دوستان همه کمک کنند .......

  • نویسنده موضوع hasan
  • تاریخ شروع

hasan

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
با سلام و تحیت
دوستان گرامی لطفا" به سوالات این حقیر پاسخ دهید و حتما نظر سازنده خود را اعلام فرمایید تا مرا کمک کنید هدایت شوم و اجر زنده کردن کل مردم نصیب تان گردد .(..ومن احیاها کما احیا الناس جمیعا) .
آیا می توانم مالی را بسرقت ببرم با نیت خیر و خالصا" در راه خداوند باشد و با این اموال یتمیمی را کمک کنم مسجدی بسازم و مدرسه ای بنا کنم . و یا با این اموال سرقتی اسلام را نشر کنم و یا سرزمینی را با این اموال از کفار ازاد سازم .
لطفا تا اخر بحث با ما باشید تا به نتیجه برسیم متشکرم
 
آخرین ویرایش:

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
با سلام
خدا بیامرز رابین هود هم همین کار را میکرد ( شوخی بود ها)

بنظرم اگر اون مال صاحب داشته باشه ( که ممکنه از 1 تا صد درصد صاحب اون مال باشه ) این کار صحیح نیست

ولی ممکنه اون مال 100 درصد بیت المال باشه که به دست صاحبانش نمیرسه ، کمی جای تامل داره
 

hasan

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
دوستان دیگر نظری ندارند ؟
 

hasan

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
دوستان عزیز خیلیا می گویند سه حاکمی بعد از رسول گرامی صل الله علیه و اله و سلم که خود را خلیفه نامیدند برای گسترش اسلام زحمت کشیدند و باعث نشر اسلام شدند . در پاسخ می گوییم با مال حرام و غصبی نمی شود نماز خواند بماند کارهای دیگر .. انما یتقبل الله من المتقین فقط و فقط از پرهیزگاران قبول می کنند . در شوری بعد از حاکم دوم به امام علی علیه السلام عرض کردند با تو در مورد کتاب خدا و سنت رسول الله و سیره شیخین بیعت می کنیم امام علیه السلام گفت کتاب خدا و سنت رسولش بله ولی سیره شیخین خیر . می تونست بگوید قبول دارم ولی عمل نمی کرد فقط بحکومت برسه با هر وسیله ای که باشد .اری این شیوه پرهیزگاران نیست .. لطفا نظر خود را بفرمایید متشکرم
 
بالا