فکر خلاق در دکوراسیون داخلی

nafastali

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
1025043552811001B


طراحی رنگ ،بافت ،حجم ،تقارن ،گستره ای از مفاهیم پیچیده در عین حال ساده و قابل لمس .
شما می توانید با بهره گیری از رنگ های متفاوت فضای خاصی ایجاد کنید.
زمان دیوار ها و سقف های یک رنگ سفید استخوانی به سر آمده بیایید به رنگ های دیگر اجازه حضور در فضا بدهیم بیاید ریسک کنییم و در نهایت ارامش و حسی خوب و متفاوت به ارمغان بیاوریم.فرش های کف را جمع کنیم بگذاریم دیوار های برامده از کف خودشان را نشان دهند بیاییم قرنیز ها را رنگ متفاوت از کف و پهن تر از حالت طبیعی در نظر بگیریم تا حد فاصله کف و دیوار هایمان مشهودتر شود بیایید از تلفیق رنگ های شاد نترسیم بیایید از کلیشه رنگ کرم قهوه ای دور شویم ذهنتان را رها کنید از اینکه مبل هایمان هر چه تیره باشد دیرتر چرک شدنش را میبینیم چرا پرده هایمان آبی نباشد؟چرا زرشکی را رنگ مناسب مبل ها نمیدانیم چرا از سبز فسفری برای رنگ یکی از دیوار ها استفاده نمیکنیم ؟ چرا کابینت آشپزخانه هایمان صورتی نیست؟
دلایل تمام این سوالات باورها ی کهنه ماست در گذشته معماری و دکوراسیون یک سری دکورها و رنگ ها را انتخاب میکردند و بعضی از جزئیات طراحی و دکوراسیون به تدریج جز اصول طراحی و دکوراسیون داخلی و معماری شده اند و ما نیز بر این اصول که چندان هم ممکن است درست نباشد پایندیم و همچنان جز باور های ما برای انتخاب وسایل و رنگ برای دیوار ها و سقف مبلمان پرده و ... میباشد.
از انتقاد شدن درباره ی دکوراسیون و تزئینات داخلی منزلمان هراس داریم و بیشتر قشر جامعه آمادگی استفاده از ایده های جدید و خلاقانه معماری را ندارند.منبع:دکوراسیون داخلی
 
آخرین ویرایش:
بالا