نگاهی به پدیده هرزه‌نگاری در دنیای غرب

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"



هرزه‌پردازی یکی از ابزارهای قدرتمند جنگ علیه خانواده است که قلب، روح و وجدان زنان و مردان جوامع مختلف از غرب گرفته تا شرق را هدف قرار داده است.

با ظهور اینترنت و تلویزیون‌های ماهواره‌ای، تمامی جوامع جهان هدف یک تهاجم هرزه‌پردازانه قرار گرفته‌اند. نتایج این هجمه روان‌شناختی و جامعه‌شناختی با توجّه به آمارهای مربوط به «خانواده» در کشورهای مختلف با گذر زمان، بیش از پیش آشکار می‌شود.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
عمدتاً یهودیان در قالب تولیدکنندگان، بازیگران و فروشندگان محصولات هرزه‌پردازانه مدیریت این کار کثیف را در جهان به عهده دارند.

لیندا گوردون می‌گوید:


خانواده هسته‌ای باید متلاشی شود و مردم باید راه های بهتری برای زندگی با هم پیدا کنند. از هم پاشیدگی خانواده‌ها هم اکنون یک فرایند انقلابی است. خانواده‌ها که پشتیبان ستمی مانند قرار دادن مردم در واحدهای کوچک جدا از هم بوده‌اند دیگر قادر به اتّحاد برای مقابله با منافع همگانی نیستند.1

مورگان می‌گوید:
ما نمی‌توانیم بی عدالتی موجود بین مرد و زن را بدون نابود کردن ازدواج از بین ببریم.

گلوریا استینم، ویراستار مجلّه MS می‌گوید:
در سال 2000 م. آرزومندم که کودکانمان را به جای افراد باورمند به خدا، معتقد به پتانسیل‌های انسانی بار بیاوریم.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
هرزه‌نگاری یا پورنوگرافی:

تحقیر طبیعت انسان و ارزش خانواده

دست‌یابی به اهدافی که به صورت نمونه‌هایی در جملات بالا نشان داده شد، از آرزوهای دیرینه زمینه‌سازان و برپاکنندگان نظم نوین جهانی است. برنامه‌ریزان این نظم شیطانی، به خوبی می‌دانند که مهم‌ترین چالش پیش‌روی آنها در پیشبرد بعد اجتماعی این نظم، «خانواده» و پیوستگی عاطفی انسان‌ها در درون آن به یکدیگر در زیر چتری از معیارهای اخلاقی، انسانی در جوامع مختلف است. از این‌رو، طرّاحان دنیای جدید ابزارهای مختلفی را برای از بین بردن این سدّ بزرگ پیش‌بینی کرده و با تمامی قوای مالی، فکری و ایده‌پردازی سیاسی، اجتماعی و روان‌شناختی خود، جنگ عظیمی را علیه «خانواده» به راه انداخته‌اند که از جبهه‌های مختلفی همچون فمینیسم، تحرّکات ضدّاجتماعی، تبلیغ انزوا و زندگی مجرّدانه، تبلیغ همجنس‌بازی، حیا زدایی، عادی نشان دادن عدم پای‌بندی به موازین اخلاقی، تبلیغ بی‌بندوباری و نیز هرزه‌پردازی هدایت می‌شود. در این گزارش به طور ویژه به این جنگ هرزه‌پردازانه علیه انسان، خانواده و جامعه می‌پردازیم.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
رزه‌پردازی یکی از ابزارهای قدرتمند جنگ علیه خانواده است که قلب، روح و وجدان زنان و مردان جوامع مختلف از غرب گرفته تا شرق را هدف قرار داده است. در دنیای ارتباطات دست‌یابی به محتواهای جنسی به راحتی از طریق تلویزیون، فیلم‌ها، کانال‌ها و سایت‌های اینترنتی مقدور شده است.

به بیان دیگر، با ظهور اینترنت و تلویزیون‌های ماهواره‌ای، تمامی جوامع جهان هدف یک تهاجم هرزه‌پردازانه قرار گرفته است که نتایج این هجمه روان‌شناختی و جامعه‌شناختی با توجّه به آمارهای مربوط به خانواده در کشورهای مختلف با گذر زمان بیش از پیش آشکار می‌شود.

