شیعه سِی: اولین سیستم پرسش و پاسخ دینی

shiasay

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
درباره شیعه سِی
شیعه سِی اولین سیستم پرسش و پاسخ دینی است که این امکان را به کاربران می دهد که سوالاتشان را از متخصصین دینی بپرسند و یا در صورت دانستن پاسخ سوالات دیگر کاربران،آنها را راهنمایی کرده و جواب پرسش های آنان را بدهند.

تفاوت شیعه سِی با دیگر سایت‌های پاسخگوی مسائل دینی این است که این سیستم توسط خود کاربران کار می کند.مجموعه ای از کاربران سوال شما را می خوانند و پاسخ می دهند.سپس بهترین پاسخ ها (باز هم به انتخاب کاربران)انتخاب خواهند شد.اینگونه شما به آسانی به بهترین و کامل ترین پاسخ های ممکن برای سوالتان دست خواهید یافت.

به قول یک مثل قدیمی؛ندانستن عیب نیست،نپرسیدن عیب است.اگر سوالی در ذهنتان دارید.همین حالا آن را بپرسید…

معرفی بخش های دیگر شیعه سِی

مرکز دانلود اسلامی
مرکز دانلود اسلامی شیعه سِی با هدف فراهم آوردن فایل های مذهبی و دینی به صورت متمرکز و ایجاد امکان دسترسی سریع تر به فایل های اسلامی ایجاد شده است.این مرکز دانلود قصد دارد انشالله با کمک شما کاربران عزیز یک مجموعه عظیم و یکپارچه از فایل های مذهبی را گرد آورد تا کاربران بتوانند هر چه سریع تر به فایل های مورد نظرشان دست یافته و نیازی به جستجوهای مکرر در سایت های مختلف نداشته باشند.

خبرخوان مذهبی
خبرخوان مذهبی شیعه سِی با هدف کمک به اطلاع رسانی سریع و قابل اطمینان به کاربران مذهبی، سعی دارد با جمع آوری اخبار و مطالب از سایت ها و خبرگزاری های اسلامی، علاوه بر ایجاد دسترسی به جدیدترین اخبار دینی و مذهبی، اخباری را در اختیار کاربران قرار دهد که قابل اطمینان باشند.

دایرکتوری اسلامی
دایرکتوری سایت ها و وبلاگ های اسلامی شیعه سِی به معرفی سایت ها و وبلاگ های دینی و مذهبی می پردازد.

کمپین عاشقان
کمپین عاشقان
مکانی است برای عاشقان و دوستداران خداوند، قرآن کریم و ائمه معصومین
در کمپین عاشقان، دوستداران و عاشقان خدا، قرآن و چهارده معصوم می توانند با مراجعه به صفحات کمپین مربوط به هر یک از این بزرگواران، ارادت و علاقه خویش را ابراز کرده و نام خود را در فهرست عاشقان آن حضرات ثبت نمایند.

■ البته که این یک حرکت نمادین است و علاقه و محبت شیعیان بایستی فراتر از ظاهر، باطن و روح آنان را فراگرفته باشد اما شاید این حرکت باعث شود تا دوباره به خود آییم و تلاش کنیم پس از ثبت ناممان در این فهرست عاشق واقعی آن حضرات بوده و مراتب خرسندیشان را برآورده کنیم.ان شاءالله
 
بالا