میانی از 10 الی 30 سانتیمتر ،
  • حاوی دو لایه عایق فشرده در طرفین بتن به ضخامت 5 سانتیمتر
  • حاوی دو شبکه میلگرد داخلی از قطر 5 الی 12 میلیمتر در دابل پانل به فواصل اسمی 10 در 20 سانتیمتر قابل تغییر به مضاربی از 5
  • حاوی دو شبکه مفتول گالوانیزه اورلپ دار در طرفین بیرونی برای مسلح نمودن نازک کاری و نما.
  • عرض محصول 120 سانتیمتر - طول نامحدود

%D9%BE%D8%A7%D9%86%D9%84_%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%842.jpg

منبع:پانل
 
آخرین ویرایش:
بالا