اصرار بر دم غنیمت‌شماری خودخواهانه برای لذّت‌جویی به هر قیمتی، شاکله درونی و ذات پورنوگرافی را تشکیل می‌دهد. هرزه‌پردازی افکار معتقدان به نجابت و عفّت و پاکی و مسئولیّت اخلاقی در برابر خداوند را به مسخره می‌گیرد و زنان و مردان و کودکان را استثمار کرده، جایگاه انسانی آنها را فروکاهیده و شرافت و حقوق آنها را چپاول می‌كند. هرزه‌پردازی تحقیر و تنزّل احساسات و کنش‌های طبیعی جنسی انسان به یک پدیده شدیداً اعتیادآور، مخرّب، اخلاق‌زدا، فساد آور و مهلک است که با فرصت‌طلبی عوامل فعّال در پیاده سازی بخش اجتماعی نظم نوین شیطانی سامان داده شده تا راه زندگی اخلاقی و نجیبانه بر انسان عصر ارتباطات و رسانه بسته شود.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
هرزه‌پردازی جسم، روح و ذهن را به آلودگی می‌کشاند

هرزه‌پردازی نگاه و تصوّر طبیعی فرد نسبت به واقعیّت و هدف روابط جنسی را تغییر داده و بذر گرایش‌های انحرافی جنسی را در روان بیننده می‌پراکند. بر اساس مطالعات محقّقان بنیاد ملّی تحقیقات خانواده کانادا، تصوّرات غیر واقعی خطرناکی در ذهن فرد استفاده کننده از آثار هرزه‌پردازانه شکل می‌گیرد که موجب دست زدن به برخی رفتارهای زننده و ضدّ اخلاقی از جانب او می‌شود؛

برای مثال، نتایج مطالعات نشان می‌دهد که در میان مردان معتاد به هرزه‌پردازی که اقدام به تجاوز به عنف به زنان کرده‌اند؛ باوری شایع بوده مبنی بر اینکه:
زنان خود باعث و بانی مورد تجاوز قرار گرفتن می‌شوند؛ زیرا آنها از رابطه‌ای که شکل تجاوز داشته باشد، لذّت می‌برند و فرد متجاوز یک انسان عادی بوده و بدون مشکل است! ریشه این تصوّر خطرناک که دروازه ورود به حریم جسمی افراد دیگر و ارتکاب کثیف‌ترین جنایات است، در تصویر غیرواقعی ارائه شده از روابط جنسی در هرزه‌پردازی است که ذهن فرد را به صورت حق به جانبی برای ارتکاب جرایم جنسی قانع می‌سازد.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
اعتیاد به هرزه‌پردازی خطرناک‌تر از اعتیاد به موادّ مخدر

بر اساس مطالعات دکتر ویکتور کلاین که متخصّص درمان اعتیاد به س.کس است، استفاده مکرّر از محتویات هرزه‌پردازی قابلیت احساس لذّت در زندگی عادی زناشویی را از بین می‌برد و به تدریج منجر به کشیده شدن فرد به سوی محصولات حاوی اعمال خشونت‌آمیز و غیر انسانی جنسی می‌شود که در نهایت به انحراف جنسی و ارتکاب جرایم س.کسی، همچون تجاوز به عنف و تجاوز به کودکان می‌انجامد.
با رسیدن فرد به این درجه، احتمال گرایش به هرگونه انحراف جنسی وجود دارد و دیگر برگشتن از این گرایش‌ها گاهی حتّی با به وجود آمدن احساس گناه سنگین در فرد نیز غیر ممکن می‌شود

کارشناسان اذعان دارند که درمان اعتیاد به پورنوگرافی می‌تواند بسیار سخت‌تر از درمان اعتیاد به موادّ مخدر باشد. درمان اعتیاد به موادّ مخدّر اکثراً با سم‌زدایی شروع می‌شود تا مواد از بدن خارج شوند؛ امّا در اعتیاد به هرزه‌پردازی بنا به گفته دکتر لیدن، از اساتید دانشگاه «پنسیلوانیا» تصوّراتی ذهنی ایجاد می‌شود که به طور دائمی در ذهن کاربر جاگیری می‌كند و با سیستم شیمیایی مغز درگیر می‌شود.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
به همین دلیل است که معتادان به تولیدات مستهجن می‌توانند به طور واضح، همه جوانب فیلم‌های مشاهده شده در مدّت‌ها قبل را توضیح دهند.

سم زدایی روانی این نوع اعتیاد بسیار سخت بوده و گاهی در حدّ غیر ممکن است که در این حالت دیگر فرد از شأن انسانی خارج شده و در حالات مهلک روانی، جنسی قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین موضوع در این رابطه، این است که افتادن در این مسیر، به تدریج و در یک حالت غیر قابل تشخیص روی می‌دهد. به عقیده دکتر کلاین مانند سرطان رشد کرده و پخش می‌شود و بسیار به ندرت به خودی خود جمع شده و از بین می‌رود و درمان آن سخت است.

مردان مبتلا به اعتیاد به هرزه‌پردازی اکثراً آن را انکار می‌کنند و درنتیجه قابل پیش‌بینی است که از مواجهه با آن خودداری می‌كنند که منجر به ناهماهنگی‌های زناشویی بین زوجین می‌شود و گاهی به طلاق منجر می‌گردد و گاهی نیز موجب از هم پاشیدن روابط عاطفی موجود بین افراد دیگر می‌شود.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
هرزه‌پردازی به همه آسیب می‌رساند


نهادهای مدافع اخلاق در اروپا و آمریکا در دفاع از خانواده با هرزه‌پردازی، مبارزه تبلیغاتی انجام می دهند.
طبق مطالعات، ارتباط اثبات شده‌ای بین اعتیاد به محصولات هرزه‌پردازی و تجاوز به عنف و دیگر خشونت‌ها نسبت به زنان و کودکان وجود دارد. بخش زیادی از افراد دستگیر شده در مورد خشونت‌های جنسی به تمایل شدید به استفاده از محصولات حاوی پورنوگرافی خشونت‌آمیز اعتراف می‌كنند.

