استاد رائفی پور : ایجاد داعش با هدف پیش‌گویی سازی صورت گرفت

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
علی اکبر رائفی پور در همایش آخرالزمان و تحولات منطقه که با حضور گسترده شهروندان شاهین شهری در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شد ضمن بررسی تحولات ایجاد شده در منطقه و جهان، فلسفه و چگونگی ایجاد جریان های انحرافی همچون داعش و منشاء تفکرات آن ها را تشریح کرد.

وی با اشاره به پیشگویی های انجیل در خصوص دجال گفت: طبق پیشگویی هایی انجیلی، دجال در عراق قدرت می گیرد که البته منظور آن ها از دجال امام زمان (عج) است بنابراین آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا این پیشگویی ها محقق شود و جنگ هایی را به همین منظور در عراق به راه انداختند تا ظهور امام زمان (عج) را به تعجیل اندازند و او را به قتل برسانند.

رائفی پور یکی از دلایل حمله نظامی غرب به افغانستان را پیشگویی انجیل درباره پرچم داران سیاه از خراسان به عراق عنوان کرد و گفت: در کتاب هایشان آمده دجال پس از جنگ و آشوب های فراوان می آید به همین دلیل برای سال ۲۰۰۰ برنامه ریزی کردند که دجال بیاید و تا سال ۲۰۰۷ آن را به تاخیر انداختند.

وی با بیان اینکه ۳۶ سال است که ایران تمام معادله های دشمنان را بر هم زده است خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در کتاب هایشان آمده که قیام کنندگان و زمینه سازان ظهور دارای پرچم های سیاه هستند و سر می برند گروه داعش را تشکیل دادند و امروز شاهد سر بریده شدن مردم مسیحی نشین شهر معلولا در سوریه توسط گروه داعش هستیم.

این کارشناس افزود: با مطالعه و بررسی متوجه می شویم که تنها شهری که در کره ی زمین مردم به زبان حضرت مسیح یعنی آرامی صحبت می کردند و خود انجیل را می خواندند و نیازی به ترجمه آن نداشتند شهر معلولا می باشد که با تحریف های انجام شده در انجیل نهایت در آنان را به قتل می رسانند و این بدان معنی است که داعش ساخته شده که خود را منتظر حضرت مهدی (عج) جلوه دهد.

رائفی پور با بیان اینکه مشاور جورج بوش از رهبران اجرای این پیشگویی هاست افزود: این پیشگویی ها هر چند درست نباشد اما دو تهدید محسوب می شود اول اینکه چون خود آنها به این پیشگویی ها اعتقاد دارند بنابراین برای تحقق و فراهم شدن شرایط وارد عمل می شوند که باید مواظب اقدامات آنها باشیم.

وی تهدید دیگر را که در بلند مدت نیز خطرناک است اجرای پیشگویی ها دانست که مسیحیان تصور می کنند این گروه ها بر حق هستند و به آنان می پیوندند.

این کارشناس برجسته افزود: تنها خطری که از ناحیه ی آنها ما را تهدید می کند این است که مسلمانان را مقابل ما قرار دهند تا دست ما بسته شود مانند معاویه که در جنگ صفین قرآن ها را بر سر نیزه زد.

وی با اشاره به فرمایش امام علی (علیه السلام) که فرمودند: آن ها بر باطل خودشان متحد بودند و شما در حق خودتان اختلاف دارید. اضافه کرد: ما برای زندگی بیهوده نیستیم زمین نیستیم که الکی خوش باشیم، سنی ها وهابی و شیعه ها افراطی شوند.

وی افزود: حضرت علی (ع) با دو اسلام مشکل داشت؛ اسلام معاویه که کاری به نماز خواندن و نخواندن نداشت مانند ترکیه امروز و اسلام کسانی که فقط از سجده پیشانیشان پینه می بست مانند عربستان کنونی.

رائفی پور در پایان گفت: در روایات ظهور امام زمان (عج) به طوفان نوح تشبیه شده که گرچه طولانی است اما ناگهانی اتفاق می افتد بنابراین باید اکنون خود را پیش از ظهور آماده و مهیا کنیم.


شاهین نا
 
بالا