در اوایل مشاهده صحنه های خشونت‌آمیز جنسی، فرد متوجّه تأثیر آن بر کارکرد روانی خود نیست؛ امّا رفته رفته گرایش به خشونت جنسی و تخیّلات مربوط به آن، در فرد ایجاد شده و با تداوم استفاده از این محصولات این گرایش در مسیری کاملاً تدریجی برای او عادی و لذّت‌بخش می‌شود.

پورنوگرافی سطح و اهمّیت رابطه جنسی بین زوجین را که به عنوان وجهی از عشق و ابراز عواطف محبّت‌آمیز به صورتی کاملاً اخلاق‌مدارانه بین زن و مرد در آن روی می‌دهد، به عملی کاملاً حیوانی تنزّل می‌دهد که می‌تواند هرگونه گرایش حتّی خشونت‌آمیز و ضدّ انسانی را شامل باشد.

در واقع، پورنوگرافی یک تفسیر و تعبیر ضدّ انسانی از یک واقعیّت زیبا و مهمّ وجود انسان است و در آن، روابط انحرافی هیجان‌انگیز و مطلوب جلوه داده می‌شود و بر کام‌جویی شخصی بدون در نظر گرفتن حرمت افراد دیگر تأکید شده و زن و مرد و کودک به صورت اشیایی برای لذّت جنسی معرفی می‌شود.
طبق یافته‌های روان‌شناختی، هرزه‌پردازی زمینه‌ساز تجاوز به عنف و اقدامات ضدّ اخلاقی فراوانی است.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
هرزه‌پردازی و نوجوانان

به عقیده برخی محقّقان، هرزه‌پردازی بر تکوین طبیعی مغز کودکان تأثیر منفی دارد. آمارهای جهانی نشان می‌دهد که پسربچّه‌های 12 تا 17 ساله از گروه‌های عمده مراجعه‌کننده به محصولات حاوی هرزه‌پردازی هستند. در واقع برای اکثر آنها این محصولات، اوّلین و ساده‌ترین مسیر برای کنجکاوی‌ها و آموزش‌های جنسی محسوب می‌شود؛ در حالی‌که این سایت‌ها و فیلم‌ها از هرگونه آموزش و بیان واقعیّت‌ و مسائل بهداشتی خالی بوده و نوجوانان را در معرض بیماری‌های جنسی و روانی مختلف قرار می‌دهند.

تأثیر ناگوار هرزه‌پردازی بر کودکان، همواره مورد توجّه مدافعان کیان خانواده در سراسر جهان بوده است.

تصویری که هرزه‌پردازی در ذهن نوجوانان مذّکر از جنس مؤنّث می‌آفریند، بسیار تحقیرآمیز است؛ به‌گونه‌ای که تمامی وجود انسانی و تن دختران و زنان را در اذهان نوجوانان پسر در حدّ یک شئ که نسبتی با احترام و عواطف ندارد، پایین می‌آورد. در نتیجه امکان ایجاد رابطه طبیعی حاوی نگاه انسانی و محترمانه بین دو جنس از بین رفته و زمینه ارتکاب به تجاوز و تعدّی جنسی فراهم می‌شود.
بدیهی است قربانیان جنایات جنسی تا مدّت‌های مدید و گاه تا آخر عمر با یک رنج پنهان درونی دست به گریبان بوده و در نگاه طبیعی آنها به روابط اجتماعی و به خصوص روابط زناشویی و زندگی خانوادگی، اخلال‌های بزرگی ایجاد خواهد شد.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
دکتر جودیت رایسمن (Dr.Judith Reisman) مدیر انستیتو آموزش رسانه‌ای و یکی از مخالفان هرزه‌پردازی می‌گوید:
مشاهدات عصب‌شناختی در مورد پاسخ غریزی مغز به تصاویر و صداهای مستهجن نشان می‌دهد که تماشای این تولیدات
یک رویداد بیولوژیک مهم است که آگاهی فردی برای تصمیم‌گیری را مختل می‌كند که این اتّفاق برای مغز منعطف و تحت تأثیر قرار گیرنده کودکان مضر است؛

زیرا قدرت دریافت واقعیّت از سوی آنها را از بین برده و در نتیجه تأثیرات نامناسبی بر سلامتی جسمی و روحی، آسایش و شادی آنها می‌گذارد.

فعّالان فراوانی در سراسر جهان با تشکیل تجمّع‌های اعتراضی نسبت به هرزه‌پردازی معترضند.
 
بالا